uunp Postitatud 17. november 2014 Jaga Postitatud 17. november 2014 (muudetud) Ei tundu küll sama: M20b23: duration 264 deg vs M20B25: cam duration: 256 deg Google andis veits veel infi: http://www.bmwforums.com.au/showthread.php/39849-M20-Cam-Profiles-revisited Muudetud 17. november 2014, muutis uunp Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 17. november 2014 Jaga Postitatud 17. november 2014 B23 nukk ei ole tõesti sama. Ma soovitaks kui vähegi raha on osta Schricki oma, sest sellel on klapi tõus ka suurem. Ma arvan, et see 256 vs 264 on nii väike vahe et ma ei viitsiks jamada pea lahti võtmisega. Kui ta sul just juba lahti võetud pole. Pealegi uus asi on uus Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86364 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 17. november 2014 Autor Jaga Postitatud 17. november 2014 (muudetud) Seal on pisut rohkem vahet kui ainult kraadivahe, aga muidugi, kui rahakott kannatab, võtaks schircki või metric mechanicu oma. Aga ega ainult sel juhul nukast ei piisa, peaks ka klapivedrud kindlasti ära vahetama. Muidugi üks kallim kui teine. Ise panin m20b23 nuka strokerisse ja tegi minekut teravamaks. Ehk siis max nm jõuab varem kätte kui tavalisel b25-l. Aga eks see ka pisut seotud 5mm lühemate kepsude ja nõgusate b27 kolvidega. Muudetud 17. november 2014, muutis uunp Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86365 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 17. november 2014 Jaga Postitatud 17. november 2014 Schricki oma töötab tavaliste vedrudega ka mu venna auto mootoris juba mitu aastat. Kui pöördeid üle 7000 ei aja ei tohiks midagi juhtuda. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86366 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 17. november 2014 Autor Jaga Postitatud 17. november 2014 Töötab ikka jah, just see pöörete asi on see, mis nõuab. Aga noh mina leian, et kui panna kangem nukk, siis juba tõsta pööret ka, tuleb kergelt natuke lisa. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86367 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 17. november 2014 Jaga Postitatud 17. november 2014 Mina isiklikult ei tunne mingit kasu sellistest nukkadest. Samamoodi 2.7 schricki nukaga, tühikäiku pole ja minekut ka pole, ainult väga suur kasutu investeering. Kui siin leidub keegi, kes paneb mul auto normaalselt käima, vötan köik sönad tagasi ja maksan raha . Vabandused teemast mööda rääkimise pärast. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86373 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 17. november 2014 Jaga Postitatud 17. november 2014 Lase aju ära seadistada, siis tõstetakse tühikäiku ja piirajat. Lisaks saab masin korralikult peale lõpust. Mitu kraadi see nukk sul on ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86374 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Silwer Postitatud 17. november 2014 Jaga Postitatud 17. november 2014 M20 probleemiks on sisselase. Seetõttu nende nukkadega mässamine ei pruugigi suurt midagi anda kui sisselase jääb sama piiravaks nagu ta originaalis on (pikad surrerid, pisike segusiiber, piirav õhulugeja). Väga kange kraadiga nukaga tekib kõrgel pöördel M20 mootori originaal sisselaskes 0,1-0,2 bar vaakum. Ja kangem nukk tahab ka kangemat surveastet. Ehk siis kui surveastet ei tõsta ja sisselase jääb originaaliks, siis kangema nuka paigaldamine võib pigem auto jõuetumaks muuta. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86375 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
alvarpoiss7 Postitatud 21. november 2014 Jaga Postitatud 21. november 2014 Küsimus siis: Mille õhulugeja ja segusiibri ma sinna paigaldada võiks? Ja mis need surrerid on? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86566 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 22. november 2014 Jaga Postitatud 22. november 2014 Muidu Alpina M20ned olid siiski originaal õhulugejaga. 2,7L Alpina andis 155kw välja. Sellel oli minu mäletamist mööda ka mingi ~270 kraadi nukk. Silwer mõtleb tõenäoliselt kangemaid nukkvõlle. Niisama lambist sinna panna mingit teist õhulugejat/pihusteid jne ei tasu, ajate endal niisama kütusesegu paigast ära. M20 ja M30 mootorid olid selle pöördsiibriga veel s.t selle takistus on oluliselt suurem. Müüakse täiesti M20ne jaoks special komplekte, millel on traadiga lugeja + kiip millega see tööle hakkab. Vaadake netist Ma küsiks, mis tolku on reguleeritavast nukarattast ? Kui nukka hilisemaks keerata veidi, kas siis võimsus kõrgematel pööretel tõuseb ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86580 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matu665 Postitatud 27. november 2014 Jaga Postitatud 27. november 2014 264 kraadi on ka b25 nukal.Isegi b-osa febil kui ostad peal kirjas 264 kraadi. Googleda edasi. Leiad netist teema kus kõik kolm nukka kõrvuti ja mõõdetakse üle b23 ja b25 126kw ja 125kw. Kõik samad! Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86776 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 27. november 2014 Jaga Postitatud 27. november 2014 256 kraadi on M20b25 nukk. M20b27 on vapsee 236 kraadi. Vb olla on sellel 126kw teine, seda ma ei tea. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86788 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Silwer Postitatud 27. november 2014 Jaga Postitatud 27. november 2014 Küsimus siis: Mille õhulugeja ja segusiibri ma sinna paigaldada võiks? Ja mis need surrerid on? Surretid - Kirjaviga. Runnerid pidi olema... 155 kw ongi enam-vähem see piir, mida nuka ja kubatuuriga mängides saab M20ga saavutada kui sisselase jääb originaaliks. Nagu ma ka mujal varem olen öelnud - kõige parem oleks tänavasõiduks mõeldud stroker M20 tööle panna M30 pihustite, õhukulumõõtja ja ajuga (terve M30B34 komplekt ja lambda külge jätta). Rajapäeva autole võiks aga panna juba progetava aju ja üldse loobuda õhukulumõõtjast. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86805 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 28. november 2014 Jaga Postitatud 28. november 2014 m30 juhtimine ei anna mitte midagi juurde, uputab üle selle mootori ainult. Ma ei mõista, miks eesti tuunijad seda m30 kola panevad ja soovitavad panna 2.7 strokeritele?? Isiklikult katsetasin kõik järgi, pikalt olid 3.5 pihustid, sai lisatud aju ja õhulugeja ,mitte miskit ei muutunud . 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86828 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 28. november 2014 Jaga Postitatud 28. november 2014 Eix, see töötaks ainult siis, kui aju on vastavalt seadistatud. Niisama see jama külge toppida keerab lihtsalt kütusesegu peeti. 155kw Alpina 2,7 töötas muide samuti originaal õhulugejaga Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86831 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Reimann Postitatud 30. november 2014 Jaga Postitatud 30. november 2014 Üleüldiselt on progetavad ajud juba üliodavaks läinud. Saab siin saja euroga juba ms 1 kätte, niiet oluliselt lihtsam ja efektiivsem on ikkagi seda teed minna. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86935 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 1. detsember 2014 Autor Jaga Postitatud 1. detsember 2014 Turbokale ma ei julgeks MS või muud taolist jama peale küll panna. Vabalthingavale võibolla isegi. Ise lähen kindlasti hallteci või hesteci usku.. Aga low-budget ehitajatele kindlasti ms on sobiv. 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86945 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Reimann Postitatud 1. detsember 2014 Jaga Postitatud 1. detsember 2014 Eks see ole pigem paigaldajas ja seadistajas kinni. Oma lollust ei aja ei haltech ega hestec korda. Ja kui siin vaadata neid ehitamise teemasid, siis on väga väheseid, kes mahutavad oma eelarvesse üle tuhande eurose aju. Low budgetid on need enamused. Võiks ju ka Boschi armatuurialla paigaldada, aga kas see ilma mitmetuhande eurose sisuta mootor seda vajab, see on juba iseasi. 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86976 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 2. detsember 2014 Jaga Postitatud 2. detsember 2014 (muudetud) Mis sellel MS viga on?? sõber sõidab 3 bar rõhuga. MS on peal ja pole jamasid olnud.pigem ikka seadistaja jne oma lollusest tõesti tekivad need jamad. Muudetud 2. detsember 2014, muutis extreme327 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86979 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 2. detsember 2014 Autor Jaga Postitatud 2. detsember 2014 Seadistamine on muidugi kõige tähtsam progre ajul, kuid ms vs halltech reguleerimise võimalused pole võrreldavadki. Sealt see hinnavahe tulebki. Kui teha korralik turbomootor, siis peaks seal ka olema sepistatud sisu, kolvid ning metall kaanetihend. Lisaks regullitav korralik sportlikum nukk ja vedrud/klapid. Lisaks muidugi mina paneks halteci/hesteci ja muidugi ka kütusesüsteem pluss pidurid, väljalase, sisselase jne. Ühesõnaga kui tahta 600hp ja enam siis kardan, et pelgalt ms võimalused ei lase seda korda saata. Mida paremini ehitada ja paremate komponentidega seda kestvamaks mootori saab. Muidugi saab ms-iga juhtides ja lihtsalt niiöelda prostalt holset hx40 vahele keerata ka 600hp kätte, kuid kaua püsib on omaette küsimus. Ma leian, et pole nii rikas, et low-budget mootorit ehitada. Parem investeerin selle 5-7k kohe korralikult ja saan korraliku kestva asja. Oli endalgi plaanis turbotama ix-i hakata, kuid originaal veermikuga seda tegema ei hakka, kuna esidiffer ja vahekast lihtsalt ei kesta selle jõu peale, mida ma sihiksin. Kui auto jääb ja mingit juba turbotatud nelivedu ligi ei võta, siis kogun hoogu ja paksu rahakotti kevadeks, et nelivedu vahetada ja siis näeb kuidas asjad minema hakkavad. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86987 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Aaro Postitatud 2. detsember 2014 Jaga Postitatud 2. detsember 2014 Raceboy: turboclub http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=840&start=615 Olles nii mõndagi aju näppinud, siis Haltechi peale kostub ainult naer saalis.... Ise lähen kindlasti hallteci või hesteci usku.. Eks sellega ole, et kellele ema kellele isa maitsed on erinevad. uunp ära karda, ms saab ka 600+ jõuga hakkama. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86995 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 2. detsember 2014 Jaga Postitatud 2. detsember 2014 (muudetud) Sõber sõidab ju MS iga ja pm1000hp. M20 mootoriga. Plus tava kaane tihendiga.mitte metall leht. rootsis ja haapsalus 3bar rõhku ja kõik kestab Kui võimalus on osta ja tahtmis siis võib ju kulutada ainult ajule paar tuhat kuid saab ka MS väga edukalt hakkama ja maksab hoopis vähem. korralikult tehtud ja korralik seade ja pole häda midagit sellel odaval MS progreajul Muudetud 2. detsember 2014, muutis extreme327 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-86997 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 3. detsember 2014 Autor Jaga Postitatud 3. detsember 2014 Halltechi või hesteci saab ikka seal tuhandega juba ilusti kätte, seadistaja on eestis olemas kes seda väga hästi teab (viljar vkm motorsist) Ka nende soovitusel ma pigem jään vähe kvaliteetsema aparaadi peale juhul kui peaks midagi tegema hakkama. Küsisin neilt arvamust ms vs. hestec/halltech ja põhjendati ilusti ära miks peaks just kallima võtma. Aga kindlasti saab ms ka hakkama. Pigem ongi küsimus emas ja tütres Vot kui originaal kaanetihendiga ca 1000hp kestab tahaks ka teada mis seal mootoris sees on, et laiali ei lenda. Ja kestmine on küsitav- kas 5000km ja kap. remont või siis 30 000km ja remont. Eks kuidas keegi kestmist tõlgendab. Või siis kestab aga peab putitama koguaeg, mis poleks ka mu eesmärk. Ma ise tahaks sellist mootorit teha, mis kestaks 50 000+km ilma laiali lendamata, seepärast vast rohkem investeerima nõus oleksin. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-87028 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 3. detsember 2014 Jaga Postitatud 3. detsember 2014 Sootsi turbokas polegi mõeldud tänavale. Tal on/off asendid ainult Sellise auto jaoks MS täiesti ok. M20 eriline tehnikaime ei ole, andurid ja täiturid saab kahel käel kokku lugeda. Keerulised ajud keerulisematele mootoritele, millega saaks niisama ka sõita, kui vaja. Ehk tahan öelda, et M20 vajadused peaks MS vabalt täitma. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-87054 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 3. detsember 2014 Jaga Postitatud 3. detsember 2014 Täidab muudegi autode eesmärgid,kuid see selleks. Eks nii on et kellel ema kellele tütar Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/10406-sportnukk-ja-progeaju/#findComment-87055 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse