Hüppa postitusse
Postitatud
No nii .
Sai võetud 7ese asemele vähe väiksem ja vana klassik. kunagine unistus e30.
Kaua sai otsitud ja vaadatud, ning leitud sai. Auto leidsin soomest, aitab küll eestist ostetud autodest.
pikka juttu hetkel ei ole , 
 
mootoriks penskaril 1.8 77kw. 4-e kast
värvus originaalis alpineweiss, kuid on väga kehvasti ülevärvitud, uste pealt värv jookseb.(pildid hiljem)
sisu tavaline sinine , aga see eest korras, armatuur korras , tuled viled töötavad ja põlevad.
mootor tiksuvaba , ergas. 
siduri survelaager teeb häält hetkel.
differ natuke undab, ei ole jõudnud õli kontrollida.
elektripeeglid.
peale pandud m tech 1 sportrool nahk.
pagassi lip. ei tea kas mingi hiinakas.
paar kuud tagasi tehtud ülevaatus.
autol ka mingi madaldus , suhteliselt jäik on .
paremat jutttu ja pilte jne jne saab natuke hiljem kui rohkem aega.
 
hetkel 100 km sõidetud, probleeme pole old.
 
paar pilti ka , hetkel paremaid ei ole, ei ole võimalust old.
 
 
eee.jpg
lundjalund.jpg
10699292_722449464497395_980378611_n_cop
 
sisust ka olemas nüüd ebakvaliteetne pilt
nüüd olemas ka sisu pilt kohustuslik
 
nataki.jpg

Muudetud , muutis ragnarm

Esiletõstetud vastused

  • Autor

olen huvitatud musta värvi sisust ja uksepolstritest .

 

ning täna sai ka tuled üle tõmmatud musta kilega, tulemusest natuke hiljem kui fotoka saan .

 

tuled.jpg
aaa.jpg

Muudetud , muutis ragnarm

  • Autor

täna rändasid autole eesti nr-märgid , pärast väike proof ka . auto näeb kohe viisakam välja eesti nr-terga

  • 6 kuud hiljem...
  • Autor

Nii, pole ammu kirjutanud.

Sain omale kauaoodatud m50b25 e36 pealt koos k.kastiga,ajuga,juhtmestikud, kardaani sain veel kupee oma. Ühesõnaga terve komplekti..

Hetkel asi nii, et tarvis mootoripatju veel .

Kardaaniga hetkel 50/50

Pidurivõimendi väiksem omal kohal ja küljes

E34 põhi olemas.

Nädalavahetusel saab vb asja kapoti alla. Loidan vähemalt.

Vaja veel : Eest taha uus sumbuti teha .

Kõik õlid vaja vahetada.

Jahutussüsteem teha.

A vahepeal sai ka diffrit keevitatud

Ning veovõlli mis otsustas puruks minna.

Japole vaja ette heita , et pildikvaliteet annab soovida kuna paremat seebikarpi pole kuskilt võtta.

post-1445-0-89142000-1428941291_thumb.jp

post-1445-0-84658300-1428941319_thumb.jp

post-1445-0-15409200-1428941359_thumb.jp

post-1445-0-69591600-1428941372_thumb.jp

post-1445-0-42855500-1428941431_thumb.jp

post-1445-0-00438000-1428941445_thumb.jp

post-1445-0-25712800-1428941593_thumb.jp

  • Autor

Jahh tõsi ta on, et kapotialune on puhas. Sellest ka mõned hädised pildid.

Ning muidugi tõsiasi on see, et kui tahaks kapotialust nn "puhtaks" teha, siis tuleks kapotialune uuesti ülevärvida ennem peale tõstmist. Mis muidugi on hetkel küsimärk.

Homme saab hakata mootorit peale tõstma, vaja "paar" asja veel teha.

Kui kaamera aku täis saab ning ka pildid lõpuks ARVUTIGA normaalselt üles laetud, tulevad kogu kompotist paremad pildid.

Neljap ehk saab masina tööle ja kardaani tehtud+sumbuti valmis. Siis ei ole muud kui nv testida.

Seniks päikest.

post-1445-0-45293600-1429024576_thumb.jp

post-1445-0-02054800-1429024646_thumb.jp

Muudetud , muutis ragnarm

  • Autor

Aega läks aga asja sai.

Mootor peal, nüüd vaja juhtmestik ühendada, kardaani probleem vaja lahendada, jahutussüsteem teha. Ja peaks olema paugupill.

 

+ lisaks ära selle , et jätsin väljalaske külge , hoovastiku külge , sisselaske külge , täiskompott . ei pidand lõikama mitte midagi , lihvima ei pidand ka pidurivõimendit mida siin lugedes olen teada saanud et paljud peksavad, sama ka sisselaske kohta et lihvitakse ribisi jne. ei pidand ka mootorinurka muutma et mahuks vahele (jutt sellest et siis juhipoolne padi kõrgemaks ajada) . kõik läks cm ja mm mängides, kere tõstes ja imeasju välja mõeldes kuid vahele ta läks mitte midagi lõhkudes.

 

11104056_472728662904507_1437358454_n.jp
11157964_472728802904493_172762040_n.jpg

post-1445-0-42274400-1429127466_thumb.jp

post-1445-0-27634200-1429127480_thumb.jp

Muudetud , muutis ragnarm

  • Autor

Vaja abi mootori ühendamisel. Kes tõesti tahab ja viitsib aidata. Võib teada anda. E36 m50b25 vaja ühendada e30 318i 86 aastaga

Vahele muidugi läheb, aga kas sa selle peale ka mõelnud oled, et sõidu ajal mootor liigub patjade peal? Ega siinsed soovitused pole niisama õhku pillutud, aga eks peale esimest tiiru tunned ise. :) Juhtmestiku jaoks ju skeemid olemas foorumis, pole midagi rasket kokku joota. :)

Summuti paigalduse kuldreegel näiteks on, et igale poole peab pöial vahele mahtuma, siis ei hakka üheski olukorras vastu käima. Usun, et kehtib ka mootoriruumis :)

  • Autor

Probleem on selles.

Juhtmed on kõik paikka ühendatud jooniste järgi ja 3 korda üle vaadatud. Kõik toimib peale selle et SÄDET ei ole ?? Kas on kuskil mingi juhe vaja juurde vedada v mass ??

Kontroll lambiga vaadates tuleb süütepooli voolu. Aga säde puudub. Juhtmed on veetud kasutaja eff teemas jooniste järgi.

Muudetud , muutis ragnarm

 

Selgus präegu see,et jorss kes mootori komlpekti müüs pani kaasa 2,0 aju 808 lõpuga ja vaja on vanosega 413 lõpuga vanose aju,vabandan ennem ajasin segamini et vanost pole,kuid on.

Kui uut aju otsid siis kindlasti kontrolli immo olemasolu. Vanosega pillidel on see üldiselt juba peal. Mul tuttav sai samamoodi mootori ja aju aga immo olemasolust ei teadnud midagi ja lõpuks läks ilmavanoseta juhtmestik aju ja nukad peale üks anduritest oli ka teistmoodi kas nuka või vända oma seda ei mäleta.

Ei teagi. Kui saab autot näha kust aju tuli siis pole hullu saab vaadata kas ews plokk on seal kusagil või siis süütelukuküljes rõngas juhtmega. Siemensi ajudel peaks kõigil peal olema ja bosch ajudel mootoritel millel kood 25 6s 2 ehk siis vanosega mootoritel alates 93 ja osadel 92 pillidel vähemalt minu loogika nii ütleb. Autodata järgi näitab vanosega key programmingut aga ilma vanoseta masinatel seda ei näita.

  • Autor

Tüüp kelle käest ostsin mootori ütles et ta ei tea ise ka kas oli immo v ei. Aga võti oli vanem old ja VIST ilma kiibita.

Kui sul umbes sellise kohapeale kahte juhet ei lähe nagu pildil kaks rohelist juhet siis pole immot või on see võtmerõngas sealt küljest ära võetud, osadel tuleb see lihtsalt pealt ära ja jääbki selline tavalise moega süütelukk nagu sul pildil.

 

DSCF1038.jpg

Muudetud , muutis sõge

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.