Hüppa postitusse
Postitatud
comment_13509

Tervist

Olen pikka aega jälginud teiste teemasi ja täna mõtlesin et paneks oma auto ka siis siia üles. Varem pole ma seda teinud kahel põhjusel- esiteks pole suurt midagi auto juures muutnud ning teiseks pole olnud lihtsalt aega ega viitsimist. Aga see selleks. Auto tuli õue peale suhteliselt äkki kuna pakkumine oli hea ning tarvis oli ühte autot juurde. Kuna isiklikult olin alati tahtnud saada e30 kupee kerega siis sai ka selle kasuks otsustatud.

Väidetavalt oli auto olnud vanema härra käsutuses ja eesti toodud 2000. a. paar kuud enne oma surma oli selle müünud naabrimehele, tema käest ma ka auto ostsin. Iseasi kui tõene see jutt on, aga nii seda räägiti.

Mootor on tal üllatavalt hästi säilinud, arvestades et e36 318is´ id on näinud siiamaani ainult tagatulesi.

Kere on samuti korralik ja roostet jalaga segada pole õnneks. Ainuke asi mille kallal nuriseks on kehva värv, mis on kapottile ja mõnele detailile veel lastud vist põlve otsas ja rulliga.

Sees on meil recaro istmed, mustad nahast polstrid ja muu tavaline. Lisadest veel siis vändaga katuseluuk, tulede reg. peaks samuti olema (ei tööta). Sai ühendatud ka vähe asisem Sony makk (punase taustavalgusega ja vanakooli välimusega) sisse ning hertzi ovaalid.

Suveks said alla 15x7 tollised Ats Cup´ id mille peal on hetkel parajad traktori rehvid (225/55)

Sai ka käe harjutamiseks üle poleeritud kodus, aga uus värvikiht ja keretööd on nii kui nii plaanis. Vahetatud on veel terve piduritorustik ning piduri kuluosad nt. klotsid jms, Kütusepaak ja torustik, geneka rihm ning palju muud pudi mida ei jõua kõike üles märkida (näiteks siduri töösilinder). Kindlasti tuleks ära märkida et taga on ka originaal lip spoiler mis annab kõvasti downforce juurde. Oluline on ka ära märkida et kõik armatuuri ja üldiselt terve auto pirnid said uute vastu ära vahetatud.

Lähiajal tuleb esisilda palju uusi juppe ja ka silla regull sellisel juhul. Veel siis plaanis ta kõvasti madalamaks saada ning teised rehvid alla panna. Samuti välimust hakata muutma (m-tech 2), sisu samuti sest kuidagi meeldib väga m-tech 2 olemus väikeste nüanssidega, mida ise muudaks. Jubedalt sooviks saada tooni ringi, sest häirivad inimesed kes ootavad et linnas nendega joonele läheks autosse passides. Porno tuuningut ei armasta, sest juba ledid parktuledes ajasid südame pahaks. Tulevast veljevalikut samuti ei tahaks hakata kõva häälega siin kuulutama sest ei tea kuidas elu kulgeb ja streetrace foorumi stiili väga ei tahaks teha.

Ahjaa, roolivõimu ei ole ja ei tule ka.

Mootor: m40b18 83kw

Keretüüp: kupee

Väheke pilte samuti

siis kui ma ta kätte sain ning peale esimest pesu

07051200351a89.jpg

070512135ad224.jpg

Poleerimisest paar pilti

07051492945f5c.jpg

070516483076eb.jpg

Sisust eriti pilte pole, kuid ühe siiski leidsin.

0705164895d75a.jpg

Ja siis tänase päeva seisuga nägi ta selline välja

0705117858ecf7.jpg

0705117972ad05.jpg

0705118056dde9.jpg

Rohkem pilte võib leida siit: http://fotoalbum.ee/photos/hchristiank/sets/998023/

  • Vastuseid 159
  • Vaatamisi 32,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_10377

Vahepeal juhtunust.

Sain kätte ning panin külge 3500K xenon komplekti udukatesse ning panin ka selle külge- ilusad kollased ja mulle meeldib :)

Kui see äge ilm oli nüüd, mida kõik tormiks nimetavad, jäin ma kinni. Nimelt otsustasin minna linnast välja Lagedile. Sai siis jürist läbi käidud poest, mõtlesin et lähen lühemat teed pidi koju (saatuslikult vale otsus :arrow: ). Jõudsin päris mitmest heast hangest läbi raiuda end. Ja nagu kiuste, läksid lumevallid aina suuremaks ja sügavamaks :D sel hetkel polnud enam pointi ka tagasi pöörduda, sest see oleks veel lollim otsus olnud. Läksin siis nii kaugele kui läksin, lõpuks jäin kinni 500-600m kodust. Ja kinni jäin nii hästi et lõpuks oli lumi nii sügav, et kui auto uks tuli vähe jõulisemalt lahti lükata sest lumi oli uksel päris hästi juba ees. Sai siis edasi ja tagasi proovitud, ei midagi, olin põhja peal. Samas kohas jäi kinni ka Volvo ning Chrisler (vms) maasturid (pole paha rullika kohta millel 60-40 madaldus all :D:lol: ). Arvan et peale väikest kaevamist oleks saanud sealt välja- juhul kui oleks olnud plokk differ. Aga ei olnud.

Sama öö andis ka geneka rihm nii palju järgi et enam ei laadinud akut korralikult ning mingi hetk sai see ka tühjaks.

Siit ka järeldus- rullikas on hea maastur, kui on rehv all.

Nõrkadest kohtadest siis geneka rihm sai kohe vahetatud välja ContiTech´i oma vastu, ning täna keevitasin diffri ka plokki. Kuna on vana differ ja korra juba kõva häält teinud polnud üldse kahju ka, tema sisse sai mingi spets Castroli õli valatud (uus differ kapi peal olemas, juhul kui laiali lendab). Aga uus differ läheks ka talveks nkn kempiks, see on lihtsalt mõnus, samuti läheb tunduvalt paremini paksema lume seest minema paigalt seistes, rääkimata sellest et külg ees sõit on nüüdsest midagi muud).

Muud nipet näpet ka vahepeal teinud et auto oleks heas, aga kõike ei jäta ju meelde..

  • Autor
comment_10365

Tegelikult on nii, et nad tõesti põlevad suht tihti ja võimaluse korral põlevad ka kõik tuled korraga, kuid nad ei pimesta.

Ise ei ole siiamaani aru saanud et kuidas saavad e30 tuled pimestada kui nad on korralikult regullitud. Lähi- ja udutuli ju lausa luupidega.

Isiklikult ei näe selles probleemi, samahästi võib lähituli pimestada, sest need ju põlevad samuti pidevalt.

comment_10362

Esiteks, ei tohi udukas üldse põleda koguaeg, rääkimata ksenoonidest.

Teiseks, ei näeks ma ka mingit probleemi oma autos istudes, kui mul kõik tuled põleksid, jutt oli kaasliiklejatele mõtlemises. Probleem tekib märja asfaldi korral eriti, kus udukas peegeldab vastu asfaldit valgust näkku.

Arvad, et niisama mölisen igas teemas nende udukate ja ksenoonide kohta. Selliste asjade puhul pole pärast mõtet viriseda, et näe sain mentide käest jälle anaali ja miks nad küll bemme kiusavad jne.

comment_10360

Ma tahaks kah aru saada, kuidas aitavad udutuled. Oma kogemus e30 feislift udutuledega... väga hästi valgustavad teed, aga ainult "oma nina ette" ja see segas ropult kaugele vaadet. Maanteel kui on just vaja näha kaugele ette nt. põtra, siis ainult pooltuledega-kaugtuledega oli see palju parem. Udutuled olid regullitud täpselt nii nagu ette nähtud!

  • Autor
comment_10357

See udukate + parkide tekst on igas võimalikus foorumis vist 100x läbi räägitud juba.. Hetke seisuga ei tohi neid päevasõidu tulede asemel kasutada veel 17 päeva. 1. jaanuarist, kui võetakse vastu uus LS on kirjas, et tohib kasutada päevatulede asemel udutuli + parktuli (gabariit, kuidas kellelegi nimetada neid meeldib.) Aru mina ei saa, kuidas saab udukas häirida, aga kui on lähituli, mis asub veelgi kõrgemal, ning on reguleeritud kaugemale ulatuva valgusvihuga (ehk siis ka kõrgemale) inimesi ei häiri?

Karlerik: Kas Te ei saanud aru sellest, et kui on pimedam, siis ma kasutan ka lähitulesi, ning ka kaugtulesi kui on võimalik. See ei tähenda automaatselt seda, et mul ka siis põleksid udutuled (samas ka ei välista seda.)

Politsei kohapealt- kui neile midagi ei meeldi, siis nad seda ka üldjuhul ütlevad. Siiamaani pole probleemi olnud nendega udutulede + parktulede koha pealt. Ehe näide on see, et kui praegu sõitsin kesklinnast koju Randverre, sõitis minu ees pea terve tee patrullauto, mul põlesid udutuledes 3500K 50w xenonid. Sellest ei tekkinud probleemi. Ma saaks aru kui nad põleksid 6000-10000K valgusvihuga, see on tõesti häiriv silmale, aga kui on mahe kollane tuli, siis ei leia et see teisi häiriks.

Juhul kui peetakse kinni ja väänatakse sinna samusesse, siis seda lihtsalt tehakse. Pole mitte midagi teha, aga siis ma ei tule ka siia virisema et miks nad seda küll tegid.

Aga igale ühele jääb oma arvamus, ning õigus seda avaldada.

(Kui ma kaasliiklejatega ei arvestaks, oleks mul ammu juba vast load kuskile ära kadunud, või auto vanaraua hunnikus.)

comment_10353

No ma ei tea, võibolla te tõesti saate valesti aru, aga mind linnas sõitmised ei koti üldse, pean silmas maanteel sõitu pimedal ajal.

Kohutavalt häiriv on nelja tulega masinate vastutulek, enamasti tegu tutikate kärakatega, millel niigi head tuled. Igasugu ksenoonide panek on kindlasti keelatud!

See park+udutuli ,ma pole ühtegi masinat näinud sõitmas sellises variandis, ikka on lähituled koos udukatega paljudel 24/7.

Samuti tagumise uduka lampi põlemine on häiriv, mööda ei saa, istu p*rses ja kannata seda jura. Uus seadus lubab udukaid kasutada koos parkidega, lähituledega koos on lubatud ikka ainult udu või sademete korral, mitte 24/7.

Siin leidsin ka väikse arutelu asjast, arvamusi igasuguseid.

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=5496&page=1

Vabandan OT pärast.

  • Autor
comment_10241

79692995257ea.jpg

Et OT saaks lõppenuks lugeda.

Vahetatud siis vahepeal:

*Bensufilter

*Küünlajuhtmed

*Küünlad

*Generaatori jms rihm

*Jagaja kaas ja rootor

*Bensu pump puhastatud ja üle kontrollitud

Paha on see et auto puterdab, vahepeal päris rõvedalt, vahepeal väga minimaalselt. Tundub et väljalaske kollektori juurest tuleb midagi vahelt läbi. Kas see võib mõjutada lambda anduri tööd, ning panna auto puterdama? Vastasel juhul vahetan ka pihustid jms ka välja.

Tahaks ta korralikult käima saada, ei meeldi kui asi kuidagi paha.

Kas kellelgi äkki müügiks väljalaske kollektor ja püksid esimese liitekohani põhja all?

Edit: Peale lambdat u. 10cm on summuti järgi andnud ning pragu sisse tulnud. Kas võib olla tingitud sellest? Arvatavasti siis täna-homme teeb korda.

  • Autor
comment_10105

Autoga ilmselgelt hetkel pahad lood, ei taha käia. Mingi kala sees, eks peab ära parandama.

Kahtlane tunne, et selleks et auto korda saada, võib kuluda vaid mingi 100.- sest selle auto puhul alati nii olnud.

Siiamaani välja vahetanud juba:

Geneka rihma

Jagaja kaas

Jagaja rootor

Uued küünlajuhtmed

Uued küünlad

Uus bensufilter

Uus Bensupump

Aju

Õhulugeja

Jms pudi padi.

Endal mõistus otsas ja pole aega diagnostikasse ka viia, senikaua sõidan mõne teise autoga lihtsalt (kahjuks).

Kel huvi on, võib ära ka osta. Muus osas on korralik.

  • Autor
comment_10077

Auto ikka seisab kurvalt ja ootab, kuni korda tehakse..

Nagu kõik aru saavad on praegu päris kiired ajad, ei jõua lihtsalt enne aastavahetust temaga kahjuks tegeleda. Parasjagu suutsin haigeks ka jääda, ning sada muud asja tahavad samuti oma osa saada..

Kui nüüd aega saab, siis diagnostikasse. Juhul kui viga on kallim minu seatud piirmäärast, siis ei hakka seda mootorit üldse korda tegemagi (samas kahju oleks, kuna käis tõsiselt hästi edasi). Lihtsalt sellisel juhul uus osta ja vahele tõsta..

Igaühele kindlasti ei müüks.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_9254

Võttis hinge sisse jälle peale väikest rahasüsti, ning täitsa uue jagaja kaane ja rootori näol. Häbematult kallid jupid minu arust :?

Praegu siis nii et Bmw originaal aku suutis vastu pidada minu rullika peal kõigest mõned kuud, kuid asi oli ka enne päevi näinud.. Tuleks uus aku peale muretseda. Enam ei võta isegi voolu sisse.

Sai siis väike tiir ka tehtud temaga, ning sain aru et vahet pole mis autoga igapäevaselt sõita- rullikas toob Alati naeratuse näole, isegi kui ta käib ainult kõrgetel pööretel ning veidike puperdades :P

Ühesõnaga, võib loota et varsti on ta taas omas elemendis tänavatel liiklemas. :twisted:

Liiga kaua saanud juba soojas garaa¹is seista, pea 2 kuud juba 24 soojakraadi tunda saanud..

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_8888

Tänud :D

Vahepeal siis pandud uus vända andur (Hella) ning taas küünlad vahetatud (Bosch Super Plus), samuti ka uus aku, taaskord. Ka summuti keevitasime ära.

Asi läks palju paremaks ja hakkas käima, aga tühikäigul käib kuskil 2500-3000 pöörde juures puterdades (spidolt ei saanud vaadata) ja kole rikkas segu on kohati. Kõrgetel käib viisakalt.

Kohati nagu viskaks pöörded alla ja siis jällegi, kas sureb välja (külmana) või viskab pöörde 2500-3000 vahele.

Sellegipoolest sai tehtud sõitu täna ja naeratus tuli taas näole :)

  • Autor
comment_8879

Aga kui nüüd reaalselt mõelda, siis eks 20 aastat teeb ka oma töö ja järjest tuleks neid asju ikkagist vahetada. Parem siis kohe, reaalselt andis tunda vahet koheselt küünalde vahetus, kuna saab liiga palju kütust peale. Küünlad saavad märjaks, ning teadagi mis siis juhtub..

Kas võib süüdistada tühikäigumootorit, kütuseregulaatorit?

comment_8778

Kahtlaselt samad sümptomid ka minu pillil.

Aga see et rulla toob naeratuse näole. word!!

Olles siin kaitseväes ära.. ning aeg ajalt linnaloal rulla rooli istudes .. tunned kuidas päev muutub kohe paremaks. Isegi kui auto on sutsu seadest ära :D:lol::lol::lol:

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.