Hüppa postitusse
Postitatud
comment_83160

Eelmisest lahti saades, tuli suhteliselt kiirelt isu tagasi jälle omada sellist autot. Seega Kert tõi jälle ühe. 

Teema eelmisest:  



Seekord on autol nõksa parem seis kere poolest, helenahk sisu, el. katus ja automaat käigukast. Tehtud hetkel korralikult sisepuahstus ja rohkem pole jõudnud. Kui Tartu jõuab siis tuleks ära sisu kreemitada ja auto arvele võtta. Lisaks tuleks teha õlidevahetus ja ülevaadata sillad. El. katus täitsa toimib, kuid lukustus ei võta kinni ja tihendid võiks uued vaadata. (tehtud)

IMG_9474.jpg
IMG_9476.jpg
IMG_9507.jpgIMG_9513.jpg

Muudetud , muutis karlk

  • Vastuseid 66
  • Vaatamisi 8,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Niisiis. Uputan teema piltidega üle.  Laupäeval sai autot Stancestil näidatud ja osadele fotograafidele jäi ikka see kõrge auto ka isegi silma. Kahjuks autot sellisesse korda ei saanud nagu oleks s

  • Ilusaid pühi!

  • Niisiis. Uuendame siin ka väheke teemat. Auto veel viimast kuud vaikselt müügis ja kui uut omanikku ei leia siis kulgen autoga pikemalt.  Plaanides mootori swap  (kui kellelgi midagi pakkuda siis olen

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_83400

Nüüd siis auto arvel. Tehtud ka õlidevahetus ja sildu natuke korrastatud. Üks küsimus suuremale ringile. Nimelt tahaks autot natuke madalamaks ja jäigemaks saada. Praegu kuidagi ujub minu jaoks liiga palju. Mis oleks soovitused? Coilovere kindlalt ei taha. Hetkel olen mõelnud, et Bilsu amort ja mingid väikese madaldusega vedrud. 

WP_20140829_009.jpg

comment_83402

Bilstein B6 ja -40mm vedrud aga mitte odavama otsa omad (ehk siis välista FK, Jom jms) seljuhul? Samas oleks ikkagi odavam ehk coilid panna, ise praegu vaatan Racelandi valiku poole. Kui saaks USA-st need kätte normaalse hinnaga, siis oleks need vast mõistlikuim valik. 1-3 tolli madalduse vahemik ning erinevalt odavaima otsa coilidest peaks sõidumugavus pisut paremini säilima.

comment_83413

Tänan hariva infokillu eest, saan endalgi plaanid selgemaks. Seega võttes arvesse hind-kvaliteet suhte, siis kõige mõistlikum oleks ikkagi osta korralik vedru + amort?

comment_83414

See FK madaldus ei kõlba kuhugi, ära seda küll osta. Auto hakkab väga äkki ära viskama ja taga ots vajub kurvides painutades läbi. Mu venna autol on see -75/50mm. Tahab sellest lahti saada pikemat aega juba..

 

See kõlbab selleks, kui huvitab, et auto lihtsalt madal oleks, kuid seda teevad need odavad coiloverid ka. Välimuse poolepealt vaadates on see suht ideaalne kõrgus, rattad on koopas parajalt.

 

Parim lahendus tänavasõidu autole on see, kui sõidurõõm/kiirus ka tähtis on: 

 

http://www.bilstein.de/en/products/sport-and-threaded-ride-high-adjustable-kits/bilstein-b12-pro-kit/

Muudetud , muutis oo7

comment_83447

Siinkohal muidugi on see ka, et antud komplekt maksab umbes 600-700 eurot, mu vend uuris seda endale miski aeg selle FK jama asemele..

 

 

Lisaks ei paista auto just üleliia madal välja

Muudetud , muutis oo7

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_90401

Kevadiste ilmadega nüüd müügi mõtted jälle maha rahunenud. Kuigi plaanitud coilid/vedrustus jääb ära ja veel mõned plaanid, mis olid mõttes. 

Autole on aga valmis saanud veljed, mis veel ootavad BadaBlingi coatingut. 

IMG_1104.jpg



 

Muudetud , muutis karlk

  • 1 kuu hiljem...
  • 1 kuu hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.