Hüppa postitusse

M50 mootori paigaldus e30-le


Soovitatud postitused

Postitatud

Viisaka välimuse eelduseks on ju see, et see kopsik sul õhulugeja otsa ka istuks (ava diameeter). Seetõttu ongi e36 oma sinna kõige lihtsam ilmselt panna, kuigi 1:1le see siiski e30 omaga ei istu.

Postitatud (muudetud)

Pakun välja huvitavaks alternatiiviks E32/34 M30 filtrit. Tegu ei ole küll bolt-on lahendusega, st. et veidi on vaja nikerdada, aga välja näeb vähemalt minu arvates seal kapoti all kõige ilusam.
Picture-379-1.sized.jpg


bmw020.jpg
Siin pildil on päris hästi näha, kuidas õhulugeja tuleb filtri korpusesse integreerida.

Muudetud , muutis Chulo
Postitatud

Tervist 

ehk oskab keegi aidata,selline probleem on et bensiin ei lähe kütuse regulaatorist edasi mis võib seda põhjustad?

proovisin teise pumbaga millele lasin otsevoolu peale ja ikka ei midagi.

oskab keegi nõu anda?

Postitatud

Anuma jaoks tuleb nii kui nii teine koht leida, selle annab näiteks mootorikäpa külge väga edukalt panna. Maitse asi, minu arvates näeb õudne E36 oma välja.

Postitatud

Oleneb teostusest ja maitse eelistusest jällegi. Aga kui asi näeb välja selline nagu minu poolt välja toodud ülemisel pildil, siis pole tal häda kedagi. Puhas ja minimalistlik kapotialune. Aga see on ainult minu arvamus. :D

Postitatud

Äkki sisened kütuse latti valetpidi?

tagasivoolu kaudu?

siis on küll kütus kinni

proovitud mõlematpidi 

pihustitele tuleb ka vool peale.

Postitatud

Tervist, selline küsimus. See kobakas karterituulutuse küljes, kuhu käib ka üks juhe külge, sisselaske all siis. Sain enda autole mootori peale ja tööle, aga süüte sisse keerates hakkab see kobakas surisema ja kui süüde välja keerata, siis suriseb veel natuke aega ja seejärel jääb väikse klõpsuga vait.

 

Ja teine küsimus, mõned korrad on süüte sisse keerates bensupump paagis päris kõva häält korraks teinud. mõned korrad, mitte iga kord, kas see on normaalne?

 

Sai nagu juhtmestikule adapter vahele tehtud ja kõik näikse töötavat, va tahokas, mis näitab rohkem, kuna pole R6 kiipi seal blokis. Aga need surinad tunduvad natuke kahtlased ;)

Postitatud (muudetud)

Karterituulutuse küljes? Karterituulutusest tuleb ju otse voolik põlve külge. Äkki sa mõtled tühikäigumootorit? Sellel peaks üks ots olema otsapidi sisselaske kollektoris ning teine drosseli ja õhulugeja vahelise põlve küljes. Aga kas ta surisema peaks? Vot ei tea.

Muudetud , muutis Chulo
Postitatud

Siis on hästi, pöörded nagu ka ei kõikunud tühikäigul. Aga see, et bensupump mõned korrad mingit lärmi on teinud paagis, Kas see mingi auto aju vingerpuss ja tunneb ise millal bensiini juurde vaja lüüa on? :D

Postitatud

Ökonomaiser peaks tööle hakkama, kui ühendada mootori pistikutes E30 omal PIN8 ja E34 omal PIN 24. Ja salongipuhur ei tohiks üldse mootorivahetusega seotud olla, vähemalt mitte elektriosa, tuleb lihtsalt salongiradika lõdvikud kapoti all ühendada ja asi töötab. Mootoribloki tagumine toru salongiradika alumisse ja õlifiltri juurest tulev voolikuvigur ülemisse. Mingi illustreeriv pilt netist:post-2430-0-05148500-1400558929_thumb.jppost-2430-0-60398900-1400558973_thumb.jp

  • Meeldib 1
Postitatud

Siis ilmselt PIN 15 to PIN 15 ;) Kui nii, siis ühendatud on need mul küll, aga pole isegi proovinud, kas puhur töötab :D :D :D  Eks nädalavahetusel selgub :rolleyes:

Postitatud

Starteri küljest tuleb nendesse releedesse mass. Kui starteril vastavat klemmi pole, tuleb see Unloader relee ots otse massi ühendada.

Postitatud (muudetud)

tõstsin teise e30 pealt paagi sisese pumba ringi oma kupeele ja seal ta tööle ei hakkanud kuhu mida ühendama pean?panin kõik nii nagu teisel oli 

Muudetud , muutis harcore
Postitatud

Mul läksid siis kõik juhtmed õigesti kokku. Töötab puhur ja kõik muud jutud :D  Tegin E34 kerepoolsest pistikust ja E30 M40 mootoripoolsest pistikust adapteri vahele ja asi töötab :D

  • 2 kuud hiljem...
Postitatud

Teine M50 swap nüüd käsil.

 

Esimesel kasutasime E34 kollektorit ja E36 leegitorusid, mida pidi keevitama natuke ümber.

 

Hetkel poolelioleval kasutame E36 kollektorit ja E36 leegitorusid. Neid peab samuti keevitama ümber.

 

Kas on mingi variant, et kollektor ja leegitorud lähed ilusti oma kohale ning käpp ja mootoripadi ei jää jalgu? Ning õõtsa tagumised puksist läheks ka ilusti mööda?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus