Hüppa postitusse

K: Tuuningu legaalsus eestis!!


Andrus

Soovitatud postitused

  • 2 nädalat hiljem...
  • Vastuseid 155
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

tegelikult...

Autoga on sama lugu nagu koreriga. Tegemist on inimese omandiga ja tegutseda tohib ta vaid omaniku loal (ka. siseneda). Kõike mis väljast, on näha, võib ta kommenteerida ja selle põhjal ka väärtegusi karistada.

Kui on kindalaegas lukus, ei ole tal mingit õigust seda avada, kui pagasiruum on lukus... sama lugu...

Kujutage aga ette, et politseinik on samasugune tähenärija (inimene kes peab ennast igal võimalikul juhul maksma panema, eesti vabariigis peab ennast täidesaatvaks võimuks). Siis võib teid ees oodata lihtsalt auto arestimine ja hiljem orderiga läbiotsimine.

Selline tegevus saab meil rahulikult sedasi lokata kuni esimeste võimupiiride ületamine ja ahistussüüdistused on kohtusse jõudnud ja pretsedendid loodud. Me elame selises kohas kus kõik tahavad kõigist kõrgemad olla, politsei pole meil korra kaitsemiseks vaid karistamiseks!

Julmalt kasutatakse ära inimeste teadmatust ja seda kõige räigemate meetoditega.

Tulevad veel ajad kus politseinik peab mõtlema hakkama mida ta suust välja ajab ja milles inimest süüdistab. Paraku peab rahvas selle jaoks targemaks saama, et enda eest seista...

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Autoosad:

Lihtne on asi selles mõttes, et asju tohib autole külge kruvida kui see on antud auto jaoks mõeldud.

ARK on aga asja väga kehvalt lahendanud (veneajale viidates võiks ju mingi perfokaardi teha), kuna kõik asjad on online´is näha korrakaitsjatele, saaks süsteemi lahendada nagu suurel saksamaal.

Kui N detail on X auto jaoks tehtud ja sertifitseeritud, on see võimlik kanda ARK andmebaasi, seda oleks vaja tõendada ARK-s ühekordselt (tegelikult on ju mõeldamatu kaasas kanda dokumente piduritele, roolile, sumpsile, tuledele... jne). Ja härra liiklusjärelvalve saab selle nimekirja kenasti kätte, üle jääb vaid hambaid krigistada kuna ei saanud trahvi kaela määrida.

Tänu sellele on täna ilmselt lihtsaim viis kaasas kanda kõike võimalikku tokumentatsiooni.

Teiselt poolt aitavad probleemi olemasolule kaasa meie "tuunungfirmad" kuna tellitakse igasugu jama USA-st ja jaaapanist, seal on inimesed äärmisel juhul kuulnud eurostandardist ja mõtlevad, et see on mingi eurospordi tütarkanal. Kuna tooted, mis meile saabuvad ei oma mitte mingieid sertifitseerimisdokumente, on nad tegelikult ebaseaduslikud ja see toobki kaasa liikusjärelvalve karistuse.

Asjal on häid ja halbu külgi kuid ark lubab külge kruvida asju mis on kindla margi jaoks tehtud, tellige ja ostke endale asju mis on konkreetse auto tüübikinnitusega seotud.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 3 nädalat hiljem...

Kuidas on lugu istekohtade vähendamisega? (Bussil võib ju istmeid välja võtta? )

Kui taga pole istekohti kas siis küljeklaasid võib asendada kergema materjaliga?

Meenub lugu, kui ülevaatusele minnes sai bussipargist sõiduautosse tõstetud tõkiskingad millede kõrgus oli 25cm kandis ja rataste alla kohe mitte mingi valemiga ei mahuks, tulekustutiks oli 6 kg kustuti ja asjad asusid auto salongis kuna pagass oli jama täis :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

chip-tuning ei tohiks ehitusloa alla minna..eks ole :!: :D

Ainuke küsimus on mul et kuidas keegi üldse aru saab et sul see pandud on ? :lol:

Kuidas on lugu istekohtade vähendamisega? (Bussil võib ju istmeid välja võtta? )

Ei ole päris nii-nagu-bussil. Bussidel ongi teisaldatavad istmed, autodes statsionaarsed.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Istmeid tohib eemaldada ümberehitusloaga.

Siis tuleb teha turvavööde kinnitused ka selliseks, et neid enam kunagi kasutada ei saa.

Ühesõnaga - protsess ei ole ümberpööratav seaduslikult :D

Jagad väärinformatsiooni. Olen sõitnud mitme masinaga, mis on esinduse tellimusel ümber ehitatud kahekohalisteks koos vastava märkega teh passis. Kõik originaalkinnitused on puutumata jäetud. Omanikuvahetuse raames on autod ARK-is uuesti viiekohalisteks muudetud. Kui selle kohta kunagi ARK-ist küsisin, siis sain vastuse, et originaalistmed ja vööd sisse ning pole probleemi uuesti kohtade arv tehasespetsiga vastavusse viia.
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Jagad väärinformatsiooni. Olen sõitnud mitme masinaga, mis on esinduse tellimusel ümber ehitatud kahekohalisteks koos vastava märkega teh passis. Kõik originaalkinnitused on puutumata jäetud. Omanikuvahetuse raames on autod ARK-is uuesti viiekohalisteks muudetud. Kui selle kohta kunagi ARK-ist küsisin, siis sain vastuse, et originaalistmed ja vööd sisse ning pole probleemi uuesti kohtade arv tehasespetsiga vastavusse viia.

ARK tehnikaeksperdid jagasid mulle täpselt sellise info, kui viimati seal käisin.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ma ei saa siiski aru miks mul peavad teised istmed sees olema kui liiklen üksinda ja teistele istmetele ma niikuinii puutuda ei tohi kui mul turvavöö peal on :roll: statsionaalsem on polditav iste küll aga EI OLE kõigis bussides kiirkinnitustega istmeid vaid samamoodi polditavaid kohanud :roll: Nojah peab siis edaspidigi politseionude mõistvale suhtumisele lootma nagu seda istmete teemal seni tundnud olen.....ümber registreerima minnes peaks ilmselt mootori maha võtma :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Caldron bmw klubist müüb 335i-d, kere 316i ning märkuste all et paigaldatud 635-e mootor, seega ei tohiks see sul probleemiks tulla. Lihtsalt mootorivahetus kirja panna.

Tänan väga suurepärase informatsiooni eest, kontrollin kohe järgi sest seni kuuldu ja loetu põhjal pole se eestis kellelgi läbi läinud :)

Edit: Ah see on see mees kelle autol 400hp ja selle tõestuseks kehvem veerand miili kui minu pmt stock autol :lol: Eks ma siis uurin talt aga jah.....kaheldav

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus