Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
AndR

324td '88 - Ander

Soovitatud postitused

Tervist!

 

Augusti algul sai ostetud hallmetallikdiisel sedaankerega e30 endale. Auto väljus tehasest 23.12.1988 ja arvele võeti '89 algul. Auto ise nägi üsna korralik välja, tagapõllel akukasti auk ja paar pindmist täppi, muud veel pole avastanud. Sees on sportsisu koos tehase sportrooliga, Check paneel, el. katuseluuk, esimesed el. aknad, suusaluuk ja tagaistujatele mõeldud käetugi. Huvitav lisa, mida polegi eriti liikumas näinud, on tagakardin, mis minu omal tehasest juba olemas on. Eriti ei ole ka täheldanud tehase M-technik vedrustust koos Bilstein B4 amortidega (20mm ees ja taga madaldust). Ostes oli läbisõiduks 277344km, mis tundub olevat ka reaalne läbisõit. Eestisse toodud 2006 aastal ja olemas sellest ajast saadik arved tehtud töödest ja ülevaatuste paberid.

 

Vehicle information: Type Code AD91

E Series E30 () Series 3

Type LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M21

Displacement 2.40

Power 85

Drive HECK

Transmission MECH

Colour LACHSSILBER METALLIC (203)

Upholstery (0269)

Prod. Date 1988-12-23

 

S210A  Anti-blockiersystem - ABS
S219A  Sport-lederlenkrad - nahast sportrool
S235A  Anhaengerkupplung kopf abnehmbar - eemaldatava kärukonks
S286A  BMW LM Rad/BMW Styling - Bottle cap veljed alates 1984 september
S300A  Zentralverriegelung elektrisch - kesklukk, sisaldas lukustusega kindalaegast ja valgustusega võtit
S314A  Frontscheibendueschen beheizt - talvepakett: soojendusega tuuleklaasipesurid, lukud ja peeglid
S320A  Modellschriftzug entfall - ilma mudelinimetuseta
S324A  Front und heckspoiler - Face: esi ja tagaspoiler värvitud ainult touring
S330  Sportpaket - 320i ja 325e alates juuni 1986. (shadowline, metallik värv, edition rooliratas, 14 tollised cross spoke veljed, rohelised klaasid, esimene ja pagasniku luugi spoiler, MTechnik shassii, väline parempoolne peegel?)
S339A  Shadow line - shadowline liistud, stanged kerevärvi
S350A  Waermeschutzglas gruen rundum - roheliseks toonitud kõik klaasid
S401A  Schiebe-Hebedach, Elektrisch - elektriline katuseluuk
S410A  Fensterheber elektrisch vorn - esimesed elektrilised aknad
S415A  Sonnenschutzrollo hinten - tagaakna kardin
S423A  Fussmatten in velours - veluurist matid
S428A  Warndreieeck - ohukolmnurk ja esmaabi karp
S464A  Skisack - suusakott ja tagaistmel keskmine käetugi
S481A  Sportsitze fuer Fahrer/Beifahrer - juhi ja kõrvalistuja sport iste. alates 1984
S520A  Nebelscheinwerfer - esimesed ja 2 tagumist udutuld
S562A  Kartenleseleuchte - tahavaate peegel kaardilugemislampidega
S704A  M Sportfahrwerk - MTechnik sport vedrustus. 51mm püstakud Sachs või Bilstein B4 sport amortisaatorid, Mtech madaldus 20/20, jämedamad stabilisaatori vardad 20mm ja taga 14mm (13,5mm kuni 1985)

 

Hetkeseisuga vahetatud:

Õli MOTUL 10w-40

Õlifilter MANN

Kütusefilter MANN

Väljalaskekollektori tihendid

Tagasillapuksid STRONGFLEX

Diffripuks STRONGFLEX

Pump seadistatud

Sasch tagumised amordipadjad

Differ 2.93

Hammasrihm Continetal

Ruville hammarihmarullik

Tosoolilõdvik

 

Sellel talvel plaanis nipetnäpet keretöid teha, paar värviviga parandada, IS põllelisa jms. Velgede osas veel ei tea, kas jätan originaal style 5 või läheb midagi muud alla.

Panen paar pilti autost siis, kui seda ostmas käisin.

 

IMG_2710JPG.jpg.0ba112a2b70f23579dd092057cd394ba.jpg

 

IMG_2708JPG.jpg.85679140ced0edfbe1620f8a2cfc3f54.jpg

 

IMG_2706JPG.jpg.9c09cdcaa8cd92a276e7b8e4c4c76ab5.jpg

 

IMG_2707JPG.jpg.b894610f2fc7a046d21321c8ae2a4377.jpg

IMG_2705JPG.jpg.ded385fc888ab670890f6b95e8ab716c.jpg

 

IMG_2699JPG.jpg.1acd7708ba260303fd37dc70ba6c187b.jpg

 

Muudetud , muutis anderlomp
  • Meeldib 2
  • Aitäh 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Vahepeal jõudsin ka esimese numbrimärgi kahepoolse teibiga kinnitada, ära toonida suunad ja ette nikerdada hella blackid.

 

 

IMG_3067.JPG.9bbad7b414a791f1c3aac2cfa3cef9eb.JPG

 

IMG_3068.JPG.ba050311d37902337998008d7f23d5e1.JPG

 

 

Muudetud , muutis anderlomp

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Neljapäeval sai käidud lennusadamas uudistamas ja peale seda ülemiste kandis, tegime paar pilti kah.

 

IMG_3428.JPG.a9a03309eab29a42ae52b63e0fde9866.JPG

 

IMG_3420.JPG.10e845174acd27c07b2cac7ef5b8e7d3.JPG

 

IMG_3426.JPG.ff96fb67e357c709e237547c10c899e1.JPG

 

IMG_3431.JPG.ac51690ba8a8d0340a2aff67f51d4e5c.JPG

  • Meeldib 5

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tervitus, see vist LauriL endine auto, omal ajal ehitas ja värskendas seda kõvasti. Lisavarustus on hea, pooled asjad kuuluvadki sportpaketi alla siin listis. sportpaketti pakutigi vaid 320i ja 324td.

Sportpaketti kuulub : shadowline (liistud mustad, stanged ja peeglid kerevärvi), metallikvärv ( 3 värvi ainult valikus vastaval ajaperioodil- 88a oli must ,delphin ja lachsilber, 90a oli must granitesilber ja sterlingsilber näiteks), pudelikork veljed, sportrool seesama kolme kodaraga, nahatatud käigukanginupp ja kott,roheline klaasiring, m-technik sportvedrustus, kerevärvi esi-ja tagaspoiler (see nn is lisa).

Väiksed vigadeparandused ka, pudelikorki pandi e30 tootmise algusest alates ehk 82a. Esi ja tagaspoiler ( lisa nr 324) on alati just värvitud kerevärvi , ainult touringu puhul tagaluugitiib mis tal ka standardis peal, see on värvimata.

Spordikad tulid ka juba 83 sügis (recarosi pakuti näiteks tootmise algusest alates)

Tagakardin on üsna haruldane lisa küll, aga pakuti enamik mudelitele aegade algusest juba.

Sportvedrustust olen isiklikult palju kohanud, pandi ka juba 316 mudelist alates.

Oli vaja üle targutada ikka :)

 

Muidu kõik vinks vonks, aga kohe black tuled ja miks number teibiga panna?

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kuidagi puhtam välimus ilma numbrimärgi aluseta :ipb-tongue-smile: ja hella black lihtsalt meelepärane, muudab kuidagi auto näo süngemaks. Aitäh vigade paranduse eest, lisavarustuse kirjeldused võtsin e30 ajaloo foorumi teemade alt.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ongi noh, jälle üks hea komplekt Boschi tulesid nahka keeratud, pildilt tundub et viltu sees ka veel :D Leks me foorumis müüb muidu neid riste laserlõigatuna ka suht sümboolse raha eest neid, nägid hulga vaeva nüüd sedasi. Või parim variant, mida sa enam teha kahjuks ei saa, on ca 150 euri eest depo mustad tuled komplektina tellida ja originaalid riiulisse tõsta või maha müüa.

Oli omalgi sama aasta, sama värv ja täpselt sama sportpaketi alla kuuluva listiga mis Eix ette luges aga 320i variandis ja selle paketiga ka varustuse nimekiri piirdus suht, pidin ise juurde hankima ja nii uhkeks ei saanudki :) Aga üle pika aja üks auto mis kohe alguses ka auto moodi välja näeb juba, hoia siis seda. TD-sid viskab üldse viimasel ajal kuidagi palju foorumisse, kuigi on ju tootmisarvu poolest haruldased. Kas varsti on selle loogika järgi siis M3-de uputus :D ?

 

Edu, palju raha ja head maitsemeelt :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tuleb välja, et Lauri_L tõesti selle auto vana omanik. Isegi rehvid veel samad all, mis tema sinna 2009 aastal ostis.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Numbrialus tõesti üsna ropp, sellega päri. Ise olen originaalkruvidega pannud ja vastavat värvi mütsid peale .Reg numbrid pole teab mis haruldused, et neid mitte puurida. Olen muidugi kuulnud väidet, et nii ei tohi panna, aga originaalis on nii mõeldud, vastavad kinnitusvahendid ja korgid ette nähtud ja pole kusagil probleeme esinenud.

Eks need kirjeldused siin on nagu on, korrektuurid tegemata :)

Ega minu info ei pruugi ka olla 100% tõene, kuigi pärineb üsna usaldusväärsetest infoallikatest.

Käigukangi kotiga panin siin ise ka juba puusse, see peaks siiski olema mudelipõhiselt vastavalt siis vakstust või nahast, sportpakett ei tohiks mõjutada.

Tulesi saab alati ringi pista nagu velgi, et see pole mingi hull lugu :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Uurisin veidi velgede kohta, andmete järgi BBS RZ378, et20. Mone allika järgi ka rz378s, mis peaks tähendama justnimelt seda laia ranti. Üsna haruldased ja täitsa BMW jaoks mõeldud veljed. 

 

Täna aga leidsin hommikul veidi aega, et nikerdada valmis üks vahva idee, mis öösel pähe tuli. Tegin ka aluse ja valgustasin altpoolt LED ribaga. Kukkus hästi välja :ipb-happy-smile: @grimes soovis ka juba endale üht saada, peab vist neid rohkem valmis tegema.

 

DCEEFF0B-10BA-44AC-99B6-3E57B4266A8E.jpeg.7de0df5b14ed0594ed45351f52b78c2b.jpeg

 

409CFA46-AFCE-49C3-BF0F-27250A6B4169.jpeg.0e9d48165c35a6a64de79e4191c50bdc.jpeg

Muudetud , muutis anderlomp
  • Meeldib 7
  • Aitäh 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Nüüd vahepeal sai käidud garaazis nokitsemas, sisu välja loobitud ja pagass tühjaks tehtud. Aku alt avanes keskmiselt halb vaatepilt. See kronsa mille peale aku plastikalus toetub, selle alt oli maapind täitsa vaadeldav. Sai uus osa põhjast sinna meisterdatud ja samal ajal ka põllest üks tükk ära vahetatud.

 

D8CF9B5B-32CA-409E-8F93-50090468BCF7.jpeg.4f11395b505c9a7422e3126c00b5ce0a.jpeg

 

1A0A8109-042E-4AF2-BDF6-6F26F211D6C7.jpeg.95867952cdcd9811b9967b750c9105c9.jpeg

 

A095D77F-C76B-46CB-A91C-0B14D77651C5.jpeg.0dfca60c2de93eacb5e0680b70ae4eb8.jpeg

 

0EC4025E-AE36-4264-BB2A-A21E41A39537.jpeg.da8407abe731da66eddca254bb3a8bf6.jpeg

 

B73A08E7-EC9F-4814-9492-80FE2CDEA8B9.jpeg.fde468cfc416de362eb134b2475b7e8c.jpeg

 

Salongis olid mõlemad suured põhjakorgid hapud, kuigi korkide alt oli põhi päris ilus, pindmist paar sõrmeotsa suurust täppi. Korgid asendasin 3mm alumiiniumplekiga ja läks silikooniga kinni.

 

F2514767-6965-449B-AC9D-BACF9E495A46.jpeg.82b77c8caeafd691769530e1a093cfeb.jpeg

 

29430E72-2A6E-4AFF-A168-0FA62F4FA693.jpeg.77cd988064cb7449f6b856e44b78670e.jpeg

 

7D5198B0-74FB-4A07-AD3D-4013F8F89756.jpeg.d8de49869962c484d6303a96036cd71d.jpeg

 

A59F6ABB-21B4-4ED5-A875-02E9E7042462.jpeg.ebde655e10a91fd0f89b14d5da6dd7f6.jpeg

 

1A505CAB-62C9-47F9-8FB9-0564DDAC0D87.jpeg.207dde2a4913cf1a76b1a6241339db91.jpeg

 

Ja nagu ikka, olles jõudnud juhi põrandanurka, kus ei olnudki tegelt nii palju roostet, oli vaja pedereerida ja kogu nurk ära asendada. Lähipäev proovin sellest ka pilti teha. Ülejäänud auto osas on mõtted lahtised veel. Ette sai pandud IS lisa ja samas tellin mingi päev -60/-40mm madaldusvedrud ka ära. Veljed jäävad hetkel need, mootor võibolla ka 😛 Muus osas üritan ikka seda teemat värskendada ja tegemistega kursis hoida.

Muudetud , muutis anderlomp
  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Eks tavalisel olegi nii, et kui kruvikaga surkima hakata siis võib lõppvaatus olla terve kere 

:D

  • Haha 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kena auto. Jõudu ja jaksu pidamisel :)

Mis mõõdus rehvid neil velgedel on?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

@eff82 ees 195/50/r15 ja taga ajutiselt hetkel mingid 185/65 all. Suveks läheb taha ka 195/50 tagasi. 

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Juhi nurgast kaotasin ära selle tehase "tõstekoha", samas logarikinnitust ei pidanud ka vajalikuks sinna jätta. Alumise kinnituse kohal kohe teine kinnitus ja samas hoiab tiib ka teda paigal.

Tagapõll sai siis 5 kihti roostekrunti ja umbes täpselt 6 kihti kivikaitset. Vaja nüüd ainult kivikaitse ära värvida.

IMG_4169.JPG.270fab9dc61455de0b5857a70d324fc5.JPG

 

IMG_4170.JPG.ce0d94e233bbc04c216f4f07d16d1e3d.JPG

 

IMG_4178.JPG.1ece62fe4d21ff922c816449661df7e8.JPG

 

IMG_4179.JPG.511ee06e6135b9c49407bafbb5ca19bb.JPG

 

Tellisin veel ta-technix madaldusringi ära (60/40), eks ole näha kuidas istuma hakkab. Päris kindlalt on flantsi ka vahele vaja.

Kuna tagasillapuksid, diffripuks ja esimesed õõtsapuksid on juba polu, siis tellisin stabikavarrastele ja kontidele strongflexid, peaks veits konkreetsem olema küll. 

 

Üks huvitav leid hakkas silma Strongflexi kodulehel kolades. E30 tagumised eksentrik õõtsapuksid, alternatiiv sillatala keevitamisele. Saab veits lihtsama nipiga tagumise camberi normaalsemaks. Hind isegi okei, kui hakata võrdlema sillatala camberplatede ja eksentrik poltide hinnaga :ipb-happy-smile: Keegi julge võiks ära proovida.

 

Untitled.png.2c425f7509e19158894cfedc9a3d4da6.png

Muudetud , muutis anderlomp
  • Meeldib 4

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Vahepeal nüüd erilist arengut toimunud pole, haigus niitis paariks-neljaks päevaks jalust maha ja tegelesin rohkem teoreetika poolega :ipb-happy-smile: 

Aga nii palju, kui vahepeal teha jõudnud, siis pigimatti toppisin igale poole: uksed, põrand eest, kõlarite ümbrused jne jne.

 

IMG_4245.JPG.87c6ce802d1a368e7c5ac27a1aa00fc0.JPG

 

IMG_4211.JPG.d8475c3da3f842161bfbddcc8fd207de.JPG

 

Nina suutsin kokku tagasi lapata,  jäi peaaegu nii nagu tahtsin. Ideaalis võiks mingi aeg esipõlle üle teha, kõvasti kivitäkkeid täis.

 

IMG_4252.JPG.0b6eaf208222041a4c2663db07671c17.JPG

 

IMG_4253.JPG.106abf93876b5564e90ab710e2cb04d6.JPG

 

Mütsiriiuliga tegin siis nii, et kuna eelmine omanik oli ratsinud plekikääridega ovaalide jaoks miskised augu? laadsed asjad sinna, siis polnud enam kahju võtta kätte ja lõigata need ilusamaks. Pleki peale läks terves ulatused 8mm mdf plaat, mis omakorda sai igaltpoolt ära tihendatud pigimatiga. Selle peale siis mütsiriiul ise. Kõlarikatted suht ropud, vaatan, äkki aretab sinna midagi muud asemele. Mdfist endast mul muidugi pilte pole, sest kui ikka see töötuhin sisse tuleb, siis tavaliselt lõpetan, kui valmis saab :D Kokkuvõttes tuli heli üsna hea. Ilma subwoofrita autos tekib tunne nagu keegi oleks pagasnikusse nähtamatu supaka sisse loopinud. Seekord jään isegi rahule.

 

IMG_4254.JPG.d56acc4c366aa24844363382ed224117.JPG

Nüüd tuleb hakata ainult pukse pressima, need jõudsid ka vahepeal poolast kohale.

 

27846564_1539014302814279_431194434_o.jpg.1f7f476996158c8e612ad6420a508f5c.jpg

 

Madaldusvedrud pidid alles 14 veebruar lattu jõudma, eks seni katsun e36 lati alla sobitada ja nipetnäpet lekkeid kaotada.

Tasapisi saab salongi ka lõpuks kokku laduda. Puudu ainult gaasipedaal, mille tellimuse esitasin ka @Leksile ära. Lisaks peaks veel tulema gaasipedaali aktuaatori üks varrastest ja esimene tõmbekonksu kate. Ühte style5 kapslit veel ainult vaja krt. Kui kellelgi pakkuda, siis olen huvitatud.

Põhjavaiba tahaks ka sisse panna, aga see svamm üsna niiske. Pole veel 2 kuuga garaazis ära kuivanud. Kuidas niiskust sealt välja saab?

Ise mõtlesin keemilise puhastuse aparaadiga selle välja imeda, aga samas see nii tihe, et kahtlen selle plaani edukuses..

 

EDIT: Leidsin kuskilt ikkagi mütsiriiuli alusest plaadist pilti 😁

 

BEF76CB3-AC0D-46D6-9F24-0F41A551B2F3.jpeg.aa6c6d60089e8dfbfbe0002c8eafe620.jpeg

Muudetud , muutis anderlomp
  • Meeldib 5

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sul on 15" või 16" Style 5-ed ? Tee oma kapslist pilti ja saada mulle PS-i. Võimalik, et saan sind aidata selle puuduvaga. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kas need soojatunnelid on kõikidel aastaarvudel ja erikubatuuridel? Endal 90 a ja mati all küll miskit sellist polnud:ph34r:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mis kerega sul on see auto? Minu mälu järgi kaheukselistel ei olegi neid kanaleid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

kupee iseenesest. Ei ole varem seda täheldanud, nüüd jäin vaatama ja mõtlesin, et waaaazz..mul ju polnud neid. Mitte, et puudust tunneks kuid siiski;)

 

  • Haha 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Vahepeal palju teha pole jõudnud, teine bemm hõivab enamus ruumist garaazis,

aga nii palju kui jõudnud siis:

*e36 roolilatt

*uued madaldusvedrud

*kollased udukapirnid

*supportid/liugurid puhtaks ja värvitud

*puldiga aftermarket kesklukk (e46 võti)

*uksed lukustades parktuled 30 sekundiks põlema 

*el.vent (audi 2.8 kliimavent)

*3 uut veljekapslit (kokku 6, 2tk varu)

 

D4D557FB-034A-4446-99A6-8410D6F59678.jpeg.3997e6ae7b64303c3992d08c7fb66572.jpeg

 

D2E57BCE-9AC4-48AE-89E1-B6C340283DC2.jpeg.be5a35099eaa84a65ebbd50441c3debe.jpeg

 

6EB5A972-7AEC-40D2-9B83-78C4CDAF4F03.jpeg.142e2d1ea8168c4ac4ffe314e2aae82b.jpeg

 

 

366C9DDD-7C3F-4E8F-9FF4-4B99AAFE1610.jpeg.4e3686aeedb9d4cb2d1ce618e94981a8.jpeg

 

2B6EA92E-DCF9-4D8A-AA90-D39BE47485B9.jpeg.38fe11ea43b2b8079a3bfb85ceacf316.jpeg

 

6D4A1242-FA1B-4ACC-89AC-E9C444C16ABF.jpeg.980bcc621122e178aeee0c54d428688d.jpeg

 

Liistu alt tuli välja selline varjatud vaatepilt.. õnneks ainult pindmine, aga tähendab jälle keretööde tegemist 😃

F333C6A8-DD28-418C-868A-6571B5AC4B59.jpeg.d9f74e0ca5dd5b2a40bf9710879e7c79.jpeg

 

Mis puutub roolivõimusüsteemi, siis see asi vist lekkis enne iga võimaliku vaskseibi ja voolikuklambri vahelt. Kogu poolraam õli täis, aga noh, vähemalt ei roosteta 😃Uue lati külge keerasin vana lati vardad ja rooliotsad ja istus vahele 1:1. Torud painutasin tunde järgi õigesse suunda ja seibid läksid ka uued.

 

3CB8E482-69EC-4C63-B62F-142F36021EBD.jpeg.d9d451756787d9c949e27d04ab63fbdd.jpeg

 

Vaja veel stabikapuksid ära vahetada ja roolivõimu õli panna. Karbikatted vajaks uut värvi, aga sellega vist tegelen hiljem.

 

Tundub nagu hakkaks valmis saama, aga siis jälle tuletan endale meelde, et hobiauto ei saagi vist kunagi valmis 😃

 

Väike meeldetuletus ka teile lõpusõnaks:

EBE69AA8-27D5-4754-9015-16A2B82B7D05.jpeg.fbb3d7956cda921aabbb4f666f1b5a1c.jpeg

 

Muudetud , muutis anderlomp
  • Meeldib 4

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

See rooste on väärkohtlemise tagajärg. Uks ikka läheb normaalselt kinni? Muidu on see võimalik nii ära tõsta ,et uks käib vastu liistu juba.

Pildilt näha ,et tihendiserv juba omajagu punnis ülespoole. See vaja alla tagasi kolkida ja tõstekoht ära teha, põhiprobleem on allpool

  • Meeldib 3

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

@eix22 uks käib muidu ilusti, raskusteta. Aga huvipärast võin joonlaua peale visata ja vaadata, kas viskab lainesse kuskilt.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus