Hüppa postitusse
Postitatud
comment_39328

Tervist!

Kuna olen nüüd rullika omanik, siis teen ka teema autost.
Varem pole kunagi autot omanud niiet avastamisrõõmu on sellega ilmselt palju :)

Sai soetatud kupee kerega musta värvi 320.
Mootor: M50B25 Vanos
Manuaal
Lisasi peaegu polegi. Katuseluuk ja M-Tech II rool on ainukesed mainimisväärt asjad.
Põllelisa on ka, mille kohta ei oskagi hetkel seisukohta võtta. Mõne nurga alt meeldib, mõne nurga alt mitte.
All on ka 15" kärjed.
Kere on selle aasta kohta päris heas korras. Vaatasin täna tõstuki peal siit ja sealt ja roostet ei leidnud kuskilt.
Muret teeb natuke värv. Müüja oli masinat eelnevalt poleerinud ja mõnes kohas liialt palju poleerinud nii, et lakk maas. Põhimõtteliselt tuleks terve masin uuesti üle lakkida.
Küünlad vaja vahetada kuna puterdab vahepeal. Tagasilla puksid vaja vahetada ja veljed tasakaalustada.
Rohkem vigu töökojas hetkel ei leitud.
Pikk jutt, s**t jutt. Üks pilt ka juurde,milline välja näeb.
Mõned pildid.
IMGP2181.JPG
IMGP2182.JPG
IMGP2185.JPG
IMGP2177.JPG
IMGP2173.JPG

Muudetud , muutis RaidoM

  • Vastuseid 384
  • Vaatamisi 42,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed puhastatud, kapslid värvitud, embleemid küljes. Uued kettad-klotsid ka küljes.  Tulemus:   Üks rehv tuli juba välja vahetada, sest muna oli üleval ja vibra oli sees 90 peal. Ega

  • Kevadega 6500km sõidetud. Tundub, et see aasta tuleb ls rekord. Remontima pole pidanud, ainult kütust kallanud ja pilte teinud.      

  • Auto nüüd kokku pandud. Sõber keevitas summutile sukad külge ja täna kallasid mõned vedelikud sisse ja keerasin võtit. Turtsatas käima õnneks. Roolivõim siiski jäi kergelt undama. Õli on küll pii

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_117964

Ma tellisin jeebeist ta-technix madalduskomplekti 60/40 koos ammortidega. Kõige pullim on see, et tagumine ots on sama madalal nagu esiots. Viimane võib muidugi olla sellest, et tagumise vedru alla on 3 erinev pakusega kummileevendeid saada ja mul on need liiga õhukesed. Eks tuleb 10mm paksused ära tellida ja proovida, esiotsa madalamaks lasta küll ei tahaks, pigem ikka tõstaks tagumist.

  • Autor
comment_118000

Vedrustuse teema jätan hetkeks kõrvale. Tähtsamad asjad vaja enne korda saada.
Pikk heitgaaside saaga sai kõpuks korda. Küll proovis üks parandada, küll teine ja kolmas aga asja sai lõpuks korda Hannes Speedsterist.
Viga oli lihtne: lambdal oli mass puudu. Kuhu ta kadus ja millal kadus, ei tea. Hetkel asi töötab ja üle pika aja käib masin kenasti edasi.

Järgmine asi, mis vajaks vahetust on hooratas. Praegune kahemassiline M50 hooratas hakkab vaikselt otsa saama. Auto suretamisel käib korralik vibra läbi ja käigukasti poolt tuleb kolinat. Kas M50 ühemassiline hooratas on bolt on paigaldus? Et sinna sobib sama sidur ja korv ja survelaager otsa?

 

  • Autor
comment_118011

Vaatasin neid sidurikomplekte. 2 Sachsi pakkuda, üks alla soti, teine 129. Üks kuni 1990a sept, teine alates 1990 okt.
Kumb see õige peaks olema. Hooratta tüübi kohta lisainfot ei ole.

https://aeromotors.ee/kataloog/bmw/5-/525i24v/clutch/repair-kit-clutch-complete/?of=m464;t241;s10151

Kas see ühemassiline hooratas oligi vb kuni sept 1990 kasutuses ja peale seda tuli kahemassiline?

  • Autor
comment_118130

Mis põhjusel kütuse näidik valesti võib näidata? Näidik tundub nagu nihkes olevat. Panen paagi täis, siis näitab kuskil 55l kanti. Praegu on seier kõvasti alla punase aga tuli ikka põlema ei lähe. Kas probleem võib olla selles maanduse mutris, mis näidikuploki taga on? Et kergelt lahti tulnud?

  • Autor
comment_118227

Võtsin spidoploki lahti. Üks massi mutter oli kergelt oksüdeerunud aga nii bensunäidiku kui ka temperatuuri näidiku klemmid oli ilusti puhtad. Panin kokku tagasi ja tundus nagu parem olevat. Panin kõik tagasi kokku ja krdi temperatuuri näidik enam töötanud.
Võtsin enne uuesti lahti, et vb unustasin midagi kinni keeramata aga ei, kõik timm.
Lahti tuli väga raskelt, sest keegi oli spidoploki vahele, kahe pirni ümber, kahepoolset teipi pannud. Milleks see porr vajalik oli, ei tea. Kõik kruvid olid iseenesest olemas. Osaliselt koukisin teibi ära ja nüüd asi ei funkagi. Mis kala seal võib olla?

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_118722

Spidoploki jama sai korda. Olin väikse täkke suutnud tekitada rajale ja seetõttu ei läinud vool peale temperatuuri näidikule.
Aga kas mõnel M50 omanikul, kel pill laiali, oleks laenata aju ja lambda andurit üheks õhtuks. Aju siis punase sildiga ja 413 lõpuga. Õlled garanteeritud.

 

  • Autor
comment_118873

Kust ja milline katalüsaator osta?
Vana kat ikka vist läbi. Tühikäigul olid küll näidud normis aga pööretel oli co liiga kõrge. Ülevaataja pakkus, et pikka aega rikka seguga sõites on ilmselt kati nahka keeranud.
Igatahes mida otsida? Kasutet OEM suht raske leida ja ausaltöeldes pea 30a vana katti ei usalda ka väga. Magnaflow katte müüakse summutiabis.

On need mõistlikud asjad? Tahaks sellega rohkem kui ühe ÜV läbida.

 

5932cc1029567_ScreenShot2017-06-03at17_44_54.png.3dd1740f7928e7b4c2db75db6e2c2e7e.png

  • Autor
comment_118903

Kahjuks on nende saadavus väga halb. Olen kõikvõimalikud foorumid läbi vaadanud ja pole ühtegi märganud müügis.

On need universaalsed tõesti nii halvad? Välismaa bmw foorumites nagu väga ei kurdeta. Pigem nagu soovitatakse. Vähemalt Magnaflow tooteid.

Aga kindluse mõttes peaks selle polditavaks tegema, et universaalne ainult ÜV ajaks alla torgata ja muul ajal OEM katiga sõita. Iga paari aasta tagant ei tahaks neid osta.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.