MPO Postitatud 8. november 2012 Jaga Postitatud 8. november 2012 Milline lambda mulle sobib? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Riho Postitatud 8. november 2012 Jaga Postitatud 8. november 2012 Sobivad kõik 4 juhtmelised lambdad Bmw toote rivist neil ainult juhtmepikkus erinev ja osadel pistik ka teine Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-51952 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
erxx Postitatud 8. november 2012 Jaga Postitatud 8. november 2012 (muudetud) BMW ise neid küll vist ei tooda. Sobivad kõik 4 juhtmelised BOSCH lambdad. Muidugi on ka teisi tootjaid aga juhtmevärvid peavad olema: kaks valget, üks must ja üks hall juhe peaks siis olema. Muudetud 8. november 2012, muutis erxx Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-51954 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
001WSK Postitatud 8. november 2012 Jaga Postitatud 8. november 2012 Igatahes universaalset ei soovita kasutada. Enda auto küljes uus universaalne ja ei toimeta (eelmise omaniku poolt lastud ära vahetada, umbes aasta tagasi) Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-51963 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tiit Postitatud 8. november 2012 Jaga Postitatud 8. november 2012 Kuidas ta selle ühendas? Lambda juhtmeid joota ei tohi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-51967 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 8. november 2012 Jaga Postitatud 8. november 2012 Neid ei saagi joota, tina ei hakka külge Sama kogemus universaallambdaga, praht. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-51968 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
christian Postitatud 8. november 2012 Jaga Postitatud 8. november 2012 On joodetud ja töötavad. Universaalsed võib üldjuhul ära visata. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-51975 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Silwer Postitatud 9. november 2012 Jaga Postitatud 9. november 2012 Vanasti müüdi Boschi esinduses Ladale mõeldud lambdat. Igati korralik asi aga hind umbes kolm korda madalam kui BMW jaoks mõeldud lambdadel (kvaliteet aga sama). Pistik tuleb küll ise vahetada ja neljas juhe massi ühendada aga oskajal mehel ei ole see ju takistuseks... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-51984 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sõge Postitatud 10. november 2012 Jaga Postitatud 10. november 2012 tark oleks kohe õige asi osta kus pistik otsas ja juhe õige pikkusega. hinnad kõiguvad seal 100 euri kandis Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-52039 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 11. detsember 2012 Jaga Postitatud 11. detsember 2012 Lambda juhtme pikkust muuta ei tohi! Juhtme takistus on lamda takistusse sisse arvutatud ja igasugused jootmised jäävad ära. Kui tahate lamda juhtme pikkust või pistikut muuta, siis tuleb seda teha kere küljes oleva juhtme osaga. Ära päris kõike ka usu, mida siin räägitakse. Kui juhet pikendad, siis pole vahet, kust kohast, takistuse mõttes on tähtis üldpikkus. Teiseks ei ole mõtet taignarulli diameetrit kruvikuga mõõta, pane nii pikka juhe, kui vaja, jooda sealt kus vaja, pane selline pistik nagu vaja. Narrowband lambda on sellise ehitusega, et liinilt 2 järjest tulnud adurit on ka erineva näiduga ja seda sellepärast, et tema n.ö. 0 punkt ei ole üldse oluline. Oluline on näha, et afr target saavutati kütuse lisamise (või vähendamisega) ja kuna see andur näitab täpsuse mõttes aiateibaid nii või naa, siis hoitakse alati pwm väärtus pikemalt peale ka pärast targeti saavutamist ning mõne aja pärast jällegi minnakse vastupidi tsükklisse. St segu hoidmine käib ühest äärmusest teisse pendeldades ja seda on väga edukalt ka näha, kui oled kunagi vaadanud, mis lambda signaali kuju on. Kui joodad ühenduse või paned pikema juhtme, siis see muutus, mida sa põhjustad on mikroskoopiline võrreldes kõige muuga, mis seda signaali mõjutab. Lamda enda keemiline element juba muutub iga töö tunniga rohkem,kui sinu joodetud ühenuds mõjutas. 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-53316 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Riho Postitatud 11. detsember 2012 Jaga Postitatud 11. detsember 2012 Ja selline on lambda signaal saage tuttavaks Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-53339 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 18. detsember 2012 Jaga Postitatud 18. detsember 2012 (muudetud) heade tavade kohaselt on auto juhtajudel laias laastus võttes 3 reziimi, Esimene on külmalt käimise jaoks, teine on kruisimine ja kolmas nö. wot, ehk wide open throttle ehk kiirendamine. Narrowband lambda on selleks, et selles keskmises reziimis hoida põlemise segu stöhhiomeetrilises vahekorras, ehk siis bensiini jaoks 14,7 osa õhku ja 1 osa bensiini. Narrowband annab piisavalt infot selleks, et aru saada, kas segu on kangem kui 14,7 : 1või lahjem kui 14,7 : 1. Näit, mis on alla selle või üle selle on konkreetselt kordades vale reaalsest näidust. Anduri enda signaal pole lineaarne ja sellepärast ei saa seda kasutada ka wot reziimis, kus segu on vaja hoida pigem 12:1. Sellest tuleb ka näiteks sümptom, kus auto võtab palju bensiini aga kiirendab ikka normaalselt. wot'is vaatab aju vanematel autodel ainult (laias laastus) koormust, pööret, õhu kogust või kollektori absoluutrõhku + temperatuuri alusel kompenseerimine ja selle alusel valib kaardist õige pihustustsükli pikkuse. Lambda näitu ei arvestata. Juhul kui sa nüüd paned omal lambda asemele takisti, mis annab mõõtetulemuse 0.7V, siis aju ei saa enam aru, kas kruisimise reziimis mindi kütuse lisamisega üle lubatud piiri või jäi seda väheks, ta proovib natuke aega ja pärast seda vahetab kaardi nö safe mode kaardi vastu, kus muudele andmetele tuginedes võetakse ligikaudne 14,7 : 1 segu pihustustsükli väärtus ja liidetakse sellel juurde pime konstant, et kindlasti saavutada kangem segu, kui 14,7 : 1. See tagab selle, et mootor ei hakka detoneerima - põhjustab aga selle, et bensiini kulu läheb suureks. Võibolla sai mõni targemaks mõni jäi lollimaks ja mõni pole nõus, aga niipalju, kui olen neid asju näppinud ja mõõtnud ja aretanud ja õppinud, siis olen nii aru saanud. EDIT: siin on pilt lambda signaalist lineaarse sisendi andmisel. Väljud on siis selline: See illustreerib ka kenasti, miks ta usaldusväärne pole, milline on tema töötsoon tegelikult. Kõik mis alla 14,3 :1 ja üle 15,1:1 on aiateibad. Samuti mõjutab anduri näitu ka küttekeha korrasolek, õhuniiskus ja välistemperatuur. Muudetud 18. detsember 2012, muutis Fos4 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-53592 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Silwer Postitatud 20. detsember 2012 Jaga Postitatud 20. detsember 2012 Widebands and Narrowbands explained: http://www.tricktuners.com/forums/showthread.php?t=206 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-53637 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
jeff01 Postitatud 21. detsember 2012 Jaga Postitatud 21. detsember 2012 Selles 14,7 AFRis ei tasuks väga kinni olla sest cruisedes ja tühikäigul on enamus autosid lahjemad, 15-16AFR veidigi gaasi andes on aga vaja juba rikkamat segu a-la 13-14AFR WOT na autodel parim minek minumeelest 13,0-13,3 afr kuid see sõltub paljuski kaanest ja nukast. Jutt muidu õige. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-53667 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
ranzzz Postitatud 21. detsember 2012 Jaga Postitatud 21. detsember 2012 väga asjalik jutt Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-53681 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 28. detsember 2012 Jaga Postitatud 28. detsember 2012 Tõsi, et 13-13.3 afr liigub paremini küll, kui 12, aga see on alati kahe otsaga asi.Tegelikult liigub ju 14,7 veel paremini, kui 13 aint et sööb kolvid ära. See läheb nüüd küll juba nö tjuunimise teema alla, aga ok. Kui sa palju jõudu teha ei taha, siis pääsed lahjema wot'i seguga, see tuleneb sellest, et põlemisel tekkiv kuumus ei ole veel liiga suur ja ei põhjust detonatsiooni, kuna ka bensiini kogus mida sa põletad pole eriti suur. (sama asi, mis kruisimisel) Lahja wot on omane uutele öko mootoritele - a-la 1,3L ja 80kw vms - (siin oleks koht rääkida tegelikult wideband lambdast) 12afr wot'i puhul annab lisa kütus jahutava effekti ja mingist piirist alates lubab see jahutav effekt rohkem jõudu teha kui paremini põlev segu, sest ta ei detoneeri nii kergesti. Detonatsiooni peamine põhjus ongi põlemiskambri temperatuur ja wot'i häälestamine käibki nii, et tuleks leida võimalikult optimaalne segu mille juures toimub veel põlemine mitte detonatsioon. Kui sinu mootori puhul 13.3 afr wot annab kõige parema tulemuse ja kolvid veel augulised pole, siis järelikult on see õige segu sinu mootori võimete jaoks. Kui nüüd peaksid näiteks mootori surve astet tõstma 12,5:1 näiteks, siis väga suure tõenäosusega toodad sa 12 afr'i juures märksa rohkem jõudu, kui praegu 13,3 juures. Kaanest ja nukast olenemata. Võimalik, et saaksid siis 13 afr'i kasutada ja veelgi rohkem jõudu kätte, kui lisad veel metanooli või vett, mis jahutavad kambrit ja ei lase segul detoneerida. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-53977 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
MarkusV Postitatud 28. detsember 2012 Jaga Postitatud 28. detsember 2012 Küsiks siia targa jutu järele ühe lolli küsimuse: Huvitab kangesti, mis minu auto lambda toimetab. Mul on olemas ostsilloskoop, suudab kuvada 1 us kuni 5 s pikkusi signaale amplituudiga 0,5 mV kuni 20V. Kas ma sellega saan kuskilt ilma juhtmeid lõhkumata lambda signaali kätte, näiteks diagnostika pistikust? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-54010 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Riho Postitatud 28. detsember 2012 Jaga Postitatud 28. detsember 2012 lambda anduri pistikust võta signaal, lükka pistiku juhtmete poolt juhtme ja tihendi vahelt nõel sisse klemmi vasu ja mõõda( mudugi ilma tihendit lõhkumatta) Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-54033 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Valvur4 Postitatud 27. aprill 2015 Jaga Postitatud 27. aprill 2015 (muudetud) Ei hakanud uut teemat tegema ja paremat ei suutnud otsingust leida.. Lambda 4 juhtmega 2 valget, must ja hall Juhtmestik M20b25 oma .. Lambda pistik? Taga olid juhtmed nagu : Varjestusega Must ja Pruun ja Pruun ning roheline ( sinise joonega) Küsimus järgmine : kuidas oleks õige ühendamine? Muudetud 29. aprill 2015, muutis Valvur4 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-93594 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 14. mai 2015 Jaga Postitatud 14. mai 2015 Anduri valged on küttekeha omad, vaata, kust sul tuleb +12 ja mass, arvatavasti must on +12 ja pruun on mass. Teine pruun läheb halliga kokku, ehk anduri elemendi mass ja anduri must on signaal, mis läheb sinu rohelisse. Võiks nii olla, pead ei anna. 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-94200 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
markusH Postitatud 15. mai 2015 Jaga Postitatud 15. mai 2015 Varjestusega on ikka signaal, mitte toide. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-94232 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 15. mai 2015 Jaga Postitatud 15. mai 2015 mis ma siis ütlesin? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-94243 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
markusH Postitatud 15. mai 2015 Jaga Postitatud 15. mai 2015 Varjestusega must ja pruun lähevad ajju, must on signaal ja pruun mass. Teine pruun on samuti mass ja triibuga roheline on releest tulev 12v toide. Mulle tundub, et sa ütlesid midagi muud.. 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-94245 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 18. mai 2015 Jaga Postitatud 18. mai 2015 (muudetud) Tore, et korda sai. Muudetud 18. mai 2015, muutis SllM Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4244-lambda-t%C3%B6%C3%B6p%C3%B5him%C3%B5ttest/#findComment-94328 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse