Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
Myyr

M20B20 Ei käivitu

Küsimus

Nonii, võtsime ette siis rihmavahetusaie.

 

1 käivitus - Märgid paigas ja panime käima, käis nagu kellavärk. Kõik hästi

2 käivitus - panime asjad veel kokku ja igaksjuhuks keerasin veel käsitsi tiiru peale, käis klõps ja tuli välja,et pinguti oli lahti tulnud ja viskas rihma üle. ( see oli käsitsi keerates )

3 käivitus - Panime märgid paika ja panime uuesti käima ( lisaks vända ja nuka märgile panime ka jagaja paika ), mootor käis vist 4ja pütaga ja üldse turtsus.

4 - käivitus.. enam käima ei lähe. Säde on, kütet tuleb, Märgid kõik on paigas.. aga peksab tagasi sisselaskesse.

 

 

Õhtu otsa nu**inud aga ei leia enam lahendust, kõik on nagu 1. käivitusel aga käima ei lähe lihtsalt, paar küünalt märjad ülejäänud kuivad. Käib lihtsalt tühja ja ei luba ka üldse.

Surved olid korras

 

 

Milles võib probleem olla?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 18 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Olen pannud jagaja igakord paika vända ja nuka järgi. 

Jagajal seal endal see 0 asendi märk,  rootori klemm on sellega kohakuti ja esimese silindri klemm ka.

 

Märgid paigas aga käib ikka tühja.

 

 Ma ei saa muud moodi jagaja seda 0 asendit paika panna, kui ainult siis vända ja nuka ratta märkide klappimisel

Muudetud , muutis Myyr

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Homme mõõdan uuesti surved üle ja vajadusel kisun siis kaane täitsa maha.

Samas peaks olema häälest aru saada kas käib midagi pähe või mitte, kuigi ei tekinud ühtegi kõrvalist heli sinna juurde.

 

Ennem nagu töötas ja siis kadus järjest ära ..

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

kas süüde totaalselt vale või klapid kõverad, muidu sisselaskesse ei saa ju lüüa. Äkki polegi asi jagajas vaid küünlajuhtmete järjekorras. Vahest võib lihtne viga ka olla.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Mul sarnane mure. M20B20 jagaja ploki küljes. Samamoodi vahetasin mootoririhma ja jagaja ratta asend muutus uue paigaldusel raudselt. Auto käima ei lähe. Mis on lahendus? Kas kõik lahti ja jagaja rattal siiski mingi märk peal. Või saab ka otse jagaja asendit muuta ilma rihma maha võtmata?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Jagajat 180 kraadi valesti ei saa panna? Jalg peaks ju ühes soones olema, kui ma õigesti mäletan.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Jah, unustasin kirjutada. Kõik korras ja auto sõidab. Keerasin mootori 0 asendisse ja tõstsin jagaja hambavõrra edasi. Auto käib!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Mul mure 2.3 mootoriga. Rihma vahetasin ära. Käima ei lähe, märgid paigas ja lööb sisselaskesse. Sellel jagaja eraldi kõrval, mitte nuka otsas. Mis värk olla võiks sellega? Jagajast midagi näppides oleks tolku? 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Sul on süüde täiesti paigast ära kui sisselaskesse lööb. Asi plahvatab kui sisselaske klapid on lahti.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Sul on süüde täiesti paigast ära kui sisselaskesse lööb. Asi plahvatab kui sisselaske klapid on lahti.

 

 

Aga kuidas ta paigast läks? Ma jagajat ei näppinud. Kas rihma märke on võimalik siis nii 180 kraadi valesti kuidagi panna? 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Jagajat ajab ringi see rihmaratas mis õlipumpagi ehk siis see 3 ratas

 

Ja sellel ka ilmselt siis märk peal?  Oh mind lolli. :D Ei mõelnud üldse sellele ja sealt tuksi asi ilmselt läks, sest täiesti savilt panin tollele rattale. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ma pole ise sellel vanal M20-l rihma vahetanud. Vaata internetist, jagaja kaane all peaks vast olema. Tasub sinna kiigata.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ma pole ise sellel vanal M20-l rihma vahetanud. Vaata internetist, jagaja kaane all peaks vast olema. Tasub sinna kiigata.

 

Ma vist kehv googeldaja, sest üldse ei leia välja nende mootorite kohta midagi, kus jagaja mootori kõrval on. 

Huvitav, et kas seda annab jagajast paika panna nüüd mingi asja järgi või peab ikka rihma maha rõõmsalt võtma jälle. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ei pea, vötad välja ja paned sellisesse hambasse kuhu tahad. Kirjutasin juba, et 323i pole olemas nuka otsas jagajaga, köigil all.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ei pea, vötad välja ja paned sellisesse hambasse kuhu tahad. Kirjutasin juba, et 323i pole olemas nuka otsas jagajaga, köigil all.

 

Aga mille järgi ma paika panen, et süüde õigeks jääks? Uduloll olen sel teemal, pole siukse jagajaga autosid elusees näppinud. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele küsimusele...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus