Hüppa postitusse
Postitatud

Kuna eraldi teemat siin veel ei ole selle mootori (m50b25) paigaldusest e30ne peale, siis tegin siia teema, et koguda kokku meie kõigi kogemused ja teadmised.
Inglisekeelsed õpetused ja põhiasjad kirjas järgneval kahel aadressil.
http://www.e30dohc.c..._Required_Parts
http://www.rmeuropea...0-m50-swap.aspx

Vajalikud asjad mootorivahetuseks:

M50 terviklik mootor koos kõigi lisaseadmetega kas e36 või e34 pealt.
Juhtmestik ja mootoriaju
E34 525i õli vann, õlivarras koos õlivarda toruga ja õlivõttur.
E36 mootorikäpad

Käigukastidest võib kasutada M40, M42, M43, M50, M52, S50, S52 kaste.

See, et millist käigukasti kasutada, sellest oleneb ka, millist kardaani on vaja kasutada, samuti tuleks mõelda differentsiaali ülekande peale, kuna M50 mootorite kastidel 5. käik 1:1le (rullikatel 4. käik).
Olenevalt käigukastist tuleb valida ka kardaan, sest käigukasti otsaflantse on kaht tüüpi: suur ja väike. Kuna E36 ja E34 M50 peal  kasutab BMW ZF-i kasti, millel suur flants, siis üks lihtne kardaanivariant oleks E36 328i või 325 diisli kardaani, mis üsna õige pikkusega.
Käigukastihoovastik võib vajada ka muutmist.

Muudetud: 17.10.2013 - Margo

Muudetud , muutis Margo

  • Vastuseid 376
  • Vaatamisi 93,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • pahaaimamatult jääb mulje, et kodanikud, kes hirmsast ehitada soovivad ei oma eriti üldsegi tehnilist taipu  ..kui te endale ei taha teenet teha, siis tehke teistele ja ärge ehitage autot sedasi "ehku

  • Käisin täna Leksi juures tema edusamme jälgimas ja seletasin talle ka, et kokku ei tohi omavahel kindlasti ühendada. Pigem tuulutuse ots lahti jätta kapoti alla. Kui kokku ühendad, siis tuulutus ei to

  • Vist peakski sama kastiga tegu olema (ülekanded teised vb). Mina võtsin endale m51 kasti küljest siduri töösilindri ja siis tundus küll esmapilgul sama olevat nagu bensiinimootoril.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Pakun välja huvitavaks alternatiiviks E32/34 M30 filtrit. Tegu ei ole küll bolt-on lahendusega, st. et veidi on vaja nikerdada, aga välja näeb vähemalt minu arvates seal kapoti all kõige ilusam.
Picture-379-1.sized.jpg


bmw020.jpg
Siin pildil on päris hästi näha, kuidas õhulugeja tuleb filtri korpusesse integreerida.

Muudetud , muutis Chulo

Tervist 

ehk oskab keegi aidata,selline probleem on et bensiin ei lähe kütuse regulaatorist edasi mis võib seda põhjustad?

proovisin teise pumbaga millele lasin otsevoolu peale ja ikka ei midagi.

oskab keegi nõu anda?

Anuma jaoks tuleb nii kui nii teine koht leida, selle annab näiteks mootorikäpa külge väga edukalt panna. Maitse asi, minu arvates näeb õudne E36 oma välja.

Oleneb teostusest ja maitse eelistusest jällegi. Aga kui asi näeb välja selline nagu minu poolt välja toodud ülemisel pildil, siis pole tal häda kedagi. Puhas ja minimalistlik kapotialune. Aga see on ainult minu arvamus. :D

Äkki sisened kütuse latti valetpidi?

tagasivoolu kaudu?

siis on küll kütus kinni

proovitud mõlematpidi 

pihustitele tuleb ka vool peale.

Tervist, selline küsimus. See kobakas karterituulutuse küljes, kuhu käib ka üks juhe külge, sisselaske all siis. Sain enda autole mootori peale ja tööle, aga süüte sisse keerates hakkab see kobakas surisema ja kui süüde välja keerata, siis suriseb veel natuke aega ja seejärel jääb väikse klõpsuga vait.

 

Ja teine küsimus, mõned korrad on süüte sisse keerates bensupump paagis päris kõva häält korraks teinud. mõned korrad, mitte iga kord, kas see on normaalne?

 

Sai nagu juhtmestikule adapter vahele tehtud ja kõik näikse töötavat, va tahokas, mis näitab rohkem, kuna pole R6 kiipi seal blokis. Aga need surinad tunduvad natuke kahtlased ;)

Karterituulutuse küljes? Karterituulutusest tuleb ju otse voolik põlve külge. Äkki sa mõtled tühikäigumootorit? Sellel peaks üks ots olema otsapidi sisselaske kollektoris ning teine drosseli ja õhulugeja vahelise põlve küljes. Aga kas ta surisema peaks? Vot ei tea.

Muudetud , muutis Chulo

see sama jah, üks toru tuleb kõveralt sisselaske alt sisse ja teine sisselaskelõdvikusse.

kas ökonoomsus näidikut on võimalik tööle saada ja kas salongipuhuri süsteemi saab ka käima panna?

Siis on hästi, pöörded nagu ka ei kõikunud tühikäigul. Aga see, et bensupump mõned korrad mingit lärmi on teinud paagis, Kas see mingi auto aju vingerpuss ja tunneb ise millal bensiini juurde vaja lüüa on? :D

Ökonomaiser peaks tööle hakkama, kui ühendada mootori pistikutes E30 omal PIN8 ja E34 omal PIN 24. Ja salongipuhur ei tohiks üldse mootorivahetusega seotud olla, vähemalt mitte elektriosa, tuleb lihtsalt salongiradika lõdvikud kapoti all ühendada ja asi töötab. Mootoribloki tagumine toru salongiradika alumisse ja õlifiltri juurest tulev voolikuvigur ülemisse. Mingi illustreeriv pilt netist:post-2430-0-05148500-1400558929_thumb.jppost-2430-0-60398900-1400558973_thumb.jp

just jamasin selle salongipuhuriga. Must rohelise triibuga juhe läheb starteri peale

Siis ilmselt PIN 15 to PIN 15 ;) Kui nii, siis ühendatud on need mul küll, aga pole isegi proovinud, kas puhur töötab :D :D :D  Eks nädalavahetusel selgub :rolleyes:

tõstsin teise e30 pealt paagi sisese pumba ringi oma kupeele ja seal ta tööle ei hakkanud kuhu mida ühendama pean?panin kõik nii nagu teisel oli 

Muudetud , muutis harcore

Mul läksid siis kõik juhtmed õigesti kokku. Töötab puhur ja kõik muud jutud :D  Tegin E34 kerepoolsest pistikust ja E30 M40 mootoripoolsest pistikust adapteri vahele ja asi töötab :D

  • 2 kuud hiljem...

Teine M50 swap nüüd käsil.

 

Esimesel kasutasime E34 kollektorit ja E36 leegitorusid, mida pidi keevitama natuke ümber.

 

Hetkel poolelioleval kasutame E36 kollektorit ja E36 leegitorusid. Neid peab samuti keevitama ümber.

 

Kas on mingi variant, et kollektor ja leegitorud lähed ilusti oma kohale ning käpp ja mootoripadi ei jää jalgu? Ning õõtsa tagumised puksist läheks ka ilusti mööda?

Käpp ja padi ei jää kollektoritele ette, kui mootor õiges asendis on. Nn "pükste" osa tuleb ikka ümber modida, et õõtsa tagumisest puksist mööda läheks ja summuti õigest kohast jooksma hakkaks. Aga see pole väga suur töö.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus