Hüppa postitusse
Postitatud
comment_43272

Tere

Mõtlesin, et teen oma auto teema ka siia lõpuks ära. See siis kolmas e30 ja see kord kupee, auto sai saarest ostetud sõbra käest ja suht nukras seisus oli juba, kõik ligadi logadi ja mootoril mingi jama kuuenda silindriga aga lähiajal läheb mootor juppiteks ja saab väikese remondi. Mootoriks m20b25 ja b27 vänt, autol siis lisadeks: elektri aknad, must lagi, kohtvalgustiga peegel,m-tech2 spoilerid, väike m-tech2 rool, üks originaal sport iste, juhioma mingi muu spordikas, abs, lsd, taga mustad tuled, nipet näpet veel...

Muudetud , muutis viljar

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_46524

Nii sai vahebeal nokitsetud autot, mootor juppiteks klapid sai sooveldatud, uued klapisääre tihendid, vaja veel uus nukk osta kas m20b25 või parem varjant m20b23. Ploki kaan suht korralik, keegi saksas uue kaane peale pannud 96aasta ja isegi triipkoodi kleeps veel osaliselt alles.Nii siis veel vaja mootori plokk korda teha. Oma vanalt e30 prf võtan 126kw ploki kuhu lähevad uued rõngad, raamsaaled, kepsusaaled, uued tihendid ja m52b28 vänt, sellega peaks siis kõik olema esialgu mootori poole pealt. Sai natuke välimust ka korrastatud, korralikumad esi tuled ja udukad külge pandud. Loodan ,et saaks see suvi veel sõita ka selle autoga. ^_^

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_47655

Nii lõpuks mootor koos aga nüüd uued mured , tühikaigul natuke puterdab, CO paigast ära ja küündlad sinakad lillakad. Terve päev autoga jamanud aga paremaks ei lähe, kõik on andurid ja muud asjad üle vaadatud ja toimivad võipolla vaja korralikku sisse sõitu.

  • Autor
comment_47808

Mõned pildid ka siis, remonditud plokk kuhu läks sisse m52b28 väntvõll, m20b20 kepsud, m20b25 kolvid ja kõik uued saaled, rõngad ja tihendid. Plokk sai veel pealt lastud 0,5mm maha ,et kolvid jääks originaal kõrguse peale.

post-556-0-89520600-1345135038_thumb.jpg

post-556-0-55988200-1345135067_thumb.jpg

post-556-0-45734800-1345135091_thumb.jpg

post-556-0-39143700-1345135113_thumb.jpg

comment_47809

Teoorias oleks sul nüüd reguleeritavat nukaratast ka vaja, kui niipalju juba maha freesida siis märgid enam kokku ei lähe ja gaasijaotus pole päris see. Tubli töö muidu :beer:

Kas autost endast mingeid paremaid pilte ei viitsiks teha, tundub huvitav masin olema aga ei pääse nende piltide peal nagu mõjule. Sisemusest võiks ka miskit jagada.

(PS, ära selles reg. ratta puudumises oma tühikäigumurede vms. muude hädade põhjust näe, ise kapremontisin samamoodi Lada 1600 mootori kõikide uute tükkidega, ajasin kaalu ja kergemaks siit-sealt jne, pluss siis plokist maha 0,7mm. Käis ilma selle reg. rattata ka ilusti aga kui selle külge sain siis sain natuke ärksamaks ta kruttida lihtsalt:) )

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_47821

Pole kõikke kokku lõõnd, kuna jupid on jooksvalt ostetud aga parema meelega ei hakka kokku lõõma muidu tuleb veel masekas peale, kuna raha on oma jagu läinud. Ja see ,et mootor töötades vahele jätab kahtlustan bensu pumpa kuna see töötab väga ebaühtlase äälega ja kas keegi oskab muidu õelda palju uus paagisisene pump maksab.

  • Autor
comment_47866

Tekkis selline küsimus, kui suure tootlikusega pihusteid peaks kasutama sellel kompotil, olen uurinud ,et osad kasutavad m30b35 mootori pihusteid. Aga näiteks kui kasutada m52b28 pihustei mis on juba 4 punkti pihustid ja tunduvalt uuemad ja pihustavad paremini tolmuks. Ja kindlasti oleks vaja ka reguleeritav surveregulaator panna+ veel manomeeter. Oskab keegi huva nõu anda või on selle ise läbiteinud.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_49555

Tere

nii mootor sai siis omale vahebeal m30b34 aju, pihustid, õhulugeja, uue bensupumba ja peale seda hakkas pärishästi tööle aga nüüd jälle uus mure. Kui auto tööle panen on tühikäik kuskil 1500-2000 põõret aga kui korra võtta tühikäigu mootorilt pistik tagant ja uuesti tagasi panna on põõrded kuskil 700 aga nii kui kaasi annan viskab uuesti põõrded ülesse. Varem on ka nii teinud, milles võib viga olla, suht siiber juba sellest autost.

  • 2 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
comment_50864

mis sul siis kõrgenenud tühikäiku põhjustas, mul üks mootor suht sarnane eta alumine ots ja 885 pea koos m30b35 elektroonikaga aga pihustitena on mul m52b28 omad samuti viib kogu aeg nägu naerule B) eks järgmisena tuleb siis silindri puurimine 86mm peale ?

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.