Hüppa postitusse
Postitatud
comment_34186

Tekkis natuke vaba aega ja mõtlesin, et paneks siia eputamiseks üles ka oma järgimse raharöövli. Suures Pre facelifti hulluses sai siis ligi võetud järgmine masin. Tegemist siis 1989 aasta kabrioletiga.Naljakas on see, et pole kunagi huvitunud kabriodest, aga ära iial ütle iial :) .Sama nali oli ATM kastidega, et ei taha kunagi sellist autot,nüüd on 2tk mul ATM kastidega, lihtsalt kõik variandid peab läbi proovima...

Kabriodel oli siis 1989a veel pre facelift, kahjuks küll mitte sellised, nagu "päris" pre faceliftid, aga peaaegu :) Väliselt kere, tagatuled, stanged on pre omad, mootor ja tehnika ikka enamus asjadega facelifti omad.

Algselt tundus, et küsitud raha eest on miskit võtta küll ja nii saigi masin porisel sügiskuul ära toodud.

Jäiga ühendusega sai masin koju tiritud, alles kodus külavahel julgesin sellega esimesed proovisõidud teha :)

Kohe oli selge see, et sellise autoga tänavatele küll ei hakka minema, enne tuleb auto korda teha...nii saigi üsna pea hakatud autot lammutama...Sellises seisus masina puhul algab remont täiesti pulkadeks võtmisest.Mootor oli päris ergas ja üleeelmise omaniku remondi võis õnnestunuks lugeda (seda saab ka uus mootori omanik ilmselt rääkida), samuti oli tehniline pool enam vähem, eelmine omanik oli selles suunas raha investeerinud küllaga, aga kõik muu.....välimus, salong....Mitte miski nendest ei kannatanud kriitikat...Nalajakas on meenutada seda kiidulaulu eelmiste omanike autoteemades, aga eks piltidelt paistavad kõik asjad alati paremad välja ,kui reaalis. Mulle ei mahu pähe, mismoodi saab olla ilus ja äge pre faceliftile installitud lõhkine facelifti esiots ja katkine, rääbakil, üle poritiibade ulatuv facelifti tagastange?? Kujutan ette , et nendes läti spoilades nägi see auto palju parem välja.

Kõik asjad olid kinni ainult poolte kinnitusvahenditega või lihtsalt suvaliselt kruvi läbi kupatatud...

Parem tiib oli tava e30 b-osa toodang, juhipoolne oli ixi tiivale kabrio alumine äära keevitatud variandis.. Raha sellesse autosse investeeritud küll poldud, kõik oli üritatud väga odavalt teha ,poolikult teha või üldse tegemata jätta. Ees puudusid täielikult plastik katted, logarid, põhjakate...selle tulemusena on roostet seal, kus tavaliselt olla ei tohiks.

Tagaotsa "faceliftiks" tegemist sellisel moel näen esmakordselt, algselt oli arvata et on tagapaneeli vahetuse läbinud või vähemalt ülemise osa, aga ei....pre facelift tulede augud on lihtsalt suuremaks saetud, kõrvakesed keevitatud ja isepuurivatega kinni kupatatud, tuled igati kõverdi ja irvakil, suured vahed seed, vesi pagassis jne :)

Ok, aitab kritiseerimisest, seda saaks nagunii mitu lehekülge , aga kellel sellest enam kasu on.

Kere üldine seisukord pole väga kiita, enamus vigu tuli nähtavale peale hoolikat pesemist, siiski on kõik tehtav ja väga hull asi pole, kui võtta seda kui tava e30, siis on kere päris hea, suveauto kohta on ikka liialt käest lastud ja roostes.

Eks selle autoga on kõvasti paugutatud ka nii talvel kui suvel, olnud palju omanikke, oma jälje on jätnud gaasiseade, läti spoilades olek ja muidu kehvalt ja lohakalt tehtud teenindustööd.

Plaani on võetud masin täiesti korda teha, kõik asjad üle käia või tutikate vastu välja vahetada. Mootoriks tuleb tagasi 2.0, nagu tehasest oli, samuti kogu sisu, roolid ,nupud jne tulevad sellsed nagu sellel autol tehasest välja veeredes olid.

Lisavarustusega ei hakka ka siin pingutama, jääb peaaegu selline nagu tehasest, ilmselt lisan käetoe, udukad, karmima esilisa, väikese lip spoila pagassiluugile - mõistagi originaalosad, mitte tuuning.

Eks seda tulevik näitab.

Esialgne plaan oli masin järgmiseks suveks valmis teha, kuna tegu ikka liiga suure ettevõtmisega ajaliselt ja eriti rahaliselt, siis enne ülejärgmist aastat kindlasti valmis ei saa.

Tehase varustuse nimekiri on siis selline:

S288A LT/ALY WHEELS - BMW light alloy wheel, cross spoke29

S339A SATIN CHROME - ShadowLine

S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM - Therm.insulat.glass green

S370A STOFFVERDECKSCHWARZ - Softtop,black

S380A HARDTOP PREPARATION - Hardtop preparation

S428A WARNINGTRIANGLE - Warning triangle and firstaid kit

S498A HEADRESTSINREAR, MECHANIC. ADJUSTABLE - Headrests mechanically adjustable,rear

S680A MANUAL AERIAL - Radio antenna, manual

S687A RADIO PREPARATION - Radio preparation

S815 OESTERREICH-AUSFUEHRUNG -

S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT - Additional Export tank filling

Varustus on kesine, aga nagunii on kabriodel standartvarustuses juba roolivõimendi, sportistmed ja 4x el. aknad - neid asju ei kanta lisavarustuse lehele.

Minukätte jõudes oli all ka LSD differ, mis oli üsna "vedel" ,et algselt ei tuvastanudki LSD olemasolu, aga siiski toimetas veel.

Ülemine osa eesti keelde pannes on siis 15" BBS valuveljed, mustade liistude ring, roheline klaasiring, manuaalne must pehme katus, kõvakatuse valmidus, ohukolmnurk ja esmaabikarp, tagumised peatoed, manuaal antenn, raadio valmidus, bensiinikanister.

Teine "lisa" nimistus rikub ära ka pre faceliftiliku välimuse, kuna peale musta liisturingi on metallist pre facelifti stanged ka kerevärvi, ehk siis punased, mitte kroomid. Minu unistus oli ikka kroomirikkast pre faceliftist, aga läks teisiti nagu alati :)

Paneks siis mõned pildid ka siin jooksvalt, aga hetkel see süsteem siin trukib täiega näkku.....

  • Vastuseid 82
  • Vaatamisi 12,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_34189

Mingi punase auto teemas rääksid ka algul vist, et eriti midagi tegema ei hakka, aga nüüd on näha, mis kõik on ära tehtud... arvan, et sellega läheb sul ka samamoodi, et kõik kadestavad hiljem :D

Ja see albumi süsteem paneb mõnuga näkku, väga väikse mahuga pilte õnnestub mul sinna albumisse ainult laadia. Lihtsam siiski kasutada fotoalbum.ee vms teenusepakkujat...

Edu ja jõudu tööle autoga, jään pilte ootama :)

  • Autor
comment_34193

See ka on punane, kui pildid saan lisatud, siis tuleb kõigil tuttav ette, kes veel ära ei aimanud. Mul ongi fotoalbumis pildid, lihtsalt ei lasknud mul kopeerida url aadressi, peavalu on see foorum, soosib ilmselt ainult viimasemalli tehnikat (arvutit) ja kiiret internetti...Apteek on kõige väiksem mure, üks suurematest probleemidest on põhjavaip, mis sellel masinal oli räbal, ilmselt lähen tutika teed, kataloogi järgi just seda beezi peaks ainult saama ka veel...

Enne jäi mainimata, et autol siis beez sisu nahkistmetega.

comment_34196

No tuli siis teema ka mõtlesin juba et ei tulegi. Põhjamatt täiesti uus see on kindlasti päris kallis lõbu.Ootame siis pilte.

Ma korjan ka kroom asju kokku stanged on olemas liistud veel vaja vanamehe autode pealt kokku korjata siis on kroomi ring olemas. :rolleyes:

  • Autor
comment_34202

No mul pole kroomist asjadega midagi teha, kõik on shadowline kahjuks.

09238921582147.jpg.d6d4bc29b0a2b4b06a4d26a594b6a690.jpg

 

0923893959a7d5.jpg.137503799eb88d2afae2724ae621e48f.jpg

 

09239190502db8.jpg.9be88e94267e2830c5ada1608c9064f0.jpg

 

0923895830c221.jpg.cb67502582d387353d8db64dbc4edf45.jpg

 

092389777a9a9b.jpg.b89fe079300abf9e7b4954ca0473bd11.jpg

 

0923899150769c.jpg.2d0e649bf292e5430bd05ad29e81e3e9.jpg

Irvakil facelifti tagastange

0923900755787d.jpg.60f720e999751b5d5af0b50992f06175.jpg

 

0923902754c5e6.jpg.dffb7036870c887d5c47b0ee2f1c84ca.jpg

tuled

09239042722feb.jpg.62caf06122c755fbaff722a7b035ba6a.jpg

 

09239060357f6c.jpg.a91cf77e9cca325c24d4374812295846.jpg

 

0923907498aa94.jpg.e14bdc728132b348185e433763c26a22.jpg

 

09239091119041.jpg.26c746ea89aa4ecc8a6a85252f8c322c.jpg

Pagass

0923910379167b.jpg.d1157a1a9579ec9c83dd5510d27d4b92.jpg

 

0923911558b6df.jpg.1b296f9e88673c2539299b5aab04f806.jpg

 

0923912655ffa8.jpg.8b3ad4b144f7048c5c77ce51fb972ee2.jpg

 

0923913676395f.jpg.19282a0f8b0a8249df06d63eae042653.jpg

 

092391495f522d.jpg.de418da97cba11f7a7df8d5d4d6f4ef4.jpg

 

0923916975e993.jpg.c5989079aedad5cf0419ecc73fd47fd9.jpg

Gaasiseadest ja sisse voolanud veest järele jäänud augud ja rooste

09239206374aa4.jpg.07d1b71dd2b12c1dc86d458ed56892f4.jpg

"põhjamatt"

092392215e261d.jpg.ba4f83d2cd7599c471fe25f09f9a2451.jpg

 

092392597059b3.jpg.d0edf09a5e741edb8fe1966e0ecb9f45.jpg

 

092392447dc5c3.jpg.36692dbe65951dca611dd943d25d2a72.jpg

Põhjal pole vigagi, õnneks piisab seal tagajalgadejuures tutikatest korkidest, kohad on veel olemas, kuhu need külge keerata.

09239691178aae.jpg.9e724dfc24d886cb0e32ebcc5e9961da.jpg

 

0923969627d405.jpg.e9944fc47c006948f7868ef7c2273509.jpg

 

09239699634aee.jpg.7a2e29e0a9d1be297739e625f4d771df.jpg

 

09239703288fb1.jpg.bc7031c7be0c383fdce3678d03f79ccf.jpg

 

comment_34216

Pagan ma vaatasin ka et mis õhuke põhjakatte see veel on aga org.on mingi mistra katte all.Ütlesid et helle sisu ja nüüd mingi must asjandus põhjakas.

Sa pead gregerilt ta beezi katte ära ostma või jah uue ostma see on ikka päris tükkideks seal.Ning need jalamattid mis mul on soobiksid ka ilusti siina. :rolleyes:

Tegemist jagub tagatuuled on küll huumor omaette nii meeletu isu on olnud autot fachliftiks teha olnud. :D Kürimist jah ,tuleb enda pagasi katete küürimine meelde on sul rohtu ka sisse immbunud rooste eemaldamiseks.Mul jäi seda vähe sina.

Iga nurga peal BMw piltidel taustaks,mõnus.

  • Autor
comment_34242

Selle vaiba tegemise kohta saab lugeda siis :D

Pagassiluugid on samad sedaani/kupeega.

Ei tee ma selle Gregeri beezi matiga miskit, kabriol on vaip teine. Võimalik, et annab lõikudes installida, aga mulle selline lahendus ei meeldi eriti. Pole saanud otseselt veel võrrelda, tagumine ots on kabrio vaibal lühem, küljed samuti, alumine svamm on ka tagant teise kuju ja paksusega. Samuti on kabrio vaipadel selline äge tunnus ka juures, et puudub millegipärast vasakul jala toetuse kohal see vakstu.

Hiis, sinu müüdavad matid on mingi teise masina omad, e30 omad küll mitte.

  • Autor
comment_34243

Panen siia ülejäänud fotod ka ära väikese mölaga

Paljaks roogitud kere siis.

092399278b1fbd.jpg.07242256061e45b1e2caedbe1614f7d3.jpg

 

092399438c7c79.jpg.0da7e6cd09cb61f033bdd8671710cc10.jpg

 

092399582b4ecb.jpg.0baa01f38fa0dea269f8a1c85a806f6c.jpg

 

092399740ca758.jpg.1e2d51ac5d7b11fc4ec78ea858017274.jpg

 

0923999201b9b5.jpg.334a1bbcacd4540408a6ad3d26658498.jpg

 

09240016280023.jpg.69af6bcf74fb08d366ca7d14cba2df6d.jpg

Enne pesemist

09240085275cb6.jpg.f685b1bf9d2495ce14393b21662527b8.jpg

vaikselt hakkas looma

0924014564cafb.jpg.175f3814559afcd043693820d4a82060.jpg

teise külje peal ka. 2 päeva sai hommikust õhtuni pestud survepesuriga, pea 10L leotusainet läks ära, koopad olid rohkesti rehvipõletuse jääke täis,mida andis ka maha saada.

0924035281247b.jpg.8e6098a9222f56872a79576ec9103629.jpg

Kahe päeva töö siis, ilus puhas põhi, palju roostet nähtavale toodud :)

092403670d6b22.jpg.6d5c9aea3cb5b02d54dd5dfb31f1c0b1.jpg

Lahmakad veljed koos lääpas olekuga hõõrunud pleki haljaks ja kohati isegi augud sisse...

092404166ee861.jpg.0b03915efe4de9a2a3728578c53ea5a7.jpg

 

0924042629a1bb.jpg.5601c94e6ee35b950b96c82013df213b.jpg

 

0924047066b462.jpg.0043b49e4e3a0124ccf745bd7409cda0.jpg

 

09241242300b81.jpg.1400c6d3a64b02441efa7889fcc457bc.jpg

 

Kõik ülejäänud pildid leiab siit

http://fotoalbum.ee/photos/eix22/sets/1238921?page=1&seek=1

Siia teemasse jääb ilmselt pikemaks ajaks nüüd vaikus.

comment_34247

Tegelikult on cabrio taastamiseks just kõige parem keretüüp, kuna selle turuhind on pärast korda tehtuna tavalisest kõvasti kallim.

Mäletan, kui see auto müügis oli, siis cabrio kohta oli hind odav.

Loodan, et saad asja korda B)

comment_34248

Ise vist küll ei tahaks ühtegi autot enam ehitama hakata :D Sul aga see eelis,et ilmselt teed enamus asju ise.

Tore,et ühe kabrio päästsid.

Kui katus ja klaasid terved siis ülejäänud juppe suht lihtne leida arvatavasti.

  • Autor
comment_34251

Oleks , et see on ainuke, ülejäänud e30 ei saa ka kunagi valmis ja tahavad koguaeg investeeringuid saada. Seesama üleni punaseks võõbatud pill jah, karbid mõlemalt poolt pisut mölkis, hetkel ei teagi, mis nendega saab, karbid tunduvalt paksemast plekist, kui tava e30.

Eks ta nii ole jah, müügis on nad juba suhteliselt kalliste hindadega, mõtlesin ise omatarbeks üle käia, peaks ka mõneks ajaks jätkuma :)

Esialgse kiire kalkulatsiooni põhjal võiks arvata , et tegemise peale läheb 5000 EUR raha, mis siis et enamus asjad ise teen. Plaanis ikka kõik asjad üle käia või tutikate vastu välja vahetada. Klaasid terved õnneks, katus ka terve, aga klaasi (kile) osa on ära pornotatud ja mõistlikum ikka uus vaadata.

Reaalselt on enamus asjadel midagi viga, kriim või defekt, eks järgemööda hakkab vaatama, mis nendega saab. Eks siis ka rohkem juttu ja pilte kõikidest nurgatagustest eraldi. Niipalju võin kohe õelda, et esmamulje oli ikka kordades parem, probleeme koht tundus ainult tagapaneel olevat, aga läks nagu ikka :)

Läks varem meelest mainida, et koheselt sai paberimajandus korda tehtud, kõik lahtrid ilusti täidetud reg- tunnistusel, gaasiseade eemaldatud passist (autost see ilmselt juba ammu läinud)

Lisandusid siis tüüp E30, alla märkustesse variant BA11 ja loomulikult uued (vanad) vanema sarja reg numbrid ilma euro tunnuseta. Otseselt pole ma kunagi sellest põnevil olnud, aga rahvas räägib, et äge ja popp on :)

comment_34263

Ilus puhas auto ,sooja talve puhul saab teist näe pea terve talve veel teha :rolleyes: Mattid siis vist ikka e-34 omad aga istusid ilusti ka e-30 se.Sain need siis kui oli käes viimane rull mingi 15 a seisnud teised , siis palju teisi mudeleid polnudki .Ei meenu ka kumal mul samad kinitused olid kas e-34 või rullil arvan siiski et rullil kuna e-34 oli kõigest 1,5 aastat käes.Kinnitused võivad muidugi samad pea igal mudelil olla.Kala mälu.

Praegu ajad siis rooste kohtasi haljaks juba we või lased kuskil kõik korraga teha.

  • Autor
comment_34269

Ei lase teha, ise teen. Enne järgmise aasta kevadet ei toimu kindlasti midagi, palju juppe ja plekke on vaja enne tellida, kui keretöödeks läheb.

Ilmselt tellin plekid A-osana. Tagapaneel,akualus, parem sisekoobas ja palju muid kinnitusi, ilmselt ka esitiivad ja põll. Vaadates nende asjade hindasi ja palganumbrit, siis saan ühe asja kuus tellida heal juhul.

Ainukesed plaani võetud mitteoriginaalsed võõrkehad on strutbar ja madaldussari.

comment_34275

Tere.

Mul oli samuti cabrio eeltöö ja värvimine eelmine talv käsil ja panin samuti palju uusi detaile, nüüd siis asjaga ühelpool ja üks hooaeg äragi sõidetud. Nüüd vaja mõned asjad üle käia üle , eriti tahaks esitiivad välja vahetada orig. cabrio tiibade vastu kuna hetkel on kupee omad. Tahtsin nad tegelikult kohe välja vahetada aga paraku Eestis ei leia neid kasutatuna ja uuena ostes maksid nad oi oi kui palju (täpselt eri mäletagi), Kui sa kuskilt hea hinnaga saaksid võiksid mullegi teada anda ;) .

ette tänud.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.