Hüppa postitusse
Postitatud

Tervist. Oman hetkel 89a. E30 kupeed M40B16 mootoriga. Tekkis selline mõte, et kui keerukas oleks vana mootor asendada uuema M43 ketiga mootori vastu. See mootor tundub vast natuke töökindlam ja tiksuvabam. Samas jääks ülalpidamiskulud kontrolli alla, kuna autot kasutaksin igapäevaselt. Huvitab, et mida on vaja vahetada, kas käigukast sobib vana mootori oma, kui keerukas on juhtmestik ümber teha ja mis teema nende karteripõhjadega on, kui mootor tuleb E36 kere pealt.

Muudetud , muutis eff82

  • Vastuseid 129
  • Vaatamisi 28,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • No nende kahe mootori kütusekulu on nüüd kindlasti nii väikse vahega Kes tahab ökolt liikuda, see ei osta 25a vana rullnokka omale ja ei hakka sinna erinevaid mootoreid peale kombineerima ökotamise

  • Miks sa tegeled laus lollustega?

  • Mari ära lärma. Samamoodi nagu on M40 kohviks aetud ja korralike isendeid, leidub ka M43 samamoodi- kulunud keti ja muude hädadega isendeid lisaks korralikele kirikuõpetajate autodele. Mis see roolila

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Endal juba ammu selline mõte tiirleb peas. Räägitakse, et immoga tuleb mässata jne.

Juhtmestik ei tohik väga keeruline olla.

  • Autor

Huvitav kas, m40, m42 ja m43 karterite põhjad on kõik omavahel vahetatavad. Näiteks võtan oma vana m40b16 karteripõhja ja keeran selle m43b18 või m42b18 mootori külge.

Huvitav kas, m40, m42 ja m43 karterite põhjad on kõik omavahel vahetatavad. Näiteks võtan oma vana m40b16 karteripõhja ja keeran selle m43b18 või m42b18 mootori külge.

m40 oma m42-le sobis küll.

  • Autor

Siis võiks ka m42b18 mootori peale mõelda. see juba natuke võimsam ka.

Ma kujutan ette, et juhtimine on sama, seega saab äkki kasutada ka M40B18 aju ja juhtmestikku - jääb immoga jebimine ära. Käigukast sobib vana oma. Karteri peab ilmselt E30 oma vastu vahetama.

Kas andurite takistused on samad mis m40-nel oleks see nii lihtne võiks siis sellise töö ette võtta. siis see rihma mure kaoks ära ja peab ketiga aint jebima ja vahetama neid mis vaja on.

Ja üldse kui hea moto M43 on ? mis selle kiiksud on.

Idee poolest pole see moto m40-nest üldse erinev. andurid peaksid samad olema.

Tahak mingit linki kus on m43 pale pandud. Kas keegi üldse eestis midagi sellist teinud on ? pigem tehakse nii, et visatakse see R4 mot välja ja pannakse kohe R6 moto.

M42 võtab rohkem kütet kui M43 minu meelest. Aga no kui vaja jõudu siis M42 parem.

Aga M42 jupid on ka kallimad juba.

Keegi võiks midagi sellist teha küll. Omal kahjuks sellist aega ei ole. Muidu paneks oma teisele rullile selle peale.

Kas sul tõesti nii suured läbisõidud Mario, et pead pidevalt rihma vahetama :)

Kas mitte rihmaga mootorit pole odavam omada, vahetus küll tihedam, kui ketiga, aga tunduvalt soodsam ka?

Bmwfansi järgi enamus andurid ja sensorid ikka erinevad, ühte temp andurit näitab ühist. Võimalik, et vahe on pistikus ainult.

Aga kui modida M40 moto juhtmeid ?

Aga rihmaga on rullikud ka ikka kallid ja ei kesta kuidagi ja veepumbast üldse ei räägi.

M43 on ilusama häälega ka :D

olen juba üle tunni aja mässanud googles ja ei leia sellist lahendust. Tundub , et vistakse kohe R6 ja kõik.

Mina olen sellise asja läbi teinud juba korra, küll E36 peal. Ma võiks teile neid M43 mootoreid sinna vahele pista küll M40 juhtimisega kui vaja - pole ainult kohta, kus seda teha. M43 eeliseks on peale keti veel selle nukaõlitusprobleemi lahendamine, mille tõttu kõik tiksuvad.

Hmm krt ajad kohe mõtte pähe :D mul punasel see kolmas moto ka peetis ikka. nukk läbi ja mingi jama veel.

Et kui ülds panksin selle M43 peale on asi parem ja kas mitte m43 ökom pole ?

Kui palju juhtmestikuga mässama peab ja kumma aju jääb ?

Endal ka kindel plaan panna M43 vahele, see 2.0 95kw pole ikka mingi mootor.

Kusagilt on kõrvu jäänud, et neid m43 on ka ilma immota variante juhtmestikke, teab keegi midagi kindlamat öelda?

Ma eelistaks küll iga kell m42- te ja m40ne asemele väga mugav panna. Vähemalt on kasu midagi.

oli au omada 97 a e36 m43b18 motoga,kõik mis oli ümber selle mootori oli paras bu fu,aga mota käis igati vaikselt ja hästi edasi,samas oli ka ökonoomne seega igati positiivne emotsioon võrreldes m40nega.

Muudetud , muutis sass

M42 on tore aga kui tahetakse ökomat liikurit siis m43 oleks hea mõte. Kui nüüd mul teisel rullil see hetkene moto ei pea vastu siis üritan küll m43 peale panna.

No nende kahe mootori kütusekulu on nüüd kindlasti nii väikse vahega :)

Kes tahab ökolt liikuda, see ei osta 25a vana rullnokka omale ja ei hakka sinna erinevaid mootoreid peale kombineerima ökotamise mõttes vast?

Sõidan ka hetkel M43B16 mootoriga masinaga.

Kütusekulu ilma lumeta tuli 6,8L/100le ja lumega 7,2L/100le. Seda mõõtes tanklameetodil.

Mootor käib väga vaikselt. Samas mingist hästi liikumisest ei saa E36 keres küll rääkida(0-100 = 12,7s). 200 muidu jookseb välja küll spido järgi vähemalt.

Vb olla 1.8 liitrisena ja kergemas E30nes on dünaamika mõistlik.

Igatahes hea mootor ja tärisevast m40st või sellest vanast tahmavast diislit mõttekam variant kindlasti. Ise ei viitsiks seda sinna ehitama hakta, aga kui sõidetakse aastaringi, siis mõistlik variant igatahes ;)

Seda paigutati 1.9 liitrisena ka E46 sisse

Muudetud , muutis oo7

No nende kahe mootori kütusekulu on nüüd kindlasti nii väikse vahega :)

Kes tahab ökolt liikuda, see ei osta 25a vana rullnokka omale ja ei hakka sinna erinevaid mootoreid peale kombineerima ökotamise mõttes vast?

siiani kõige ökom auto on mul olnud 84 a 316 karburaator mootor, mis mju meelest võttis vähem kui se m43 e36 :P

aga siis kokkuvõttvalt on vaja välja vahetada m40 mootori asemele paigutades mis pulgad?

oo7, kas sul on mingi diislifoobia, et igas teemas diisleid koguaeg maha teed?

Sul on vist mingi kerefoobia, et igas teemas kõigi autosi maha teed..

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus