Hüppa postitusse
Postitatud
comment_58449

Tervist !

 

Teen ka siia antud masinast lõpuks teema ära.

Ostetud sai kasutaja mmadis käest. Eelnev ajalugu olevat et tema ostis selle ühe naisterahva käest ning tegi siis üsna korda. Esimese lumega juhtus tal aga väike õnnetus ja nüüd on esiosa natukene kortsus. Mootoriks ostes oli m40b18 kuid Madis oli otsustanud ka sinna turbo vahele visata. Antud mootor aga andis otsad ja nüüd on peal m40b16 ja jälle koos turboga. Midagi muud mootori juures tehtud pole, rõhk on madal. Turbo majandus ise on ka natukene kahtlane, kuid kõik töötab ilusti ja edasi kerib paremini, seega las ta olla. Autol on all veel mim veljed.

 

Mõned lisad ka :

S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) - Dynamic stability control
S215A POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED - Power steering, engine-speed-dependent
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH - Central locking with anti-theft system
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL - Slide/tilt sunroof, manually operated
S413A LUGGAGE COMPARTMENT NET - Luggage compartment net
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM - Headlight vertical aim control
S520A FOGLIGHTS - Fog lights
S545A DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U - Revcounter,km/h speedo,analogue clock+EC
S652A BMW BAVARIA C II - Radio Bavaria C II
S681A DACHANTENNE - Roof antenna
S690A CASSETTE HOLDER - Cassette holder

 

Esialgne plaan on esiosa korda teha, õnneks mul on kõik vajaminev olemas ja ootab vaid sooja ilma et saaks uue värvi peale.

Ette tulevad ka el aknad kuna kõik süsteemid on olemas.

 

Ostes oli auto selline:

01016815876a9da.jpg

 Ja nädala pärast:

01016816538773e.jpg

0101681649c515f.jpg

0101681669b1030.jpg

Mootor alguses :

0101246549d844e.jpg

Värskemaid pilte kahjuks praegu pole aga kindlasti tuleb neid lähipäevil

Muudetud , muutis RocketBunny

  • Vastuseid 95
  • Vaatamisi 11,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Lõpuks sain ka 1.6 mootori korralikult tööle kuid selle jaoks pidi päris palju üle elama Kui neljapäeval koju sain siis õhutasin kohe siduri ära, et saaks esimese proovi tiiru teha. All oli ainult d

  • Vahepeal olen suverehvid alla saanud, ning kapott on peal kõveralt aga vähemalt püsib kinni. Kapoti alt ka üks pilt Ja koos Tanelss-i masinaga

  • Kõva teema - viinapudelid,kurikad ja rippuvad juhtmed.

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_72017

Natuke uuendusi:

M20 sai kaugele ära müüdud, uus omanik pidi selle e36 peale panema, tundus natuke kahtlane, aga eks ta ise teab.

Uuel mootoril on aga juba m20 hooratas, kartsin et peab midagi veel treima, aga kuhugi vastu õnneks ei käi, küljes sellel ka nüüd m20 sidur ja korv. Samuti tuli väike m50 starter ära võtta ja m20 suure kolaka vastu vahetada :D . Paari asja pole siin veel maininud, mis tegelt olid juba ammu plaanis. Üks oli shortshifter, mille tegin ise originaal käigukangist ja tuli 20mm pikem.  Teine asjandus on hüdrauliline käsipidur, mille tegemisega olen juba pikalt jamanud ja kuna ei leidnud sobivat pumpa ning ebayst nende hindasid vaadates tellin hoopis uue komplektse. Jõuludel paneb vast mootori e30 vahele :D  

01052161556ff72.jpg

0105216135a90d8.jpg

  • Autor
comment_72322

Nii, mootor on vahel, aga käima pole veel jõudnud panna. Eks paljud asjad on veel puudu, näiteks genekas, õhulõdvik ja veepump, Veepump pidi tulema diisli oma, kuna seal olevat rohkem labasid ja ajab vedelikku siis rohkem ringi. Nädala alguses alustasin käigukasti kinnitamisega. ei tahtnud ta ültse otsa minna kuna üks polt oli veel mootori küljes :D Muidugi oli see üsna hea, sest vahepeal hakkasin vaatama veel survelaagrit, mis oli suht läbi, ime et ta veel m40 peal häält ei teinud. Riiulist leitsin pm uue survelaagi, polt välja ja m40 kast läks m50 otsa. 

Eile hakkasin komplektset mootorit koos käigukastiga peale panema ja see läks sinna üsna ilusti, kartsin hullemat, See möödas, hakkasin kartma et mis nüüd mootoripatjadega ja pidurivõimendist saab. Kasutusse läksid e34 pealt tulnud padjad ja ka originaal pidurivõimendi mahub ära, napilt aga siiski :D

0105322891ab4ff.jpg

Edasi tuli loota et m20 kardaan läheks otsa ja see istuski sinna, kuidagi väga kerge on see m50 mootorivahetus. Ainuke asi mis koos mootoriga pidin juurde ostma oli e36 m50 mootori käpad. Samuti juhtmestik on c101 pistikuga ehk plug and play. 

Pisike probleem tekkis ainult käigukangiga, kuna see oli tehtud m20 jaoks koos m40 käigukastiga, siis nüüd on pm 5 käik peaaegu konsoolis, aga vast harjub sellega ära.

Muudetud , muutis RocketBunny

  • Autor
comment_72368

Kuna see m50 oli alguses automaat kastiga, siis tahtsin sinna otsa ikka manuaali ning sellejaoks oli vaja hooratast ja sidurit. M20 hooratas tuli sellepärast et m50 omaga ei mahuks vist enam ka m40 käigukast alla, samuti on m20 oma palju kergem.

Ma ei tea kas nüüd järgmised andmed on täitsa õiged, kuid netist leitsin et m20 hooratas on kuskil 7 kilo ja m50 oma 12 kilo.

comment_72383

M50 hoorattast leidub ka ühemassilisena, aga vähem levinud vist.
See pidurivõimendi mahub ära küll, aga kui need viiese mootoripadjad sul, siis arvan, et tööle pannes ja sõitma hakkates hakkab see mootor seal vahel nii palju liikuma küll, et läheb vastu sinna...

  • Autor
comment_72390

Esimene käivitus tehtud, töötas väga hästi, isegi korralik tühikäik oli, kuigi õhulugeja puudus :D

Selle patjade kohapealt arvan ise et tuleks vist mingid teised otsida, võibolla mitte mõlemad, aga siiski see pidurivõimendi poolne natuke pikem. Varsti saab proovisõite teha, eks siis näha ole.

  • Autor
comment_72533

Hoki litrit mõtlesin isegi, niva patju pean järgi uurima külapealt kui pikad nad on.

Aasta lõppedes sai ka õnneks esimene tiir tehtud, kerib edasi küll,ainult taha oleks vaja plokkdiffrit, sest kui vajutada, siis käib ainult üks ratas tühja. Keegi teab kas mul temperatuuri näidik hakkab ka tööle, või pean midagi muud kasutusele võtma? Natukene näidik tõusis, kuid see oli ka kõik. 

Aasta lõppedes võib teha ka väikese kokkuvõtte: Kokku oli autol peal 4 erinevat mootorit, toimus 3 mootorivahetus ja kaks korda lendas õli esiklaasi läbi õlimõõte varda :D

Paar pilti ka poolikust kapotialuses

010534381184082.jpg

010534381923b4f.jpg

comment_72548

Patjadest rääkides veel, siis olen kuulnud, et need, mis näiteks tööriistamarketis ja ehituspoodides müüakse on ka päris jäigad võrreldes originaal padjaga. Omal kogemus puudub, aga olen vaadanud ja seal on päris jämedaid olemas ja poldid ka kenasti sees.

comment_72571

Mina kasutasin enda m52'l M52 radikat, radika toed fabritseerisin e36'e tugedest. 1 vist istus e30 originaal, teine tahtis veidi sättimist ja siis istus kenasti. Mul on vent muidugi radika ees, tahapoole enam ei mahtunud hästi.

  • Autor
comment_72584

Mul on m40 radikas, toed tuleb jah ümber teha et radikat paremale poole saaks, muidu jääb rihmale üks punn ette. Samuti on mul elektriline vent ja radika ees.

Muudetud , muutis RocketBunny

comment_72586

No M50/52 radika jaoks kahtlen, et mõni originaal radika kinnitus sobib, aga see selleks.

 

VAG'i el ventidega, Riho oskab täpsemalt öelda, mille pealt need pärit olid.

 

(pildid eemaldatud)

Muudetud , muutis Fos4

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.