Hüppa postitusse
  • Vastuseid 280
  • Vaatamisi 69,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_130688

 Valge velg ja sportrool = siguli , ilma milleta on tõesti nadi läbi ajada .

Mööda minnes keeraks pilgu kõrvale küll :P

No sinna on vaja ikka vahetükki ka , et see külge istuks .

..ärge isiklikult võtke !

 

Muudetud , muutis ryan

  • 2 nädalat hiljem...
comment_130919

Terve kere on üks topeltpleki lahendus ja selleta ei saa kuidagi :) See ketas on originaalis liimitud, mitte keevitatud, seal ei ole selline topeltpleki lahendus. Kõik pooled saab värvida ja värv jääb alles ka peale paigaldust.

Tõsi küll, saatuslikuks saabki neile alati kuhugi vastu sõitmine, mis liigutab teda ja protsess algab.

Ei vaidle vastu, et sinu lahendus on tugevam ja kestvam, aga tõenäoliselt selline auto sõidab/seisab ainult heades tingimustes :)

Jõudsid juba postitust muuta, vastus oli eelmisele sisule.

comment_130920

Need oleks võinud sinna jääda, kuid kui juba kinni keevitatud, siis vahet ei ole. Ühel neist tagumistest suurtest korkidest oli roostealge olemas, küll pisike, aga siiski. Ei kavatse ehitada päris muuseumieksponaati, et originaalsusprotsent oleks nii oluline.

Leidus seal autos ka üllatusi, mida ei oleks tahtnud näha, paaris kohas olid amatöörid juba sita kokku keeranud ja siis selle ilusti pahtliga varjanud. Õnneks polnud väga ulatuslik. 

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_132435
26.5.2019 kell 0:37, ryan ütles:

Leidsin 92 aasta kere seest ka vaha , mis oli nagu läbipaistev tavott , sama paks ja täiesti elus !

Ma arvan , et õli kuivab ära .

Kui tahad aastate pärast uuesti vahatada, siis ju vaja juba tardunud ja uus kiht selle alla enam ei roni. Õli ja grafiitõli,aga seetõttu peaks seda võimaldama. Kõlab loogiliselt ja ühe auto nii tegingi. See kes seda kooslust soovitas,lubas 5-6 aastat garantii. Minuarust see juba kõva sõna.Muidugi tuleb seda paari aasta järel korrata.

comment_132439

Mõned korrosiooni eest kaitsmise teemalised lingid võõrastesse foorumitesse.

Ise arvan, et igasugu õlid ja vahad on vaid viimistlus, remonti tehes peaks plekil kasutama roostemuundurit ja katma lisaks veel vähemalt korralikult krundiga, just nimelt sealt poolt, kust pärast seda keegi ei näe.

 

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewtopic.php?t=875

https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268&pid=20846#pid20846

 

Lõppude lõpuks vajab kõige parem lahendus päris inseneri kaasa rääkima, kes tunneks asja rohujuure tasandil. Rooste eemaldus elektrolüüsiga basseinis ja hilisem krundivann? Tehases käisid meie autod igatahes vannis, ilmselt esmast krunti saamas? Püssikaup ju iga nurga taha ei poe.

 

Minu auto kere vahatas Margus tegemise järgselt õõnsustest üle. Igalt poolt voolab ja küürimine enne värvi eriti just kapoti all on paras ettevõtmine, soovitan ka kõigil teistel see kindlasti enne värvimist ära teha. :D

  • Autor
comment_132446
20 tundi tagasi, Reino ütles:

Grafiidi lasid enne või peale värvimist? Aastaid tagasi sattus üks esipõll mis oli nõukaaegse grafitkaga üle käidud ja värv sinna külge ei jäänudki. 

Poolraamid ja karbid lasin täis nii,et igalt poolt voolas. Enne muidugi viimistletud seest ja alt.

IMG_20190531_105853.jpg

  • Autor
comment_132463
8.6.2019 kell 22:41, Reino ütles:

Grafiidi lasid enne või peale värvimist? Aastaid tagasi sattus üks esipõll mis oli nõukaaegse grafitkaga üle käidud ja värv sinna külge ei jäänudki. 

Poolraamid ja karbid lasin täis nii,et igalt poolt voolas. Enne muidugi viimistletud seest ja alt.

  • 1 kuu hiljem...
  • 5 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus