Hüppa postitusse

M50 mootori paigaldus e30-le


Soovitatud postitused

Kui just umbes pole või ei leki siis mina jätaks alles, päris niisama see autole ei ole pandud. Mingi väike effekt paagist tuleva bensiini- ja õhuauru filtreerimisel enne sisselaset tal ikkagi on..
Kui tahad hirmasti lahti saada siis ühenda lihtsalt voolikud omavahel kokku. Voolikuid lahti ära kindlasti jäta.

Muudetud , muutis markusH

Käisin täna Leksi juures tema edusamme jälgimas ja seletasin talle ka, et kokku ei tohi omavahel kindlasti ühendada. Pigem tuulutuse ots lahti jätta kapoti alla. Kui kokku ühendad, siis tuulutus ei toimi. Teise toru otsas olev klapp on kogu aeg suletud ja avatakse vaid korra käivituse hetkel, et söefiltrist aurud sisselaskesse tõmmata.

  • Meeldib 2

Paagipoolse otsa lahti jättes võib sealt bensiinilõhna tulema hakata, mis tee salongi sissetõmbe avadesse leiavad..

Võimalik, et seda sisselaske klappi avatakse ka muudel aegadel - e30 ajudes on igatahes kaks 8x8 tabelit selle avamise kohta. Ise pole jõudnud veel üle kontrollida ja ei julge 100% kinnitada.

Paagipoolse otsa lahti jättes võib sealt bensiinilõhna tulema hakata, mis tee salongi sissetõmbe avadesse leiavad..

Võimalik, et seda sisselaske klappi avatakse ka muudel aegadel - e30 ajudes on igatahes kaks 8x8 tabelit selle avamise kohta. Ise pole jõudnud veel üle kontrollida ja ei julge 100% kinnitada.

E30 kohta ei tea, aga M50 puhul reaalne kogemus, et käivitades avatakse. Ega loogiliselt võttes muul ajal ei saagi ta ju suvalisel hetkel lisa kütuseauru sisse imeda. Lihtsalt kapoti alla pole loomulikult soovitatav jätta seda otsa lahtiselt. Alles võib ta muidugi jätta - selle topsiku jaoks kohti on kapoti all.

E34 oma peaks lühem gaasitross olema küll, kui ise otsa ei taha teha. Samas M20 trossid peaks ka palju lühemad olema kui M4x omad.

Küsimus selline, et m54b28 sisselaskel elektrooniline siiber, tahaks seda ära kaotada ja kasutada m50 drosselit aga kumbki kinnitub erineva nurga all kolle külge (m54 püstiselt vs m50 risti) ja m50 oma ei mahu pesasse sisse ilma õhukanalit pikendamata

kui nüüd flantsid nikerdada ja keevitada toru vahel, kas siis peaks mootoritöös ka miskit muutuma seoses selle ruumala suurenemisega sisselaskes?

Muudetud , muutis hondamtx

Mina tegin ka 10mm paksuse plaadi ..kõik sobis!

Sepikojas meil CNC masin puudub, kuid on olemas puurpink ja muud mänguasjad ning suutsin nendega ja oma jäsemetega imiterida CNC pinki lõdvalt :))

Suure hädaga leiaksin aja ja suudaksin pakkuda isegi abi hädasolijatele.

Tööhind määratakse OÜ Metal Up Yr Arse tariifi järgi ja see on oi-oi kui kallis :D 

  • 2 nädalat hiljem...

http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=289561

 

siin on juttu käigukasti ja kardaani kompotist.

 

 

 

- Jos getrag 260 E30: E30 325i kardaani ja perä välityksellä 3.5-4.0, M20b25 neulalaakeri vaihdettava
- Getrag 260 laatikko tulee vinoon joten laatikon takakannake muokattava ja vaihteensiirtovipu/vaihdekepin alapallo käännettävä myös vinoon jotta keppi asettuu oikein
- Jos E34/E36 ZF: E30 324td/E30 M3/E30 325 eta/E36 328i kardaani, vakio laatikon kannake, perä 2.8-3.5 välityksellä (vitonen suora vs. getrag jossa vitonen ylivaihde)
- E36 320i/323i/325i getrag 250, vakio kannake, kardaani E30 320i tai 324d tai E36 325i, vitonen suora vaihde, joten perävälitys 2.8-3.5
- Loppupään E30 318is 90-91 getrag 240 käy, vakio kannake, E36 325i getrag kardaani, 228mm kytkin (M20), vitonen ylivaihde -> perävälitys 3.5-4.0
- M50 ZF-laatikon kanssa käytettävä vaihdekeppiä, jossa pallon ja alakiinnikkeen välissä on vähintään 20mm tavaraa (esim E34 tai E36 ZF-laatikkoinen), G260 kanssa E30 normikeppi menee tai lyhyet välit saa E34M50 kepillä.
- Aina kun käytetään E36 kardaaneja, täytyy kannatinlaakeri vaihtaa E30-malliseksi. Huom! E30 kannatinlaakereita kahta eri mallia, toinen epäkesko ja toinen ei. Tilaa auton vuosimallin mukaan niin menee aina oikein
Muudetud , muutis sass

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus