17-aastaselt ostsin endale esimese auto, mis oli BMW E30 323i. Möödus täpselt 17 aastat ja ostsin endale uuesti BMW E30, kuid juba teise eesmärgiga.
Tegemis on BMW 316 sedaan, aasta 1991 (M50B25). Värviks on autol mattmust, milleks auto kindlasti ei jää.
Eelnevalt, auto all on Japan Racingu veljed ja vedrustuse kohapealt on Coilid alla pandud. Autol on vahetatud roolilatt - E36 oma. Mootor on juba eelnevalt vahetatud 2,5 vastu, mis ilusti passis kirjas on. Õnneks ilma katita.
Esmapilgul tundus auto enam-vähem korras. Selline tunne oli niikaua, kui autolt salongi matti välja võtsin ja nägin auto tõelist olukorda. Aeg oli teinud autoga oma töö, roostes oli auto põhi, tulemüür, tagapõll, küljekarbid (osaliselt) jne.
Tere,
Auto pidi värvimisse minema 3 kuud tagasi, kuid see koht kus ma soovisin autot värvida läks 3 kuuks kollektiivpuhkusele.
Finally pidu on saabunud minu õuele ja auto saab uue vä
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere,
17-aastaselt ostsin endale esimese auto, mis oli BMW E30 323i. Möödus täpselt 17 aastat ja ostsin endale uuesti BMW E30, kuid juba teise eesmärgiga.
Tegemis on BMW 316 sedaan, aasta 1991 (M50B25). Värviks on autol mattmust, milleks auto kindlasti ei jää.
Eelnevalt, auto all on Japan Racingu veljed ja vedrustuse kohapealt on Coilid alla pandud. Autol on vahetatud roolilatt - E36 oma. Mootor on juba eelnevalt vahetatud 2,5 vastu, mis ilusti passis kirjas on. Õnneks ilma katita.
Esmapilgul tundus auto enam-vähem korras. Selline tunne oli niikaua, kui autolt salongi matti välja võtsin ja nägin auto tõelist olukorda. Aeg oli teinud autoga oma töö, roostes oli auto põhi, tulemüür, tagapõll, küljekarbid (osaliselt) jne.
Plaanis on autokorda teha ja vaja oleks:
• FL udutuled
• Sportsisu
• Uus värv
• Korralik armatuur
• Korralik heli sisse
• M-Tech2 stanged