Hüppa postitusse

325i 24v MSEFI '85 - Mart

  • Vastuseid 393
  • Vaatamisi 74,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

täna juhtus siis selline lugu, et sai ostetud Rootsist M5 turbo mootor.

Seega on kõik, mis kapoti alt minema lendab, müügis, 500 eegu eest.

;):D:D:D:D

täna juhtus siis selline lugu, et sai ostetud Rootsist M5 turbo mootor.

Seega on kõik, mis kapoti alt minema lendab, müügis, 500 eegu eest.

500.- huvitav pakkumine ;)

  • Autor

1. Aprill sai läbi, jätkame tööga :)

Täna sai siis pidurikama kokku kruvitud. Nüüd ka taga Suured Pidurid :)

Pildid tulevad mõni teine päev...

Taha mahub ilusti 15'' velg.

Selgus, et isegi ette on lootust mahutada 15'' veljed.

Minu olemasolevad Fondmetalid läheks alla, kui panna 30mm flants vahele (ET jääks 0)

Kui otsida nüüd mõned natuke normaalsema disainiga veljed, siis ongi korras :)

  • Autor

Tagumised pidurid:

img_6986.jpg

img_6987.jpg

Esimesed ka lõplikult koos:

img_6983.jpg

img_6985.jpg

Lisaks sai proovitud velgi alla.

ET -(miinus)2

Jäid natuke koopast välja :)

img_6989.jpg

Tere,

See tiivalaiendilahendus E30 puhul on küll sama koomiline kui seal vibraator selga püsti panna ;)

Kelle jaoks on asi kasulik kelle mitte, maitse asi :D

Miskise E9 või M1 küljes pole nagu paha variant aga E30 külge ...kamoon.

Pigem prooviks kuskilt miskid kiluvaraste (loe: Riia M3) paadilaiendid sebida ja sealt alt natukene tiivaäärt lõigata , et vale ET ratas alla nihutada.

Kui selle pärast sa neid ültse taga ajad?

Kui eesmärk on ainult väline imekspandavus ja särasilmi kinnitumine siis ma paneks pigem V8 ja hästi Valjusportsummuti.

Ei maksa minu arvamust nüüd tõepähe võtta ega pahaks minna, ma varemgi postiotsas karjunud suuri sõnu, seega iga mees tehku ikka nii oma kotti lagedaks kuidas tahab... :D

Muidu pidama saamise tellised on teil pädevad.

terv A

Kusjuures minu silmis sobivad M´i laiendid M´i mootoriga autodele ja pole midagi inetut kui kellelgi vahelduseks ka kaared on :roll:

  • Autor

Härra Metalheart..

Tead, nende kuuevarbaliste toodangu kohta on mul omad arvamused.

Pigem jätan ma asjad nii, kuis on, ja kruvin väikesed pidurid tagasi, kui kasutan seda lätijama...

Lisaks, M3 laiendid, ilma teistsuguse tagaluugi ja tagaklaasita on kuidagi poolik... Ja kui juba m3 kraami kasutada, siis tuleks see võtta United Motorsist, plekina :)

Aga siia lõppu paneks paar pilti... ma nimelt enne ei pannud sellistest laienditest pilte, kus küljes e30 ripub. Tahtsin inimeste reaktsiooni näha :)

http://farm2.static.flickr.com/1021/1472188579_bbcbabcf8f.jpg

http://farm2.static.flickr.com/1152/1472188513_b96526eb18.jpg

http://farm2.static.flickr.com/1259/1473040046_cbff105495.jpg

Oma autole ei paigaldaks neid kunagi aga maitsed on erinevad.

Varem meil siin Liivimaal on keevitatud plekist tiivaääred (näiteks Golf MK1).

Tere,

Sellel pildil mis sa panid on tüüpiline Nyrnburg ringi elajas.Sellel isendil mis pildil on tagarehvid all juba alates 14" ja ei pea silmas üldse seda mõõtu mille järgi enamus tänavapõletajaid oma kevadised rõngad muretsevad.

Rehvi laius sinu puhul jääb ju ammuilma sinna mõõdule alla...

See sinu velg jääb ju sinna laiendisse lisnaks...

Sry poisid, mo arvamus

terv A

No mina arvan ka et kui tõesti muud moodi ei saa siis sellised laiendid on igal juhul popimad kui pahtlist ja klaasriidest M3 "stiilis" laiendid...

ja mina saaks anda infi kust saaks osta tagaluugi ja akna ümbrise (klaasplast) :wink:

nii et olekski kena M3 replica

Kui terve auto rinka jaoks või rinka stiilis on siis on sellised kaared (esimesed mis siin välja on toodud) väga seks imo !

Kui lihtsalt tänava autole panna külge siis ütleks et ehe Porr.

  • Autor
No mina arvan ka et kui tõesti muud moodi ei saa siis sellised laiendid on igal juhul popimad kui pahtlist ja klaasriidest M3 "stiilis" laiendid...

Ma nõustun selle mehega :)

Ja mida rohkem ma neid erinevaid klaasplast-emmkolmesid vaatan, seda rohkem ma seda arvan :)

Are-le vastuseks... Ok, Nordschleife elajas mul just pole... aga viruringi elajas ka kindlasti mitte ;)

Igatahes, mida rohkem ma asja peale mõtlen, seda rohkem need mulle meeldivad... Iseasi, kas neid vaja ongi...

Aga asjast ka... täna hakkasin autot kergendama :)

Vahetasin terasest piduri peasilindri alumiiniumist variandi vastu. :D

Tegelikult oli asi siliindri diameetirs. See kasvas 20mm pealt 25mm peale. Tulemuseks tükkmaad lühem pedaalikäik.

  • Autor

Aga mina sain tagasilla kätte. :)

Sellel ei pea küll MITTE IIALGI enam pukse vahetama. Pukse lihtsalt polegi :)

Lisaks saab veel rattakallet ja kokkujooksu regullida nii, kuis vaja :)

Tõmbasin kohe musta värvikihi ka selga...

Homme üritab alla monteerida. Siis saab hakata jäika difri tala fabritseerima hakata.

Katsub homme UM-ist mõned vajalikud poldid-mutrid ka ära tellida.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.