Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Kristo

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    35
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

Kristo võitis päeva viimati 7. oktoober 2012

Kristo sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

1 meeldimist

Kasutajast Kristo

  • Tiitel
    Mininokk

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Müüa B25 sisselaskekollektor pihustitega 25€, väntvõll 30€. Asuvad Tartus, vajadusel saab Tallinna tuua. 555 6 88 33
  2. Kristo

    M: M20 mootori varuosi

    UP! Lisandus B25 nukkvõll.
  3. Kristo

    LUKKU

    LUKKU
  4. Kristo

    M: M20 mootori varuosi

    Karteripõhi, õlivarras ning õlipump müüdud.
  5. Kristo

    M: M20 mootori varuosi

  6. Kristo

    M: M20 mootori varuosi

    Müüa M20B25 varuosadeks: M20B25 väntvõll vana tüübi jagaja süütepool generaator (Bosch 80A, laagrid korras, uus pingereg.) - 30€ M20B20/B23 sisselaskekollektor M20B20 segusiibrid M20B25 sisselaskekollektor koos pihustilati ja pihustitega - 30€ M20B25 nukkvõll - 40€ Asukoht Tartu. Kristo
  7. Kristo

    LUKKU

    UP!
  8. Kristo

    M20B27 temp. andurid

    Vahepeal sain aega natuke nende anduritega tegeleda. Paremalt vasakule siis: 1. andur - tundub et lüliti tüüpi, külmalt hoidis kinni, kui mootor mõnevõrra soojenes siis avanes. BMW tootekataloog ütleb et tegu on termo-aeg lülitiga -> 35C ja 8s. U. 35C pealt tõesti avanes aga mis see 8s, seal tähendab? 2. andur - lüliti, kui temp. oli u. veerandi peal, lülitas otsad kokku 3. andur - ühe juhtmega, kellade plokile 4. andur - külmalt 3700oomi, soojalt 280oomi Üldiselt tundub, et temp. andurid teevad oma tööd. Ilmselt siis viga mujal. Hapnikuanduri soojenduselement tundus ka korras olevat, takistus 7 oomi. See on muidugi veidi kehva et andur vaid 3. juhtmeline, peab veenduma et andur summuti kaudu hea massi saaks. Edit: muutsin väheke mõõtmistulemusi
  9. Kristo

    LUKKU

    LUKKU
  10. Kristo

    M20B27 temp. andurid

    Oskab keegi öelda milleks on M20B27 (27 6K A - 90kw) mootoril neli temp. andurit ja mis võiks nende takistused olla külmalt või soojalt? 1 - kellade plokile 2 - mootori juhtplokile mis veel? Tegelikult niisama huvipärast ei küsi, probleem nimelt selles et külma mootoriga kui vähe julgemalt gaasi anda siis kipub puterdama, soojema mootoriga seda ei esine, aga ei saagi aru et kas kütet saab liiga vähe või vastupidi liiga palju. Külmalt käivitub ilusti, soojalt tahab natuke rohkem ketramist. Küünlad olid valged (viitaks nagu lahjale segule).
  11. Kristo

    Lukku

    Ostan töökorras viskosiduri ventilaatorile: 1723918 Peaks olema kasutuses paljude erinevate mudelite peal: E30, 34, 36 bens. mootorid. Edit: Asukohaks võiks Tartu olla.
  12. Kristo

    Lukku

    Ostan preFL sedaanile roolialuse katte ja väikse kompuutri. Pakutavad asjad peavad olema korralikud ja ilma vigastusteta. Lisaks võib pakkuda sedaani tagumise ukse tihendit ja preFL käigukangi nuppu.
  13. Kristo

    LUKKU

    4 ust
  14. Kristo

    LUKKU

    LUKKU
  15. Kristo

    O: TYP188 3.91 ülekannet

    Oleks vaja 3.91 ülekannet TYP188 korpuses, ei pea olema E30 korpuses, sobivad ka E36,E34. Võib ka ainult tigu ja taldrikut pakkuda. Äärmisel juhul võib pakkuda ka 3.64 Vastu oleks pakkuda B25 mootori juppe. Kristo, 55568833
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus