Hüppa postitusse
Postitatud
comment_19428

Mõtlesin et teeks siis ajaviiteks siia teema ära ühest enda raharöövlist. Auto sai soetatud suht soodsa hinnaga ja algne plaan oli auto varuosadeks müüa! Tegu siis `89 aasta punast värvi touringuga. Kere oli nii nagu ikka, roostet küllaga, mingi esiotsa pauk on olnud ja see läbinud väga "pornol" moel vahetuse.Peal oli 1.8 mootor, millel karteripõhi puruks, üldse oli auto seisnud pikka aega! Tagumine küljeklaas oli katki, sealt sadas vihma/lund sisse ja seest sisu kopitas ja mädanes. Esiistmed olid räbalad ja erinevat värvi, puudu oli enamus vajaminevaid asju ja katteid, lagi oli alla vajunud, antenn oli lahti ja sealt sadas samuti vihma salongi!

Ees oli pre-face põll ja halli värvi kapott.

Otsustasin auto siiski auto korda teha ja liikuma panna!

Esimese asjana tegin kapoti vahetuse ja panin peale punase kapoti!

Sai siis masin ära lohistatud, teiseks sai küljest võetud tagumine katkise klaasiga uks ja uus klaas pandud, ust pisut "poleeritud" ja tagasi külge. See uks vist ainuke asi,peale kapoti, mis ka 99% roostevaba, kõikjalt mujalt leiab roostet...:D

Karter korda ja õli sisse, ning auto käivitus üsna ruttu, paraku oli selle mootoriga siiski ühel pool, õlirõhutuli põles tühikäigul ja mootor ei käinud õieti.

M20B20...

Suht odava rahaga sai peale pandud e34 pealt pärit m20b20, läks kõigega, koos kasti,summuti ja juhtmestikuga!

mootorile sai pandud ka uus hammasrihm ja rullikud, genekarihm, uued õlid kastis , mootoris ja difris. Kuna ventika sidur oli kinni keevitatud, siis suutsin seda lahti keerates veepumba ära lõhkuda, sai ka see siis välja vahetatud vähe kasutatud veepumba vastu.Summuti Mootr läks peale e30 TD käppade ja patjadega, külge jäi e34 kat, sinna sobis otsa m40 lõpupütt.

käiguhoovastik sai sobivaks tehtud, samuti gardaan sai 5cm lühemaks tehtud, kuna ei leidunud e30 r6 gardaani.

kaasa saadud radikas siiski lekkis vastupidiselt müüja jutule ja sai seegi uus ostetud!

Mootor peal ja töötas

enne uue mootori pealepanekut sai kõrvaldatut hulk muid vigu, pandud uus kojamehehoovastiku süsteem, kõrvaldatud mitmeid elekri vigu, kuna algusel ei töötand peale tagatulede mitte miski!

peal oli tavaline roolilatt, milles oli loks sees , samuti roolikardaanis, needki vahetasin välja..

Esisillas sai tehtud pukside ja ¹arniiride vahetus. peale mootori käimasaamist ja suuremate vigade kõrvaldamist sai sai esiots kokku laotud, uus põll ette ja ülevaatusele!

Ülevaatus olemas sai sellega siis asutud igapäeva sõite tegema, vigu hakkas muudkui juurde tulema, kütusepaak lekkis, differ tegi häält!

sain autoga mitu kuud üsna muretult sõita, kui differ jooksis kokku.

Veermik..

Sai siis jälle võetud ette suurem remont, kogu tagasild alt ära, vahetatud suured sillatalapuksid, uued piduritorud, kütusetorud, pidurivoolikud, kettad, trossid jne. Sai kõrvaldatud suur hulk roostet ja vahetatud jupike tagatiiba ja küljekarpi! Alla läksid ABS variandi õõtsad, mingi aja pärast on vaja ette panna uued püstakud, kuna need ilma ABS`ita ning rattakalded pisut valed (sillastendis sai käidud mingi aeg)

lisad

autol lisad praktiliselt puudusid/puuduvad..

on ainult :

* ees el. aknad (olemas kõik vajalik 4xel.akende paigalduseks)

* külgsuunad :D

* nahksisu sai ostetud

* istmesoojendused (juhtmed ,lülitid veel puudu)

* kella, kuupäeva ja temp. näit

* katuseluugita variant (see on 1 põhjus, miks otsustasin korda teha auto :) )

edasine

jäi veel mainimata, et auto ei ole mingi projektikas, vaid lihtsalt igapäeva kasutuseks mõeldud. Üritan hoida autot enam-vähem korras ja aeg ajalt lisadega täiustada. Põhiline "projekt" ja rahamatmisauto on siiski üks teine touring! (mis rahanappuse tõttu hetkel ei edene eriti :D )

Auto läheb sügisel ülevärvimisse, on juba kokku lepitud, kõik keevitustööd teen ise ära enne ja eemaldan suurema osa rooste. Enne seda panen siis ette alla uued püstakud, kettad, klotsid ja võimuga lati! Imelik küll, aga autol puudus roolivõim, samuti ABS. Peale värvimist läheb peale 320 touringu juhtmestik (k.a. mootori), siis tuleb lakke ka Check control.

kokku on ka lepitud laele uue musta katte paigaldus ja raha taga seisab ka Cruse Control.

nüüd sai pikk ja segane jutt kiiruga, kindlasti ununes palju asju!

algusel:

051520793efde1.jpg.729e950f1068abbc37d766a71f7c050a.jpg

051520799398a6.jpg.a4784072e208a6bfe24750b97355c58c.jpg

0515212396a774.jpg.f1c4a99f6bc8767c932721c6c27449b2.jpg

05152124724b2c.jpg.80dff7d80acdd2f45f325a7113b491b5.jpg

0515212451c130.jpg.4fb75d2ae552dbd4d7103f03a175c54d.jpg

0515215557ac37.jpg.2fbd0bd13b7c174a6a1a1822e806e1b0.jpg

 

kõik vajalik kohe kaasas...:D

0515215674a369.jpg.dc3ea438c9a98912e622f50e46d0ed1b.jpg

uus klaas ees 

051521953a2921.jpg.1ee6d2c26a90e61ab6b8ba4ef52b6b92.jpg

uus mootor.

051521955ecfa8.jpg.ac3a1fb931317fa04217fedf942190aa.jpg

kuu aega remonti ja saigi sõitma...:D

05152280314f2e.jpg.7df60f415166d7e9ee21e7cabeb2f7eb.jpg0515228131f0b0.jpg.9ddbe02e5ebb5d7145983700c8ae82f0.jpg05152283928dd0.jpg.fa4c30cee4c01bb170844cf0cd2dc27b.jpg

 

051523881cddd7.jpg.75894ecd097b3dc9af5175d198dbf29d.jpg0515239054b851.jpg.26a22ef42d6f65eba825de3e9dc25859.jpg

 

Nahksisu.

051524529b2ad4.jpg.0ee0aec0da813f4f35ce2297f0b038dd.jpg

 

051524539d79df.jpg.d886f8ec9d2a307fb67785918331b66e.jpg

tagaosa remont,

051524951c8668.jpg.2b3f49eff93bf037f570e4e099f8332f.jpg05152455995886.jpg.da4d28d41c9baf4da663212fb4bfb95d.jpg051524977fdd87.jpg.88302cb79d297943f0c59fc0f0bcbf88.jpg

05152540182a5d.jpg.888a6123b67bcbc356658bdedb50b2f4.jpg051525405c4524.jpg.4453bc45d8f5f34f18647daa74ce1a6d.jpg

05152541119b8b.jpg.ca1752fd59762626a11efcc9992f619a.jpg

051525687491d9.jpg.dd571679c8724f0440d94c5aeba6ce9d.jpg051525693ca60a.jpg.3ed5568a2d14ebf2287b1bfbdd645b0e.jpg

05152586723e6b.jpg.23d8c3abb732b767b4303d39e7746361.jpg

 

  • Vastuseid 366
  • Vaatamisi 63,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Enne aastalõppu üks mõttetu update veel. Aasta viimased kuud olid üsna sõidurohked, vähemalt 150km päevas. Keris üsna kiirelt   400000 ette, mis tähendab lisaks huvitavamale odo näidule (enamasti ju k

  • Viimasest sissekandest möödas umbes 5 pool aastat. Selle ajaga muutunud palju siin foorumis ja ka auto juures. Õigem vast õelda, et auto on ära kulunud/ otsa saanud. Foorumi osas toimunud niisama palj

  • Nii... Allakäik algas siit.   Kährik järvakandis   Teine kährik järvakandis, teiselpool linna   Kits kodukandis     Kährik tõrvas

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_13625
10+

pigem 5+ (kümnepallisüsteemis... :) )

pildi jägi ütleks et tegu ei ole originaal IS lisaga, või on?

Tegu läti klaasplastiga...

mis värviga värvitud on ja mis kood

Odava värviga :D ,algselt tundus üldse porgandi oranz, aga nüüd juba enam vähem...

uskumatult ilus

Eks piltidel on enamus autod ilusad..:lol:

Reaalselt vajab ikka seda viimast lihvi ja poleerimist, aga selle raha eest käib küll.

comment_13622

Kena punane.

Kui ikka endale teed, siis käi selle liivaka ja poleeriga üle. Muidu on nii, et iga kord kui autosse istud, vaatad ja kirud ennast...oleks ikka pidand lõpuni tegema. Aga milleks siis see Läti replica spoila, kas üksik ei jää kui küljed ja tagumik sile? Kunagi oli mul sama kere ja sama punane IS-i lisaga, see veel kuidagi passis sinna ka üksikuna.

Jõudu!

  • Autor
comment_13513

Tänud! Reaalselt siiski nii hea pole kui piltidel paistab. Värv oleks natuke paremini võinud peale jääda, hetkel mingi nurga alt vaadata lähemalt, siis jääb selline krobeline mulje :D

Samuti tegi see lagi negatiivse üllatuse täna :lol: Juba paigaldades tulid mõned kohad lahti, tänaseks oli õige mitmest kohast lahti tulnud... Ei teagi mis saab, lage enam välja ei viitsi kiskuda...

  • Autor
comment_13436
Istmed ei tee korralikuks?

ses suhtes et sul kõik muu on ideaal aga nahk on angu 5 aastat vanas esinduse volgas

Ideaalist on paljud asjad kaugel, alustades värvist.

Istmete kohta, et põhjendage oma seisukoht ära ka, ei saa aru mida otseselt mõtlete ja mida olete suutnud välja lugeda peegelduvatest piltidest. 1 tagumise seljatoe plastik puudu ja tagumise parempoolse istmealusel paari cm lõige sees, aga seda pole pildil näha.

Antud sisuga sai mässatud pea terve päev, alustuseks kõrvaldatud loksud esiistmete seljatugedest lisapoltide paigaldamise teel. Puhastatud mitu tiiru ja mitu korda üle käidud Würthi nahahooldusvahendiga. Reaalselt on ikka kõva vakstu, aga 20a vana sisu kohta üsna norm seisus.

Siinid jäid pisut roostesed, aga seda ka piltidel näha pole

koeravõrk?

ilma variant on see...

C4V6 lammutusest pärit nahksisu ?

ei, aasta tagasi ostetud ja üsna soodsa hinnaga!

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.