Hüppa postitusse

M50 mootori paigaldus e30-le


Soovitatud postitused

Pakun välja huvitavaks alternatiiviks E32/34 M30 filtrit. Tegu ei ole küll bolt-on lahendusega, st. et veidi on vaja nikerdada, aga välja näeb vähemalt minu arvates seal kapoti all kõige ilusam.
Picture-379-1.sized.jpg


bmw020.jpg
Siin pildil on päris hästi näha, kuidas õhulugeja tuleb filtri korpusesse integreerida.

Muudetud , muutis Chulo

Tervist, selline küsimus. See kobakas karterituulutuse küljes, kuhu käib ka üks juhe külge, sisselaske all siis. Sain enda autole mootori peale ja tööle, aga süüte sisse keerates hakkab see kobakas surisema ja kui süüde välja keerata, siis suriseb veel natuke aega ja seejärel jääb väikse klõpsuga vait.

 

Ja teine küsimus, mõned korrad on süüte sisse keerates bensupump paagis päris kõva häält korraks teinud. mõned korrad, mitte iga kord, kas see on normaalne?

 

Sai nagu juhtmestikule adapter vahele tehtud ja kõik näikse töötavat, va tahokas, mis näitab rohkem, kuna pole R6 kiipi seal blokis. Aga need surinad tunduvad natuke kahtlased ;)

Karterituulutuse küljes? Karterituulutusest tuleb ju otse voolik põlve külge. Äkki sa mõtled tühikäigumootorit? Sellel peaks üks ots olema otsapidi sisselaske kollektoris ning teine drosseli ja õhulugeja vahelise põlve küljes. Aga kas ta surisema peaks? Vot ei tea.

Muudetud , muutis Chulo

Ökonomaiser peaks tööle hakkama, kui ühendada mootori pistikutes E30 omal PIN8 ja E34 omal PIN 24. Ja salongipuhur ei tohiks üldse mootorivahetusega seotud olla, vähemalt mitte elektriosa, tuleb lihtsalt salongiradika lõdvikud kapoti all ühendada ja asi töötab. Mootoribloki tagumine toru salongiradika alumisse ja õlifiltri juurest tulev voolikuvigur ülemisse. Mingi illustreeriv pilt netist:post-2430-0-05148500-1400558929_thumb.jppost-2430-0-60398900-1400558973_thumb.jp

  • Meeldib 1
  • 2 kuud hiljem...

Teine M50 swap nüüd käsil.

 

Esimesel kasutasime E34 kollektorit ja E36 leegitorusid, mida pidi keevitama natuke ümber.

 

Hetkel poolelioleval kasutame E36 kollektorit ja E36 leegitorusid. Neid peab samuti keevitama ümber.

 

Kas on mingi variant, et kollektor ja leegitorud lähed ilusti oma kohale ning käpp ja mootoripadi ei jää jalgu? Ning õõtsa tagumised puksist läheks ka ilusti mööda?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus