Hüppa postitusse
Postitatud
comment_37269

Tere,

Teen siis ka teema oma kapuutsikast. Pärast on hea ülevaade ja saab ehk nõu ka :ipb-smile:

Autost:

BMW 318i Convertible. Facelift. Mootoriks 1.8. Sain teiseks omanikuks eestis 08.04.2009 aastal.

Värviks on DIAMANTSCHWARZ METALLIC

Tehasest tuli ta välja nii: ABS; Leather Steering Wheel; Central Locking with Antitheft; Door Mirror / Driver's Lock Heated; Deleted Model Lettering; Softtop Black; Floor Mats Velours; Warning Triangle and First Aid Kit; Headlight Aim Control; Outdoor Temperature Indicator; Radio Bavaria C III; Rear Bench Seat in Fabric; Cassette Holder; M Sports Suspension.

Proovin nüüd meenutada kuidas asi alguse sai :ipb-smile:

Esimesel päeval kui ma ta ostsin:

20296125695d6f_l.jpg

Ja kohe garaaži:

20296151b6a5ba_l.jpg

Rool on MOMO toodang ning alguses oli selline nagu pildil (Värvisin keskosa mustaks)20296159eb6c75_l.jpg

Tehtud/vahetatud sai veel:

1. Termostaat

2. Roolil kaotatud kriginad

3. Keskkonsooli kruvid

4. Käsipidur pingutatud

5. Piduriklotsi andur

6. Nullitud service intervall

7. Paigaldatud roolialune kate

8. Tulede regull

9. Koonusfilter asendatud originaal korpuse ja filtriga

10. Uued küünlad

11. Ukse sulgumis andur korras

12. Rool must

13. Kässari klotsid

14. Rootor ja jagaja kaas

15. Mootori hammasrihm koos rullikutega

16. Originaal käigukangi nupp

17. Käigukangi kott

18. Veepump

19. Sillaregull

20. Õlivahetus (castrol 5w30)

Kuna veljed ei kannatanud kriitikat siis sain laenuks Wabbiti käest Azevid:

20296759e63a67_o.jpg

20296761828905_o.jpg

Niisiis..oli vaha uut numbrialust:

202960855a8124_l.jpg

Vahepeal sain Valerkalt mingisugused rohelised madaldusvedrud. Ei tea täpselt kui palju seal seda madaldust oli kuid imestan, et karterit sodiks ei sõitnud ning peagi andsid amordid otsad. Ostsin amordid Daqqerilt ja uued vedrud (vedrudega oli selline lugu, et ma totu ei teadnud siis veel et r4 ja r6 vedrud on erinevad. Ostsin r6 verdud -60 kuid need on ilmselgelt liiga kõrged. Tagumised punased müüsin maha).

20296055a887bb_l.jpg

20296059e45993_l.jpg

Vahepeal tagastasin Wabbitile veljed ja panin ajutiselt odavalt kätte tulnud BBS RM

20296901e9eb55_o.jpg

20226333a277b9_l.jpg

Tiidult sain kollased tuled:

20296163f33b34_l.jpg

Tegin ära katusehoolduse ja siis läks cabrio talveunne! Ise sõitsin bussiga :ipb-smile:

20296903d8174a_l.jpg

Einarilt uued veljed:

202960451f65a0_o.jpg

Pilt sisust ka:

20296363209670_l.jpg

Summuti oli ostes kohutav rakett:

20296345cdffd0_l.jpg

Sain Reinolt viisakama:

20296171a3ba72_l.jpg

20296173b4a079_l.jpg

Pikendan siis listi mis vahepeal tehtud sai:

21. UM numbrialused

22. Õlivahetus (castrol 5w30)

23. Tahavaate peegel

24. Tagaamordi tugipuksid

25. Uksepiiraja

26. Kojamehed

27. Sidur vahetatud

28. Käigukasti õli

29. Käigukasti hoovastiku simmekas

30. Pidurivedelik terves süsteemis

31. Originaal tulekustuti

32. Udutuled (kollased)

33. Esi stabika kondid

34. Summuti

35. Veepumba ja geneka rihmad

36. Esituled (kollased)

37. Udutulede relee

38. Õlivahetus 2011 kevad (õlifiltri tihend jäi vana) (5w40)

39. Õlifilter

40. Service nullitud

41. Udutulede lüliti paigaldatud

42. Udutuled ühendatud

43. Käsipidur pingutatud 2011

44. Esituled käsitsi regullitud 2011

Ja välja nägi ta siis selline:

20296285c74069_l.jpg

202963179d02d7_l.jpg

Penu poleeris randid ka ära:

20296321f6c70a_l.jpg

Muudetud , muutis Airi L

  • Vastuseid 176
  • Vaatamisi 22,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Oooo, avastasin foorumi jälle. Kus see jutt siin pooleli jäi. Mingi pidurite jama oli. Noh, enam ei ole, läks ise ajapikku korda (sellist asja võiks rohkem juhtuda).   Nagu juba enamus pilt

  • Eile oli siis SEE PÄEV, kus Martin mu auto valmis sai. Vurasin kohe Tartusse! Masin aeti garaažist välja ja no amps vajus ikka lahti küll. Olen tulemusega väga rahul.       

  • Nunii, aku + kaabli peab veel tegema, siis kapotialune valmis.    

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_118024

Eile õhtul sai auto valmis!:smiling-face-with-horns:  Sain natukene sõita ja järsku hakkas midagi klobisema n.ö. armatuuri alt. Mida madalam käik seda intensiivsem/kiirem kopsimine tuli. Jäin siis teeäärde seisma, andsin tühikäigul pöördeid ja no tunne oli selline nagu keegi tahaks haamriga seest poolt läbi armatuuri tuppa tulla. Mõtlesin siis, et helistan Toivole, tema on raudselt reede õhtul garaazis, näpud õlised. Minu imestuseks oli tüüp hoopis kodus. Hakkasin siis seletama, et kuule mul siin tead armatuuris mingi klohmimine käib ja no üldse ei saa aru milles kühvel. Toivo ei lasknud mul kaua mingit seosetut juttu ajada ja ütles, et tavai kohtume garaazi juures. Veeresin siis kohale ja väikese kuulamise/vaatamise järel selgus, et millegi pärast ei meeldi masinale see kui puhur on sooja peale keeratud. Nii, kui näidik sai külma peale pandud oli vaikus. Minul oli sellel hetkel ilmselt elu parim wtf nägu ees. Toits siis ütles, et SOLENOID! Mul oli siis, et aaa ahahhh, jahh, okeiii. Nüüd hakkangi googeldama kohe :D Anyway, see polnud ainukene probleem. Selgus ka et siduri survelaager teeb häält nii, et saan nüüd uue siduri ka osta, wupiduu. :memeErr:

Aga sõita on hea, üldse ei kurda, ikka teine asi. Ma just sõbrale mainisin võrdluseks, et see m50 mootor jõuab viiendaga mäest üles samamoodi kiirendada nagu 1.8 teise käiguga mäest alla. Eks nipet-näpet asju on veel teha aga mitte midagi hullu.

Aaaa, ja käisin siis täna UuuEmmis ka. Ostsin stangede jaoks tüübleid ja muud mudru kokku. Muud polegi kui et ..booom, I'm broke! :money-with-wings: Aga njah, mul on vaim juba valmis, kujutan ette kuidas kõik läheb üliladusalt, lihtsalt võta stange, ja pane ette ja olemas. NOT!

 

Homme panen paar pilti ka. :nerd-face::victory-hand:

 

 

 

 

comment_118026

Salongi soojenduse vollad kapoti all tagurpidi panna siis hakkab ka armatuurlaua all tiksuma.Põhjus on selles ,et klapp mis reguleerib salongi sooja hakkab tagurpidi jahutusvedeliku voolutõttu klõbisema.Gaasi andes jahutusvedeliku vool on kiirem seega on klõbin intensiivsem.

Kontrolli kas salongi soendusradiaatori voolikud on ühendatud õigetpidi,üsna tavaline,et peale mota vahetust lähevad need vahetusse.

Muudetud , muutis sass

comment_118137

Venna autol koputas ka peale mingi mootori vahetust samamoodi. Just maanteel kiiresti kõrge pöörde peal sõites. Keerasime voolikud vastupidi ja läks korda ;) Algul ei mõiganud ka mis viga kiskusime soendusradika välja ja selle soojakraani 

 

Aga jh 6 cyl on 6 cyl pole midagi teha. :grinning-face:

  • Autor
comment_118166

Hetke seis on siis selline, et on vaja roolikardaani, sidurit ja küünlad tuleb ka üle vaadata. Tundub, et gaasi andes masin veits puperdab.  Siduri saan vast järgmine nädal vahetatud. Roolikardaani pole veel otsinud. Kui kellelgi on vedelemas mõni siis võib vabalt märku anda. 

Ja ma ei tea kas mul on parakad, aga vahest tundub, et terve auto väriseb kuidagi liiga palju tühikäigul. Teinekord jälle on kõik okei. :face-with-rolling-eyes:

Paar kiiret telefonipilti ka...

18301567_10208461225959190_701193123104452790_n.jpg

18423979_10208461225999191_3378057070880891774_n.jpg

18342209_10208461226639207_7617855673052006831_n.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_119357

Väike update vahepeal. Sidur sai vahetatud ja töötab kenasti. Toivo lasi käigukangi ka veits lühemaks, muidu sõitsin nagu Austraalias traktoriga. Üks päev vurasin koju ja siduri pedaal hakkas jälle tühja käima. Õnneks jõutsin koju nii, et viimased meetrid veeresin lihtsalt inertsist maja ette. Seekord andis saba siduri töösilinder mille sain ka tuttava pool vahetatud. Samal ajal nuputasime kuidas tagumine MT2 stange külge saada. Õnneks saatis Maero saaremaalt mulle vana tavalise tagumise stange millelt võtsime seest välja tala ja küljekinnitused. Aretasime need uue stange sisse ja uskumatul kombel kõik toimis ja stange seisis kenasti õige koha peal. Nüüd on vaja veel esistange ette proovida ja siis värvimisse saata ning lõpuks külge panna. 

 Mootor lõpetas puperdamise iseenesest. Peale küünlate vahetust ikka jonnis veits aga peale suuremat süütepoolide, pihustijuhtmete jms näppimist on siiani õnneks kõik timm (sülitan nüüd kolm korda üle õla). 

 

Kuna mul on esimene suvi kus elan männimetsas, siis vahepeal kui masin seisis umbes nädala, oli vaatepilt päris rets. Männitolm ja muu floora moodustasid mu autole suht paksu kihi kamoflaaši peale.  Peab vist garaaži ehitama.

19396709_10208820528701534_2219485574703556117_n.jpg

 

Isaga :)

19247881_10208820528941540_9122002820913045641_n.jpg

 

 

Stangeproov

19247666_10208820528581531_140518495062136053_n.jpg

 

Niisama kodukandis

IMG_7227.jpg.b64aa04d860bb976fdc4852ccb8c9e91.jpg

Muudetud , muutis Airi L

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_119789

Nonii nonii...Väike update jälle. Sain kiiruga ennem kokkutulekut stanged külge. Esistangel on puudu veel kaks seda kandilist veokonksu katet. Tegin paar pilti ka peale kokkutulekut. Mööda kruusateedel sõitmist on auto muidugi väga tolmune, aga vast saab mingisuguse ülevaate ikka. Nüüd on vaja uut velge. 17 on ikka liiga suur ja no olgem ausad, see BBS replica oli okei 4 aastat tagasi. Nüüd juba igal masinal need all ja kergelt öeldes kopp on ees.  Saaks mingisuguse hea 16 tolli velje ja ette madalduse siis hakkaks vaikselt looma juba. Aa, ja summuti otsad said ka parema väljanägemise. Ühe toru tegime natukene lühemaks, ning lõime läikima. Kuna kapotil on peale värvimist palju järelkuivamise jälgi, siis oleks vaja see ka uuesti parema lakiga üle käia. Nii saaks asi värskema mulje ja kvaliteetsem lakk annaks palju rohkem n.ö. läiget. IMG_8989.jpg.077a222f0191aa6999ee3db037f04348.jpg

 

IMG_8979.jpg.4fc00770e0670b5a9182b4987ae5c1dd.jpg

comment_119820

Ohh :)...ootasin seda hetke, millal tuleb jutuks see veljevahetus...need veljed tõesti vist juba kõigil vanakooli bemmidel all...ja kuldse keskosaga mumeelest väga hea ei ole...või nuh ei istu kuidagi selle cab-ga(minu arvamus).Aga auto on supper ja kõva töö ära teinud! Veidi veel ja ongi perfecto.Edu ja paksu seda va rahakotti siis :)

comment_119823

Kui MT2 küljepaneelid saaks siis võiks tegelt 17" ka olla, kuigi muidu kõigil teistel juhtudel oleks 16" poolt. MT2 teeb rullika kuidagi massiivsemaks ja nõuab ka stiilis muutusi. Aga nagu enne ka juba öeldi siis rehv peaks 40 profiiliga olema praeguse setupi juures.

Aga muidugi on saada sama hinnaklassis nüüdseks juba päris mitu marki veljetootjaid kes ei tee otseselt replicaid aga ikkagi vanakoolist inspireeritud disaine. Vaata näiteks demontweeks.co.uk lehelt, vali end huvitavad mõõdud ja ka koos transpordiga on minumeelest päris head diilid saadaval.

comment_119836

Need RS-i replicad tuleks kohe Kuusakoskisse viia :D Tee 5x120 ja valikut kohe ropult. Igasugu huvitavaid BMW enda originaalvelgi jne. Mul teoreetiliselt jäävad enda adapterid üle ka varsti, saaksid proovida, ühed Style3-d, Style 15-d, Ronal R9-d ja veel ühtteist ka proovimiseks. 17" vist küll hetkel midagi pole. :D

Muudetud , muutis tns1

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.