Seoses suusailma lähenemisega tekkis oktoobri alguses mõte 325iX ligi võtta, sai siis neid vaatamas käidud ning kõige mõistlikum tundus üks Sveitsi päritolu sedaan. Mõeldud tehtud.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Seoses suusailma lähenemisega tekkis oktoobri alguses mõte 325iX ligi võtta, sai siis neid vaatamas käidud ning kõige mõistlikum tundus üks Sveitsi päritolu sedaan. Mõeldud tehtud.
Strateegilised parameetrid:
Värv: BMW-alpinweiß 146/0 2 121 000
Kere number: 2460383
Sõiduki kood: 1591
Seeria: E30
Mudel: 325iX
Kere tüüp: sedaan
Kataloogi mudel: ECE
Tootmisaeg: 1986/12
Mootor: M20B25 125 kW
Käigukast: Manuaal Getrag 260/5
Veoskeem: Nelivedu
Rool: Vasakul
Katalüsaator: Jah
Upholstery: Pacific (0212)
Production date: 1986.12.22
Lisad:
300 - ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH - elektriline kesklukk
311 - ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL - elektrilised peeglid
350 - WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM - rohelised soojustpeegeldavad klaasid
400 - SLIDING SUNROOF MANUAL - katuseluuk manuaalne
411 - WINDOW LIFTS, ELECTRIC - 4x elektriaknad
464 - SKIBAG - suusakott
682 - RADIOANTENNE AUTOMATISCH - automaatne raadioantenn
687 - RADIO PREPARATION - raadio ettevalmistus
690 - CASSETTE HOLDER - kassetihoidja
825 - Schweiz-Ausfuehrung - Sveitsi turule
850 - ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT - eksport paagikork
979 - VELOURS-FUSSMATTEN VORN UND HI - veluur põrandamatid
Sport nahkrool M-Technik
Tagaakna ruloo, manuaalne
Tagakõlarid Eurosound, 3. ribalised
Hetkel tundub puudu olevat ainult raadio automaatantenn.
Kaasas oli:
Valuveljed: BMW 2225540, KBA-41017 6½Jx14H2 347ET30 cross-spoke styling (STYL.5)
Suverehvid: Barum Bravura 195/65 R14 89 H 0R58
Varuvalukas: BMW 1125688 6Jx14H2 ET35 alloy rim STYL.E30
Mingi pizdec kassetikas
Topelt põrandamatid
Tungraud, mõned tööriistad
Tagasillale on pandud miskid Monroe amordid
Mingi noname 90 Ah ~10 V aku (üks pütt oli täitsa sodiks lennanud sees)
Kompressioon esialgu: 10, 11.5, 8.2, 9.9, 9.6, 11.7
Ostetud/tehtud/vahetatud:
* Süüteküünlad: NGK ZGR5A
* Aku: Hankook Silver LX60038 100 Ah
* Summuti tagapütt kohendatud & värvitud
* Mingi stabikavarda moodi asi tagasilla kandis oma pessa utsitatud
* Lastud tunnike seista Osnova kolvirõngaste leotusmoosiga
* Pesuõliga läbi pestud
* Veelkord puhta pesuõliga koos Kleen-flo 637 mootoripesu tinktuuriga läbi lastud
* Filter: Purolator L27253
* Õli: BP Visco 5000 5W-40
* Jahutusvedelik: roheline -> sinine
* Kütusefilter: Hengst H80WK01
* Õhufilter: Hengst E41L
* Kiilrihm: Contitech 10x825
* Kiilrihm: Contitech 10x965
* Süütejuhtmed: Ignoteck IS-213
* Jagaja kaas: KW 075-806238 806 238 09K
* Jagaja rootor: KW 076-7004 906 119R 09J
* Kojamehed: riiulist mingid noname, vaja korralikud panna
* Esimesed kollased suunatuled 22259000, 22258000
* Parktulede pirnid puhastatud ja vaseliinitatud
* Üks signaalpasun vahetatud
* Talveks valuveljed: BMW 1125688 6Jx14H2 ET35 alloy rim STYL.E30
* Talverehvid: Gislaved Nord Frost 3 185/65 R14 naeltega M+S
* Hella udutuled
* Bosch lambda andur
* Lemförder 1054402 (31121701077) välimine väike šarniir
* Lemförder 1054302 (31121701063) sisemine suur šarniir
Vasakpoolne lähituli on Hella, parempoolne suht hiljuti vahetatud Bosch. Kas neid 9/87+ esitulesid/elemente saab panna?
Klapiklõbin on sees, aga käib üsna ühtlaselt.
Keskkonsooli on lõigatud mingi rõve auk stereo/lällari jaoks.
Juhipoolne istme seljatugi on ukse poolt natuke näritud ja ja keegi geenius on sinna narmendava kaltsu peale õmmelnud, no andke padruneid...
Vasak külg ja parem esimene poritiib on kunagi üle värvitud, kuid see hall triip on uuesti peale maalimata jäetud.
Sigaretisüütaja vooluring üle vaadata, kaitse sureb kui sisse panna.
Tagumised aknad ei keri lahti end, lapselukus asi pole.
Lisaks veel nipetnäpet, armatuuris tulukesi vahetada, pisu roostetõrjet, pesu, vaha... mõned sajad kildid kuuma anda ja kompressioon uuesti mõõta.