Hüppa postitusse

316 m20b25 '87 - young fanatik

Postitatud

Nonii. Minu pika ajaline unistus sai ka lõpuks täidetud, soetasin omale rullika😀. Tehasest veeres välja ta 87 ndal aastal 1.6 mootoriga, mis praeguseks hetkeks on asendatud m20b25 ga. Roostet jagub nagu selle ajastu masinale kohane, aga kõik on tehtav ja ongi plaanis ära teha. Tõin ma ta Muhust Augusti lõpu poole, tükk aega nuputasin miks auto normaalselt pöörde ei lähe ja soojalt hakkab kinni pooma.

Vahetasin küttefiltri esimese asjana välja(läks m3 e46filter) minek tunduvalt paranes aga ikka miski segas.Kuna auto oli pikalt seisnud, siis mõtlesin, et äkki on kytus vanaks läinud- mõeldud tehtud, paak kurguni 98 t täis. Siis selgus kurb tõsiasi- paak lekib päris usinasti🙄. Kiirelt kütus uuesti välja ja nuputama mis edasi teha, garaazi avarustest ilmus välja turvapaak, see leidis omale koha varuratta koopas. Kiskusin lahti ka originaal kytuse pumba korpuse, seal oli mingisugust jama tehtud, keevitatud võtturi jalga??.

Lisaks urgitsesin välja ka bosch 044 pumba, kogu see kompott sai siis pagasnikus ära yhendatud. Proovisõidul võttis suu kohe muigama, pill sööstis kui noor täkk. Sellega sis üks probleem lahendatud.

2 päeva hiljem suutsin katki sõita karteri põhja😐 muud yle ei jäänud kui sõbrale karter näppu ja keevitas ära. Peale seda tühikäigul töötades otsustas radikas auru välja lasta- põhjuseks küpse visco sidur. Sai siis treilaga auto linna toodud, hommikul koik laiali lammutatud ja juba keskpäevaks auto taas sõitis.

helisysteemi sai ka veidi järgi aidatud, 31 a vanad originaal tympsu allikad olid kergelt öeldes väsinud. 

Mis edasi on plaanis selle autoga? Noo plaanid on suured, aga väljaminekud veelgi suuremad😅

1 tagasilla ja esisilla pukside vahetus powerflexide vastu( jubinad olemas)

2 tagasild tugevamaks keevitada ja vahetada dif simmerid( kohe kohe algavad tööd)

3 põhi liivapritsida, kruntida, kus vaja keevitada ja mastiks peale( järgmine nädal laheb arvatavasti tegemiseks)

4 karbid yle vaadata ja lävepaku plekid samuti 

5 rooste eemaldus kerelt, ülevärv

6 Mis kõige huvitavam😀 tuleb see mootor ära turbotada( ettevalmistused juba käivad)

7 Korralik sisu leida v siis lasta teha? Arvatavasti poolnahk tuba.

8vedrustuse osas on hetkel koik lahtine, kas panna coilid, vähe tummisemad sportvedrud või originaaliks.

Kui kellelgi on ettepanekuid, nõuandeid, igasugu huvitavamaid varuosi, siis võib julgelt sellest teada anda🙂

IMG_20180903_175934.jpg

IMG_20180831_143519__01.jpg

IMG_20180831_143642.jpg

FB_IMG_1534177610197.jpg

Screenshot_20180908-121438.png

  • Vastuseid 100
  • Vaatamisi 7,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Young Fanatik
    Young Fanatik

    teema voib lukku panna. sellest enam asja ei saa

  • Spazierstock
    Spazierstock

    Lõpetage ära see moti maha tegemine! Igas teemas jääb silma, et kui kohe kere margusele ei saada ja mootorit kõige kallimate pudinatega kokku ei lao, siis on targem Tammsaare parki õlut jooma minna. K

  • Ebareaalne. Keegi ära teeb ja läbi läeb teen tordi välja😉

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor

ega midagi väga ulmelist ei soovi jah. 400 450 hp on minujaoks kyll ja veel, paras harjutada. Myidugi syyes kasvab isu ja tekib tahtmine juurde saada jõudu, aga see on nii kauge tulevik et ei hakka parem motlema sellest.Projektiauto ei saa kunagi valmis, naq seda on varemgi öeldud, ega see masin ka erand ei ole😀

  • 3 nädalat hiljem...

Tiri uus kere koju ja viska tehnika ringi kui on mida ringi tõsta. 

Muudetud , muutis harcore

Kas tõesti e30 kere on nii pehme või kiirus oli sul rohkem kui lubatud? Kui ise ära paraned, siis saab autolt juppe jah? :P

Ehk ongi hea, et enne suuremat turbotamist otsa sai. Muidu oleks tühi vaev ju. 

Alles aasta algul sõideti üks valmisturbokas varuosadeks. Hetkel jutuksolev vist läks juba omal standardjõul?

Muudetud , muutis kurikristjan

  • Autor

see on jah täiesti stock hetkel veel. Kui kellelgi peaks leiduma sedaan kere siis voib teada anda.

kui miskit sobivat ei leia, siis saen seibideks

  • Autor

@ryan noor ja loll😀 alguses oli olaan kyll talveks seisma ta panna ja laiali kiskuda. Aga sõbrad koik hullasid tagaveolistega, tahtsin mina ka. Nyyd läks veidi näpust ja tagajärg päris valus

Vaat see on asjalik teema ja tegija kasutajaga, kes korraldas nii lühikese ajaga ühele E30-le igati väärika lõpu - mitte selline diivanivend nagu mina. Kui selline tegevus on retsidiivne, siis on masinatest nats kahju. Algul vaatasin et vaat mis turbo teeb, aga see ei jõudnudki vist külge, eks jääb järgmisele. Pane rohkem pilte, varuosa ostjatel ka huvitavam, ise võiksid ka karguga kõrval olla :) . Laigin mitte sellepärast et meeldib, vaid et sellist põhjalikku tulemust kohtab juba harva. Head paranemist!

  • Autor

@Midaasja kahjuks pean todema, et varuosa krattidele ei jää siin väga midagi. Kõik mida saab taaskasutada kisun maha, tirin uue kere koju. tehnika ymber lapata ja pidu laheb edasi. Täna peaksin haiglast valja saama, siis pean esituledele jargi minema, mis sai tellitud reedel.

  • Autor

@sass seda öeldi ka syndmuspaigal, et sul täna teine synnipäev. Isu ei kao ennem kui sussid täitsa pysti viskan, e30 omamine on yks krooniline mitteravitav haigus, millele ei ole mingit leevendust

Muudetud , muutis Young Fanatik

  • Autor

Kindlustusele saadetakse, olin kaine, juhtimisoigus oli olemas, kindl kehtis jne. Seega minult nad ei saa otseselt midagi valja nõuda, tavali e kindl pauk

Kustuta ära see kiiruse jutt, kindlustuse mehed on varmad vaatama, poärast vee ltuelb seekuradima post sul kinni plekkida.

Muudetud , muutis Toivoku

eks ole teada jah et selliste kiirustega hakkavad juba postid ja puud peaaegu keset salongi kasvama.Võtke teatavaks ja ärge riskige.Praegune omanik pääses napilt.Oleks see post juhiukse keskelt tulnud siis poleks ehk teda.On endal hulga vedanud ja seda vene ruletti eluga ei soovi kellelegi.Head paranemist ja tagajärgede analüüs tee ka.Ehk mõnes turvalisemas kohas küljetada kus riskid minimaalsed.

  • Autor

@raitz330 seda vist välja ei poleeri jh.Aga info liikus ikka väga kiirelt, mats oli vaevu 5 min tagaso toimunud kui juba pool pärnu rahvast kohal oli ja pildistama hakkasid, ning pärima igast asju. ise alles ägisesin valust auto najal😀

@ainar kusjuures ei kylksitanudki, käiguvahetuse ajal vist andsin veidi rohkem gaasi ja kukkus laperdama. Kõrval sõitis veel mingisugune volvo, kartsin et tomban talle vb veel sisse

vahet pole kuidas oli aga mõte jääb samaks.Müüsime ka kunagi elumeestele järtsu peale auto ei jõutud ümbergi teha kui 8h hiljem kasvas puu  keset auto salongi ja 15a tüdruk surnuks sõideti.

 

Kustuta need pildid ja kõik üleliigne teemast.Liiga palju infot.Ja taustal see ulata abikäsi ei lähe mitte.Usu mind.Hakatakse veel hiljem kuskil reklaamides kasutama.Eks otsusta ise.See lihtsalt soovitus.

  • Autor

ma ei saagi aru miks siia terve galerii yles riputati. Mina panin yhe pildi et voib selle teema lukku panna kuni uus kere olemas on. Ei kusagilt ilmusid sellised fotod millest ma isegi teadlik pole, kas sis toesti on e30 vrakki nii huvitav pildistada ja kell 3 oosel kirj et kas juppe myyd?

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.