Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
tns1

323 kupee 1984 - tns1

Soovitatud postitused

BMW-d on kuidagi alati hingelähedased olnud, eriti vanemad ja just e30-d.

 

Hetkelgi peres 3 BMW-d

 

e32 740

13259529_971668592902419_345891795_n.jpg

 

"Komandandi" E92 325d

13355471_1074943155919648_1780380779_n.j

 

Ja siis foorumiteema peategelane, e30 323 kupee, ilma katuseluugita, rohelist värvi ja igapäevaselt ebamugav kasutada :D Lisade poolest mõned üksikud pudinad, nagu tagumised peatoed ja käetugi, sportistmed ja esimesed el. aknad. Samas roolivõim on jälle puudu, aga nüüd puudu ainult üks e36 latt, et selle külge pookida saaks.

 

Algul olid ratasteks 16x9 BBS RS-id, mis nüüd kolisid ühe teise väga ilusa e30 alla:

 

201674945505630_sbig.jpg?width=890

2016711124693643_sbig.jpg?width=890

 

Nüüd ratasteks 16x9 3SDM 0.05-ed.

 

13743102_282597822113258_934458530_n.jpg

13739472_663937580430436_1281766196_n.jp

13703026_1148085655265231_1106564621_n.j

 

 

Ma väga pädev tegelt sellise "autopäeviku" pidamise juures ei ole, igat hooldus- ja remonttööd ei taha nagu kirjutada, aga algul võib ju kah.

 

Kohe algusest läks uus süütesüsteem (Ma pole veel siiamaani suutnud osta ühtegi vana BMW-d kus näiteks oleks kõik küünlad ühesugused mootoris, rääkimata õigetest :D 7-mese M60-st leidsin 3 erinevat marki ja nad ükski polnud omavahel analoogid, ega ka ette nähtud sellele mootorile), jahutussüsteem (ventikal labad puudu), radikas (vana oli vale, R4 oma, külge läks Behr/Hella 325eta radikas) karter (vana oli vannitoasilikooniga ja jooksis igaltpoolt, lisaks suutsin selle autot garaazi lükates puruks teha vastu sissesõitu) ja hunnik igasugu muid pudinaid, nagu uksetihendid jms. Oma järge ootavad esiklaas, klaasitihendite kroomliistud, tagatiib, kkastihoovastik ja kolinavaba kast, uus esilisa ja ilmselt veel miljon muud detaili. Järgemööda tegutsen. 

 

Muudetud , muutis tns1
  • Meeldib 7

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Korduvalt kodukandi tänavail silma jäänud, ka täna :D. Väga ilus masin.Jõudu!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kunagi kui mina veel noor olin. Oli ka pakkumine 323 kupeele, aga see oli nii kole välimuselt, sadolini värviga ja vist isegi pintsliga oli värvitud. Loobusin, tegelikult tegin valesti aga me saame alati sellest hiljem aru. Ja otsustasin 320i preface aga upgardet mootoriga sedaani kasuks.

Antud teema masinal ma oleks jätnud veljed nii nagu olid, aga see on alati omaniku parima äranägemise tulemus ja tuleb alati omaniku otsusega nõus olla.

Masin on ilus, kuidas kere, ja kas mingeid keretöid on vaja teha?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Originaal 323i?

Esiots ja aastaarv ei lähe kokku, mingeid ümberehitusi läbinud?

Uued veljed omapärased, bbs hakkab juba igavaks muutuma :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Nina peaks vana olema, tagaluugil tiib jne. Ilmselgelt tehtud kunagi mingeid suuremaid muudatusi seoses nt roostega. Pole avaliku foorumi jutt.

 

Kuna enam päris õige pole, siis ei hoia teda originaalina ka. M20 küll praegu jääb, enam kõigil pole :D

 

RSid on jaa väga "played-out" teema ning mind väga häirib, kui keegi kopeerib mu autot. Nii läks e92ga (küsiti lausa läbi sotsiaalmeedia, et mis täpsed modid on) ja praeguse autoga on ka sama hirm - juba on minuga ühendust võetud jutuga, et "tahaks endale ka rullile samu velgi"

 

Suuremaid töid kere ei vaja, klaasinurgad hapud veidi ja karpe ilmselt peab ka natuke turgutama. Sügisel näeb täpsemalt. Üldiselt on suht viisakas kere.

 

 

Muudetud , muutis tns1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Aarole:

Kuni 85 sügis, ehk  " õige“  prefacelift

bmw-3-series-1982-(1).jpg

 

1985 sügis - 1987 sügis - esimene facelift 

tumblr_nqh3zei9SB1sibo7go1_400.jpg

  • Meeldib 3

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Oleks mul raha siis need 3sdm-id oleks juba ammu mul auto all, väga ilusad on küll :) Käib kodus Modified Retro ajakiri ja seal nende reklaamid silma jäänud. Aga noh, oleks. Iseenesest ma ei saa aru mis viha saab olla kui keegi "kopeerib"? Kõik on ju masstoodangus autod, detailid, veljed jne. Vahepeal läheb mingi stiil ilgelt moodi ainult ja tüütab ära, siis läheb jälle moest. Nagu viimasel ajal stickerbombid, kämomine, natuke ammu aega tagasi kataloogi klaaplast spoilerid mis aga jälle tagasi tulema hakkavad varsti. BBS-ide replica uputus on veidi võlu maha võtnud jah. Kui vaid originaale liikus oli põnev näha taastatud jooksu et ikka mitmeosaliste velgedega niipalju vaeva nähtud, veel laiemaid lippe tellitud jne. Praegu aga võta kataloog ette, vali laius-offset-poldivalem, keskosa värv ja tulevad :D

  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sarnasel ja 1-1le koopial on vahe sees. E92-est tehti konkreetne koopia, isegi kleeps esiaknal. Näitab inimese võimetust ise luua midagi.

 

Täna-eile tegin 200km maanteetrippi rullaga, täitsa öko ja sõidetav, aga sillad tuleb kiiremas korras ära teha. Kõik on juba selline pehme ja ebamäärane. Kaasavarana tulnud kemppi ajab ka südant pahaks, õnneks LSD ootamas.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

BBS RS-id on ära devalveerinud koopiate uputus, need niipalju kallid, et õigeid pm ei liigugi. Auto mööda sõidab siis mõtled et nagunii hiinakad all :D

 

Mu originaal Borbet B-de kohta on ka öeldud ,et mingid hiina BBS-id on all vä :D

Minuarust on see auto siiski nende RS-idega ilusam ;)

 

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Eix sa ikka üllatad, positiivses mõttes muidugi. Ehk siis see näitab minu diletantsust. Ei ole see teema siin aga, tuleks teha piltide ja jutuga E30  tutvustav alateema. Hetkel kõik räägivad aga isegi paljud ei taipa mis või kes on fl, pre või päris pre pre e30.

 

  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Oii e30-tesse süviti minna, saaks paksu raamatu kirjutada erinevatest combodest, lisadest ja keredest :D

 

Täna oli aega ja lõin tagumised amordid ringi, padjad olid lausa pooleks. Alla läksid mingid coiliamordid. Nüüd palju vaiksem ja mõnusam :D

 

Mitte, et tuju rikkuda, aga Borbet B on tegelt Remotec A järgi tehtud, enamus nn kultusveljed on tegelt replicad. 25 aasta pärast ostetakse Dare RSe ka suure raha eest :D

 

3SDMid läksid just selle eesmärgiga, et erineda, lisaks e32l juba on sellised, ainult tolli võrra igas mõttes suuremad. Seal küll replicad. Autot ostes oli diil ka, et veljed ära lähevad, arvestades mis nad maksavad ja kui halvad nad tegelt on (vanusest tingituna on alumiinium väsinud ja praod tulevad väga kergelt) ei raatsinud järgmisi otsida.

Muudetud , muutis tns1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Remotec a ja borbet B on siiski täiesti erinevad ja neil teeb pime ka vahet käsitsi kompides 

 

Mõtlesin hiina velgi millele isegi bbs kirjad peale pandud 

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Õhtul oli veidi aega ja üks päev legendaarset vana BMW ebamääraselt põlevate tulede häda taga ajades jäi silma, et kaitsmekarbis umbes pooled kaitsmed olid liiga võimsad, niiet piinliku tulekahju vältimiseks otsustasin nad kõik ära vahetada (kole ju vaadata ka kapoti all, kui nad kõik erinevad välimuselt on) ja puhastada ka kaitsmekarbi pesad. Lisaks lammutasin ühed Hella esituled seibideks ja pesin nad vana hea köögikeemia ja nõukogude igemepurustajaga (loe:hambaharjaga) korralikult puhtaks. Nädala jooksul üritaks külge lüüa. Lisaks rullisin veel natuke tagumisi koopaservi, sest uue tagumise vedrustusega kippusid rehvikirjad koopaserva abil atmosfääri kaduma.

 

 

Vasaku poole parktuled ei põle jätkuvalt, tagumised pesad muidugi hirmus oksüdeerunus ka.

 

 

Pildil ülemine rida vahetatud juba, lisaks leidsin vidina, mida veel ühegil e30l näinud pole, tahtis kohe endalgi ära kaduda :D

image.jpeg

 

 

Üleeile ehmatasin üle 2 kuu e32 ka käima, hoolimata puudulikest sõidupaberitest, hiilisin ühe väikse ringi teha ja noo mugavuselt ikka teine maailm täitsa. Saaks nüüd peale 3 kasti vahetust ja ühe ümber ehitust hüdrobloki ka vahetatud (tagurpidi käik puudu), saaks rulliga tõsisemalt tegelena hakata.

 

Muuseas, kuna jahutus e32 ZFidel põhja all ja see mulle üldse ei sobinud, sai see ümber tehtud uuema e38 ZFi peale, kus jahutus ees. Algul kohe tekkivat kastiviga sai peetud auto ja kasti mittesobivuseks, kuid lõpuks tuli välja, et seda põhjustas hoopis vigane segusiibriandur. Gaasile reageeris õigesti, aga kast sellest aru ei saanud. Andis ikka otsida sellist viga :D

 

image.jpeg

 

 

Muudetud , muutis tns1
  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Huvitav, kas sina kruiisisidki Toivoga eile õhtupoole mööda Pärnu mnt-d.  Ootasin Tallinn-Väike juures trammiteel tagasipööret.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
8 minutit tagasi, RaidoM ütles:

Huvitav, kas sina kruiisisidki Toivoga eile õhtupoole mööda Pärnu mnt-d.  Ootasin Tallinn-Väike juures trammiteel tagasipööret.

 

Nõup, minu auto linnaliiklusesse ei roni hetkel. See oli Toitsi enda 7-mene, mis ka kunagi minu oma oli :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Eile toimus 120 aastat esimesest autosõidust eestis tähistamiseks väike üritus Tallinnas. Kuna esivanem mul klubi Unicuga seotud, siis reede õhtul sain käsu kohale ilmuda. Jube piinlik oli küll sellise roikaga sinna ilusate autode vahele parkida, istmed erinevad, kerel miljard defekti, plastikud tuhmid jne. Aga surusin hambad risti ja käisin ära.

 

Vähemalt hoiti youngtimer BMWde lippu kõrgel 2 väga ilusa e21 näol.

 

Pilt Delfist

image.jpeg

Muudetud , muutis tns1
  • Meeldib 7

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus