Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Tarq

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    11
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast Tarq

  • Tiitel
    Algaja
  1. Tarq

    325iX '86 - Tarq

    Šarniir... garaažis aelemisest jäi see ž vist külge xP
  2. Tarq

    325iX '86 - Tarq

    Aasta sujuvalt mööda läinud, nüüd tuli igatsus peale ja pidi lowriderit kaevama hakkama, 2011.01.08: Viimati sai suvel käima pandud, nüüd aga ei ühtegi matsu. Sai siis garaaži veetud ja üle kontrollitud kaitsmed, releed, pumbad. Oligi paagisisene (VDO originaal aastast '86) saba andnud, ühe pumba küljes oleva induktiivpooli traat oli läbi põlenud. Tina avitas. Lisaks oli paagivälise pumba miinus toitejuhtme otsik pumba klemmi küljest irdunud, jällegi kolb kuumaks. Nüüd ei ole enam käivitusprobleeme, nurrub poolest pöördest Eelmisel ülevaatusel kurdeti vasakute šarniiride seisukorra üle, said need ligi võetud aga alles nüüd jõudsin monteerimiseni. Lemförder 1054402 (31121701077) välimine väike šarniir ning Lemförder 1054302 (31121701063) sisemine suur šarniir. Need on iX puhul erinevad tagaveolisest. Vanadel šarniiridel lutid otsast, paraja suurusega muhv otsa, 20 tonnise pressiga kuuma ning lups ja lups välja & sisse: Välimine oli kuiv ja katkise lutiga, sisemine kõlbaks ehk veel kasutada. Ise tehtud, hästi tehtud, ainult 8 tundi nokkimist ;] Lisaks sai klaasid korralikult puhtaks küüritud ning esiklaasile rain away töötlust ning uued kojamehed, lumerajaks valmis
  3. Tarq

    325iX '86 - Tarq

    Nii oligi, ei põle enam ühtegi üleliigset tulukest Point selles ongi, et tal pole originaal helisüsteemi, lihtsalt mingi peetis noname makk oli augutäiteks kaasas kuid suht korralikud aftermarket kõlarid (taga kolmeribalised Eurosound 16656 180W 4ohm, eesmised teadmata). Nüüd ühendasin uue maki ära ning matsub küll, kuigi ringi paarutamisel on makk pigem kinni, R6 teeb ikka hoopis paremat häält ;] Selle Pioneeri maki sain odavalt Vääna-Posti autolammutusest kui ühele teisele projektile istmeid sai toomas käidud. Paneeli valgustusel olid pooled pirnid kutud, Oomipoest uued LED-id ja takistid ligi, pisu näputööd ja nagu uus Nüüd diagnostikas käidud, lambda andur vahetatud, gaasid timmis ja ülevaatus tehtud: 1/min 790 - 73 °C % vol CO 0.007 % vol CO2 15.19 % vol O2 0.20 ppm vol HC 20 Lambda 1.008 % vol COvrai 0.007 1/min 2490 - 92 °C % vol CO 0.023 % vol CO2 15.13 % vol O2 0.24 ppm vol HC 14 Lambda 1.009 % vol COvrai 0.023 Diagnostika järgi olevat üsna tiptop mootor. Enne lambda vahetust oli keskmine kulu ~13.84 l/100km ):] Lisaks läks profülaktika mõttes paaki üks pudelitäis Kleen-Flo Injector-Kleen tinktuuri.
  4. Oli täna päeval asja Mustikasse, täpselt õige koha peal vabanes parkimiskoht:
  5. Tarq

    325iX '86 - Tarq

    Aega mitu mööda läinud, ei saanud aasta lõpus eriti mahti tegelda asjaga, nüüd on saanud vahetatud/tehtud: * Õhulugeja kummitorud vahetatud uute vastu * Külge saanud katuseluugi vändakomplekt, luuk toimib tiptop * Udutuled vahetatud korralike Hellade vastu * Peeglite sisu vahetatud * Tagatulede pirnid kontrollitud/vahetatud * Keskkonsool vahetatud * Uksepolstrid vahetatud musta nahaga variandi vastu * Spidomeeter lahti võetud, kontaktid puhastatud, pirnid vahetatud, töötab jällegi * Juhipoolse ukse lukk määritud, kesklukk toimib * Uued embleemid ees ja taga * Makk vahetatud tagasihoidliku Pioneer DEH-624R vastu: Oil/Inspection service reset tool eBayst täitsa toimib (nii E30 kui E38 peal), testitud, kindel: Küttekulu näitab viienda käiguga seieri järgi vaadates: 50 km/h ~7-8 l/100km 70 km/h ~8-10 l/100km 90 km/h ~10-12 l/100km. On umbes õige? Spidomeeter näitab ~10 km/h rohkem kui GPS-iga mõõdetult. Samas näiteks läbisõit GPS-i pealt 84.6 km kuid spido pealt 86.5 km. Spidoplokis tulukeste vahetamisel ilmnes, et kässari tuli põleb olenemata kas kässar on peal või mitte, kust seda kässari sensorit/lülitit võiks otsida? bmwfans/realoem piltidelt ei tuvasta. Lisaks vajavat vahetust vasakpoolsed esimesed sarniirid, aga kas on vahet 325i ja 325iX sarniiridel? Selle lehe järgi nagu oleks. Wishbone on ju ka erinev 32111127725 vs 31121701059 näiteks. Kus Eestist iX jaoks sarniire võiks saada üldse? Aga lume peal driftides ja metsade vahel paugutades on lõbu ikka rohkem kui täie raha eest =] Esmaspäeval Truumu juurde diagnostikasse, hetkel CO tühikäigul 2.006 % (0.5% lubatud) ja 2510rpm 1.976% (0.3 % lubatud). CH (kütusejäägid?) vastavalt 270 ppm (100 lubatud) ning 190 ppm (100 lubatud). Külmkäivitus (praeguste -15° C ilmadega) ka natuke liiga vaevaline. Mingi aeg tahaks saada viisakamad istmed, must/hall riie/nahk...
  6. Abx ettevõtmine, umbestäpselt 14x E30 oli täna esindatud
  7. Astun ka läbi, vaja veits hüva nõu soetada
  8. Tarq

    325iX '86 - Tarq

    Võtsin peeglitel klaasid maha, abx oli http://e30.bmwdiy.info/mirror-repair/ Selgus, et vasakpoolse peegli üles-alla liigutamise "siduri" solenoid ei tööta. Aga erikrdi kaval hammasrataste + siduri süsteem on seal sees. Peeglid on siiski kütteta, klaasi taha kirjutatud 37482, 0017242. Seega pakkuge ühte tervet sinist kütteta peegliklaasi ja liigutamismehhanismi või siis kogu peeglikupatust parem/vasak :roll:
  9. Tarq

    325iX '86 - Tarq

    Peaks oksüdeerumist ära hoidma, või väidab keegi vastupidist?
  10. Tarq

    325iX '86 - Tarq

    Seesama jah, tead sa sellest midagi mida mina ei tea? ;] Pilte! Kuidas sellele peegli lahtikiskjumisele lähenema peaks, alt see punn maha või ukse seest poolt lahti võtta? Tundub et käravad, vähemalt kui esi või tagasild õhku tõsta siis teine sild veab. stiilis veel päris testida ei jõudnud. Veel mingit moodi testida asja?
  11. Tarq

    325iX '86 - Tarq

    Seoses suusailma lähenemisega tekkis oktoobri alguses mõte 325iX ligi võtta, sai siis neid vaatamas käidud ning kõige mõistlikum tundus üks Sveitsi päritolu sedaan. Mõeldud tehtud. Strateegilised parameetrid: Värv: BMW-alpinweiß 146/0 2 121 000 Kere number: 2460383 Sõiduki kood: 1591 Seeria: E30 Mudel: 325iX Kere tüüp: sedaan Kataloogi mudel: ECE Tootmisaeg: 1986/12 Mootor: M20B25 125 kW Käigukast: Manuaal Getrag 260/5 Veoskeem: Nelivedu Rool: Vasakul Katalüsaator: Jah Upholstery: Pacific (0212) Production date: 1986.12.22 Lisad: 300 - ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH - elektriline kesklukk 311 - ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL - elektrilised peeglid 350 - WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM - rohelised soojustpeegeldavad klaasid 400 - SLIDING SUNROOF MANUAL - katuseluuk manuaalne 411 - WINDOW LIFTS, ELECTRIC - 4x elektriaknad 464 - SKIBAG - suusakott 682 - RADIOANTENNE AUTOMATISCH - automaatne raadioantenn 687 - RADIO PREPARATION - raadio ettevalmistus 690 - CASSETTE HOLDER - kassetihoidja 825 - Schweiz-Ausfuehrung - Sveitsi turule 850 - ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT - eksport paagikork 979 - VELOURS-FUSSMATTEN VORN UND HI - veluur põrandamatid Sport nahkrool M-Technik Tagaakna ruloo, manuaalne Tagakõlarid Eurosound, 3. ribalised Hetkel tundub puudu olevat ainult raadio automaatantenn. Kaasas oli: Valuveljed: BMW 2225540, KBA-41017 6½Jx14H2 347ET30 cross-spoke styling (STYL.5) Suverehvid: Barum Bravura 195/65 R14 89 H 0R58 Varuvalukas: BMW 1125688 6Jx14H2 ET35 alloy rim STYL.E30 Mingi pizdec kassetikas Topelt põrandamatid Tungraud, mõned tööriistad Tagasillale on pandud miskid Monroe amordid Mingi noname 90 Ah ~10 V aku (üks pütt oli täitsa sodiks lennanud sees) Kompressioon esialgu: 10, 11.5, 8.2, 9.9, 9.6, 11.7 Ostetud/tehtud/vahetatud: * Süüteküünlad: NGK ZGR5A * Aku: Hankook Silver LX60038 100 Ah * Summuti tagapütt kohendatud & värvitud * Mingi stabikavarda moodi asi tagasilla kandis oma pessa utsitatud * Lastud tunnike seista Osnova kolvirõngaste leotusmoosiga * Pesuõliga läbi pestud * Veelkord puhta pesuõliga koos Kleen-flo 637 mootoripesu tinktuuriga läbi lastud * Filter: Purolator L27253 * Õli: BP Visco 5000 5W-40 * Jahutusvedelik: roheline -> sinine * Kütusefilter: Hengst H80WK01 * Õhufilter: Hengst E41L * Kiilrihm: Contitech 10x825 * Kiilrihm: Contitech 10x965 * Süütejuhtmed: Ignoteck IS-213 * Jagaja kaas: KW 075-806238 806 238 09K * Jagaja rootor: KW 076-7004 906 119R 09J * Kojamehed: riiulist mingid noname, vaja korralikud panna * Esimesed kollased suunatuled 22259000, 22258000 * Parktulede pirnid puhastatud ja vaseliinitatud * Üks signaalpasun vahetatud * Talveks valuveljed: BMW 1125688 6Jx14H2 ET35 alloy rim STYL.E30 * Talverehvid: Gislaved Nord Frost 3 185/65 R14 naeltega M+S * Hella udutuled * Bosch lambda andur * Lemförder 1054402 (31121701077) välimine väike šarniir * Lemförder 1054302 (31121701063) sisemine suur šarniir Vasakpoolne lähituli on Hella, parempoolne suht hiljuti vahetatud Bosch. Kas neid 9/87+ esitulesid/elemente saab panna? Klapiklõbin on sees, aga käib üsna ühtlaselt. Keskkonsooli on lõigatud mingi rõve auk stereo/lällari jaoks. Juhipoolne istme seljatugi on ukse poolt natuke näritud ja ja keegi geenius on sinna narmendava kaltsu peale õmmelnud, no andke padruneid... Vasak külg ja parem esimene poritiib on kunagi üle värvitud, kuid see hall triip on uuesti peale maalimata jäetud. Sigaretisüütaja vooluring üle vaadata, kaitse sureb kui sisse panna. Tagumised aknad ei keri lahti end, lapselukus asi pole. Lisaks veel nipetnäpet, armatuuris tulukesi vahetada, pisu roostetõrjet, pesu, vaha... mõned sajad kildid kuuma anda ja kompressioon uuesti mõõta.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus