Hüppa postitusse

Lahenduse pakkus Joss

Mine lahenduse juurde

Esiletõstetud vastused

comment_132030

Kui juba roosteuss sees, siis on see parandus ajutine lahendus, rooste vaja ikkagi mehaaniliselt eemaldada ja katta puhas metall nii, nagu peab, et pikas perspektiivis asjal ilu oleks. 

 

Maha lihvitud rooste (lamellkettaga) kaetult pelgalt epo ja värviga kestvus õe autol hetkel 1,5a aastaringses kasutuses, nüüd on mullitama hakanud üks koht ukselingi juures. Samas tagumised koopad veel töötavad, mis samamoodi tegin. Ise tegelikult paljale epole ei looda, haljale metallile kindlasti hape kõige alla ja kui on ussitanud, siis ilmselt ei tee paha mingi roostemuunduri kasutamine, mis protsessi peatab. 

Muudetud , muutis kurikristjan

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_132697

Ma küsiks siis niimoodi targematelt peadelt. Kui mul ei ole hetkel nii palju raha, et (korralikult) lasta ära teha keretööd koos ülevärvimisega, siis kas paarisaja euro eest korrosioonitõrje tegemisel roostetamise protsessi aeglustamiseks on mõtet või mitte? Talvel nagunii ei sõida, samas ega ka seistes auto rooste eest kaitstud ei ole.

 

Mingi paari aasta perspektiivis võiks keretööd ka ette võtta. Ma saan aru, et see on selline 3-4k teema?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus