Margo Postitatud 15. mai 2014 Postitatud 15. mai 2014 Viisaka välimuse eelduseks on ju see, et see kopsik sul õhulugeja otsa ka istuks (ava diameeter). Seetõttu ongi e36 oma sinna kõige lihtsam ilmselt panna, kuigi 1:1le see siiski e30 omaga ei istu.
Chulo Postitatud 16. mai 2014 Postitatud 16. mai 2014 (muudetud) Pakun välja huvitavaks alternatiiviks E32/34 M30 filtrit. Tegu ei ole küll bolt-on lahendusega, st. et veidi on vaja nikerdada, aga välja näeb vähemalt minu arvates seal kapoti all kõige ilusam. Siin pildil on päris hästi näha, kuidas õhulugeja tuleb filtri korpusesse integreerida. Muudetud 16. mai 2014, muutis Chulo
renka30 Postitatud 16. mai 2014 Postitatud 16. mai 2014 Tervist ehk oskab keegi aidata,selline probleem on et bensiin ei lähe kütuse regulaatorist edasi mis võib seda põhjustad? proovisin teise pumbaga millele lasin otsevoolu peale ja ikka ei midagi. oskab keegi nõu anda?
Riho Postitatud 16. mai 2014 Postitatud 16. mai 2014 Äkki sisened kütuse latti valetpidi? tagasivoolu kaudu? siis on küll kütus kinni
Margo Postitatud 17. mai 2014 Postitatud 17. mai 2014 See M30 oma jääb küll üsna õudne mu arvates. Peale selle peab roolivõimu anuma jaoks ka muu koha otsima siis.
Chulo Postitatud 17. mai 2014 Postitatud 17. mai 2014 Anuma jaoks tuleb nii kui nii teine koht leida, selle annab näiteks mootorikäpa külge väga edukalt panna. Maitse asi, minu arvates näeb õudne E36 oma välja.
eix22 Postitatud 18. mai 2014 Postitatud 18. mai 2014 See mootor näeb kapotiall üldse õudne välja, pole vahet mis anumad või kopsikud teil siis seal lisaks veel on
Chulo Postitatud 18. mai 2014 Postitatud 18. mai 2014 Oleneb teostusest ja maitse eelistusest jällegi. Aga kui asi näeb välja selline nagu minu poolt välja toodud ülemisel pildil, siis pole tal häda kedagi. Puhas ja minimalistlik kapotialune. Aga see on ainult minu arvamus.
renka30 Postitatud 18. mai 2014 Postitatud 18. mai 2014 Äkki sisened kütuse latti valetpidi? tagasivoolu kaudu? siis on küll kütus kinni proovitud mõlematpidi pihustitele tuleb ka vool peale.
Eff Postitatud 19. mai 2014 Postitatud 19. mai 2014 Tervist, selline küsimus. See kobakas karterituulutuse küljes, kuhu käib ka üks juhe külge, sisselaske all siis. Sain enda autole mootori peale ja tööle, aga süüte sisse keerates hakkab see kobakas surisema ja kui süüde välja keerata, siis suriseb veel natuke aega ja seejärel jääb väikse klõpsuga vait. Ja teine küsimus, mõned korrad on süüte sisse keerates bensupump paagis päris kõva häält korraks teinud. mõned korrad, mitte iga kord, kas see on normaalne? Sai nagu juhtmestikule adapter vahele tehtud ja kõik näikse töötavat, va tahokas, mis näitab rohkem, kuna pole R6 kiipi seal blokis. Aga need surinad tunduvad natuke kahtlased
Chulo Postitatud 19. mai 2014 Postitatud 19. mai 2014 (muudetud) Karterituulutuse küljes? Karterituulutusest tuleb ju otse voolik põlve külge. Äkki sa mõtled tühikäigumootorit? Sellel peaks üks ots olema otsapidi sisselaske kollektoris ning teine drosseli ja õhulugeja vahelise põlve küljes. Aga kas ta surisema peaks? Vot ei tea. Muudetud 19. mai 2014, muutis Chulo
Eff Postitatud 19. mai 2014 Postitatud 19. mai 2014 see sama jah, üks toru tuleb kõveralt sisselaske alt sisse ja teine sisselaskelõdvikusse.
mkmk Postitatud 19. mai 2014 Postitatud 19. mai 2014 kas ökonoomsus näidikut on võimalik tööle saada ja kas salongipuhuri süsteemi saab ka käima panna?
Margo Postitatud 19. mai 2014 Postitatud 19. mai 2014 Tühikäigumootor võib aegajalt suriseda küll - seega töötab. Ei tasu muretseda.
Eff Postitatud 19. mai 2014 Postitatud 19. mai 2014 Siis on hästi, pöörded nagu ka ei kõikunud tühikäigul. Aga see, et bensupump mõned korrad mingit lärmi on teinud paagis, Kas see mingi auto aju vingerpuss ja tunneb ise millal bensiini juurde vaja lüüa on?
Eff Postitatud 20. mai 2014 Postitatud 20. mai 2014 Ökonomaiser peaks tööle hakkama, kui ühendada mootori pistikutes E30 omal PIN8 ja E34 omal PIN 24. Ja salongipuhur ei tohiks üldse mootorivahetusega seotud olla, vähemalt mitte elektriosa, tuleb lihtsalt salongiradika lõdvikud kapoti all ühendada ja asi töötab. Mootoribloki tagumine toru salongiradika alumisse ja õlifiltri juurest tulev voolikuvigur ülemisse. Mingi illustreeriv pilt netist: 1
eix22 Postitatud 20. mai 2014 Postitatud 20. mai 2014 On küll seotud, kaitsmekarbis saab 2 releed massi starterilt, kõige peenem juhe seal, mootoripistikus ka see sees.
sõge Postitatud 20. mai 2014 Postitatud 20. mai 2014 just jamasin selle salongipuhuriga. Must rohelise triibuga juhe läheb starteri peale
Eff Postitatud 20. mai 2014 Postitatud 20. mai 2014 Siis ilmselt PIN 15 to PIN 15 Kui nii, siis ühendatud on need mul küll, aga pole isegi proovinud, kas puhur töötab :D Eks nädalavahetusel selgub
Margo Postitatud 20. mai 2014 Postitatud 20. mai 2014 Starteri küljest tuleb nendesse releedesse mass. Kui starteril vastavat klemmi pole, tuleb see Unloader relee ots otse massi ühendada.
harcore Postitatud 21. mai 2014 Postitatud 21. mai 2014 (muudetud) tõstsin teise e30 pealt paagi sisese pumba ringi oma kupeele ja seal ta tööle ei hakkanud kuhu mida ühendama pean?panin kõik nii nagu teisel oli Muudetud 21. mai 2014, muutis harcore
Eff Postitatud 28. mai 2014 Postitatud 28. mai 2014 Mul läksid siis kõik juhtmed õigesti kokku. Töötab puhur ja kõik muud jutud Tegin E34 kerepoolsest pistikust ja E30 M40 mootoripoolsest pistikust adapteri vahele ja asi töötab
callaway Postitatud 14. august 2014 Postitatud 14. august 2014 Teine M50 swap nüüd käsil. Esimesel kasutasime E34 kollektorit ja E36 leegitorusid, mida pidi keevitama natuke ümber. Hetkel poolelioleval kasutame E36 kollektorit ja E36 leegitorusid. Neid peab samuti keevitama ümber. Kas on mingi variant, et kollektor ja leegitorud lähed ilusti oma kohale ning käpp ja mootoripadi ei jää jalgu? Ning õõtsa tagumised puksist läheks ka ilusti mööda?
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse