Hüppa postitusse
Postitatud
comment_103937

http://www.auto24.ee/used/2177955

 

Olen homsest selle auto omanik ja väga uhke selle üle. Aga tahtsin targematelt siin uurida sellist asja, et auto vajab väljast keretööde tegemist, kas leidub siin keegi kes aitaks mind kohaga, abiga ja vahenditega, et ma saaksin selle kere ideaalsesse seisukorda, peamine mure on siis rooste(aga see on õnneks pindmine ainult). Kuna soov on ise teha siis on vaja ainult kedagi kes kõrval targutaks ja nagu ütlesin aitaks koha ja vahenditega kui võimalik. Vaja on teha tal veel õlivahetus, rooliotsad, taga kojamehega on ka mingi probleem ja elektrikala on samuti kuskil sees, mis tuleks ka välja uurida siis üks amort taga tuleb välja vahetada ehk siis nipet - näpet on vaja ikka teha. Auto pole ju uus ja mulle see meeldibki. :) 

Kuna Härrale sai ka ostetud E30 4.0 V8 touring siis tahtsin endale ka ja saigi soetatud see auto! Nii, et peres on kaks E30 masinat. Ühega saab juba talvel sõita ja teine on suve masin :D 

 

Päikest!

  • Vastuseid 69
  • Vaatamisi 5,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kui täpselt ei tea kust pihta hakata ja pappi pole siis ei tasu laiali lammutada, muidu jääb kuskile paku otsa vedelema ja lõpuks lihtsalt läheb vanarauda ära 

  • Tuled ainult loota et see tegemise tuhin üle ei lähe. 

  • Väga vabandame, olen siin foorumis oma auto teemat arendanud mingi 5 aastat ja see on vist kõige pikem üldse. Kindlasti te kõik mäletate peast ja oskate kohe mulle öelda, millal ma viimati õli vahetas

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_103939

Sobib ka selline targutamine! :)
Aga niipalju kui sai üle vaadatud siis põhja all on keevitustöid palju tehtud ja karbid on tugevad. Ja need mis roostetavad - ukse ääred ja kapotiäär - on pindmise roostega koos(Sõrm läbi ei lähe siis ei oska muudmoodi nimetada seda, kui et tegu on pindmise roostega). Ainukesed asjad mis tõepoolest vajavad väljavahetamist rooste tõttu on esitiivad. Aga see kulu ei ole õnneks kuigi suur. Tööd auto vajab, see on ilmselge, aga tahaks kuskilt otsast peale alustada, seismisega auto korda ei lähe. :)

Muudetud , muutis Pisike

  • Autor
comment_103946

Sellega ma pean nõustuma ja. Aga eks ikka tahad uskuda, et loodetavasti ei ole auto nii hullus seisus. Samas isegi kui on siis on ju ka hullemas olukorras autosid korda tehtud, seega see mind ära ei hirmuta. Meeldib see, et saan käed ise mustaks teha ja autot täiesti otsast-lõpuni ise korda teha ja vaeva selle nimel näha, sest tulemus on seda aega ja raha väärt. Pole päris rumal selle koha pealt ei ole ja auto korda tegemine on mõnus väljakutse. Minu jaoks on need E30 touring autod üldse väga haruldased ja miks selline varandus prügihundist läbi lasta kui võiks ise vaikselt korda teha ja olla uhke, et saan olla selline rulliku omanik.

Muudetud , muutis Pisike

  • Autor
comment_103984

Ei lähe, pole õnneks seda sorti naisterahvas, kes midagi ette võtab ja siis ühel hetkel kui enam ei viitsi, viskab lusika nurka. :) Teen tasa ja targu! Minu jaoks on see huvitav. Lapsest peale issiga koos garaazis olnud ja huvi on täiesti olemas. Lihtsalt peamine mure ja probleem ongi kohas/asjades ja asjatundjatest. Sellepärast loodangi siit ka abi saada kui E30 ehitamiseks/remontimiseks/parandamiseks läheb! Ja ma hoian Teid ikka kursis kui kaugel oma autoga olen ja mis tehtud on saadud ja küsin kuidas mida teha kui oma pea ei võta :)

  • Autor
comment_103989

Mul Härra tahab ka enda E30 autosse seda sisu saada. :D

Ma ise tegelikult tahaksin sinna sportistmeid mis on minu Härra autos ja rool võiks olla veidi väiksem, sest selline tunne on hetkel nagu sõidaks rekkaga ringi.

Ma väike tüdruk ka, suur rool käib üle jõu :D Millegipärast on E30 istmetega selline lugu, et ma ei ulatu pedaalideni, nad lihtsalt ei lähe nii ette. Seega peab seal midagi tuunima, et ma ikka normaalselt autoga sõita saaksin, ilma, et peaksin patju seljataha toppima.

 

Kuna mul ei ole endal olnud erilist võimalust rohkem selle auto kohta uurida, puurida siis ma jään esialgu vastused võlgu, kuid õhtuks peale tööpäeva olen need välja uurinud ja saan infot edasi anda. :)

 

Auto paistab mul tööjuures teiselpool väravat, õhtuks saan eelmise omanikuga diili tehtud ja saab rahulikult autoga koju sõita! :)

Kui masin käes siis teen ka pildid igaltpoolt autost ja näitan Tema praegust seisukorda.

comment_103990

Selle auto sisu on suht hukas, juba kui see eestisse toodi, tahab ka pahteldust ja värvi vms. Tavaliselt on e30-s ikka see probleem, et istet ei saa piisavalt taha, ruumi vähe :)

Istet peaks ikka ülearu isegi ette saama, mul ka mini naine, aga probleem puudub, millegipärast kahtlustan et sa ikka suurem ja pikem :) Seljatoe lingi alla vajutamise funktsiooni kasutate ikka? Sellega tuleb ka iste kõvasti ettepoole. Millegipärast ei tea paljud seda, et link kahes suunas liigub. Rooliga vastupidine lugu, mida suurem, seda kergem.

  • Autor
comment_103991

Ma just kahtlen selles, et ma suurem ja pikem olen :D  Üsna pisike 164 cm pikk, peenike ja nii edasi :D

Kindlasti tahab ta värvi, aga kuna praegu see sõitmist otseselt ei sega siis kannatab niikaua ära kui tekib võimalus värvi peale valada talle.

Ma ei märganud seda seljatoe lingi vajutamise funktsiooni - aga kontrollin üle.

Mul Härra arvab sama. aga kuna ma ise olen harjunud väiksemate roolidega sõitma siis see hetkel on üsna harjumatu ja võõras.

comment_103993

Auto hetkel veel minu käes :D. Sisu kohapealt ei ütleks küll, et sellel väga viga oleks, juhi iste on loomulikult kõige rohkem kulunud ja küljepadjad katki aga see on suhteliselt loomulik arvestades asja vanust , uus nahk peale ja läheb jälle . Selle rooli suurusega harjub suhteliselt ruttu ära, praegu seal m-tech 1 rool peal korraliku nahaga, diameetrit ei oska küll õelda. Panen pildi kapotialusest kah, ehk ei pahandata.

IMG_20160227_165230.jpg

Muudetud , muutis TonT

comment_103994

ix rool hoolimata võimust võib olla pisut raskem ,kui tava e30 rool, väiksem rool võib hoopis ebameeldivusi hakata tekitama.Alla vajutades liigub iste üles ja ettepoole samal ajal. Suure tõenäosusega vaja ise kaada aidata, amordid mis ta üles peaks viskama on tavaliselt kutud. Tubli 6 cm oled pikem, seega peaks ikka originaal istme asetused võimaldama sobilikuks timmida istumise ilma ümber ehitamata.

comment_104007

Huvitav see et uuritakse et mis torukolle ja mis seda 3,5l kremplit juhib jne arvestades seda et see on foorumis ammu tuntud vana auto. peaks nagu olema laialt lahatud seda autot ja ka paljudel tuttav.

Väga positiivne on et on uus omanik kellel on head plaanid selle masinaga ja samuti ka see et järjest rohkem on tekkinud foorumisse ka nais e30 huvilisi.

Omalt poolt soovin tugevat närvi,paksu rahakotti :)

comment_104027

Väga vabandame, olen siin foorumis oma auto teemat arendanud mingi 5 aastat ja see on vist kõige pikem üldse. Kindlasti te kõik mäletate peast ja oskate kohe mulle öelda, millal ma viimati õli vahetasin ?  Endal ei tule praegu meelde, siis tean kas seda on vaja nüüd kohe teha.

 

 

See m30 kraam ilma korraliku juhtimiseta midagi peale pensuhaisu ümber auto ei anna, soovitan uuel omanikul see sealt pealt minema visata või lasta õige aju teha. 

comment_104028

No selle auto üle on lähiajal palju kära olnud, 2 korda järjest müügis, esimene kord põhjaliku spetsifikatsiooniga, tõesti ei mäleta? E30 suht vähe ja need nn rändkarikad jäävad eriti hästi meelde, minul küll vähemalt :)

Sellel m30 kolal pole tõesti poolikuna pointi. Raamat erinevate 2,7 swappide tegemisel ei soovita seda üheskis variandis , m20 kola täiesti piisava läbilaskevõimega.

  • Autor
comment_104030

Selline küsimus, et kuna Härra autol oli eelnevalt 3,0 V8 peal, siis kas minu E30-le see aju peale ei sobiks? See mootor on minu jaoks üsna võõras ja saan ise ka aru, et see on üsna poolik projekt, et natukene on siit ja sealt võetud ja otseselt midagi konkreetset ei ole. Aga nüüd vajangi Teie kõigi abi, kes seda autot siis tunnevad/teavad mis iganes veel, et kuidas ma saaksin paremini ja millest ma alustama peaksin ja miks ma midagi peaksin just nii tegema nagu soovitatakse.

 

Ja ma ei tea sellest autost ise mitte midagi ja isegi kui teaksin..isegi siis ma oleksin selle ära ostnud. Kas selle auto kohta käivad teemad on ka siin grupis üleval? Härra otsis mul, aga ei leidnud.

comment_104037

8 Silindriga mootori aju ei saa mitte mingil juhul paigaldada 6 Silindriga autole. 

 

Kui tahad, et need asjad seal toimiks tuleb ajule uued seaded lasta kirjutada või osta sinna sisse uus kiip kus need on peal. Mingi teise auto pealt ei saa sinna midagi panna.

 

Iseendast sport nukaga 2,8 stroker läks m30 krempli paigaldamise ja õige kiibiga 6,7-6,8 sec asemel 5,6-5,7 sajani. Järgi proovitud 

 

Tavalise nuka ja eta kolbidega mootori puhul ma ei viitsiks jändama hakata. Samas kui need asjad seal peal juba võid proovida ja kindlasti teada anda kuidas toimis enne ja pärast 

  • Autor
comment_104038

Okei. Selge.

Aga kuidas ma tean, mis kiip sinna sobib või millised seaded seal peavad olema, mis nõutud on?

oo wow..see on ju väga hästi! Aga ilmselt tuleks selle tegemiseks auto viia kuhugi ja lasta see ära teha?

Oskab keegi hindadest rääkida?

Olen nõus, et kui asjad juba peal siis võiks katsetada, kui läheb hästi on tore kui ei lähe siis leiame muu lahenduse! :)

comment_104040

Arvestama peab ühe pisiasjaga, see 325ix - natuke teine maailm. Kui tahad reaalselt rohkem jõudu ,tuleb vähe põhjalikumalt asjaga tegeleda ja investeerida. Pigem progeaju, kui kiip. Kiibi proovisin oma auto peal ära igas variandis, esines anomaaliaid ja kasutegur oli null. Arvestama peab ka selle asjaga, mida iganes ajus muudad või üldse vahetad ära, siis lakkab abs töötamast. Ix on abs standardis köigil ja on mootoriajuga ka seotud, lisaks on sellega seotud ka nn veojõukontroll. Mõtlesin mainida, et ehk naisterahvale vajalik lisa talvisel perioodil (abs)

  • Autor
comment_104041

Ma ei arvagi, et odav on ja ma tean seda üsna hästi, sest Härra E30 tuunivad VKM mehed nii, et jah ma tean et raha ja aega kulub. Ning ma olen selleks ka valmis.

Mul ei ole kahju investeerida autodesse mis on väärtuslikud  ja mulle tähtsad.

 

Sellega olen kursis, et ABS on neil olemas ja kui ma ei eksi siis sellel autol hetkel ei peaks ABS üldse töötama. (võimalik, et valetan ka praegu) Aga ma ei tunneks sellest ka puudust. Soov on niikuinii sellega ka raja peal sõita ja see, et rallit sõita kavatsen sellega, ei tähenda, et ma ei saaks ega viitsiks seda korras hoida...üks ei välista teist.  :) Ja ausalt öeldes ei ole ma väga kindel kui hullult ma rajal olles seda ABS'i taga igatsema hakkan..kas üldse hakkan :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.