Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 18.04.2021 kõikidest kohtadest

  1. Kere: 1989 aasta 325i orig M-Tech II kere. Korralik ja ei roosteta. Enamus kerest originaalvärvi all. Terve originaal M-Tech II ring, va esistange nahk, mis on praktilisuse mõttes koopiaga asendatud (erinevalt originalist on sellel stange nahk ja spoiler ühes tükis). Kapott ja pagassi luuk klaasfiibrist ja kiirkinnitustega. Paigaldatud ilma luugita katuseplekk Mootor: M20 2,7 stroker 400hj/290kw 5500 rpm 520nm @ 5200 rpm 1,1 bar ülerõhk ETA vänt, ETA kepsud, ETA kolvid M20B25 “885” plokipea ja orig 2,5i nukk Surveaste 8,3:1 Holset WH1C (sama nagu HX35) turbo. Audi S6 wastegate HKS SSQV replica BOV Tatech 6 aju kõikide lisadega (sequential injector control, direct ignition - wasted spark, Internal closed-loop wideband controller, wastegate control, anti-lag system, flat shift, launch control, traction control) http://tatech.fi/ 2.5" roostevabast sisselaske torustik + intercooler Bosch 044 kütusepump ja vahepaak Terassukas kütusetorud 3” väljalase (ei ole liialt vali) Veermik: E36 võimendiga roolilatt BMW E30 M3 gr A Bilstein amordid ja Partricku poolt tehtud coiloverid (tagumised vedrud on ka amortide peal) Reguleeritav esimene stabikas (Lill) Alumiiniumist E30 M3 õõtshoovad Rattad tikkpoltidel (4*100) Tagasillas õõtshoovad reguleeritavad (Lill), õõtsapuksid - Powerflex Tagasillapuksid alumiinumist (Lill) Esiõõtsadel ekstsentrilised M3 polüpropüleen puksid, Powerflex Esimestel amordipüstakutel reguleeritavad uniballiga camber plate’d (Lill) Pidurid: Esimesed pidurid: 312*25mm (Audi S3) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/312mm/312mm.html + E34 540i sadulad Tagumised pidurid: 294*19mm (E46 328i) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/294mm/294mm.htm + E34 540i sadulad E34 540i piduri peasilinder Ferodo DS2500 uued klotsid Terassukas piduritorud (Lill) Jõuülekanne: Kerge M20 hooratas (Lill) 535i 240mm siduriketas Audi UrS4 2,2T sidurikorv 325i 5k käigukast orig. + Z3 hoovastik 4,27 LSD topelt friktsioonketastega (Patrick) Salong Bi-Marco istmed, 2tk, terved. Homologeering aegunud. Kuni 180 cm pikale ja kuni 80kg on ok. Traksid 6p. Homologeering aegunud. FIA ringraja nõuetele vastav turvapuur. Puuriga on seotud ka esimesed ja tagumised amordikannud ja tagadiffri kinnitus. Rait Orupõld http://racing.kosei.ee/rait-e30coupe.html M-Tech II väike rool Rattad: 4*Azev A, 4*100, 17*8 Koos keskkapslitega, uued märgid kapslitel 4*225/45R17 Toyo R888 ühe sõidu sõitnud. Praktiliselt uued. Keldris ühtlases temperatuuris hoitud. 4*Velge 17*7,5 koos keskkapslitega 4*225/45R17 Goodyear GS3 vihmamustriga tänavarehvid, uueväärsed Lisaks on: M20, 2826cc vabalthingav mootor (156kw) - 288 nukk (Dbilas), 84 vänt, 84,5 kolb (pre fl), kerged tasakaalus kepsud, reguleeritav nukaratas, pea tehtud (Lill), Sisselase E34 540i segusiibriga, Suure muhviga 325E 5k käigukast Orig uksepolstrid ja tagumised küljepolstrid Keskkonsool ja juhi jalge juurest armatuuri alt kate E38 740i Brembo 4 kolviga suportid - kokku 4 tk Kapoti, esistange ja pagasiluugi klaasfiibrist vormid (väga korralikud, kunagised DC-ICE / Tuuning.ee vormid). Riiulitäis igasugu kola mis sai algselt auto küljest eemaldatud - keskluku mootorid, päiksesirmid, turvavööd, õhufiltri korpus, segusiibrid, erinevad K&N filtrid jne, jne… See auto on olnud viimased 18 aastat minu oma. On siiani väga kiire auto ringrajal, eriti just väiksematel ja tehnilistel radadel nagu Rapla ja Tabasalu. Uuel Sauga rajal pole sõitnud. Aga vanal rajal sõitis vabalthingava 155kw mootoriga aegasid 61 sek. Hind: 15 kEUR Asub Tallinnas. On sõidukorras. Näitan tõsistele huvilistele. Tel: 56 666 660 Turbomootoriga Tabasalus: Vabalthingava mootoriga Raplas: Vabalthingava mootoriga vanal Sauga rajal: Vabalthingava mootoriga 1 miil:
    6 punkti
  2. Kõige lihtsam ja odavam lahendus on leida kõrvalistujaiste. Sellest olen siin palju rääkinud ja ka sulle eraldi, kui mälu ei peta. Istub üks ühele, siinide vahetusega saab igaüks hakkama. Nüüd tekib küsimus, kust seda saada? Tõsi, e30 juppide saadavus pole enam kiita, kuigi helehall r6 mustriga kraam pole otseselt haruldane. Tuleb koguaeg valvel olla, ka siis kui veel häda käes pole. Kindlasti on ebay abiks. Mul ka ilmselt leidub midagi, samuti on sellise mustriga spordikad mul pms olemas/üle (probleemiks ka tagumikualused)(nendest oleme ka rääkinud, ja odavamaks see lõbu ei lähe) Õmmeldes uue riidega, jääb see võõrkehana ülejääk sisuga võrreldes. Doonorina tagaistet kasutada ei saa üldjuhul, sisse pressitud triibud segavad ära selle ürituse. On ka variante, kus need triibud välja istutud, siis isegi kannatab kasutada, aga riidel mingid jäljed ikka sees. Hetkel ebayst tellitud tagaistmeriie olemas, vbl omanik nõus sulle ka loovutama, kui tahad nii jännata. Samuti sai välismaalt otsitud seda riiet ja saadeti tasuta proovilapp. Polnud päris see jällegi. Võin uurida, kui tahad ikka uut. E34 seest peaks leidma sama mustriga kraami. Nii et variante on, aga samasugune kõrvalistujaiste oleks parim lahendus. Just eelpool mainitud porooni teema tõttu ka. Istmete kestvus sõltub täiesti kasutamisharjumustest ja riietest. Lühikesed otsad(sisse välja koguaeg), taguotsa keerutamine istmepeal (istud sisse ja keerad ennast rooli), põlvedega istmepeal, lapsed ja loomad jalgupidi, kahekesi ühe istmepeal (mõneljuhul võib ka seda ette tulla :)), niiskus - kõik see eelpool mainitu hävitab kiiresti. Teksad, teksatrukid ja needid teevad väga lühikese ajaga 1:0. Tean inimesi, kes sadu tuhandeid sõitnud e30-tega ja ei ole istmetega probleeme Nb! Pildil olev kõrvalistujaiste vajab ka juba tegemist, enne kui hilja. Edu valikutes ja otsingus!
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus