Hüppa postitusse
Postitatud

Tere foorumlased.

Räägime siis täpselt mida ja mis ulatuses võib autot modida.

Kellel kogemusi siis andke tulla. Harige mind, tean siis mismoodi kevadele vastu minna.

Võimalik et teema on vales kohas, seljuhul äkki moded aitavad :)

* sportrool- ei või see peal olla kui pole paberit selle kohta et on antud margile mõeldud. Kuidas kogemused? Saadetakse politsei poolt kohe korduvale üv-le kui pole paberit ette näidata?

Tuuningupoed ikka pakuvad rooli kohta dokumente?

* sportsummuti.

ARK nõuab ümberehitusluba mida saada on ülikeerukas.

Aga võib see all olla kui ei tee väga suurt lärmi?

Mingid andmed on antud ka mürataseme kohta.. kas 80db vms

Kuidas jääb heitgaasidega? Lõpupütt muudab halvemaks näitajad?

Silenceri kasutamine päästaks müra eest?

Kogemused? Pikema jututa korduv üv?

* koonusfilter.

ÜV poisid rääkisid et ei tohi sellist asja kasutada ja üv-lt sellega läbi ei saa.

Politsei võib kapotialla vaadata ja korduva üv määrata?

* spoilerid (madalad stanged+ karbilaiendused)

Kuidas suhtutakse?

* valuveljed

Tehasepoolt suuremate velgede ja laiemate rehvide kasutamine.

Mingid nõuded? On saanud keegi märkusi?

  • Vastuseid 155
  • Vaatamisi 51,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

Sisuliselt ei ole mitte midagi lubatud. Kõik mida ei ole tehas ise tootnud ja sellele autole ette näinud, on keelatud. Isegi suvalisi velgi ei tohi alla panna, kuigi nad võivad õigete mõõtudega olla.

aga kuna meie ARK elab ilmselt ikka veel nõukogude ajas, siis tuleb teha enda parima äranägemise järgi.

Mul oli ka kunagi ühel BMW'l mingi pisike sportrool peal... Frimat ei mäleta aga katkusin selle embleemi maha ja kleepisin rooli keskele vana asemele uue ja särava BMW märgi :wink: Politsei küsis, et rooli kohta pabereid on? Ütlesin, et ei ole mul minu teada midagi... Aga saksast ostes oli selline rool peal jne. Ning siis kunde ise vaatas ka, et jah BMW logoga ning puha, et ju siis on ikka õige värk... Ning sooviti mulle head päeva jätku :D 16x9 veljed rehvidega 215/40, nende kohta küsiti ainult, et kuidas siis nii laia velje ja madala rehviga sõita on? Ütlesin, et raputab üksjagu aga ilu nõuab ohvreid ja sellega jutt piirdus...

Autoks oli siis kasutaja Face käest ostetud 325i kupee... Ühekorra sain ka erakorralise... Parem esimene kabariit ei põlenud... (Pärnust kuri ja paha Koppel)

Minu teada peab ka tagumistel tuledel olema mingid paberid kuid see võib lihtsalt külajutt olla..

Süsimustaks neid toonida ei tohi..kuri mendionu teeb trahvi . :twisted:

  • Autor

muud varianti ei näe kui muretseda tehasedetailid ning need siis

ÜV-le(k.a korduva) minnes lihtsalt külge kruvida.

aa no vott. Mul ongi tagatuled ülivähe toonitud ja nüüd see kuu ülevaatusele. Mind ka huvitas, et kas läbi saab sellistega. eks siis topin helkurid kõrvale :)

Aga mis öeldakse kui suunad on punaseks või mustaks toonitud?

Mul endal ees mustaks toonitud ja taga plaanis punaseks teha.

Hehh..ise üle-eelmine aasta olid esisuunad värvitud täitsa mustaks :) . Öeldi, et nii läbi ei lasta ning siis tuli värv maha kraapida :D

merevaigukollane valgus peab läbi paistma kui suunad töötavad.

ah see ise käkerdamine on kah paras saast - sõitsin ükskord sellise über mustaks toonitud tuledega masina taga - polnud aru saada kunas ta suunda näitas või kunas pidurit vajutas

aga mis sportsummutitega tehakse? saadetakse agaralt kordusele? mul õige valju teine, tühikäigul juba 86db madalat jorinat

merevaigukollane valgus peab läbi paistma kui suunad töötavad.

ah see ise käkerdamine on kah paras saast - sõitsin ükskord sellise über mustaks toonitud tuledega masina taga - polnud aru saada kunas ta suunda näitas või kunas pidurit vajutas

aga mis sportsummutitega tehakse? saadetakse agaralt kordusele? mul õige valju teine, tühikäigul juba 86db madalat jorinat

Kus mõõta lasid db, tahaks teda kus ametlikult mõõdavad(ka co-d) ning ka seda kus tõestava paberi saaks (kui õigest mäletan siis ole see meetri kagusel ning teatud pööretel).

mõõtis üv. mees, meetri kauguselt küll igatahes mitte. ta võttis nii ca 20 cm sumpsi otstest.

käskis mul gaasi põhja kah suruda .. siis sai 128db

nii ma kordusele sain

Aga mis öeldakse kui suunad on punaseks või mustaks toonitud?

Sõltub täitsa politsei tujust, teinekord toriseb midagi ongi kõik kuid samas võib ka erakorralisele saata.

Sõbra bmw-ega käisime eel ülevaatust tegemas öeldi ka et esimesd mustad suunad ei tohi olla ja sportrool, sportpütad all ja nendekohta ei öeldud ka miskit, Enda Is-il oli meeltu müra aga mendid ei kirend isegi, ühekorra sõber peeti kinni öeldi et mix auto niimodi möliseb aga ettekäändeks ,et R6 on :D

Endal see kuu vaja ül minna, sportrool aga bmw märgiga ja küllapki madal eks näha mis nad räägivad :D

  • Autor
Aga kui autol on madaldus ja veel spoilerid kuidas siis ülevaatusel pidureid kontrollitakse? Auto läheb suht madalaks seal.

Mulle öeldi sellepeale nii et tehasepoolt on antud autole vastav kõrgus :D

Aga olen kuulnud et mõistlikud mehed ajavad piduritestiks auto teistpidi peale.

Kus mõõta lasid db, tahaks teda kus ametlikult mõõdavad(ka co-d) ning ka seda kus tõestava paberi saaks (kui õigest mäletan siis ole see meetri kagusel ning teatud pööretel).

peax olema meetri kauguselt ja 3000 pööret :roll:

Sedagi hea kuulda, üritame antud teemas kindlate faktidega ning korralike küsimustega ja vastustega piirduda. Antud teema huvitav ning vägagi vajalik.

Ilus oleks kui teema saaks vastavalt teema tegijaga kajastada nii, et kui kindel küsimus koos vastava infoga. Ühensõnag küsimusel ka vastus esi postituses, pm oleks ilus antud uue küsimusega, las algataja lisab esipostitusse(saaks äkki teema mis vastab enamustle küsimustele ning kui ilusti lähen ka kleebitavaks teha)

  • Autor

nendele küsimustele on ju pea võimatu õigesti vastata kuna ei tea midagi ARK kui politsei ja kõik põhineb oletustel või teiste kogemustel. :D

Hetkeline seis on "EI" kõigele.

Aga teema esimest postitust võib täiendada küll.

Mulle öeldi sellepeale nii et tehasepoolt on antud autole vastav kõrgus :D

Aga olen kuulnud et mõistlikud mehed ajavad piduritestiks auto teistpidi peale.

Oli ka ükskord väike jama.läksin ülevaatusele ja öeldi et sul auto nii madal et see jääb ülevaatuspunktis rulllikutele ja kanali piiretele kinni.seal öeldi kindel ei et meie ei saa su autot kontrollida.ja kus sa üldse nii madala autoga sõidad.Ütlesin et ikka tänavatel mis küll kuumaastiku meenutavad.nii siis järgmisse punkti sõit.seal tuli ka mees vaatama ja raputas pead.kutsus ka teised vaatama ja mis me teeme.halasin veits ja mees seepeale et proovime.aga sinu vastutusel kui midagi katki läheb.kui hakkas peale sõitma käisid kõikvõimalikud asjad igalepoole vastu.kahju oli ka endal vaadata.vahel jäi isegi nii kinni et pidi autot tõukama.sai siis kuidagi sealt läbi.lõpetuseks ütles et järgmine kord ära meid oma probleemiga tülita ja eks sõida oma uhke sportautoga edasi küll linnatänavad omad korrektuurid teevad.no karter oli maast 4cm

  • 2 nädalat hiljem...

Edit: Ma suundade klaase puhastades avastasin et klaasile kirjutatud "smoke" peale. Polegi toonitud. Suht loll tunne on. :D

Kas smoke suunad on lubatud?

nii palju kui mina olen kuulnud on võimalik autot tuunida igas suunas, sest iga tuuningjubinaga peaks kaasas olema sertifikaat , loomulikult siin eestis selle saamine on suht võimatu sest enamus firmasid myyb lihtsalt nö. piraat tooteid või siis neid millel peaks kohe märge juures olema ...not street legal..

Kui keegi suudab leida firma/neti aadressi/poe kust sertifikaadi kaasa saab anke mulle ka teada!

Korralikku tootega saab ka TÜV legaalsust tõestava paberi, tuleb lihtsalt korralik toode osta.

ment saadab kordusele kui midagi kahtlast on

kui üv. käpp sees ja rahatasku suur siis pole muret

mure tekib siis kui sa sellise masinaga pauku paned

aga vaatasin lugejate autode alt ja ka e30 2.0 peal m50b25. arkis ümber seda regade ei tohiks olla võimalik. kuis ÜV lood jäävad? :roll:

aga vaatasin lugejate autode alt ja ka e30 2.0 peal m50b25. arkis ümber seda regade ei tohiks olla võimalik. kuis ÜV lood jäävad? :roll:

saab ümber kirjutada küll aga ennem peab arkist saama ümberehitusloa ja see just eriti kerge ei ole. uue mootori korral märgitakse passi uued kw-d ja andmed mis ümberehitust tehtud on

lihtsam on ümber vormistada, kui on passis 325, siis töömaht jääb samaks, kilovatte tuleb juurde.

aga teemasse veel, et isegi koonusfilter ei või olla kapoti all, ment võib sellepärast ka su kordusele saata.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus