Hüppa postitusse
Postitatud
comment_131267

Tere,

 

17-aastaselt ostsin endale esimese auto, mis oli BMW E30 323i. Möödus täpselt 17 aastat ja ostsin endale uuesti BMW E30, kuid juba teise eesmärgiga.

 

Tegemis on BMW 316 sedaan, aasta 1991 (M50B25). Värviks on autol mattmust, milleks auto kindlasti ei jää. 

 

Eelnevalt, auto all on Japan Racingu veljed ja vedrustuse kohapealt on Coilid alla pandud. Autol on vahetatud roolilatt - E36 oma. Mootor on juba eelnevalt vahetatud 2,5 vastu, mis ilusti passis kirjas on. Õnneks ilma katita. 

 

Esmapilgul tundus auto enam-vähem korras. Selline tunne oli niikaua, kui autolt salongi matti välja võtsin ja nägin auto tõelist olukorda. Aeg oli teinud autoga oma töö, roostes oli auto põhi, tulemüür, tagapõll, küljekarbid (osaliselt) jne.

 

Plaanis on autokorda teha ja vaja oleks:

• FL udutuled 

• Sportsisu

• Uus värv

• Korralik armatuur

• Korralik heli sisse

• M-Tech2 stanged

 

D173EA07-8CBD-46E8-84E0-6CAA28F977D6.jpeg

534A91AC-C33D-42BC-81E2-24D05CCC86AC.jpeg

  • Vastuseid 53
  • Vaatamisi 3,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Vaikselt hakkab looma.    

  • Tere,   Auto pidi värvimisse minema 3 kuud tagasi, kuid see koht kus ma soovisin autot värvida läks 3 kuuks kollektiivpuhkusele.  Finally pidu on saabunud minu õuele ja auto saab uue vä

  • Täna sai auto viimane detail värvitud 🤩  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_135125

Viimasest postitusest on juba palju aega möödas, Aga see ei tähenda ,et auto seisab niisama ja kogub tolmu. Autokallal on saanud päris palju asju tehtud, tagasi paigaltatud mootor, piduri süsteemi uuendatud ja värskentatud, esisilla remont teostatud ,kus on kõik osad väljavahetatud, paigaldatud elektri vent (e36 kliimavent). Neid asju on veel mis kohe meelde ei tule😁
 

Bmw’le oleks veel mõningaid asju vaja, kui kellegil on üle võib pakkuda, tagastange tala, katuseluugi vänta, aknatõstuki väntasi, esi udutule lülitit ja uste peale liiste (musta värvi)

140152EA-CB8B-4ACF-851D-9694B973B523.jpeg

888CD9C0-DDFB-4B20-BCC7-1604D8BF1494.jpeg

9F323582-FAAA-42C6-8418-838359D03E59.jpeg

AC0BF1A1-FF22-41D1-8E15-2CDD160FFC5C.jpeg

65E82E19-2D68-44A1-8F3B-D186596AB086.jpeg

93605B4E-CC4F-4C72-8F73-CDF69F106DE1.jpeg

Muudetud , muutis miil325
Jäi midagi puudu

comment_135133
11.5.2019 kell 9:32, miil325 ütles:

@eix22 enamus kereplekid on B osad. Ainuke A varuosa mida pidin kaua ootama oli parema porikoopa sisemine plekk (ca 1,5 kuud). 

Kus kohast sa selle leidsid? Tundub, et selle remondipleki leidmisega on hetkel keeruline. Oma e30-l vajaks see detail samuti vahetust aga facelifti sisemisi tiivakaari ei ole kusagilt võtta.

Muudetud , muutis loonik

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_136626

Tere,

 

Sooviks jagada teiega autoga tehtud edusammudest:

  • Auto sai uued istmekatted (ise tehtud - hästi tehtud);
  • Sai ehitatud uus väljalaske torustik (läbimõõduga 60mm ja lõppu Remuse püti);
  • Paigaldatud esi- ja tagastanged;
  • Pidurisüsteemi uued osad ja esiamordi tugilaagrid;
  • ....

Ühesõnaga sättisin auto ülevaatuseks mida edukalt läbisin. Ainuke puudus oli auto värv :grimacing-face: (kuna teh passis on auto värvus veel must). Hetkel ei saa ümber registreerida kuna MNT on ajutiselt suletud.

 

Auto liigub kenasti kuid spidomeetri blokkiga on väiksed jamad. Sai ostetud uus spidomeetri blokk kuid kahjuks see ei lahendanud probleemi. Kütus, jahutus ja tahhomeeter töötavad ilusti aga ei näita auto kiirust ega kütuse hetke kulu. Kiirusega on selline jama, et üks hetk näitab ja siis kukub kiirus taas 0. Kui keegi oskab aidata kuidas seda probleemi saab lahendada, siis julgelt kirjutage (kella blokki akud vahetatud).

 

Olge tublid ja terved!

 

BMW pilt 1.jpg

BMW pilt 2.jpg

BMW pilt 3.jpg

BMW pilt 4.jpg

BMW pilt 5.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
comment_136776

miks te seda koonust sinna üldse topite? kõik dünotestid näidanud, et originaalile paremat lahendust sinna pole (e36 m50 filtrikorpus). teiseks see koonus korjab korralikult sodi ja tapab selle õhulugeja kiirelt ära. b osa lugejaga ei saa enam normaalselt käima ja a osa lugeja maksab juba hingehinda. keegi m50 mootorile e30 peale korpust vajab, siis minu käest saab neid. muidu ilus auto ja aga see pole kuigi hea lahendus sinna. edu tegemistel!

comment_136781
10 tundi tagasi, MZ Auto ütles:

miks te seda koonust sinna üldse topite? kõik dünotestid näidanud, et originaalile paremat lahendust sinna pole (e36 m50 filtrikorpus). teiseks see koonus korjab korralikult sodi ja tapab selle õhulugeja kiirelt ära. b osa lugejaga ei saa enam normaalselt käima ja a osa lugeja maksab juba hingehinda. keegi m50 mootorile e30 peale korpust vajab, siis minu käest saab neid. muidu ilus auto ja aga see pole kuigi hea lahendus sinna. edu tegemistel!

 

Kui autot dynos seadistasin, tegin paar tõmmet enne vemsi paigaldamist. Siis tekkis ka mõte teha tõmbed originaal M52b28 õhukopsikuga ja koonus filtri sarnase seinaga. Vahe oli 5kw ja väänet umbes 10nm terve pöörete vahemikus. 

Originaal õhukopsik kindlasti hea valik nt stock swapile. See nt vaiksem lahendus. 

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.