Teen ka ajaviiteks teema autost, et veidi "päevikut" pidada.
Sai mõnda aega tagasi ksf Kristo käest ostetud pre-FL 325e sedaan. Ostuotsusele aitas oluliselt kaasa korralik nahksisu, kõva kere ning üsna originaalilähedane seisukord.
Hetkel on auto garaazis talveunes ja külmal ajal ilmselt palju seda ei näpi, hetkel muud kiire loomuga asjad käsil. Kevade poole, ilmade soojenedes tuleb kindlasti nokitsema hakata. Esimese asjana tahan selgeks mõelda, mis saab kerest/värvimistöödest, kuna kooruv lakk esitiival ja täpiline esipõll jätab autost natuke nigela mulje, lisaks on veel väiksemaid ja mitte nii silmapaistvaid miinuseid.
Kõige suuremat koini olen siiani saanud näha spidomeetriga. Alguses ei töötanud ja kahtlus oli, et juhe tšuktsib difri juures, kuna spido oli kadunud pärast difrivahetust. Mõõtsin ja toimetasin, liigutasin juhtmeid, kuid tulemust ei olnud. Proovisin ka teist andurit, ei midagi. Kelladeplokki sisse vaadates sain spidomeetri mingiks hetkeks tööle, kuid nüüd jälle poolenisti kadunud. Maanteel hakkab kiirust näitama, kuid näitab vähe, ütleks et alustab ~20-st ja tunniajase sõiduga ehk suudab näidata 90-100ga sõites maksimum 80, kuid näit kõigub ja väiksematel kiirustel ei näita praktiliselt midagi. Signaal oleks nagu ülikatkendlik, aga kust see lonkab, ei oska aru saada. Vist ikkagi juhtmest, sest teise plokiga oli sama tulemus. Mul on üks plokk veel, kuid sellel ei kõssa spidomeeter üldse midagi. Hea meelega kontrolliks oma plokid mõnel teisel autol üle, siis saaks vähemalt midagi välistada.
Vajalikematest juppidest oleks vaja leida korras ekraaniga 6-nupuline "kompuuter", praegusel on ekraan loojas. Elektrilise antenni releed samuti tarvis, et asi toimetama saada, ilmselt külastan selle murega elektroonikapoodi kui kellelgi seda kasutult seismas ei ole ja maha ärida ei taha.
Pildid küll kehvad ja telefonist, kuid kuna fotomaterjal pidavat ütlema rohkem, kui 1000 sõna, lingin need ikkagi siia üles: