Hüppa postitusse
Postitatud
comment_25530

Ostsin siis 02.03.08 kasutajalt buumer BMW 325i 125kw sedaan.
Mootor väga hea, vaikne, hea minekuga ja kütusekulu suhteliselt väike.
Auto ise musta värvi ja hiljuti värvitud.
Välimusest: ees-ja taga M-TechII spoilerid-koopiad arvatavasti, kulmud, kristall-suunatuled ees,
toonklaas.
Sisu peaks olema originaal recaro, mis on suhteliselt korralik-juhi iste tiba katki.
Kevadel on tulemas: 16 tolli valuveljed, M-TechII udutuled ette, hella
blackid, taha punased tuled, parem audio süsteem. Rohkem ette ei ennusta.
Pildid tulevad hiljem. :D

 

 

Olen lepa ja kirjutan venna konto alt 

Teen siis selle listi lõpuks ära mis sai mootoriga tehtud.

 

Motori plokk - M20B25
Plokikaan - M20B25 (885) 
Väntvõll - M52B28 juurde sai treitud simmeri alune puks

Kepsud - M20B20 (130 mm)

Kolvid - Originaalid, pealt veidi madalamaks treitud (4mm)
Hooratas - M20B20 Kergemaks treitud ja tööpind vastavalt sidurikettale üle treitud
Siduriketas -(oli bemmi v8 ketas) 4 labaga
Sidurikorv - Audi AAN
Käigukast - Getrag 260
Turbo- holset hx 40 super
Intercooler - 450x300x76
Kolektor- ebay oma, roostevabast.

Wg prescision 46mm
Blow off - hiinakas,ägeda häälega.

Kütte pump-(oli walbro paagisisene 255l)  bosch o44

Kütuse regulaator- org. 3,0 bar

Kaane tihend- victor reinz, papist ja 2,05 paks.

Pihustid- siemens deka  630 cc

Kaane poldid- (algul olid org.) Nüüd ARP tikpoldid.

Kütuse rõhu kell(kapoti all)

Coil pack- opeli tutikas.

Org. küünlajuhtmed(uued)

Külmad küünlad

Lairiba lamda

Õliradiks- 525 tds

Sumbuti- keskel reso ja taga simons pütt.

Launch kontroll

LCD

Muud kellad ka salongis.

Sisse- ja väljalase kõik 3"

 

Mootoril said kõik uued saaled,tihendid, rõngad jätsin vanad.

Kaan lihvitud,klapid tehtud jne

Kogu seda jama juhib Vems 3.6

Düno andmed on siis- (oli 294 kw ja 570nm) 

Uus turbo juba olemas- holset hx 40 super.  433hp/319kw ja 570nm

Kõike pole kindlasti kirjas,kuid tähtsam sai

 

http://www.youtube.com/watch?v=CP-iqvmgPtQ

 

Uus turbo ka pildil :D

33069600sh3.jpg

2013-07-30 21.00.08.jpg

2013-07-30 21.00.56.jpg

p4213663ql2.jpg

2013-05-25 19.11.34.jpg

2013-01-30 12.42.17.jpg

2013-01-17 09.20.34.jpg

2012-12-08 21.46.12.jpg

2013-02-13 09.03.30.jpg

2013-05-24 07.28.09.jpg

post-499-0-09330100-1384007433.jpg

2014-10-03 15.40.26.jpg

Muudetud , muutis taurikazz

  • Vastuseid 579
  • Vaatamisi 113tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Üle aasta eelmisest postitusest möödas  Sõidab ca kolm kuud tagasi ja sõidetud umb. 1000 km. Sain selle plokikaane siis lõpuks ikka pidama. &#1

  • Sai oma ka käima pandud ja väike tiir tehtud  4 kuud seisnud      

  • Siimule, saime oma surveastme teada ja tuleb parandusi uue mootori tegemisel Sai masin talveunne ära pandud, kevadeks teeb vast uue moto siis Mõni video enne kotti minekut 

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_38146

Tere

Ammustest tegevustest siis natuke.

Rattalaagriga oli igavaene jama, vahetates avastasime et läbi on ka rumm.

Rummu leidmisega tekkis raskusi, avastasin et mul on nii-öelda suure laagri varjandi õõdsad all.

Poest sai vale laager ostetud,kuna läheb suurem laager, selle sai ringi vahetada ja kõvasti peale maksta, rummu sain eixi käest koos õõdasaga, sealt lammasin siis rummu välja ja läks kokku uue laagriga.

Leidsin ka masinale veidi tõsisemat rakendust ja sai käidud jäärajal, kuna tänaval lollitamine tuleb ära lõpetada, onud said juba väga vihaseks, õnneks pääsesin hoiatusega.

Et oleks parem sõita ostsin eixi käest ka mingi suvalise sportrooli, üllatavalt mugav on, karterikaitse sai ka siit foorumist ostetud, pole veel alla saanud, kui selg korras siis krutin kohe alla.

Tarbis ka seistes voolu, kuid nüüd paar ööd katsetades tundub et asi ok, makk oli valesti ühendatud.

Muidu kallanud ja tallanud ;) .

Hetkeseisust pole pilte, kuid teen varsti, hetkel midagi ilusat pole :D .

Kuna masin on minu käes olnud umb 5 aastad siis mõtlesin panna pilte algusest saati, ise vaatasin ja tundus huvitav.

Üritan siis laadima hakata :@

comment_38151

Mootoriga nii et, suurte külmadega nagu oli peaaegu ok, kuid nüüd niisled ilmad jälle tühikäigul puterdab, kohati päris hullult.Viga peab olema elektriline või mõni ühendus oksüdeerunud, kuid ei leia üles noh :@ .

16"laiade plekkidega pilte ei lae üles :@

comment_38193

Krt ei mäletagi kas olen teisi juhtmeid proovinud, liiga kallid katsetamiseks, saan vast sõbra käest prooviks.

Naisele sai ka masin rajal kätte antud, nalja sai kõvasti, mingi tunnetus on olemas, nüüd vast jäävad kallimad pillid sirgeks ;)

comment_38210

Sellisel juhul on kas õhulugeja, lambda(kui sul on), küünlad, küünlajuhtmed või siis on segu täiesti paigast ära endal oli sama kamm, aga pääsesin lihtsalt keerati segu paika ja nüüd asi toimib, ainuke mis ise veel teha saaksin et mootori tööd paremaks muuta oleks klapi regull.

comment_38212

Viite erinevat õhulugejad proovinud, lambda poe uus, sama küünlad, kalpid regullitud aga kuidas saab sega paika keerata, kust üldse ja kes seda teeb, mille järgi, üv meeste juures???

Kellel veel ideid oleks väga tänulik, või keegia asjatundja vaataks üle?

comment_38213

Tallinnas julgeks soovitada Truumu diagnostikat Tartu koheapealt ei oska öelda, minul näpiti õhulugejast kuuskant võtmega segu paika. Ennem käis mu 2.3 mootor nagu mõni 6l usakas, podises kohapeal ja tühikäiku peaaegu ei olnud ja kütet võttis kah mehiselt umbes 15 sajale.

comment_38277

Seda kruvi pole üldse vaja näppida, ma ei saa aru, miks inimesed seda kruvivad? Viga peab ikka kusagil mujal olema, ei usu ma seda truumu kruvimist ja pähkli juttu ka, Pähkli auto ei käinud ju üldseltki ühtlaselt ja korralikult peale seda kruvimist ka. Viga ikka kusagil mujal ka tema autol (pre ja face ristsugutis) Minu 325ia käib ja töötab ilma õhulugejata ka millegipärast, kui pistik lahti on ühendatud, ilusti ühtlaselt kohapeal, gaasi andes poob kinni.

Oleks mul aega ja ehk ka rohkem vahendeid, võiks need vigased ja lonkavad autod ise huvipärast ükshaaval läbi vaadata. E30 puhul pole midagi üle mõistuse, enamus asjad on kodustes tingimustes kontrollitavad. Aju korrasolekut ma ei oskaks kontrollida ilmselt, kui ainult korras auto pealt proovides :)

comment_38316

proovi teist lambdat.

kas mootori temperatuuri andurit oled vahetanud? seda mis siis ajule signaali annab?

muidugi ma ei ole 100%kindel kas m20-nel üldse on see.

mul ühel m50-nel oli see andur ära ja tegi igast anomaaliaid.

comment_38348

Vaata, kas esimene hooratas on paigas, pole see hammasvöö peal liikunud kuhugipoole, on olnud ka selliseid peadmurdvaid juhtumeid, kus see on paigast.

Lambda pole ka minu autodel tööd mõjutanud millegipärast...

lambda kohapelt pole minagi midagi peale sipa suurema kütuse kulu märganud,sõitnud on minu bmwd kõik kas lamdaga või ilma....

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.