Omate ikka veel karpat, või on juba ümber swapitud? Või ehk keegi teine satub siia samusele teemale ja üritab siit abi leida.
Igastahes olen ise päris pikalt seda karburaatori keelt õppinud ja leidsin lõppude-lõpuks vea miks gaas peale jääb. (vähemalt üks põhjustest, võib ka mõni muu jama olla)
Nimelt http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-2-doors/Europe/316-M10/L-M/jan1986/browse/fuel_preparation_system/throttle_housing/
vaata siit saidilt kas nr 2 jubin nimega "lever" (karpa küljes olev kollane plastik julla) on väga kulunud, kui on, siis on 100% tõenäosus, et gaas jääb peale 2k-3k pöörde juures.
Muudele pierburgi anomaaliatele pole veel lahendust leidnud. Nimelt mul õõtsuvad kohapeal pöörded, (elektriline toores surub rütmis gaasi, ehk siis mägngib pööretega kohapeal ~800-1,1k)
- kui kellegil on kogemusi, siis igasugune abi oleks väga suureks tänuks!