Hüppa postitusse
Postitatud
comment_100076

Teen ka ajaviiteks teema autost, et veidi "päevikut" pidada.

Sai mõnda aega tagasi ksf Kristo käest ostetud pre-FL 325e sedaan. Ostuotsusele aitas oluliselt kaasa korralik nahksisu, kõva kere ning üsna originaalilähedane seisukord.

Hetkel on auto garaazis talveunes ja külmal ajal ilmselt palju seda ei näpi, hetkel muud kiire loomuga asjad käsil. Kevade poole, ilmade soojenedes tuleb kindlasti nokitsema hakata. Esimese asjana tahan selgeks mõelda, mis saab kerest/värvimistöödest, kuna kooruv lakk esitiival ja täpiline esipõll jätab autost natuke nigela mulje, lisaks on veel väiksemaid ja mitte nii silmapaistvaid miinuseid.

Kõige suuremat koini olen siiani saanud näha spidomeetriga. Alguses ei töötanud ja kahtlus oli, et juhe tšuktsib difri juures, kuna spido oli kadunud pärast difrivahetust. Mõõtsin ja toimetasin, liigutasin juhtmeid, kuid tulemust ei olnud. Proovisin ka teist andurit, ei midagi. Kelladeplokki sisse vaadates sain spidomeetri mingiks hetkeks tööle, kuid nüüd jälle poolenisti kadunud. Maanteel hakkab kiirust näitama, kuid näitab vähe, ütleks et alustab ~20-st ja tunniajase sõiduga ehk suudab näidata 90-100ga sõites maksimum 80, kuid näit kõigub ja väiksematel kiirustel ei näita praktiliselt midagi. Signaal oleks nagu ülikatkendlik, aga kust see lonkab, ei oska aru saada. Vist ikkagi juhtmest, sest teise plokiga oli sama tulemus. Mul on üks plokk veel, kuid sellel ei kõssa spidomeeter üldse midagi. Hea meelega kontrolliks oma plokid mõnel teisel autol üle, siis saaks vähemalt midagi välistada.

Vajalikematest juppidest oleks vaja leida korras ekraaniga 6-nupuline "kompuuter", praegusel on ekraan loojas. Elektrilise antenni releed samuti tarvis, et asi toimetama saada, ilmselt külastan selle murega elektroonikapoodi kui kellelgi seda kasutult seismas ei ole ja maha ärida ei taha.

 

Pildid küll kehvad ja telefonist, kuid kuna fotomaterjal pidavat ütlema rohkem, kui 1000 sõna, lingin need ikkagi siia üles:

DSC_0011.JPGDSC_0016.JPGDSC_0017.JPGDSC_0021.JPG

Muudetud , muutis kurikristjan

  • Vastuseid 98
  • Vaatamisi 10tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • kurikristjan
    kurikristjan

    Vahepeal on midagi isegi juhtunud... Kuna ma väga palju pilte ei tee, siis pole neid väga näidata ka, aga midagi ikka.  Kaua ootasin ühte uut esitiiba, neid ei saanud ka samasuguseid, esimesena k

  • kurikristjan
    kurikristjan

    Uus koodipulk on peal, esialgu tundub kõik toimivat. Kiitus Markusele! Leige mootoriga pikem käivitus on endiselt teemaks, pole nagu otseselt seda maetud koera jahtinud enam eriti, aga närib ikka

  • kurikristjan
    kurikristjan

    Täna liikus masin üle pika aja ca 25 km, seda küll treileril. Läks siis lõpuks keevitaja juurde, mida on tulnud kaua oodata.   Vahepeal ostnud pudi-padi ka ja palju veel vaja osta. Sellest h

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_100082

See peaks juba liikuma asisemalt küll, mootoris on midagi nipitatud pluss 3.64 LSD vist all? Eelmine omanik mulle tuttav, sain temaga paar korda sest autost ikka rääkida kuigi ise vaatama ei jõudnudki :)

Äkki paned vin 7 viimast ka, saaks lisade nimekirja ülesse lükata, mind huvitab mis värvi interjööriga see auto tehasest tulnud on :P

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_100083

oo7, praegu mingit tuunimisplaani ei ole Milleks näppida, kui töötab, kahju oleks korralikku asja ära lõhkuda.

Mootori koha pealt ei oska öelda, mis seal "valesti" on, pöörete piiraja sekkub küll hiljem kui ETA'le kohane ja minek on täitsa arvestatav, võib-olla on aju näpitud. Plokikaas peaks originaal olema, 885 sain kaasa kuid hetkel küll ei plaani selle paigaldust. LSD vist ikka 3.64.

GTA, auto on nüüd Paidele lähemal, nägemistõenäosus suurem. :)

comment_100084

Neid 325e-sid on erinevaid ka. Hilisemad lähevadki rohkem pöördesse ja on 5kw võimsamad.

Kumb tahho sul on kas see mis näitab 5000 v 6000 ja kus maal piiraja on

URL]F62460F5-49E2-4D22-BF6B-8DDDAB73567C-120

 

 

 

Ma olen muidu sõitnud originaalkorras 90kw masinaga, millel piiraja 4750 nagu pildil ja sellel oli samuti 3,64 differ. Igatahes sellele mootorile selline differentsiaal ei sobinud mittekuidagi. Masin võttis maanteel sõites ka päris hästi kütust,  lisaks on maksimaal kiirus vaid 160km/h. Kütusekulu oli linnas ja maanteel umbes sama.

 

Minu auto oma:

DSCN2910.JPG

Muudetud , muutis oo7

  • Autor
comment_100088

Mälu nõrk, kuid vist oli ikka 5000 rpm tahomeeter. Kui kaugele seier käib, jään vastuse võlgu.

Hilisemad super-eta on kindlasti 95 kW ja kerivad 5500, kuid neil peaks olema juba vabrikust "nuditud" 885 kaas ja uuem motronic. Samuti olid need väidetavalt vaid 88 aasta autod, keegi kindlasti teab paremini.

 

Kütusekuluga on nii ja naa, ma ei ole nagu täheldanud, et üle mõistuse neelaks, kuid ma ei ole piitsutanud ka. Tsikliga küll olnud juhuseid, et 20 liitriga vaid 150 km paugutada saab.:memeGrin:

comment_100089

Vt palju sul tujurikkuja maanteel ntx näitab, kui sellega veel sõidad. Mu sõbra masinal millest eelpool rääkisin näitas seier üle 100 sõites sinna 12 kanti. Keskmist võrrelda siis linn ja maantee olid samad.  

Mul endal on 87/06 masin ja sellel on 95kw ja see tahhokas. Muidu praegu on 325i kraam peal koos 6800 piirajaga +3,45  ja maanteel on kellad nii:

 

 

DSC_0043.jpg

Muidu on 325e väga hea mudel ja originaalina sobib koos selle diffriga sul linna autoks väga hästi. 

comment_100096

Tal ju spiodo praegu ei tööta normalselt .Päris sille paistab jah keegi fl tiivad panud seepärast ka suunad neis ,prel neid muidu seal pole.Tagumise antitiiva on ka eelmine omanik parem pandud .:D

Muudetud , muutis hiis

comment_100102

Kas ehk mõni usin sakslane ise pole neid külge puurinud ja viilinud, originaalis peaks suunatuli madalamal olema, suht liistu peal ikka? :P

Väga huvitav, ise sellist asja ei oskanudki vaadata. Aga jah, enda masinal on küll visuaalselt ta madalamal:

 

suunakas.jpg

comment_100105

Suunatuli pole ainult facelifti teema, kust nüüd selline müüt jälle :)

Originaal 325e on väärt säilitamist, neid lihtsalt ei ole enam. Mõttetu hakata solkima ja võimsusi välja ajama, terve ilm neid ümber ehitatud pille täis. Sisu muidu viisakas, aga sisust tingitud ostupõhjusest ei saa eriti aru, kuna see lastud ise nahatada ja neid võib lasta ju paljudes kohtades teha  :)

  • Autor
comment_100107

Mina jätan selle kapotialuse nii, nagu ta on. Kuhu selle üüratu võimsusega ikka minna, kui ma ei võistle ja maanteel on suurim piirang 110. Rahulikuks kulgemiseks töötab see mootor väga hästi, võrdluseks näiteks perekuut Volvo 850 2,5 10v pole üldse nii söödava mootori karaktestikuga. Adrenaliininälja rahuldamiseks on mul pealegi hoopis teine aparaat.

Mis sisu puudutab, siis olen väikse kiiksuga, et auto võiks seest nahkne olla. Eks me kõik teame, et originaal nahka naljalt ei leia, eriti viisakat eksemplari, tuleb leppida sellega mis on.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_101306

Kuna mul kassetikogu praktiliselt ei ole ning lemmikraadiojaama mul ka ei ole, siis sai soetatud ultramoodne CD-raadio kaasaegsemat tüüpi helikandjatelt kisa kätte saamiseks. Nüüd tuleb sinna taha veel sobiv pistik leida. Kui antenni ka sisse ning välja sõitma saaks, kuulaksin ehk veidi raadiot ka.
Pagana kahju, et auto hoidmiseks kasutatavas garaazis voolu ei ole, nii palju väärtuslikku talvist vaba aega läheb kaotsi. Teise garaazi ka ei saa minna, pool garaazi on tsiklirümbanduse all + aiatööriistad ja muu prügi. Teha ju ikka midagi oleks. Ehk saan järgmiseks sügiseks sellele murele mingit leevendust, oehh.

 

DSC_0048.JPG

  • Autor
comment_101308

Ei oska seda seisukohta kuidagi hinnata, sest need juhtmega kassetid teevad mistahes heli lihtsalt õudsaks, nagu ka igasugused odavad FM transmitterid. Võib-olla olen lihtsalt kehva kaupa katsuda saanud, kuid minu silmis see on täielik jura.

Kassetikad võivad toas kummutisahtlis oma aega oodata vabalt. Mul neid lausa mitu.:beer:

Muudetud , muutis kurikristjan

comment_101311

Viska kassetimehhanism välja ja pane selle asemele bluetooth moodul. CD-d on ikka nii 2001 :P  Lisaks jääb sul originaaljuhtmestik rappimata ja muusikavalik on ka tunduvalt suurem.

Ma ei oska ka tuvastada aga kas sel masinal on tehase HIFI pakett? Tagaaknal nagu mingid taolised kõlarid on aga aru ka ei saa. Sellisel juhul on teise maki panek keerulisem kuna orig. võimendist mis pagassis asub, tuleb mööda minna.

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_101313

Originaaljuhtmed on juba kord läbi lõigatud ja õige ots pistikuga lahtiühendatav, seega vahetus üsna lihtsaks tehtud juba ja kaotada pole juhtme poolelt praktiliselt midagi. Üks ära, teine külge.
Tõsi ta on, et autos tehase "paremad" kõlarid, kuid VIN järgi paketti ei näita. Korraks kiikasin polstri taha, kui antenni uurisin, kuid ei süvenenud sellesse, kas võimendi ka seal oli või mitte. Peaks ta ju asetsema pagasiruumis vasakpoolse küljepolstri taga, eks tuleb minna ja järele vaadata.

Olen nõus, et müstilist kvaliteeti ei saa originaalist, aga see ei tähenda, et peaks valutavate kõrvadega sõitma. Kui kõige algelisem 2 kõlariga süsteem ei ole, siis midagi võiks sealt kosta ka korras elementide puhul.

Ma ei ole nüüd asjaga kursis, aga kas originaalvõimendi sööb mingit madalamat inputi, et vajab mõne muu raadioga eemaldamist, või läheb speaker level sinna sisse?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.