Hüppa postitusse

Soovitatud postitused

Postitatud

Tere sõbrad.

 

Kas keegi oskab mulle öelda, kui palju pöördemomenti kannatab typ188 LSD (ülekandearvuga 3.73, kui see on samuti tähtis). Esmatähtis polekski vast niivõrd täpne arv kusagilt tabelist, vaid reaalelulised kogemused. Nimelt kas mingi asjalikum turbokas hävitaks selle kiirelt ära (500-600 Nm)? Väga ei taha hakata ise mitmesajaeurise diffriga müüdimurdjaid mängima :D 

Postitatud

Kuidas see LSD siis rolli ei mängi? Mulle pealtvaadates tundub see statement sama loogiline nagu öelda, et vahet pole mis sidurit kasutada - enne läheb nagunii käigukast, kui sidur läbi libisema hakkab. Seal LSD sees on ju samamoodi mingid siduriplaadid (või misiganes nimi neil eestikeeles on) :)

Postitatud

LSD kulub kui vedavate rataste liikumiskiirus on erinev (näiteks pööramisel, 1 ratas asfaldil ja teine jääl järsult kohalt minnes), tigu ja taldrik need mis vatti saavad.

Pealt vaatamise asemel tee endale selgeks kuidas asjad(antud juhul dfferentsiaal) toimib.

  • Meeldib 2
Postitatud

Lsd mängib ikka rolli. Satelliidid on väiksemad, kuid väiksemaid satelliit hammakaid on 2x rohkem. Eks see üks diffri nõrgim koht ole.
Sellegipoolest on 188 väga vastupidav. Isegi kui midagi järgi annab siis varuosi on saada.

Postitatud

@Tiit Okei - nii, et kui asfaldi peal driftida või teha kusagil platsi peal sõõrikuid, siis LSD võib veitsa kuluda, kuid selle pärast ei peaks põdema, et ta saba annaks? Muretsema peaks (vaid) teo ja taldriku pärast. Kas ma tõlgendasin õigesti teie lauset?

Postitatud

Minu aju loogika ütleb, et kui pidamine liiga hea, siis saab sisendvõlli laager kõige rohkem vatti. E30 tagaosa nii kerge, et 188 vastupidavuse pärast ei peaks väga muretsema. Eks ikka osatakse lõhkuda. Üks rajasuunitlusega e30 sõidab meil ju m50 stroker või m54b30+typ168 kui õigesti mäletan Raplast. Ja kestab ka mõistlikul kasutamisel.

Postitatud

mul on  typ168 diffreid läinud mitu tükki,järgi on enamasti andnud sateliidi korpus. LSD puhul on see lüli puudub ja peaks olema tükimaad tugevam.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus