Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
rlend

Stroker

Küsimus

M20B25 - realoem annab kõige suuremaid remontmõõdus kolvirõngaid 84,480mm ehk +0,50mm ülemõõtu. Väga ebameeldiv on mõelda et pool millimeetrit suuremaks puurimine ei nõua suuremaid kolbe, või ei ole tõesti veel selle mõõduga kolvi ristilõtku ohtu?

Muudetud , muutis rlend

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 13 vastust

Soovitatud postitused

  • 1

Suuremat kolbi ka ikka vaja jah. Seal kataloogis sul kõik kolvi rem mõüdud ka eraldi koodidega välja toodud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 1

Paigalda siis juba S50B30 kolvid, mida keegi kuskil müügiteemas müüs.
Puurida tuleb niikuinii ..plaat plokile peale ja auk 86mm-seks

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Mootor on küll vanavana, aga remont oioi kui kulukas 😀🍺

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

lynxi idee on väga hea, kuid ilmselt müügis olevad kolvid on 21mm sõrme avaga mis loob omakorda järgmised probleemid 😀

Muudetud , muutis rlend

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

M20B25 plokke omajagu müügis, mille vahel vähem kulunud valida.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

S50 sõrm on 21mm jah. Selle vastu on ka rohtu - lased paigaldada uued sõrmepuksid (seda on tehtud ja tehakse edasi kah)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Enne kui oma lollusega jätkan, küsin igaks juhuks siin samas üle. 

Plaanis siis kasutada järgmist sisu:

 

885 kaas (juba 0,25mm maha võetud)

85mm kaanetihend

M51B25 väntvõll (82,8mm) 

M20 keps (135mm)

S50 86mm kolb (ch 31,6mm) 

 

Nüüd loodangi et keegi ehk "kogenum" ütleb, et nii ei saa ja tuleb teha midagi teisiti :)

Muudetud , muutis rlend

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ma ka siis küsin... :D 

 

1)Millest sellise kombo idee? Kindel soov silinder üle puurida ja sisse kasutatud kolvid panna? Ma ei saa infot prgu M20 kolvi kohta kätte, aga kas kolb üle silindriserva ei tule? (2mm)?

2)85mm tihend 86...mm kolviga. Kas see millimeeter on köömes, et sobiks? Tahaks ise ka selle kohapealt natuke teadmisi.

3)Kas mitte M5x 135mm kepsud pole suti kergemad?

4) Jääb vabalthingavaks? Mingit aimdust surveastmest ka?

Muudetud , muutis Max.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ma just ise olen lõpetamas seda teekonda ja minumeelest ei ole hea mõte puurida silindreid 86 mõõtu, kuna seina paksus jääb liiga õhuke. Lisaks pead sa ostma mingi special 86 mõõdus tihendi, mis maksab mitte vähe, ma pakun, et kusagil 300.- ringi. Ja mis kõige tähtsam, pane kõik kulud excelisse kirja, see summa mis sa peas kulutad, ei ole ligilähedane sellele mis kulub :).

 

PS! diisli väntvõllid on minu kogemuse põhjal alati nii kulunud, et pead laskma nad järgmisse mõõtu treida, see maksab ise 200-300 eur. Parem oleks siis juba 2.8 väntvõll otsida aga eestist sa seda ei leia, vaata kohe ebay poole.

 

Kusagilt internetist leidsin kunagi sellise info: 
1. kolvide ülevaade: link
2. kepsude ülevaade: link

 

Siit pakuks, et parem puuri silindrid 85mm ja otsi M43B19 kolvid

Muudetud , muutis group

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Soov jah 86mm silindriga mängimist proovida. S50 kolvid ~4x soodsam lahendus kui selles mõõdus sepiskolb. 

Antud komboga käib kolb 1.8mm üle ploki serva, see juba treiali teha. 

85mm tihend töötab ilusti 86mm silindriga, isegi standardne 84mm tihend töötaks. Ettevõte nagu Metric Mechanic müüb juba väga pikka aega 86mm stroker kit-e kus kasutavad tavalist 84mm tihendit, mille ainuke modifikatsioon on porditud veekanalid. 

M5x kepse võiks ka vabalt kasutada, on tõepoolest veidi kergemad. 

Jääb vabalthingavaks. Jämedalt arvutades tuleks surveaste ~9,5:1 kuid võin ka natuke eksida :)

 

group - Väntvõlli ja kepsudega saab veel ümberarvutusi teha vastavalt sellele mis turul saada. 

Vabalthingava puhul ei pea 86mm silindrit kartma ja olen kursis MLS tihendite hindadega. 

M43B19 kolbide kasutamine paistab tõesti esmapilgul väga huvitav, mis on mul kahe silma vahele jäänud :)

Muudetud , muutis rlend

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Muidugi kuluks sellisele sitkele kombole kangem nukk + muudatused juhtmises ära.

Groupi tähelepanek €-sid üles märkida on peen mõte, nõustun igati 😀

Aga noh, keegi polegi väitnud, et ehitamine odav on, isegi "korralik" säästuprojekt võib varanduse maksta.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus