Hüppa postitusse
Postitatud
comment_104535

Tervist

Sai siis mõeldud pikalt et tahaks oma igapäevase auto kõrvale ka mõnda hobi masinat. Kaalutud sai mitmeid eri variante ja lõpuks langes otsus ikkagi e30-ne peale. :D Paar kuud hoidsin siis pakutavatel masinatel silma peal ja lõpuks hakkas silma siis üks punane 320 touring. Pärast kahe nädalast kaalumist ja mõtlemist, sai siis masin erinevate inimeste vahendusel ja kaasabil minu õuele. 

Kahjuks masinast ühtegi tervikut pilti ei saanudki teha sest enne suutsin ta laiali tõmmata. 

 

Screenshot_2016-02-11-13-07-55.png

  • Vastuseid 81
  • Vaatamisi 7,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ja peale nädala pikkust ootamist sain siis oma masinale järgi minna. Ise ei tahtnud ka kuidagi värvijat tagant utsitada, vaid lasta tal rahus teha oma tööd. Kohale minnes oli ikka hea tunne küll kui a

  • Kuna nüüd oli mu masin värvimisse viidud siis mõtlesin edasi võiks nii kaua sisu edasi arendada. Autot lahti võttes nägin et polstrit vajaks uus lagi, sest vana rippus seal nagu tühi kartuli kott juba

  • Tänu asjalike vastuste eest, hetkel panin küll juba uksed ära kokku, aga kui millalgi lahti võtab siis panen need mikrolülitid ka külge. Aga edasisest, sai ostetud spidoplokile kroom rõngad, et v

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_104909

Nagu mul ka plaanis oli edasi tulesid vaadata, siis nii ka läks. Mõte oli siis teha hella blackid vms. Kaugtuledesse tulid siis ristid ja lähituled värvisin lihtsalt mustaks. Vähe eeltööd tehes tundus mulle et klaase on suht raske pealt kätte saada tervena, aga ma vōtsin siiski selle riski. Kuulatasin tulesid vähe diiselpuhuri ees ja käes mul need klaasid olidki täiesti tervelt. :D Värvisin siis tuled ja ristid ära ning panin klaasid liimiga kinni tagasi. Veel puhastasin ka tulede ümber olevad rõngad ära ja tulemusega jäin ise igati rahule. :) 

Veel olid mul varasemast soetatud ka udutuled, ning hiljaaegu olin ma nendele soetanud ka uued klaasid. Nendega oli asi juba vähe lihtsam. Korralik puhastus, uus klaas peale ja auto külge. Tulemus jäi küll ilus aga peab mainima ära selle et originaalis mu autol eesmiseid udutulesid ei ole. :( Seega otsustasin ma, et millalgi kaotan ära tagumise udutule ja vean sellest lülitist eesmistele udukatele juhtmed.

Veel tekkis mul ka paar küsimust masinat kokku pannes. Nimelt kuidas vaataks seadus sellele kui ma tooniks oma udutule klaasid kollaseks? Kuulnud olen, et mingist aasta arvust oli see vist lubatud. 

Ning teiseks, kuidas oleks õigem panna esiklaasi ette nii et ma oma tihendid ära ei riku? Jällegi olen kuulnud, et nööriga seda toimingut teha ei tohiks. :D 

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

  • Autor
comment_105119

Tänud erinevate soovituste eest, kindlasti proovin enne juhtmete ratsimist selle udukate originaal juhtmestiku ka ülesse leida. :D 

Tuledega veel ka see jama, et kuna juhipoolse tule raami üks kõrv on katki siis hetkel pole seda külge saanud panna ja otsustasin siis et, hetkel jääb nii kuniks pole uut raami sebinud.

Edasi siis otsustasin võtta esirattad alt ära ja vaadata vähe autot alt poolt ka, sest nagu ma algul mainisin, tekitas miski seal veermikus suure rooli vibreerimise, eriti pidurdamisel. Ratas alt, ei tundunudki olukord kõige hullem, kuid sellest hoolimata sai tellitud uued kettad, klotsid ja rattalaageid. Muidugi oleks olnud vaja ka piduriketta kaitse plekke, aga nende hind ja saadavus järelturul ei kutsunud mind ostma. Ehk äkki kunagi tulevikus. :D Nädala lõpus sain siis kupatuse kätte ja otsustasin siis tootjalt Freodo firma kasuks, ning laagrid läksid külge Optimali omad. Panin uued asjad külge ja tulemusega jäin ise rahule. :) Veel arvasin, et võiks ka oma pidurisadulaid värskendada ja punast värvi mul selleks jagus. :D Muret tegi mulle ka veel ühe puksi kinnituse puudumine mida on all pildil näha. Asemele peaks siis keevitama sinna uue korraliku klambri, aga otsustasin et vaatan enne veel ka taga pidurid korra üle. ;) 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

  • Autor
comment_105241

Esi pidurid tehtud, võtsin ette tagumised. Keerasin siis ratta alt ära ja see mis vastu vaatas ei olnud üldse hea. Mõlema poole vedru toetuspind oli mäda. Lisaks sellele puudusid veel ka mõlemad tolmukaitse plekid piduritel ning leidus veel palju kohti mis vajaksid lappimist. :( Esimene päev ajas ikka tuju suht alla ja ega ma suurt rohkem seal teinudki, läksin tuppa ära. 

Teisel päeval sai pidurid laiali tõmmatud, vedru vahelt ära võetud ja hakkasin vaatama mida veel päästa annaks. Kutsusin taaskord ka keevitusmehe appi, koos tegime kõigepealt šablooni ja siis sai võetud juba vähe tugevamat materjali ning külge keevitatud. Tulemus jäi rahuldav, kuigi mu hing oleks ihkand seda et seal oleks säilinud veel originaal. :D Veel suutsin töö käigus ära lõhkuda ka kundepoolse piduritoru ja nüüd oleks vaja ka seda uut. 

UM-st tellisin ka veel need uued plekid piduritele ja toonijate juurest ostsin ka toonkile ära omale. Piduritoru sai ka uus juba soetatud. 

image.jpg

image.jpg

20160329_172902.jpg

20160329_172839.jpg

  • Autor
comment_105477

Ega see auto alla vaatamine rõõmu ei too jah aga mis teha, peab seal ka silma peal hoidma muidu pole varsti midagi päästa enam. :D

Keevitus ei ole jah kõige professionaalsem aga nüüd on nii.

Üldiselt pole päris mitu päeva kirjutanud ja selle aja jooksul olen ikka natuke edasi ka asja viinud. Nimelt otsustasin veel oma autol avastusretki pidada ja suutsin kurvikaga kaks uut auku juurde toksida. Kuna üks koht oli täpselt kunde poolses ratta koopas, kust jooksevad vist kütte torud paaki, siis keevitada seal poleks midagi andnud. Lasin siis kettaga kõik selle jama ära sealt, tegin šablooni ja otsustasin et needin sinna teise pleki peale. Vähemalt ei liigu see rooste nii kiiresti edasi siis. :D vahele panin ka mingit silikooni laadset asja, kogu see vesi ja jama kuhugi vahele ei saaks. Ise jäin asjaga rahule, parem ikka kui enne. :) 

image.jpg

  • Autor
comment_105478

Lisaks sain kätte veel ka taga pidurite kaitseplekid. Panin plekid külge ja esialgu ka vanad kettad ja ka klotsid, sest need kannatavad sõita küll. Nagu ma ka esi piduritel toimisin siis andsin samamoodi ka tagumistele punast värvi maitsta. :D 

Veel vahetasin välja ka piduritoru, mille olin suutnud ära lõhkuda. Peab küll mainima, et selle lahti saamine oli paras ime ikka, aga lahti ta lõpuks siiski tuli. ;) 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

  • Autor
comment_105716
4/21/2016 kell 23:51, MKool ütles:

See must sisu näeb väga hea piltidel. Kuidas luugi ära parandasid? Sinu oma oli minu originaal luugiga võrreldes väga kobe.

Tänud sisu eest, varsti tulevad istmed ka. :) luugil lõikasin kõik selle rooste osa ära ja asendasin uue plekiga. Sammuti kaotasin ära ka nr tule augud jms mis seda roostet seal tekitasid. Hetkel mõtlengi kuidas nüüd tulede asi lahendada nii et jääks ilus. 

  • Autor
comment_105717
4/22/2016 kell 10:12, Vengerfeldt ütles:

Vaatasin, ees pagasniku pildipeal on sul ovaalid taha mahutatud. Puurisid auku suuremaks või mida veel muutsid seal? 

Need kõlarid said pandud lihtsalt ajutiselt et kokkupanek sujuks musikaalsemalt. :D Need kõlarid poleks sinna mahtunud ka kuidagi moodi ja orignaal süsteemist pole sammuti midagi järgi. 

  • Autor
comment_105735

Peale seda kui sai lappimis tööd ära tehtud ja pidurid kokku pandud, ostsin auto heaolu mõtteks veel ka Motipi bituumeni või mastiksi laadset ainet. Tõmbasin siis kõigepealt üle kohad mida lappisin ja hiljem tegin üle ka kohad kust oli siis tehasepoolne mastiks maha tulnud. Muidugi enne selle töö tegemist katisn kinni ka  pidurid ja puhastasin vana pinna roostest. Veel peab ära mainima ka et see vahend oli ikka korralik tökat, sest enne kui tegema hakkasin pidin purgile korralikult kuuma andma, et aine vedelamaks muuta. :D Järgmine päev kui vaatama läksin oli see ilusti ära kuivanud ja võis tehtega rahule jääda. Eks siis hiljem näha ole, kas kaitseb auto keret kõige selle jama eest mis  sealt koopast läbi käib. ;) 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

  • Autor
comment_105861

Jep, klaasid sain ma kasutaja Leks käest, nagu ka kaugtuledele ristid.

Vahepeal sai nüüd ette veel ka iluvõre, mis sai väikese värskendus kuuri värvimise moel. Andis autole ka hoopis teise ime jälle. 

Ka esiklaasi suutsin lõpuks ette ära panna. :D peab ütlema et kõik muu oli lihtne, peale kiilu panemise. Sellega läks ikka omajagu aega enne kui ilusti kõik paika sain. Mingi päev on plaan ka garaažist välja ajada ja masin puhtaks pesta vahepeal. :) Seal garaažis jubeda tolmu alla juba jäänud.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

  • Autor
comment_105865
11 tundi tagasi, kurikristjan ütles:

Kas esiotsa timmida ei anna, et see kapott näiteks nii viltune seal peal ei tunduks?

 

Selle esiosaga selline lugu, et kapott on muidu nagu sirge aga lihtsalt istub tiibadest all pool. Mdeagi, võib-olla on see sellepärast, et panin uued järelturu esitiivad mis jätavad sellise mulje. Samas kui kapotti kinni panna siis läheb see suht raskelt kinni, nii et ise panustaks, et vaja veits timmida seda. Kui on mingeid häid soovitusi või nõuandeid siis võib teada anda. :D 

comment_105872
10 tundi tagasi, ylts ütles:

 

Selle esiosaga selline lugu, et kapott on muidu nagu sirge aga lihtsalt istub tiibadest all pool. Mdeagi, võib-olla on see sellepärast, et panin uued järelturu esitiivad mis jätavad sellise mulje. Samas kui kapotti kinni panna siis läheb see suht raskelt kinni, nii et ise panustaks, et vaja veits timmida seda. Kui on mingeid häid soovitusi või nõuandeid siis võib teada anda. :D 

Kusjuures mul täpselt sama seis ja ei tea kust viga otsida. A osa tiibadega oli sirgelt peal, samuti sai B osa tiivad ja uus kapott vaadatud. Peab ka timmima :D 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.