Hüppa postitusse
  • Vastuseid 210
  • Vaatamisi 52,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_15211

Olen ka ise kollesid teinud aga üldiselt lihtsam on osta kindla valmistaja käest,

kuna puudub TIG keevitus ja piisav TIG-imis kogemus, et ilus sisu ja välimus jääks.

Lisaks on see ka paras ajakulukas nikerdamine.

Tegelikult just tulingi garaa¾ist enda Sierra kollet keevitamast.

Sai tehtud sama moodi mustast materjalist ja lihtsalt MIG-iga kinni lastud, kuna Sierral enivei rotikas välimus.

Samas kui õmblused harjaga puhtaks lasin, siis ei tunudnudki enam kõige jubedam,

disain ja seesmised ühendused said head.

Mis puudutab disaini siis mina eelistan ikka 6-1 lahendusi.

Teised lahendused töötavad ka aga 6-1 tundub nagu kõige parema voolavusega.

Sierra kolle aka ämblik.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_14191

Teeks ka siis väikese uuenduse.

Et lõpuks sain auto ikka MS 2-ga käima.Kõige hullem jama oli sädeme kätte saamisega ja mis lõpuks selgus,et viga oli tegelikult väga lihtne,ainult selle leidmiseks kulus paar kuud :?

Igatahes tänud Mihklile,et ta viitsis mu küsimustele vastata ja nõuga aidata ning aju testida.

Nüüd siis veel vaja korralikke pihusteid.

Samuti sidur tuleb kangem panna,hetkel seisabki siduriketta taga.Et ootan pakkumisi kulunud 240mm ilmaleevendita bmw kettale. :D saab uued katted panna.

ning down pipe on vaja vähemalt 3"ne teha.hetkel olev jääb liiga väikseks.

seega otsin ka 3" toru ja põlvi :)

paar pilti ka:

m50turbo003.jpg

m50turbo002.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_13249

Teeks ka siis väikese uuenduse.

Nüüdseks siis ette pandud uus ja suurem radikas(vana jäi väikseks) ja korralik visko vurr ette. kunagi tuleb veel ka ette poole elektri vent,et kui vaja piitsutada on,siis läheb see lülitist käima :D sõiduks piisab täiesti viskost.

Sai tehtud korralik 3" downpipe ja ka summuti,mis kohe mõjus ka turbo paremaks töötamiseks.ainult downpipega kerib rõhu ikka väga kiiresti üles.

Lõpuks sain ka masina käima korralikult. masin oli siis vahe peal Joosepi käes seadistamises,aga starteri juhe otsustas vastu mootorit isolatsooni ära kulutada ja andis lühist,nii,et kui august läbi sõitsin jooksis aju kokku ja mootor ainult turtsus. nüüdseks probleem lahedatud ja juhtmetele pandud ümber lisa kõri,et see enam ei koduks. Nüüd siis tuleb veel edasi seadistada :lol: hetkel rõhk vaid 0,6 bari.

Veel sai tehtud korralik ja uus bensupumba juhtmestik,sest originaal otsustad streikida ja pinget kaotada,mille tulemusel bensu rõhk kõikus,hetkel tundub,et töötab ilusasti.

Teha on muidugi veel:

roolilatt andis saba ja tilgub,käigukasti otsa simmer samuti,kapoti alune ilusaks ja korda teha.

juuni2010006.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_13001

Radikas on mul 528 e28 pealt. ja visko on samuti e28 oma.Peab olema nelja poldiga visko ja tiivik peab olema selline,mis kinnitub tagant poolt visko külge,e28 on nii.

siis tuleb sinna tiiviku ja visko vahele panna parajad puksid,et tiivik radikasse ei käik ja liiguks taha poole. isegi labasid lõikama ei pea.saab ka e34-ja oma panna,aga siis pead tiiviku labasid lõikama,et see termostaadi korpusest mööda käiks.ma alguses lõikasin,aga hakkas labasid lõhkuma ja avastasin,et see praegune süsteem on parem :P jahutab kenasti ära :)

Täienduseks ka nii palju,et roolilatt nüüd vahetatud ja hetkel läks tagasi e30-ne oma.kuni leiab korraliku e36 lati või oma uuesti korda saan teha.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_11892

Täiendaks ka siis teemat.

Vahe peal nagu midagi auto juures teinud polegi.summuti on korralik alla saanud.

Alla pandud roolilatt osutus ka kehvakeseks.ei tilgu,aga lõtk on latis sees.

Õnneks ma ei maksnud sellest midagi :P tuleb ikka korralik e36 oma muretseda.

Seadistada ka pole jõudnud.Suvel oli liiga kiire,et sellega tegeleda.

Samas nii palju kui sõita on saanud pole probleeme esinenud.

Võib olla tekib ka võimalus seda masinat tallinnas liikumas näha :D

kui ma kellegi seadistama leian,kuna nüüd pean pool aastat tallinnas pesitsema. 8)

  • 2 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_11014

Ma tänan :arrow: siiski on jäänud ikka veel palju teha.

Uuendusest siis nii palju,et auto on põhimõtteliselt talvekorteris :) Enam tänaval ei liigu,aga tuleb veel ära pesta ja siis varju alla riidekatte alla kevadet ootama.

2011 plaanid siis oleksid:

1. 4x100 --> 5x120 (kellegil compact e36 tagasilda pakkuda,siis olen avatud)

2. Seoses eelmisega ka pidurite uuendus.+ arvatavsti hüdro käsipidur

3. Korralik e36 roolilatt leida ja külge installida.+rooliotsad kah üksiti uued.

4. amotide vahetus paremate vastu(kas bilsu b6 või konid)

5.Korvistmed leida ja installida+korralikud traksid

6. LSD paigaldada

7. Masin korralikult ära seadistada.

Eks näis palju teha jõuab :D

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_10659

talveks002.jpg

Peale pesemist siis :)

talveks003.jpg

Ja nii jääb siis ilusasti kevadet ootama.Valud võtsin alt ära ja müügis.

Õigem oleks küll masinat talvel ehitada,aga praktika tallinnas võtab nii suure osa ajast ära,et lihtsalt ei jõua :arrow:

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_10249

2000 aasta 316 oli.

lihtsalt 323 omadel on ketas pidurid teistel trummel. muidu ju sild ikka kõigil compactidel sama.

aga huvitav see, et tollel 316-el oli siiski ketas sild.

mõõtnud veel ei ole,aga välimuselt täpselt e30-ne oma.

  • 4 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.