Hüppa postitusse
Postitatud
comment_16000

Teen ka lõpuks teema ära igaval talveõhtul.Autoks nagu kirjas 316 1.8 m10 mootoriga.Kolmas e30 mida oman.Esimest ei saanudki kunagi sõitma :ipb-happy-smile:.Vahepeal liikunud teiste masinatega.Pikemat aega pidasin jahti korralikule e30-le(2aastat vahelduva eduga).Et oleks kupee ning kere korras ja pre-facelift.Õnneliku leiu otsa sattusin siinsamas foorumis.Imekombel püsis müügis terve nädal ,et õnnestus aega ja raha leida.Esimene auto mille ostmisel ma proovisõitu ei teinud.Kohe kui nägin oli otsus tehtud.Auto üles tõstes oli rõõm veel suurem.Rooste puudub ka põhja alt.Piduritorud originaal tehase laki all jne.Ainuke koht kus roostet natuke on kapoti äär.Auto ajaloost.Eestis olnud 10 aastat.Eelmine omanik oli 80 nedates vanahärra.Talvel sõitnud pole.Enne seda vuras Itaalias.Talve ei hakka see auto nägema ka minu käes.

orig_21478939_kCpK.jpg

orig_21478935_Jfxp.jpg

orig_21478937_PA2g.jpg

orig_21478941_mRMu.jpg

orig_21478943_43eI.jpg

orig_21478949_ylfS.jpg

orig_21478953_1SVs.jpg

orig_21478951_4ouP.jpg

large_21953611_a8PG.jpg

  • Vastuseid 477
  • Vaatamisi 62,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole ammu kirjutanud. Suvi möödus väga kiirelt ja väga palju sellel autol teha ei jõudnud. Suve alguses tegi GKPhoto mõned pildid, suve keskel olin ise pikalt eemal aga MZ Auto kutid hoolitsesid auto

  • Pole ammu midagi kirjutanud. Mõne auto olen ära müünud, mõne huvitava asja juurde toonud aga püüan nende kõigi vanurite jaoks ikka aega leida.  Selle konkreetse masinaga suhteliselt murevaba. Kõi

  • Kuna selle autoga on väga palju vaeva juba nähtud, siis ajaloo huvides jätkaks endise omaniku lahkel loal selle sama teemaga.   Sai siis toodud teiste kõrvale järjekorras neljas sõitev E30,

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_60074

Klapiregull lõppes siis kõvera klapi ja võibolla ka auguga kolvis. Pohmas peaga ikka selliseid asju teha ei tasu :). Järgmine nädal kaas maha ja eks siis näha ole...

Mõõtsin raud pulgaga ülemist surnud seisu ja unustasin silindrisse kui starterit andsin :D. Pulga sain kätte magnetika mis sisse kukkus aga surve silindris 0. Sisselaske klapp kõver ja ei sulgu korralikult aga susinat kuulda pole ,et ju siis kolb ka katki. Sellisel juhul edu kolvi otsingul mulle

  • Autor
comment_60111

Neljapäeval võetakse kaas maha. Oleks ainult kolb ja silindri sein terved :( . Siis kaan lihvi vahetab selle ühe klapi ära. 3 silindril nukk ka kulunud päris palju. Ilmselt õlitus umbes. Kui juba maas vahetan nuka ka ära. 125 ja 126kw erinevad nukad? 

  • Autor
comment_60179

Kolb terve pealtnäha vähemalt

large_27901963_JX2E.jpg

 

 

Sisselaske ja väljalaske klapp said paugu

large_27901967_k0i2.jpg

 

large_27901961_PCRK.jpg

 

Silindri seinad kõik väga kenad ja ilma kraapsudeta. Näpuga ranti tunda pole ja tehase hoonimis jäljed näha.

Muudetud , muutis matu665

  • Autor
comment_60557

Tutikas nukk käes( tänuavadused lähevad eixile). Hetkel ootan nookureid..ei tea kuna jõuavad :S ..ilmselt järgmine nädal veel kokku ei saa autot. Nädala lõpp veel Norra puhkama. Et ju sinna mai keskele jääb..

Ükskord kaan tegemises ja teada mis mõõdus klapp sobib siis nende saadavus ka suht 0. Tehasetellimus ja 2-3 nädalat :D

  • 3 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.