Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 21.10.2024 kõikidest kohtadest

  1. 16 punkti
    Hei! Viimasest postitusest juppaega mõõdas ja midagi vahepeal jälle tehtud. Tegelikkuses jäi auto jälle teiste projektide varju natuke liiga pikaks ajaks, aga galeriid vaadates tundub et täitsa hea progress toimunud. Kui kerega sai suurem töö põhja alt tehtud siis võtsin järgmisena ette silladetailid ja kütusepaagi. Kütusepaaki õnnestus originaali kasutada, seest nägi välja nagu uus, väljast läks küll aega et kogu paak haljaks saada aga lõpptulemus sai hea ja võiks kesta. Kogu paak haljaks, roostemuundur, epokrunt, paagi alumine osa Teroson kivikaitsega üle ja ülevalt poolläikiv must värv. Pildi leian hetkel ainult ühe kui alt sai krunditud. Selle vasktoru jätsin omaette, puhastasin ümbert korralikult ära ja läks värvi alla. Ei näe mingit põhjust et tulevikus seda lahti kangutama hakkan. Järgmiseks otsisin laua alt välja typ188 diffri, lsd. Jupid olid ka uued riiulis ammu olemas, tegin lahti, puhtaks ja viisakaks ja käis diffrimehe käes kokkupanekul. Võtsin käsile ja värvisin kogu salongi ka ära. Enne loomulikult kõik keevitatud liitekohad epotatud viisakalt kereliimiga üle käidud. Sai valitud ikka koodi järgi toon aga kohe selline mis on lakiga segatud, jääb selline matt toon nagu originaalis. Kukkus täitsa hästi välja. Eelnevalt loomulikult palju nurgataguste puhastamist/puhumist et pritsimisest klaaskuul välja saada. Pärast värvimist sai salongi poolt ka kõik nurgatagused ja vahed Dinitrol Ml ja Dinitrol 1000 vahaga üle käidud. Dinitrol 1000 selline mõnus kerevaha mis kuivanuna pole tolmukoguja ja meenutab tehasest peale pandud vaha. Nüüd oli asi nii kaugel et kõik on valmis et sillad alla panna aga amorte pole. Tegin hilise jõulukingi ja tellisin BC coilid, taha true coilover tüüpi. Ja ongi auto üle mitme aasta jälle sildadel. Värskete juppide külge monteerimine ja tulemuse nägemine annab kõvasti motti juurde.🙂 Plaan on paigas ja vaikselt nokin edasi, ehk järgmine update siia foorumisse tuleb varem kui uuel aastal.😃 Olge muhedad ja nautige tulevast hooaega!
  2. 15 punkti
    Suvi läbi ja pika puhkuse ajal sai muude asjade kõrvalt ka rullikat veidi tehtud. Esialgne plaan oli rahulikum ja ei oodanud et asjad nii hästi kokku jooksevad ja selline progress tehtud saab.😃 Riiulist elimineerisin alustuseks kohe paki pigimatti. Sai tehtud pagasiruum, lagi, tulemüür ja põhi. Koonerdama sellega ei hakanud, kaal selle auto juures suurt rolli ei mängi ja äkki saab sõidumugavust juurde. Kokku läks ca poolteist pakki pigimatti+ juhi uksed tulevikus. Pilti poolikust progressist. Järgmiseks mootoriruum. Võtsin rahulikult ja proovisin põhjalikult kapoti alt kõik ilusaks teha. Meele tegi rõõmsaks et kapoti alla läks pahtlit vähe, et siluda veidi keevitatud plaatide üleminekuid ja välja lõigatud akualust veidi siledamaks saada. 🙂 Sellele järgnes kruntimine, lihvimine, seam sealeriga liitekohtade üle käimine. Proovisin nii, et katan kõik ilusti teibiga ja kereliimi saan ilusti siledaks pärast. Toimis? Kindlasti jäi ilusam kui vabakäega ja katmatta oleks mäkerdanud aga Terosoni sealer silumiseks tundus ikka liiga vedel kraam. Võibolla oli asi ka soojas temperatuuris ja eks ta rohkem püssiga peale panekuks ole, aga tulevikus prooviks mingi muu firma sealerit mis pole nii voolava viskoossusega. Kui kellegil tulevikus sama plaan siis hea teada! Muidu jäin tulemusega rahule, läks lihtsalt kauem aega ja pidi ettevaatlikum olema. Tuttaval maalril tekkis ajaaken ja sai samal nädalal ka kambris värvimise ette võtta. Tooniks ikka San Marino Blue. Tahtsin ta kapoti alt värvi alla saada, saab sinna juba midagi paigutama hakata ja salongis ka toimetada. Esialgu ei tahtnudki midagi külge monteerida, ilus vaadata.😃 Tegelt otsisin juhtmestiku välja ja laotasin põrandale laiali. Seda sai nokitud õhtuti nädal aega jutti. Eelmine omanik oli omajagu peavalu mulle korraldanud: installeerinud käru juhtmestiku kuidagi poolikult, mingi järelturu signalisatsioon ja vähemalt 4 kohast jätkatud kõlarijuhtmed+ veel mingid lahtised otsad. Vaatasin ja imestasin et midagi pole lühisesse minevikus läinud ja auto toimis. Sai kõik see jura likvideeritud ja kogu juhtmestik ja pistikud üle vaadatud. Panin ta autosse ja vedasin ilusti juhtmed omale kohale, eemaldasin vana isoleeri ja teipisin kogu juhtmestiku riidest teibiga üle. Nüüd kui asjaga vaja toimetada siis käed ei kleepu ja pole vana liimiga koos.😃 Ise olen rõõmus et auto väheste lisadega, omajagu võttis aega et kõik armatuuri all õigesti jooksma panna ja kinnitada. Vihkan kui juhtmestik suvaliselt külge visatud ja mingid pundar kuskil taga pinges või ei ulatu vastava pistikuni. Palju sai pilte googeldatud ja diagrammidel värve taga aetud, aga lõpuks tundub et sai väga hea. Ninaraami juhtmestiku peitsin tiiva taha, see vaja veel ilusti ära lõpetada. Salongiahi käis ka täitsa juppideks ja sai ilusti puhtaks. Uued tihendid ja uus salongiradikas ka küljes. Lõppu väike teaser ka. Saksast soetasin veljed ja Lätis lasin ära lõikuda, nüüd tuleb mõõtma ja arvutama hakata.🙂 Hooaeg varsti läbi ja ehk foorumikaaslased peatselt jälle aktiivsemad oma teemadega. Jõudu ja jaksu kaaskannatajatele!🙂
  3. Läks talve puhkusele ära. Esi istmed oleks vaja kevadeks uueks teha. 2 Suve lõppupoole tehtud pilti ka .
  4. 14 punkti
    Vahepeal sain polstrid ka kätte ning sisu sai enamvähem kokku lapitud. Mõlema ukse kroom ribaga liistud olid puudu. Eestis esialgu ei pakkunud mulle keegi. Õnnestus lätist ühe isiku käest saada mõlema ukse liistud. Kohale jõudes tegin paki lahti ja vaatasin, et üks liist palju pikem kui teine. Üks oli kupee oma ja teine sedaani oma. Mul tekkis kohe suur küsimus, et kas see tüüp oli pime ja pakendades ise ei saanud aru, et need erinevad? Mootor ei tahtnud hästi käia. Viisin sõbra juurde diagnoosi. Süütepoolid läksid uued (vanad mõradega), vanosele uued tihendid, nukkadele uus kett (vana oli veninud) ja sisselaske küljes mingi plastik junn sai uus. Hakkas kohe paremini käima. Kuna turu peal ei olnud praegu sellist velge mis ma tahaks, siis olude sunnil võtsin jr9 hetkel ligi. Neljapäeval käisin ARKis ja tegin dokid korda. Ja eile võtsin julguse kokku ja läksin TÜV proovima. Ja nüüd see siis juhtus. Peale kuut aastat vahelduva eduga ehitust on auto “valmis” ja tänavalegaalne.
  5. Kuna eelmine suvi ei saanudki erinevatel põhjustel selle autoga väga palju sõita, siis ei teinud ka midagi. Seisis lihtsalt garaažis enamus ajast ja üksikud korrad ainult sai sõidetud. See kevad sai kohe varem (mai alguses) auto välja aetud ja nagu näha, siis esipõllelt korralikult värvi eraldunud. Esimese asjana läkski see kohe tegemisse - esipõlle värv uueks ja lisaks siis ka esispoiler/lip kerevärvi nagu lubatud sai. Pärast seda tehtud ka õli (ikka Motul 4100 Power 15W50) ja filtrite vahetus ja nüüd siis sõidan igapäevaselt sellega.
  6. 12 punkti
    Eelmine aasta sai sõidetud 1300 km 😅 hetkel ees 277000km. Aga käidud siiski kokkutulekul ja natuke niisama ka. Suvel tundsin rõõmu töötavatest kojameestest ja uutest küljepeegliklaasidest. Sel kevadel unest ärgates käisin esimese asjana Tagadi laadal. Rullika juppe seal ei näind aga järsku kähvatas käigukasti peale mis ikka väga ammuat ajast jamab - päris iga kord teist käiku ei suvatse serveerida. Tellisin sidurikomplekti, mõned vajalikud tihendid, vända juhtlaagri, 80W gl-4 õli. Varasemalt oli ostetud tundmatu looma nahk (getrag 260 kast) @kurikristjan vahendusel ja veel varem oli riiulisse tellitud 4,9kg hooratas. Lisaks veel käiguhoovastiku liigend ja kanduri puksid (tagumine polü: punane strongflex ja esimene uus oem) Paar õhtut maadelnuna oli tunne nii hea, et võtsin ette veel lõtkuvad veovõllid ning vahetasin ka need juba mingi 8 aastat riiulis seisnud uute hiinakate vastu 😁 Kas peavad hooaja vastu või ei, eks näis. Prooviringil igatahes midagi kolisema ja lekkima ei hakand, job jobbed. Ja kastist sai kõiki käike ka! 🥹
  7. 10 punkti
    Viimasest postitusest juba poolteist aastat möödas. Võiks ju arvata, et auto ammu valmis ja mõõdab kilomeetreid. Kuid nii see paraku ei ole. Esialgu lihtsalt kuidagi kogu asi seisis. Küll ei olnud ühte asja ja küll ei olnud teist asja ja nii ta jälle sinna garaasi unarusse jäi. Ühel unetul ööl jäin mõtlema, et miks mul asi seisab ja kuidagi edasi ei liigu? Klaase ei saa ette panna, sest lage polnud (lisaks puudus esiklaas). Sisu ei saanud kokku panna, sest vaip oli valet värvi, istmed koledad, uksepolstrid koledad. Esiotsa ei saanud kokku panna, sest kõik tuled olid erinevad, tuhmunud, reflektorid tuksis jne. Prillid ja neerud tuhmunud jnejnejne... Lõpuks jõudsin järeldusele, et ma olen ise kõige suurem pidur olnud Lae riide tellisin lätist. Feissbuuki grupis keegi jagas infot, et ostis sealt ja ma otsustasin ka tellida. Lisaks oli youtubes olemas ka video, kuidas antud asi autosse paigaldada. Materjal ise päris veniv ja paigaldus ei olnudki raske (esimest korda elus paigaldasin ja suurespildis võib rahule jääda). Istmetele tegin mitmesse firmasse hinnapäringu. Sain päringutele vastused, siis mõtlesin, et nooooo tegelikult see kollane ja originaal mustriga iste sobib mu autosse väga hästi. Esimene ehmatus läks üle, saatsin istmed töösse. Visioon olid mustad istmed sinise niidiga. Küljed nahast ja istumise/seljatoe osa rombi kujulised mingist alcantara laadsest asjast. Enne katkusin istmed lahti ja vaatasin raamid üle. Keevitasin mõnest kohast ja värvisin ära. Ise mulle täitsa lõpptulemus meeldib. Ideaalis oleks võinud sinine niit kuidagi silmatorkavam olla. Autosse neid hetkel ei julge panna, nägin talvel garaasis hiiri ja äkki pistavad nahka. Seisavad mul praegu toas. Esialgu tellisin tumedad esituled. Päev pärast tellimist muutsin tellimuse ära ja tellisin ikka tavalised tuled (naerusuuga). Kruvisin need autole külge ja kuidagi see naerusuu enam ei sobinud mulle. Sai ka need tuled mitte naeratavate vastu vahetatud. Lisaks esiosa plastikud sai ära värvitud (pärast värvimist avastasin, et neerud katki, need pean uued ostma). Esistangele sai kõvasti kummihaamrit näidatud. Veits lainetab ikka aga niikaua kui paremate ei ole, peab sellega hakkama saama. Esi osa kokku pannes olin enda peale kuri. Oleks võinud varasemas perioodis rohkem rõhku panna detailide vahedele. Tol hetkel kui keretööd olid pooleli, siis kuidagi nendele vahedele ja detailide sobivusele nii palju rõhku ei pööranud. Ei pidanud üldsegi tulema nii suur projekt (esialgne mõte oli lihtsalt värv selga ja ilus velg alla ja tuld). Nüüd natukene keeruline värvitud juppe seal kokku sobitada (üks esitiib on kindlalt B osa, ma ei mäleta kas teine ka). Ma muidugi veel natukene proovin seda kõrvaistuja poolt paremaks saada. Vahepeal oli täielik motivatsiooni puudus. Iga väiksemgi kui asi või tagasilöök ajas nii närvi ja töö tuju ära. Olin nagu väike pubekas, kes iga asja peale solvus. Igast tihendite ja detailide pesemine puhastusvahendi ja hambaharjaga, nooo ei suutnud kuidagi laupäeva hommikul omale sellist motivatsiooni kõnet teha, et nüüd kaks päeva garaasis hambaharjaga asju puhastada. Ja jäigi jälle see ehitus seisma. Paar kuud hiljem tuli jälle natuke tööisu tagasi. Tagatuled sai ära lakitud. Vaiba värvisin tekstiili värviga mustaks. Korrastasin juhtmeid ja elektrisüsteemi ja sain ka kõik välised tuled põlema. Nüüd ootan saksast jälle juppe ja saab tasapisi edasi teha. Miinuskraadid ära kaovad, siis julgen ehk istmed ka oma kohale panna. Uksepolstrid on ka töös, tulevad samasugused nagu istmed. Pika trükkimise peale mõned pildid ka, mis telefonist olen leidnud (unustan koguaeg pilte teha tööst). Ja otseloomulikult on märg unistus rulliga juba SELLEL kevadel/suvel ringi vurada (aga nagu aeg on näidanud, siis igaksjuhuks ei hakka nende plaanidega ruttama ).
  8. Long time no see, täna tegin valmis oma algelise keregrilli, üks toru veel puudu kuna sellele ei teadnud ma täpset pikkust. Järgmine nädal hangin ka selle toru ning saabki auto grillile.
  9. It's alive! Long taim noo sii, möödunud jälle aastake ning peaaegu et pool veel pealegi. See aga ei tähenda, et miskit tehtud pole. Vastupidi, tehtud on oma jagu. Piduristüsteem on valmis ning õhutatud, kõik torud ning voolikud said uued, tagasillale läks vahele ka racing jupike- pidurikraan, sest miks mitte. Piduripaun sai värskendatud, peasilinder läks uus ning potsik sai korraliku pesu, peale mida nägi sama hea kui uus välja. Kardaan ning differ said uue värvikuue ning poolteljed korrastas hr Paps. Jällegi läksid uued kummid, kuigi need said enne auto lahti võtmist vahetatud. See küll oli ainult 7a tagasi, aga igatahes, nüüd on nad jälle uued... Järgmiseks kütusesüsteem, veetud said algusest lõpuni uued kütusetorud ja voolikud va. paagipealne voolik(jätke see tegelane meelde). Ülevoolupaak ega söekanister teed auto külge tagasi ei leidnud, sai custom lahendus tehtud, mis hetkel tundub toimivat. Voolikuid koopas enam pole, ainult üks jookseb läbi pagassi ning kinnitub tankimistoru otsa, teine tuulutus jookseb üldse põhja alt. Algselt oli juba soov nad koopast ära kaotada. Hea on see, et garaazis seistes bensu haisu üles ei aja, mida algul natuke kartsin. Next up summuti, algse plaani järgi pidi ülevaatuse jaoks originaal summuti jääma, kuid selle olen ma kuskile nii targalt ära pannud, et üles teda enam ei leia. Vabama vooluga "ussike" oli nkn plaanis, nüüd sai seda lihtsalt oodatust varem ehitada. Ilmselt tuleb üks reso juurde kuna ainult ühe pütiga on asi natuke liiga reisskaar. Kinnitused on ka veel teha ning siis võib nimetada selle osa valminuks. Edasi sai liigutud jahutussüsteemini, paisupaak sai valitud e36 oma, mille kinnitasin radika koja külge. Vedelik sai sisse, kuid kauaks ta seal ei püsinud, esimene paisupaak(ThermoTec) osutus praagiks, järgmiseks valisime NRF toodangu, mis hetkel tundub toimivat. Paisupaagi saime pidama siis otsustas üks pime lekkima hakata, sinna parem lahendus leitud hakkas termostaat korpusest lekkima. Uus termostaat küljes ning vedelik sees oligi aeg esimeseks prooviks. See aga ei olnud nii lihtne, säde oli, ajastus justkui oli aga mida polnud oli kütus. Pump undas, kuid selgus, et pihustid ei avane, natuke läbirääkimist ning saime ka nad avanema, grammike jagaja keeramist ning käima ta turtsataski. Käimine oli aga siuke vaevaline ning otsustasime kütuserõhu kella vahele ühendada ning voilaa, surve alla 0.5bar. Esimene mõte papsiga oli, et ilmselt pump seismisest surnud, uus ei maksnud palju ning peagi oli ta vahetatud. Kasu sellest mitte miskit, mille peale otsustasime paaki piiluda, äkki sinna keegi mingi pesa teinud. Sealt aga ei vaadanud keegi vastu ning targemaks me ei saanud. Kuna aga kõik voolikud lahti olid mõtles paps, et puhuks õhuga üle paagi jooksva toru korra seest läbi ja ennäe imet, sinna oli keegi või miski pesa teinud. Ainuke voolik mis jäi vana kuna tundus veel viisakas olevat, kohe sain piki näppe. Voolik vahetaud, ühendasime kõik kokku tagasi ning proovisime uuesti pumpa järgi, boom, kellal 3bar nagu naksti. Oligi aeg uuesti käivitada- käivitus ning käis juba nagu päris asi. Saime natuke jagajat keerata, tühikäiku sutsuke regullida sest 5. pihusti ja tühikäigu mootor said ju ära kaotatud ning seejärel jälgisime jahutusvedliku tasapinda niikaua kuni üks hetk otsustas järgmine mehike, nimega veepump, et talle aitab, lastes kõik vedeliku jälle välja. Uus on tellitud ning paari päeva pärast võiks olemas olla. Selle külge saab siis on katse eiteamitmes õhutamisel, seejärel tuleb nipet näpet veel nokkida ning äkki jõuab veel enne lund esimese proovisõidugi teha. Pöidlad pihku ja stay tuuned🤟
  10. 1950km vuratud. Tavaliselt on nii, et kui auto "valmis" saad, ega siis enam seda garaasis ehitada ja lõpetada ka ei viitsi :) Nii ka kahjuks minul läks. ÜV peal ja ega ma rohkem garaasis temaga midagi ei teinud. Nädalavahetuseti käisin sõitmas ja nautimas. Kaks viga ilmnesid ka sõites: roolivõimu pump ei toimi ja salongi radika vollad olid valetpidi. Radika vollad tõstsin ümber ja sain sooja puhuma. Roolivõimu pumba vahetan kunagi tulevikus ilmselt koos mootoriga ära (sai üks M52B28TU ligi võetud) . Väänasin kiiruga alla ka karteri kaitsme. Kuidagi jõle madalal istub kogu see asi minu arust. Sõidu asendis on karteri kaitse 6cm maast (karteri ja kaitsme vahe jäi umbes 1cm). Ja no suht igal pool käib vastu 😅 Aga ei, muidu sõita on mõnus ikka lõpuks, nägu koguaeg naerul 😁. Palju on rääkima/küsima/pildistama tuldud ja tänava peal visatakse ikka pöialt kah. Mõne nädalavahetuse veel ilmselt sõidan ja siis viin talvituma ära. Eks uuel hooajal tuleb ikka pudi-padi ka lõpuni valmis teha. Mõned klõpsud kah: lotaaapildistab ja Irs.visuals
  11. Auto on grillis ja käib ka imekombel ringi. Win!
  12. 9 punkti
    2024 hooaeg ka tänasega purgis. Auto talve eest peidu .
  13. Nii, ega vahepeal Erilist midagi juhtunud pole. Sai käidud taas Tartus seadistamas. Tartu käik läks valutult, ainuke probleem, mis tekkis oli pihustite pistikud. Nimelt oli juhtmestiku mutri lahti kruvinud ja kuuenda pihustipistiku klamber oli vigane. Sellepärast kadus sealt kohati kontakt. See sai parandatud Tõrvas, coopist sai ostetud üks 6mm mutter ja 10 lehtvõti 🤣 Selleks korraks numbrid rattast 338kw, 454hp ja 600nj Downpipe on hetkel nagu on ja kkk maru lähedal siis hakkas see plastik kkk sulatama. Selle lahendasin alu kaanega ja omakorda poolidele sai speedingust Kate tellitud. Selle käigus vahetasin ka kõik 6 pihusti pistikut uute vastu. Vaikselt hakkab see hooaeg läbi saama, plaane palju, mida teha seega vaatame kuhu suunas liigume. Hoovi sai toodud ka üks “barn find”. Selle prooviks jätta selliseks nagu ta on ja tuleb ka teema auto käigu kohta. 1987 aasta 325e, suhteliselt sellises “tehase konditsioonis”.
  14. Kiirendas küll aga nagu ka eelnevalt mainitud siis see originaal 228 läbimõõduga sidur seda hästi ei võimaldanud. Bensiinileke leidsin ka üles ja likvideerisin. Nimelt oli ülevoolu/tuulutus voolikud auk sees kohe paagi ühenduse juues. Eile sai siis alla 5,7kg hooratas 5 labaga ketas Srn korv Nüüd on tunda kuidas veri varvastest ajju voolab ja munandeid kurku tõmbab. Miks selline valik otsustus, lihtne, tuli väga sooda hinnaga kätte komplekt. Eelnevalt rahvasprindi auto all olnud ja 2 katset ehk ~30km läbinud. Tegin ühe pildi ka kapotialusest, mootor pole maha käinud veel minu käes ja pole jõudnud täielikult korda teha.
  15. 10. nov 2024 Ainult 7 aastat ja 1 kuu ning ta sõidab taas. Kindlasti pole ta valmis ning teha on veel parasjagu, kuid esimene proovisõit sai tehtud. Mootor tahab natuke häälestust, lisada tuleks üks reso, ning tagarataste "fitment" vajab üle vaatamist. Peale proovisõitu oli tunda ka mingit kerget plastiku või juhtme kärsakat, õnneks aga on nüüd terve talv aega vigu parandada ning viimistleda. Ainult jutt ilma pildita oleks igav, seega lisan pildi värskelt kodukootud sillapingist. Peatse kohtumiseni ja stay tuuned👊
  16. Vahepeal ma eriti usin pole olnud, küll aga on paika saanud aknaraam, muretsetud ketassild ning see taastatud ja põhi dinitroliga üle käidud. Täna oli see päev kus auto tuli lõplikult grillist maha.
  17. E30 KOKKUTULEK 2025 Ootame E30 omanikke 2025. aasta kokkutulekule, mis algab 02. august Raassilla RX rajal, Viljandi maakonnas. 🚘 Kogunemist alustame kell 10:00. Ühispildistamine, rajaga tutvumine ja tegevuskava tutvustamine. Soovijatele teeme sprindi formaadis mõõduvõtu ja drifti huvilistel võimalus oma oskusi näidata (hea oleks eelnevalt korraldajatega kokku leppida).🚦🏁🏆 Võimalus veel soodushinnaga osa võtta E30 Kardi Gp'st.🏎️ 💶 Ürituse osalustasu on auto kohta 10€. Sprindi raja kasutus 30€ sisaldab 1x trennisõit + 2x ajasõit. Drifti sõitmiseks ja muu informatsiooni saamiseks võtke ühendust Kert Rõõmusega Messengeris või telefoninumbril 5023812. Orienteeruvalt 16:00 liigume edasi Loopre Veski Puhketallu, Põhja-Sakala valda, kus jätkame mõnusa olemisega hea muusika saatel.🎶🎉 🏡Ööbimine: Hetkel on veel pakkuda kaks kämpingu maja. 1 maja neljale inimesele maksab 60€. Loopre Veski Puhketalule lähimad majutusasutused on 12km kaugusel Põltsamaa. https://www.booking.com/Share-HAHVdX5 https://www.booking.com/Share-dH4Jy6 https://www.booking.com/Share-tvQPpF6 ❗️👉Kõik fännid ja huvilised on oodatud Raassilla RX rajale osa saama päevasest ajakavast. ❗️👉Oodatud on ka kõik old- ja youngtimerid. Üritusele panevad õla alla: Raassilla RX Wõlu Tfsceramic MZ Auto Mt Cars Nordsten OÜ Pixelprint GKphoto Teemasse hakkame postitama nagu ikka jooksvalt infot.
  18. Sai ka see aasta e30 kokkutulekul ära käidud ja esimest korda Raassilla rada proovitud. Rada meeldis, oli huvitav seal sõita. Auto toimis rajal ka üllatavalt hästi ja midagi laiali ka ei lennanud. Jahutus probleeme ka polnud. Amordid võiks veidi paremad olla, ees praegu IX-i Sachs amordid ja taga e36 compacti Bilsteini b4-jad, vedrudeks -40mm MTS madaldusvedrud. Suutsin oma R4-ga kolmanda aja sõita, natuke jäi julgusest ka puudu, karmid betoon seinad seal rajal.
  19. Natukene on jälle nokitsetud. Sisse pekstud lansekad said sirgeks tehtud, ninaraam sai uus. Hetkel käsil aknaraami vahetus, alumine plekk on suht hapu. Karbid on ka osaliselt lahti lõigatud, seal on seis isegi üllatavalt ok võrreldes eelmise autoga. Lisaks sai ka e46 roolilatt külge ning esisilda kõik uus peale stabika kontide ja pukside mis ununesid. Valmis ostetud on ka kütusepaak ja ketassild. Kui kõik on keevitatud läheb veel auto korraks grilli mastiksi jaoks ning peale seda vast saab ka taastatud tagasilla alla.
  20. See aasta tundub on lootust ikka kokkukale jõuda. Hooldus tehtud, nagu öeldi 😁 jääb veel uus väljalase kokku keevitada ja kapoti alune kokku panna lõpuni. Eelmine mootor otsustas rähni mängida, eks kunagi hiljem vaatab sisse sinna. Sai otsa saale või tappis stikke taastatud praak pihusti, mis mootori hüdrolukku tühi käigul uputas.
  21. Vasak sharniir andis otsad. Võtsin otsuse et vahetan terve kaika koos molema sharniiri ja tagumise puksida ära mõlemal pool. Peale seda ka sai sild jälle paika krutitud Eelmise nädala alguses sai lastud läigestada + keraamika peale. Punasele värvile kohane siis siit sealt oli õrnalt “roosakaks” tõmmanud.
  22. Hei hei Aasta viimasest postitusest möödas ja palju korda saadetud. Teen väikse tehtud tööde listist, kindasti jääb nimekirjast asju välja, mis kohe ei meenu. *pidurite upgrade lõpetatud *veovõllide kummikotid vahetatud *tagumised laagrid vahetatud *õlivahetust sai tehtud mitu korda, tänu esmakordse õlivahetuse käigus avastatud filtri väljanägemise pärast *diffri, kasti õlid said vahetatud *uus esiklaas *uued rooliotsad (sisemised ja välimised) *uus termostaat *mootori upgrade ja sellega seoses ka uus klaasipesupaak ;) List tundub küll kuidagi väike, kuid tööd omastarust on tehtud meeletult. Lisan fotod koos paari sõnaga tegemistest. Viimases postituses pooleli olevad esimeste pidurite upgrade sai lõpuni tehtud. Pilt seisuga 21.04 Keretööd/keevitus on enda jaoks piisavalt tugevaks ja kindlaks tehtud. Peale keretöid ja muid tegemisi olin saanud mööda eestit kokku sebitud ka enamus sisu detailid, mis puudusid ning ladusin salongi kokku. Suurem osa pinnast sai kaetud mürasummutus matiga. Ilusal Mai hilisõhtul, kui endal olid mõned ölled alla lastud tuli mõtteks, et õpetaks naisele, kuidas burnakat teha. Tossu saime aga see tuli käigukastist. Selle tagajärjega lõpetas sidur oma töö. Hetkeline olukord on nüüd punktis, kus tuleb see 228mm koos korviga kangema vastu välja vahetada. Kuna ise akvaariumi mees pole, sellist orignaalsust väga visuaalselt taga ei aja siis sai tagumine tuba ka tooniga kaetud. Ilgelt häirivad on need eelnevate omanike poolt paigaldatud poldid stangede kinnitusteks, hetkel on asendatud lamedate ja roostevabade poltide vastu. Selliselt ma ka eelmise hooaja läbi ajasin. Mingi hetk läks auto talvekorterisse seisma plaaniga kevadet ootama. Ei läinud kaua aega, kui auto sai töökotta vabale platsile toodud talve perioodiks. Põhjus väga lihtne : Uus torukolle Intercooler (600x300x76) Holset Super HX40 #14 SPD kütuserõhu regulaator V3 E85(Must) AEM Fuel pump 400L Turbosmart wastegate (Gen-V Pro-Gate 50) Boost control solenoid 4-port 790cc pihustid (61mm 0-0) +igasuguseid inteka jaoks põlvesi, mõned andurid, and liitmike kool voolikutega Esimene proovimine oli kohe kõrvits kapoti alla, kui juba seda tulemust nägin siis algas sebimine ja igasuguste plaanide tegemine. Inteka jaoks sai tehtud natukene ruumi niiöelda originaal põlle/stange pleki arvelt ja uued kinnitused. Torustiku jaoks sai ruumi tehtud ja eelnevalt plekid ära lõigatud. Hiljem, kui asi paika sai siis vorpisin uued koos läbiviikudega. Alguses papist ja järgi kohe plekist. Hetkel veel boost solenoidi ja wg vaheliste voolikute läbiviigud puudu ja jooksevad samast august, kust cooleri toru. Mingis faasis oli pilt juba selline ja galeriist hetkel ka sellist viimasest tulemusest viisakamat pilti ka ei leia. Enda soovitud 400hp on saavutatud hetkel 0,5bariga. Nagu eelnevalt mainisin siis sidurit vaja järgi aidata. Selle taha ka edasised numbrid jäid. 0,6 või 0,7 bariga 3300 juures rull registreeris libisemist ja 4200 juures rullini midagi siduri kaudu ei jõudnud. Nüüd proovime kuidagi ka ülevaatuse peale saada, eks selleks tuleb vana kombo peale tagasi laduda
  23. Põhimõtteliselt on haagis valmis. Vaja veel pisut täiendusi teha ja siis ongi hea. Eks neid jõuab talve jooksul teha. Praeguseks haagis arvel ja kogutuid kilomeetreid ca 4000. Sealhulgas külastatud nii Eesti e30 kokkutulekut. Ja lisaks sai käidud Tsehhis ja tagasi teel Poola kokkutulekul. Poola kokkutulekult sai toodud kaasa korraldajate eriauhind. Siiani kõik toiminud, aga nagu ennist mainitud siis vaja teha pisut täiendusi.
  24. Kuuke jälle ootamatult mööda veerenud. Keevitajaks ma end ei pea aga juhi ja kunde nurgad on enamvähem tehtud. 2 paika veel siis on kuni b piilarini ok. Keevised lihvin kunagi hiljem maha kui hakkab värvimiseks minema.
  25. 5 punkti
    See aku lahendus mulle meeldis, kahju, et ei kestnud - täpselt samad tunded, aga pole veel maha matnud selle tagasi tegemist. Natuke harima ennast selles aku maailmas. Sai käidud dünos, paar kolm tundi spetsalist kräunutas, õnneks kõik püsis ilusti koos (generaator kuumalt kehva laadimisega). Sõita täitsa teine tera kohe, kõik on kuidagi rafineeritum, sujuvam ja loogilisem. Pöördeid oleks rohkem soovinud aga pole nagu mõtet kui sealt midagi ei tule. Surveastet ja õhku juurde vist vaja. Või nagu vend ütles, et mõistlik turbo mootori alus.
  26. On isegi ühe kaamera ette jäänud auto seal - Kp.carphotos
  27. Eelmine suvi juba vaikselt väristas pidurdades ja ajapikku läks see ainult hullemaks. Kuna ta tundus, et läheb hullemaks, siis algselt sai vahetatud esimeste õõtsade kere külge kinnituvad puksid ja stabika otsavardad, lootuses et asi on äkki nendes puksides. Siis sai avastatud, et mootoripadjad ka täitsa läbi. Need vist isegi r4 mootori padjad. Väristamise probleem ei olnud põhjustatud puksidest ja järgmine variant oli siis uued esimesed kettad panna, kuigi nad nägid välimuselt värsked ja viisakad välja. Pärast ketaste vahetust kadus pidurdamise vibra ära. Siis avastasin sellelt pärast õhulugejat kummist õhulõdvikul mõrad, see läks ka uus Gates'i oma. Nüüdseks igatahes auto talvekorteris ja selleks aastaks kõik. Suve esimeses pooles sai ikka rohkem sõidetud, teises pooles pigem vähem.
  28. Tere! Juba mitu aastat pmst seisnud projekt, kuna lapsed tekkisid ja selle "lapsukese" jaoks enam aega ei jäägi :) Pärast värvimist olnud terve aeg kuivas garaažis. 25 aastat ühes peres olnud, paar aastat tagasi täielikult korda tehtud kere ning väga hästi üle värvitud (ainuüksi kere- ja värvitööd läksid ca 5500€). Originaalmootor (2.0 95kw) on asendunud M50B25NV-ga (korralikud adapter mootorikäpad). Käigukast ja veoosa vajavad komplekteerimist. Kaasa saaks igasugu hunniku juppe. ketassild (räbal, aga siiski ketassild) uus esiklaas paigaldatud ees originaal M-Tech 2 spoiler originaal M-Tech 2 tagatiib polditavad flantsid FK madaldusvedrud jne Paljud asjad ei tule hetkel meelde, aga võtke huvi korral ühendust. Alla 7500€ hinda ei ole kindlasti mõtet pakkuda. 5kolm4yks9851
  29. "kaks kohta veel" all eeldasin et ühe põhjapunni ümbrus + teine koht selline 5x5 cm. Eksisin, selle asemel tuli hoopis üks suur paik.😀 Sain ka esimest korda sikemasinat kasutada, midagi ilusat pole aga kõige katastroofilisem ka vist pole. Nüüd võib öelda et pool autot on keevitatud ja "õige töö" alles algab. Tagumise ratta kundepoolne sisekoobas vajab lappimist mis tuleb vast kõige keerukam.
  30. Auto nüüd siis komplektis. Väljalase läks ikka vana alla tagasi esialgu. Saab uued pütid lasta roostevabaga keevitada, ei viitsinud esialgu hakata torusid taga ajama. Kokkutulekul ka käidud. Püsis enam-vähem ühes tükis. :) Viljandist Raasillale jõudes jäi minek kuidagi kehvemaks ja kummalist heli tuli turbo poolt, ei teagi mis jama seal on, ühtegi viga ei tuvastanud kohapeal, sai polte pingutatud ja nii jäi. Raasillast ära liikudes hakkas kummaline koputamine põhja all pihta, keskmine pütt oli lahti tulnud. Öösel akut külmiku pärast laadides hakkas kapoti alt tossu tulema ja oli 250km kinni püsinud kiirliite lahti visanud. See sai uuesti paika, sikutatud ja nüüd 100+ km jälle kinni püsinud. Loopres sai turbot ka igaks juhuks igatepidi kangutatud ja geomeetriat liigitatud, hakkas paremini liikuma. Mootor peale sai, tegi sama geomeetria pärast mootor igasugust tsirkust oli täiesti kinni. Ju ta ikka pekkis on, ei kogu rõhku õigesti ja puhtaks vajutades alates neljandaga tõmbab "limpi". Spido ka valetab nii hullult, et tuleb uurima hakata, kuidas täpsemaks saada, mingid variandid pidid olema.
  31. 3 punkti
    Poolteist aastat möödas. Suurt midagi uuendada pole. Kerge liitium aku ei toiminud (kevadeks oli ümmargune, hoiustasin kodus soojas, ei raatsinud enam uut osta), panin tavalise pagasiruumi tagasi. Lasin nahaga värskendada vana Sparco rooli ja tagumise istme värvisin tekstiili värviga mustemaks (pildil pooleli tegevus). Tänaseks sõiduk tänavalegaalne. Plaanin natuke liikuda ja kui midagi õhku ei lenda, mahlad sees püsivad, siis rulliga rullidele vähe seadet parendama. Eks natuke huvita ka jõu numbrid. Soundcheck - Bmw e30 M20 - YouTube
  32. Mõned õhtud on esitulede kallal nokitsetud. Natuke värskema väljanägemise said. NB! Reflektoreid pestes ei tohi kasutada liiga kangeid leotusaineid ning hõõruda vaid õrnalt. Vastasel juhul pesete õhukese peegelpinna maha ning valgusti saab rikutud. Katki pillatud täistule asemele tellisin lõpuks paari uusi Hella elemente. Hinnaklass on sarnene DEPO “täislahendusel”. Lähituled jäid algupärased ning läksid oma kohale tagasi. Nüüd vaja veel autole külge panna ning valgusvihud paika reguleerida. Kui kellegil veel esitulede reguleerimine kavas on, siis lisan siia juurde ingliskeelse õpetuse töö teostamiseks. Mõõdud tuleb teisaldada sentimeetriteks. Mina olen paberteibiga garaazi ukse peale teinud “mõõtejooned”. Kui tuled paigas, siis saab lihtsalt ukse/seina puhtaks tagasi. Kui tegemist on hüdraulilise kõrguse reguleerimisega tuledega, siis lähitulede kõrgust saab kruttida stange poolt läbi esivõre. Seal asub auk ning ristpea kruvikeerajaga tuleb läheneda läbi selle ava.
  33. Loodan, et paljud täna päris ära ei ehmunud, kui foorumisse sattusid. Nägin natukene vaeva ning tegin meile siin olemise natukene värskemaks. Aga iga uus asi tuleb millegi arvelt. Panen kirja mõningad muudatused, mis kohe pähe tulevad: kasutajanimega sisse logida enam võimalik ei ole - kasuta e-posti aadressi; "tuled kustu" teema asendus lihtsalt tumeda teemaga - vaikimisi on sisse lülitatud režiim, mis valib automaatselt teema, mida kasutad arvutis/telefonis; menüü asukoht on arvutiversioonil vasakus ääres ja see on static ehk jääb koguaeg paigale; kasutajad saavad oma profiilis valida, kuidas foorumi esilehte, teemade vaadet ja postituste vaadet kuvatakse (https://foorum.e30.ee/seaded/lingid/); GIF-id on kõikidele kasutamiseks saadaval; postitusse lisatud pilte saab suuremaks-väiksemaks lohistada; mobiiliversioonis on all ääres kõik olulised nupud koguaeg saadaval; taas on saadaval galerii, garaaži nime all; "kasulik" nupu lisandumine iga postituse alla teatud teemades - kui teatud arv inimesi ühte postitust kasulikuks peab, siis tõstetakse seda natuke esile. Kui midagi meelde tuleb, mis ära märkimist vajaks, siis lisan siia juurde. Ja oma tagasiside saate lisada teemasse https://foorum.e30.ee/teema/12609-foorumi-tähelepanekud-arvamused/. Saadaval esilehe kujundused: Muutmiseks liiguta liugurit:
  34. Müüa. 1984a E30 pre-facelift kupee. Katuseluugita variant. Huvitavaks teeb parempoolse küljepeegli puudumine tehasest. Samuti pole tagumisele aknalauale kõlariauke tehtud. Kerel kasutusjäljed. Hea auto lihtsalt nautimiseks, toeta vastu ja pane kohvitops katusele, ei pea kartma. Korralik pesu ja poll ei teeks paha. Sisu "kenasti" kulunud. Vajab hoolt, et mõnus oleks, aga ise kasutasin terve suve. Ülevaatusel sai saatuslikuks heitgaas. Peale seda sai originaal karpa minema visatud ja weber peale pandud. Tahab timmimist, aga võiks mõnusam olla. 4ne manuaal. Kaasa üks 4ne manu kast veel ja üks viiene. Autol all BC Racing coiloverid. Kasutatud 500km. Uuena hinda 1100€. Soovi korral ostan ette uued püstakud ja teeme stockiks tagasi. Auto all olevad SSR veljed jäävad endale (+900€ võivad alla jääda koos adapterflantsidega). Alla lähevad orig plekkveljed. Kohapeal võime hinna üle arutleda. Vahetusena sobib manuaalkastiga E82 või E92. Juurdemaksu võimalus. https://veego.ee/soidukid/154217 Hind 5200€ Asub Haapsalu lähistel. 56214575
  35. Nii, eelnevalt kui genekas sai uued laagrid siis peale seda häiriv heli ära ei kadunud. Ise ka loll ja kohe teisi asju ringi ei ajanud. Külge läks uus veepump, vanal oli korralik loks sees koos laagri kõrinaga. Sellega kadus ka kõrin ära. Nädalavahetusel sai käidud Pärnus ja sama haarasin kaasa ühed 18” veljed. Nüüd koobas taidetud kenasti aga pidurid karjuvad silma oma “suurustega”. Ideaalis sooviks nüüd kaalule rattad saada ja kõrgust regullida natuke madalamaks. Enne ja pärast posti vahel kiire pilt.
  36. Suveks muusika autosse :)
  37. Saate nüüd oma autopilte ka jälle albumisse teistele näitamiseks lisada. Üleval menüüs on "Garaaž". Iga kasutaja saab teha mitu albumit ja piltide arv albumis ei ole piiratud. Head üleslaadimist! 🥳
  38. 2 punkti
    E46 mootor 3.0 150kW E39 käigukast E39 sidurimajandus E34 mootorikäpad E36 kardaan E36 roolilatt Kütusepumbad toodud kapoti alla Uus esiklaas Uued Japan Racing JR10 veljed uute rehvidega
  39. Erineva seisukorra kollektsioon? Mul on igas seisukorras neid ja õige numbri eest võib ikka loobuda.
  40. 2 punkti
    Otseselt mitte, kindlustus veel kehtib ja linna vahel olen ikka tiirutanud rehvide põletamine väga ei tõmba😅 sellele autole istub õli tilgutamine rohkem.
  41. Kas liivakotile on pakiruumis kinnitused ka juba olemas 🙂?
  42. Ongi paras aeg update teha…😀 Eelmised nukad olid schrick 252/244 ja nüüd siis ehitasin ümber schrick 264/256 peale. Aga ega see väga lihtsalt ei läinud. Arvasin, et kolvide ja klappide vahel on piisavalt ruumi. Tegelikult ei olnud. Kui vanos ajastust muutis siis klapi servad paitasid kolvi süvendite põhjasid. Kõik jäi terveks. Võtsin kaane maha ja saatsin kontrolli. Kolvid välja, et sisselaske klapi süvendid sügavamaks teha. Kuna kõik oli juba laiali võetus siis läksin viimase peale välja. Hüdrotõukurite asemele mehaanilised ja kaane tihendi panin nii õhukese kui leidsin. Lappisin kõik kokku. See aasta jõudsin dünosse ka. Et seal huvitavam oleks tegin kaasa ka low budget trompetid. Torud tegin erinevate pikkustega. Torud tegin 48mm summutitorust ja otsad, mis on enamvähem trompeti kujuga on 48mm summuti ühendused. Kaugelt paistsid isegi enamvähem😀 - Dünos saime üsna kiiresti aru, et kõiki torusi pole mõtet proovida kuna vahe niivõrd väike. - Lõpuks võrdlesime tõmbeid plenumiga koos filteiga, plenum ilma filtrita ja kõige pikemad torud. - mis minu jaoks oli üllatav. Kui võtsime õhufiltri küljest siis jõud langes. Õhufiltri sees on “bellmouth” otsik ja ilmselt selle tõttu õhuvool mootorisse parem kui tavalise toru ja ilm filtrita. - kõige pikemate trompetitega kasvatasime graafikule kuni +13nm küüru alates ~3200 - 6200rpm. Ja ülevalt kaotasime paar kw-d. - Kõige parem tõmme oli Rattast 181kw ja 296,8nm😎 Seega sain oma väände tagasi ja boonuseks lisajõudu üles otsa. Tulemustega olen väga rahul.🙂 Viimas asjana peab nüüd otsustama ja ehitama kas a) pikemate sisselaske torudega plenumi või b) panema trompetid ja nuputama mingid filtrid otsa.
  43. 15x7 ET13 195/45 rehvid. 2 ok, 2 utiil. Aastaid omal kasutusel olnud, aga viimati väristasid natuke palju. Vajavad paremaid rehve või sirgestust ja/või tasakaalustamist. Iluravist nad ka ära ei ütleks. 300e 4tk. Pärnu
  44. 1 punkt
    Hello everyone, Selling my 1986 e30 coupe 316 automatic - 338TCJ Reason - Lack of time and space to get it back to pristine conditions as I wished when I bought it in 2020. In last 2 years I have driven around 600km and car have technical inspection. It is in good condition and can be tested. It was not driven in winter and kept in ventilated parking under roof.. Couple of visual defects and carb chock actuator issue. From extras probably worth to mention front Recaro seats. Price 5,800 EUR. Open to offers, but please don`t be funny. PM or What`s app 51991633 for more info or photos.
  45. 8517 jooks pakkuda, kapslid puudu, rehvid peal ja veljed sirged. Asuvad Tallinnas ja 600 raha
  46. Täna käisin garaazis mõtteid kogumas. Mida teha, kuidas teha ja millal teha. Vaatasin puurisin, aga mingi lahenduseni ei jõudnudki. Panin auto keregrilli tagasi ja keerasin küljele. Vähemalt midagi sai tehtud. Proovisin ka tagumist turvavööde tala külge. Kas keegi on seda tellinud Schmiedmannist või E30garage Norways lehelt ? No kuidagi ei taha istuda nii nagu peab. Sedasi peaks nagu istuma, aga tala ja selle kronsa vahele jääb julm vahe. VT järgmist pilti. Peaks istuma tegelikult nii, et nii kerepoolne kui ka tala poolne külg on ilusti vastas ning mingit vahet sisse ei tohiks jääda. Võrdlesin ka vana tala jääkidega, mõõdud nagu klapiksid, aga minu mõistus ei võtnud, miks ei istu ? Pildilt muidugi raske aru saada. Mingil määral neid b-osi on vaja kindlasti modifitseerida, et istuma saada, kuid ma oletan, et mitte nii palju nagu seda tükki ? 🤔
  47. Ma olen juba mitu head aega lohistanud ühest garaazi nurgast teise rullika tagasilda. Täna sai kopp ette, lammutasin laiali. Sai vähe kompaktsemaks. Ja differ nagunii oleks tahtnud värksendamist. Esimesena pulbervärvi näol ja teiseks lekkivad simmerid ning pisut niiske tagakaas. Kisungi mingi hetk selle laiali, saadan pristi ja värvi ning kõik vajaminevad asjad vahetan uute ning värskete vastu. Sama teen ka veovõllidega. Näevad jube koledad välja ja sedasi ma neid auto külge ei plaani kruvida. Tõstatasin ka teema mingisuguses facebooki E30 jututoas, kuid mingit adekvaatset vastus ei saanud oma küsimusele. Mis ülekandega mu differ siis täpsemalt on ? Keerasin kardaaniflantsist neli tiiru ja samal ajal tegi pooltelg sutsu üle 4 tiiru. Eeldan, et siis võiks olla 4.10 ? 🤔 Maanteel 90'ga sõites röökis käes. 3+ tuhat pööret. Mõlemad simmerid on märjad. Differ ise.
  48. Lõpuks sain ka kere raami valmis ning saab seda vähe inimlikumalt tegema hakata. Tähelepanu vajavaid kohti on, kuid mitte midagi kõige hullemat. Enamus probleemid tingitud inimeste enda lollustest - kõksud, kännud, halvasti algete eemaldamised või lappimised. Kindluse mõttes tahaks kevadel, kui ilmad juba lubavad, kere üle mõõta - saanud on ta kunagi ühe paugu vasakusse esinurka. Positiivse poole pealt on peaaegu kõik mootoriruumis olevat asjad nüüdseks tähelepanu saanud(va juhtmestik) ja jäävad õiget aega ootama, sillad vajavad komplekteerimist ja võib ka nende saaga põhimõtteliselt lõppenuks lugeda. Tegemata on käigukast, kuna ei suuda välja mõelda tegevuskava sellele, lisaks gardaan, bensiinipaak ning suurem osa salongist. Eks selliseid väiksemaid nokkimisi on tohutult veel, kuid võiks öelda, et enamus suuremad sõlmed on valmis. Loodetavasti jätkub rammu, et sarnase tempoga edasi minna.
  49. Sai ka väike meenutus üritusest kokku klopsitud head vaatamist
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.