Hüppa postitusse
Postitatud
comment_108499

Tere!

 

Kuna sai ka lõpuks soetatud endale esimene e30, mida vaikselt nokitsema tuleb hakata, siis mõtlesin, et alustan ka väikest teemat selle kohta.

 

Tegemist siis halli sedaaniga, mootor 83kw 318I M40. Sai jaanipäeval öösel Tallinnast Võrus pillil järgi käidud, tee peal läks sumps pooleks ja tuli alt ära võtta. Nüüdseks sumps tagasi keevitatud. Eilse päeva jooksul jõudis juba keegi kuskil parklas kõrvalistujapoolse ukse mõlki sõita.

 

Teha on omajagu: karbid on täiesti läbi, tõsta korra sai, rohkem ei julge; põhjas üks auk sees, vaikselt läheb salongi; veljed kõverad, vaja uued osta; tagasild kõver, differ läbi, näidikute plokk ei tööta, piduriklotsid läbi, rattalaagrid läbi, roolil kerge lõtk sees, istmed on ka päris katki. 

 

Lisavarustus:

kiirusest sõltuv roolivõimendi,

kesklukk, sisaldas lukustusega kindalaegast ja valgustusega võtit,

ilma mudelinimetuseta,

shadowline liistud, stanged kerevärvi,

elektriline katuseluuk,
esimesed elektrilised aknad,

esitulede kõrguse regulaator,

kasseti hoidja,

MTechnik sport vedrustus,

laiendatud sisemine kaabeldus.

 

Lisaks võib mainida, et pagasiluuk ja mõlemad esimesed tiivad on klaasfiibrist. Vasak tiib on aga preface. Kui keegi tahaks facelifti vastu vahetada, andke märku :)

 

Vähehaaval hakkan probleeme eemaldama ning sellele järgnevad keretööd. Kindlasti tuleb ka üle värvida, pole veel aga otsustanud, kas jätan värvi samaks või teen midagi muud.

 

 

Kui kellelgil on selle auto kohta mingit inffi, jagage rõõmuga :)

 

Paar pilti ka autost.

Sisust veel pole pilti teha jõudnud.

 

13548747_10208718792819839_1704932949_o.jpg

13549219_10208718794659885_27131830_o.jpg

13555882_10208718792419829_1812977881_o.jpg

  • Vastuseid 53
  • Vaatamisi 5,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Esimene auk sai parandatud. Vägagi algaja töö, aga loodetavasti mida rohkem auke parandan, seda paremaks läheb. Aga pildid räägivad ise.    Head uut kõigile rulli armastajatele!  

  • Uued veljed all!  

  • FL tuled on universaalsed, mitte mingisugust tuld ei pea vahetama, vaid tegema nii nagu eelpool mainitud. Mine ja tõmba tulega vastu pead sellele ülevaatajale,äkki saab siis vihu paika, lisaks ra

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_109481

Kui vaid tänaval ja mõistusega sõita, siis vaevalt see puks NII rolli mängib,
üldiselt säästu tehes on klaasiliimi täis pigistatud ja kestsid ka ( kangutasin korralikult)

Aga et väga OT ei oleks,  siis tore näha,et üks rull omale omaniku leinud on, kes temaga jännata viitsib

  • Autor
comment_109491
14 tundi tagasi, kurikristjan ütles:

Esimesi õõtsapukse suisa 4 tükki?:rolleyes:

Tuli neli jah :D Tellisin kaks

13 tundi tagasi, pold1 ütles:

Miks ei kasuta täiskummist esiõõtsa pukse ? Kestavad kauem ja juhitavus konkreetsem.

Üldiselt praegu tuli ost selle järgi, mis kõige odavam, sest see pukside teema oli üks põhjus, miks ülevaatusest läbi ei saanud. Tegelikult on üks hetk plaan kogu komplekt pukse välja vahetada, aga kuna kordusülevaatusega on ju ainult kuu aega antud, siis praegu jõuan ainult nii palju selle ajaga teha. 

comment_109495

M3 ekstsentrilised kummipuksid panevad auto rohkem põrutama ka... Minu meelest pole nii mugav enam, konkreetsem aga küll. Vanad olid veel vabrikuomad muide minu autol (BMW logoga ja '86) ja häda polnud miskit, aga kuna sarniirid said uued (välimised olid läbi), siis otsustasin need ka vahetada.

Kvaliteetne tükk kestab väga kaua, ma ei näe küll pointi sellel jutul, et täiskumm vastupidavam oleks kindlasti. Ei usu, et see auto lähiajal veel 300000 kellale juurde kerib. :D

  • Autor
comment_109502

Kohati kindlasti ka teadmiste puudujääk, olen aus. Aga all in all, see auto on mul pigem cruising pill kui rallipüss ja ma julgen kahelda, et see vahe siin nii suurt rolli mängib. Nagu kurikristjan mainis, sellele tõesti lähiajal ulme suurt kilometraaži juurde ei tule :D

comment_109508

Need puksid on paarina müügis nii a kui b osana, kui panid koguseks 2, siis saidki 2 paari :)

E36 mingiaasta m3 puksid ei ole tsentrist väljas ja väiksed aknad ka.

Uute puksidega võidakse ka ülevaatusel õelda et läbi, kuna liiga pehmed, ennegi kuulda olnud sellist asja.

Üldiselt need tänapäeva puksid ei kesta, on tavaline või täiskumm, omal tsentrist väljas täiskumm ja üsna kiirelt tulid praod sisse ümberringi.

comment_109731

Parem- ja vasakpoolse liiklusega masinatel on tuled erineva vihuga jah. Ei ole nii, et tõstad vasaku paremale või vastupidi. 

Kui tuled inglismaalt pärit siis nendega ei olegi midagi teha, uuematel masinatel on võimalus mingit läätse seal ümber tõsta, neil minuarust küll midagi ei saa.

Õnneks, eestis esituled nii meeletult ka ei maksa, vast selline paarikümmne eurine lugu.

comment_109737

No näed, mina oma tarkuses vaatasin pre face kataloogi järgi seal elemendid erinevad. Ja ka müügi koodid erinevad.

 

Facelifti tuled aga Eixi pildi järgi täitsa universaalsed nii vähe kui olla saavad. Seega Tiit kogu jutu alguses mainis juba õiget käitumist.

 

:D Natuke näputööd ja pill jälle ülevaatuse kõlbulik.

  • Autor
comment_109739

Nojah, olgugi, et nii võib saada vihu õigele poole, mis mul õnnestuski teha, aga kui üv sell ikka läbi ei lase, siis polegi midagi muud kui tulega vastu pead nagu eix22 ütles :D

Nüüd ma siis otsingi mingit uut odavat luuptuld, et ülevaatusest läbi saaks ja siis vana tagasi. Mis teha..

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_111096

Nonii, nüüd on jäänud päris pikk paus siia kirjutamisega, aga auto kallal on nokitsetud tegusasti. 

Vahepeal hakkas igasuguseid õlisid tilkuma. Probleemiks olid kardaani ja käigukasti vaheline simmer ja diffri simmer. Hakkasin pihta nende vahetamisega ja juhtus nii, et kardaan vajus veidi alla ja tõmbas katki kütusepaagi. Siis leidsin uue paagi ja sai see ära sätitud sinna ning siis sai simmerid vahetatud, natuke üht ja teist veel nokitsetud ja sai auto jälle sõitma. Siis uuesti ÜV-sse ja nüüd auto jälle legal on the road. 

Nüüd tuleb väike paus sisse. Kogun veidi raha ja proovin järgmiseks ülesandeks võtta mootori vahetuse. Tahan vahele panna 2.5 141kw mootorit. Kui miskit pakkuda kellelgi, andke teada :)

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_113919

Nüüd on jõudnud asi nii kaugele, et hakkavad pihta keretööd. Praegu tegin auto tühjaks ja fikseerisin vigu. Auke ja roostet on korralikult. Nüüd läheb suuremaks keevitamiseks ja korrastamiseks. Tuleb huvitav, sest varem pole midagi sellist teinud. 

 

Kui on kellelgi mingeid pointereid või nippe jagada, mida võiks silmas kindlasti pidada, võite julgelt kirjutada :)

Pluss, kas keegi oskab soovitada, kust saaks plekki osta keevitustöödeks?

 

15778400_1406742826003753_1255397938_o.jpg

15784904_1406742839337085_116781388_o.jpg

15784927_1406742849337084_141469903_o.jpg

15785818_1406742589337110_624143433_o.jpg

15820860_1406742859337083_1598292934_o.jpg

Muudetud , muutis Gerda

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.