Hüppa postitusse

Soovitatud postitused

Kui juba roosteuss sees, siis on see parandus ajutine lahendus, rooste vaja ikkagi mehaaniliselt eemaldada ja katta puhas metall nii, nagu peab, et pikas perspektiivis asjal ilu oleks. 

 

Maha lihvitud rooste (lamellkettaga) kaetult pelgalt epo ja värviga kestvus õe autol hetkel 1,5a aastaringses kasutuses, nüüd on mullitama hakanud üks koht ukselingi juures. Samas tagumised koopad veel töötavad, mis samamoodi tegin. Ise tegelikult paljale epole ei looda, haljale metallile kindlasti hape kõige alla ja kui on ussitanud, siis ilmselt ei tee paha mingi roostemuunduri kasutamine, mis protsessi peatab. 

Muudetud , muutis kurikristjan

Kulumisjälgede järgi hinnates on tegu küll veel originaalvärviga. Eks vaatad oma silmaga, kui kokku saame. Seega, mina pigem säilitaks seda seni, kuni saab. Siin paar viidatud värvipulka ajab esialgu asja ära. Kui läheb keretöödeks ja värvimiseks kunagi, eks siis tuleb põhjalikumalt ette võtta.

  • 1 kuu hiljem...

Ma küsiks siis niimoodi targematelt peadelt. Kui mul ei ole hetkel nii palju raha, et (korralikult) lasta ära teha keretööd koos ülevärvimisega, siis kas paarisaja euro eest korrosioonitõrje tegemisel roostetamise protsessi aeglustamiseks on mõtet või mitte? Talvel nagunii ei sõida, samas ega ka seistes auto rooste eest kaitstud ei ole.

 

Mingi paari aasta perspektiivis võiks keretööd ka ette võtta. Ma saan aru, et see on selline 3-4k teema?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus