Hüppa postitusse
Postitatud
comment_134754

Tere!

 

Tekkis mõte jagada teiega ühte oma värskeimat projekti, seda peamiselt põhjusel, et puudub auto edasine müügiplaan ning oleks tore kajastada projekti alates emotsiooni ajendil tehtud ostust interntis. Miski mind selle auto juures sümpatiseeris, kuigi olin otsimas 2D versiooni, nähtavasti värv, "shadow line", mingit sorti sportpakett ning kindlasti potensiaalne taust -kirjade järgi 3 omanikku, raamatud, läbisõit 218th km, värskelt kehtiv ülevaatus ja lootus enam-vähem normaalsest kerest, mida kannatab kerge vaevaga konserveerida. Kuid üks pilt räägib rohkem, kui....

 

Auto saabus täna Eestisse, ütlen ausalt, et ei ole veel ise näinud. 

 

Mis edasi saama hakkab, seda kajastame juba siis tulevikus, kuid soov on hoida võimalikult algupärasena, vuntsida läikima ja teha tehnika korda, et oleks tore vaadata.  

 

  

Capture1.JPG

Capture2.JPG

Capture3.JPG

Capture4.JPG

Capture5.JPG

Muudetud , muutis pocket

  • Vastuseid 101
  • Vaatamisi 8,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_134898

Nädalavahetusel tegelesin oma cabrio lappimisega või siis tegelikult tegid seda meistrimehed :). Leppisime  kokku, et peale seda saadan sedaani töösse. Plaanis tagumise "akukasti" parandus, kus kohe-kohe hakkab auk arenema ning üldine konserveerimine.

 

 

Lapp.jpg

Muudetud , muutis pocket

  • Autor
comment_134943

Täna liikus sedaan plekksepa juurde, plaanis korrosiooni levikut piirata. Kes pole ammu näinud tehase konditsioonis kere, siis olete teretulnud -silm puhkab! Mis muidugi ei tähenda, et probleeme ei esine, ikkagi ju 89 aasta toodang.

Muudetud , muutis pocket

  • Autor
comment_134953

Ega plekud, kes üldse viitsivad midagi sarnast lappida on ju tänapäeval valuuta. Ma pean kasutama kogu oma meelituste arsenali, et mees oma põhitöö kõrvalt ndl vahetusel välja tuleks. Kuid nimi on Ain ning AutoStockist Pärnus.

Muudetud , muutis pocket

comment_134988

Sile tundub küll,aga vanadusest tingitud  varjatud kereprobleeme kindlasti piisavalt. Võin peaaegu pea anda😊

See lapitud koht paistab,et ikka peale keevitatud mitte serv servaga. Nii sellel pikka pidu pole. Loodetavasti on roosteosa ikka välja lõigatud vähemalt?

Edu pilliga!

  • Autor
comment_135006

Igaks juhuks mainin, et tore lapp kuulub cabriole, sedaanil on omad hädad ja eks ma pildistan esimesel võimalusel ka need üles.

 

Tundub, et iga ostetud e30 puhul tuleks see kohe porgandiks koorida ning kere kahvlisse panna. Sellise "jama" võtaks vast ette ainult M3 puhul, mul elus teisigi hobisid, mis kogu aja röövivad. 

 

Olen siin jälginud erinevaid teemasid ja näinud igasuguse kvaliteediga töid, üritan päris roostele ikka mitte keevitada😁

 

Muudetud , muutis pocket

  • Autor
comment_135068

...vahest ikka mõtlen, et kuskil võib olla veel peidus mõni unustusse vajunud e30, kuid et see on minu enda kodulinnas, lisaks r6 kupee ja just õiget värvi ning varustuses ja jõuab minuni ebaloomulikumail kujul..on pehmelt öeldes ebamaine. Jutu kokkuvõte, vähem kui 24 tunniga sai see auto endale uue kodu, juba ees ootava kahe sõbra kõrvale.

  • Autor
comment_135070

See on päris värske olukord ka minule endale :), ei olnud otseselt plaanis 
 

Auto on säilinud algupärasena, Eestis alates '96 aasta, alates sellest ajast olnud 1 omanik (vanuselt 80+ aastat vana). Kui kõik võimalikud paigaldatud lisad maha rookida, peaks avalduma hea materjal, üks kole koht oli kohe näha -juhi poolsel tagumisel tiival.  

 

Capture1.PNG

Capture2.PNG

 

 

20191213_204117.jpg

Muudetud , muutis pocket

  • Autor
comment_135083

Kuna teema on hakanud argnema juba 3 auto näitel, siis tegin pealkirja vastavaks ning lisasin kupee, mille arenguid on ehk tore kõrvalt jälgida.

Kere ise on... ohh iga kord kui uus pill on tõstukil, siis tekib mõttepaus, võib ka motivatsiooni kadumiseks nimetada aga samas, kui jälle vaatad siin ja laias internetis keskmiseid näiteid, võib enam-vähem maha rahuneda. Selle kupee kere probleemid on kõik põhjaplekist alla poole ja siis v. tagumine tiib enne ratast, peale ust -ju on sinna kunagi kõksu saanud ja parandus kehvalt teostatud.

Hetkel on plaan eemaldada põhjamatt ning keevitada ära see, mis on kõige hullemas olukorras, kindlasti tüüpilised esimesed tõstekohad. Tegelikult tuleks alt puhtaks rookida, mastiks eemaldada jne.. konserveerida. 

Plussiks on originaalsus, hästi säilinud salong, toimiv tehnika ja muidu säilitamist väärt isend. 

Eks ma pean selgelt oma võimalusi hindama, kui plaanin 3 autot pidada ning tundub, et kupee jääb lihtsalt ootama oma õiget momenti, seniks aga on sõiduvõimeline ja otseselt kellegi silma ei riiva.

Muudetud , muutis pocket

  • Autor
comment_135093

Eelmine omanik oli vist autoelektrik, õnneks piisas vaid juhtmete eemaldamisest, originaalsust ei olnud näpitud. Sisuliselt need isepandud tulukesed lihtsalt dubleerisid algelist pardakompuutrit, mis iseenesest on ju laes olemas. 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.