Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 18.04.2021 kõikidest kohtadest

  1. Kere: 1989 aasta 325i orig M-Tech II kere. Korralik ja ei roosteta. Enamus kerest originaalvärvi all. Terve originaal M-Tech II ring, va esistange nahk, mis on praktilisuse mõttes koopiaga asendatud (erinevalt originalist on sellel stange nahk ja spoiler ühes tükis). Kapott ja pagassi luuk klaasfiibrist ja kiirkinnitustega. Paigaldatud ilma luugita katuseplekk Mootor: M20 2,7 stroker 400hj/290kw 5500 rpm 520nm @ 5200 rpm 1,1 bar ülerõhk ETA vänt, ETA kepsud, ETA kolvid M20B25 “885” plokipea ja orig 2,5i nukk Surveaste 8,3:1 Holset WH1C (sama nagu HX35) turbo. Audi S6 wastegate HKS SSQV replica BOV Tatech 6 aju kõikide lisadega (sequential injector control, direct ignition - wasted spark, Internal closed-loop wideband controller, wastegate control, anti-lag system, flat shift, launch control, traction control) http://tatech.fi/ 2.5" roostevabast sisselaske torustik + intercooler Bosch 044 kütusepump ja vahepaak Terassukas kütusetorud 3” väljalase (ei ole liialt vali) Veermik: E36 võimendiga roolilatt BMW E30 M3 gr A Bilstein amordid ja Partricku poolt tehtud coiloverid (tagumised vedrud on ka amortide peal) Reguleeritav esimene stabikas (Lill) Alumiiniumist E30 M3 õõtshoovad Rattad tikkpoltidel (4*100) Tagasillas õõtshoovad reguleeritavad (Lill), õõtsapuksid - Powerflex Tagasillapuksid alumiinumist (Lill) Esiõõtsadel ekstsentrilised M3 polüpropüleen puksid, Powerflex Esimestel amordipüstakutel reguleeritavad uniballiga camber plate’d (Lill) Pidurid: Esimesed pidurid: 312*25mm (Audi S3) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/312mm/312mm.html + E34 540i sadulad Tagumised pidurid: 294*19mm (E46 328i) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/294mm/294mm.htm + E34 540i sadulad E34 540i piduri peasilinder Ferodo DS2500 uued klotsid Terassukas piduritorud (Lill) Jõuülekanne: Kerge M20 hooratas (Lill) 535i 240mm siduriketas Audi UrS4 2,2T sidurikorv 325i 5k käigukast orig. + Z3 hoovastik 4,27 LSD topelt friktsioonketastega (Patrick) Salong Bi-Marco istmed, 2tk, terved. Homologeering aegunud. Kuni 180 cm pikale ja kuni 80kg on ok. Traksid 6p. Homologeering aegunud. FIA ringraja nõuetele vastav turvapuur. Puuriga on seotud ka esimesed ja tagumised amordikannud ja tagadiffri kinnitus. Rait Orupõld http://racing.kosei.ee/rait-e30coupe.html M-Tech II väike rool Rattad: 4*Azev A, 4*100, 17*8 Koos keskkapslitega, uued märgid kapslitel 4*225/45R17 Toyo R888 ühe sõidu sõitnud. Praktiliselt uued. Keldris ühtlases temperatuuris hoitud. 4*Velge 17*7,5 koos keskkapslitega 4*225/45R17 Goodyear GS3 vihmamustriga tänavarehvid, uueväärsed Lisaks on: M20, 2826cc vabalthingav mootor (156kw) - 288 nukk (Dbilas), 84 vänt, 84,5 kolb (pre fl), kerged tasakaalus kepsud, reguleeritav nukaratas, pea tehtud (Lill), Sisselase E34 540i segusiibriga, Suure muhviga 325E 5k käigukast Orig uksepolstrid ja tagumised küljepolstrid Keskkonsool ja juhi jalge juurest armatuuri alt kate E38 740i Brembo 4 kolviga suportid - kokku 4 tk Kapoti, esistange ja pagasiluugi klaasfiibrist vormid (väga korralikud, kunagised DC-ICE / Tuuning.ee vormid). Riiulitäis igasugu kola mis sai algselt auto küljest eemaldatud - keskluku mootorid, päiksesirmid, turvavööd, õhufiltri korpus, segusiibrid, erinevad K&N filtrid jne, jne… See auto on olnud viimased 18 aastat minu oma. On siiani väga kiire auto ringrajal, eriti just väiksematel ja tehnilistel radadel nagu Rapla ja Tabasalu. Uuel Sauga rajal pole sõitnud. Aga vanal rajal sõitis vabalthingava 155kw mootoriga aegasid 61 sek. Hind: 15 kEUR Asub Tallinnas. On sõidukorras. Näitan tõsistele huvilistele. Tel: 56 666 660 Turbomootoriga Tabasalus: Vabalthingava mootoriga Raplas: Vabalthingava mootoriga vanal Sauga rajal: Vabalthingava mootoriga 1 miil:
  2. Ma ei tea mis teie arvate aga minu meelest mustad sobivad paremini🤔kuidagi sulandub liistude asjadega kokku😁reaalselt veel parem. Arvayavasti sedaaniõt läheb hea nodi endale ja kere müün edasi 😊
  3. Lõpuks sain aega, et pill koju tuua😍
  4. Kõige lihtsam ja odavam lahendus on leida kõrvalistujaiste. Sellest olen siin palju rääkinud ja ka sulle eraldi, kui mälu ei peta. Istub üks ühele, siinide vahetusega saab igaüks hakkama. Nüüd tekib küsimus, kust seda saada? Tõsi, e30 juppide saadavus pole enam kiita, kuigi helehall r6 mustriga kraam pole otseselt haruldane. Tuleb koguaeg valvel olla, ka siis kui veel häda käes pole. Kindlasti on ebay abiks. Mul ka ilmselt leidub midagi, samuti on sellise mustriga spordikad mul pms olemas/üle (probleemiks ka tagumikualused)(nendest oleme ka rääkinud, ja odavamaks see lõbu ei lähe) Õmmeldes uue riidega, jääb see võõrkehana ülejääk sisuga võrreldes. Doonorina tagaistet kasutada ei saa üldjuhul, sisse pressitud triibud segavad ära selle ürituse. On ka variante, kus need triibud välja istutud, siis isegi kannatab kasutada, aga riidel mingid jäljed ikka sees. Hetkel ebayst tellitud tagaistmeriie olemas, vbl omanik nõus sulle ka loovutama, kui tahad nii jännata. Samuti sai välismaalt otsitud seda riiet ja saadeti tasuta proovilapp. Polnud päris see jällegi. Võin uurida, kui tahad ikka uut. E34 seest peaks leidma sama mustriga kraami. Nii et variante on, aga samasugune kõrvalistujaiste oleks parim lahendus. Just eelpool mainitud porooni teema tõttu ka. Istmete kestvus sõltub täiesti kasutamisharjumustest ja riietest. Lühikesed otsad(sisse välja koguaeg), taguotsa keerutamine istmepeal (istud sisse ja keerad ennast rooli), põlvedega istmepeal, lapsed ja loomad jalgupidi, kahekesi ühe istmepeal (mõneljuhul võib ka seda ette tulla :)), niiskus - kõik see eelpool mainitu hävitab kiiresti. Teksad, teksatrukid ja needid teevad väga lühikese ajaga 1:0. Tean inimesi, kes sadu tuhandeid sõitnud e30-tega ja ei ole istmetega probleeme Nb! Pildil olev kõrvalistujaiste vajab ka juba tegemist, enne kui hilja. Edu valikutes ja otsingus!
  5. Nüüd 2aastaks olemas ülevaatus ja numbrid kah käes😊
  6. Aeg teha kerge update. Ajasin siis ka auto garaasist välja. vahepeal sai pidureid uudndatud. 4x kettad+klotsid tagumised piduriplekid uued käsipiduri trossid+kogu ketta sees olev käsipiduri majandus. tundub et lõpuks sain ka mootori ilusti tööle ja liikuma peale vanoste vahetust ja uue õhulugeja paigaldust (febi bilstein) esimesed 9 laiad veljed sai ka vahetatud 8 laiade vastu peale mida on ikka tükkmaad mugavam sõita.
  7. Nii, esimesed 100 km on sõidetud. Käima läks auto poolest pöördest, enne kontrollisin vaid mahlad üle ja süüdet. Mõnus on ikka sõita sellise "iseloomuga" autoga. Igal pool pead pöörduvad ka.
  8. Tagumised randid tahavad tegemist aga vähemalt veljed käes😊
  9. See toru täitsa saadaval, mitmetel juba kasutanud, natuke on vaja modida ja lõigata. https://www.specialclassicparts.de/epages/83478026.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/83478026/Products/KA006 Eks ta kulukas ole selle torukatte pärast, mis ka vaja muretseda, aga hädapärast käib odavam fiibrist alternatiiv ka. Pole veel hilja, koopast nagunii pildi järgi kinnitused puudu, tanketoru oma jms. Üks auto, üks tegemine ja ega odavat pole enam midagi isegi ise tehes Edu tegemisel!
  10. Jupp pausi vahel olnud, aga auto põhimõtteliselt laiali. Mootor veel maha tõsta, põhjaalused vollad/torud/kütusepaagiga seonduv ja mingi pudipadi. Nüüd nägi siis täies ulatuses, kui ära kõdunenud täpselt on. 😀 Esimesed nurgad teadatuntud värk, nüüd lõin ka need parandused eest ära. Ja siis on see rooli kõrval olev auk, mille kohta juba keegi kunagi mainis, et poltidega mingi plaat ette löödud. Plaadi tagant paistis siis siuke teema. 😀 Kõige nukram ja minu jaoks ootamatum on tagant parem koobas. Seal ikka uss korralikult järanud. Jällegi oli mingit paikamist tehtud, sai need eest ära löödud ja mõnest kohast hakkas veel näpp läbi. Lahe, mis ma muud oskan öelda. 😀 Kokkuvõtteks oma võhiku pilguga vaadates läheb see asi mul veits kulukamaks kui algul arvasin, aga vist midagi väga utoopilist ei ole. Samas tööd on. Äkki päris vaeseks ei jää! Lammutamine ise läks isegi libedamalt kui arvasin. Esimest korda nii hingega asja kallal ja kakun tervet autot laiali. Kärukonksu kronsa oli üks hullemaid asju, millega jebisin - ca 3h võibolla. Pealmised mutrid olid pagassis hea lihtne lahti keerata. Alumised aga põhja all nii vända koha peal ja korralikult kinni roostetanud. 😀 Teine asi oli kardaan. Auto pukkadel, selili auto all lehtvõtmega neid polte lahti keerata ei olnud kõige mõnusam. 😀 Kast seevastu tuli nagu naksti alt ära. Lõpetuseks mõned suvalised pildid veel galeriist! (Vahepeal tahavad tummisemad autod ka vägisi garaaži mahtuda) (Siis kui eestpoolt veel auto nägu oli)
  11. Töin talvekorterist ära eile - vaikselt suveks valmistuma, kuna postkasti tuli selle paari kuuga ainult tingijaid ja muid jutumehi. Möned tegemised veel hinge peal, mida peab likvideerima (äravoolud tulemüürist, salongi veidi kohendada) ja peaks veel ütlema, et kuna auto pole suvest saadik pesu saanud siis pole kindel, et kas see punane töesti juba nii tuhmunud selle ajaga vöi meeled petavad. 😄
  12. Novembri alguses sai masin peitu ära viidud. Eelmine nädalavahetus oli ilm nii ilus ,et sai auto koju ära toodud. Õnnestus üsna hea hinnaga uus mootor ka saada ,tegu siis 3.0d 160kw See aasta üritan veel ära sõita ja ehk järgmine aasta tuleb iluravi tegema hakata. Asi on ikka kaunis koledaks läinud.
  13. Sai siis see nädal auto legoks tõmmatud taas. Alt tuli käigukast ja differ, vahetusse radikas, termostaat, veepump. Kast ja differ said alt tulles ka kerge pesu ja viisakamaks. Lõpuks vahetasin oma katkised diftikaane puksid polude vastu välja, uus sidur läks koos m30 ühemassilise hoorattaga sisse. Et starterit kasutada saaks, läks uut pendiksit ja m50 starterit vaja. Uue pendiksi saan esmasp ja siis uuesti auto liikuma. Termostaat oli ebameeldiva üllatusena seest eelmise mootori omaniku poolt tühjaks tehtud. Tükk aega vaatasin, et mootori temp jube anomaatiline. Aga peaks nüüd kõik uus ja värske olema ja ehk toimib lõpuks jahutus. Sisse läks 79 kraadine termostaat. Lisan siis lõppu veel pildi hetke olukorrast kapoti all. Kohale jõudsid mac klapp, see siis läbi progreaju boosti juhtimiseks abivahend ja Spali el ventikas. Need peaks ka külge panema ja saaks lõpuks kapotialuse juhtme porno ka ilusaks.
  14. Aeg möödub kiiresti. Vahepeal toimunud siis niipalju, et tegemisse läks ikkagi FL kere. Auto oli maalri käes peaaegu 2 kuud, selle aja jooksul kaevas ta välja auto murekohad, tegi vajalikud keevitused, eeltööd värvimiseks ning auto sai värvi alla. Valisin 2 värvi vahel, milleks oli BMW Marrakesh Brown ja Volvo Maple Brown. Lasin valimise lihtsamaks tegemiseks kaks detaili erinevate värvidega ära värvida ja valituks osutus Volvo värv. Maalriks oli üks kohalik, kelle tööga on ümbruses kõik rahule jäänud, ei ole küll kambris värvitud, kuid kvaliteet on väga hea. Aga mis siin pikalt ikka lobiseda, panen pigem pilte, mis räägivad ise jutu ära. Hetkel on autol tegemises põhjaalune ning seejärel laob kokku sillad.
  15. Pääsu pole😁 Täna sai proovitud veel nina kokku panna ja tundub, et saab nende b osa tiibadega kokku küll.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.