Hüppa postitusse

reno14

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    66
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis reno14 postitas

  1. Alles. Kui huvi olemas, tule läbi vaata ja saad kindlasti kaubale. Asjad vedelevad jalus.
  2. Tere, Alles. Proovin homme nad välja tassida ja hetke seisust pildid teha. R
  3. Tere, Pakun müügiks tuuning (ei oska teisiti nimetada) peeglid. Hind 15.- (tuled ise järgi) Asukoht: Laagri 55 555 907
  4. Tere, Vedeleb garaazis komplekt borbeti velje kapsleid (seisukord nagu pildilt näha). Müün sümboolse tasu eest: näiteks 15eur (tuled ise järgi) Asukoht: Laagri 55 555 907
  5. Tere, Pakkuda müügiks vähe kasutatud Schricki klapivedrud 000202090 + taldrikud. Kasutusel olid bmw M30B35 mootoris. Hind 150.- 55 555 907 (asukoht Tallinn)
  6. bmwfans info kohaselt on samad kutsikad kasutusel ka M10 mootoriltel. Seega kellel need laual vedelevad, saaksid ehk mõõtmise teha. Kellel jäi segaseks millega tegu siis http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-Sedan/Europe/535i-M30/browse/engine/valve_timing_gear_cam_shaft_2/#1710975_30 detailid nr 30
  7. Tere, Kes saab aidata sellise teemaga: nimelt oleks vaja teada m30 3,5 mootori klappide "kutsikate" mõõtu asendis kus nad on nii öelda omavahel koos ehk tööasend. Kellel on nad käepärast saaks ehk ära mõõta. Milline on kitsama otsa ja milline on suurema otsa mõõt? Aitähh ette!
  8. reno14

    S38 E30'le

    Minu omal jah pigem ikka turbo pärast see Sai siin teema autorile väheke infot jagatud. Põhiline asja juures on mootori asetus, kas läheb ta vahele nii öelda sirgelt või nurga all. Minu omal on mootor korraliku kaldega väljalaske kolle suunas. Sedasi mahub ta ära. Kui nüüd panna M5 mootor ja kenasti sirgelt, siis võib juhtuda et kapott kinni ei lähe. Mina pigem paneksin mootori kergelt viltu, kui hakkaks sillatala jne muutma. Sillageomeetria muutmine on pms oksa saagimine millel sa istud.
  9. reno14

    M: FL udutuled (esimesed)

    Müüdud võib teema lukku panna!
  10. reno14

    M: FL udutuled (esimesed)

    Tere, Saada mulle oma e-mail. Kui mõni kasutaja kes juba on saanud pilte, oskab siis võiks need pildid siia üles visata. Tänud!
  11. endiselt oleks soov tihendi järgi. Võib pakkuda ka korralike udukaid (terved, koos tihenditega, originaalid).
  12. Tere, Müügiks pukseerimis kolmnurk mis oli kasutusel bmw e30, kinnitub ette stange amortide külge. Korralik, tugev, kaasa võin anda ka otsad mille saab keerata stange amordi sisse, kuhu kolmnurk kinnitub (kes soovib võib ka ise teha). Hind: 75eur Asukoht Tallinn, 55 555 907
  13. Tere, Soov osta FL parema poole udutule kummitihind (tihend mis paikneb udutule ümber ja toetab vastu stanget). Tallinn, 55 555 907
  14. Tere, Kas kellegil on pakkuda korralike suunatulesid (koos pirni pesadega) ja coupe kerele korraliku kapotti (FL kere)? Asukoht Tallinn, 55 555 907
  15. Minul kasutusel olnud pms sama lahendusega kolmnurk mis Silwer`l (ainult pikem, mul ca 1,5m). Kinnitus meetod samuti sama, kolmnurk istub kinni kõrvade külge mis omakorda on kinnitatud siis pukseerimiseks ettetähtud kohta (ehk esistange amordi külge). Olen seda autot vedanud enamusest linnamaasturiga, ehk vedav auto on alati olnud raskem kui veetav. Mitte kordagi ei ole ma tulnud selle peale, et paneksin veetava auto rooli lukku! Kui ma soovin keerata järsemat kurvi, siis mis valemiga see veetav auto minu taga soovitud pöörde ära teeb, ilma suuremate kangutamisteta? Seega rool on alati lukust lahti ja auto käitub vedamise ajal üli viisakalt, ei kisu, ei vingerda ei tee midagi mida ta seal taga vedades ei peaks tegema. Ainuke koht kus tekib ebameeldiv tunne, on olukord kus veetav auto ja vedav auto on eri laiusega ja rattad satuvad eri kohta sõiduteel (jutt käib ära vajunud vaalus teedest). Siis on tõesti vahel tunne, kuidas tagumine auto tahab leida omale parema positisooni. Olen selle kolmnurgaga sõitnud ka 90km/h mitte mingit probleemi, sõidab järgi kergemalt kui suvaline haagis millel 500kg raskust peal. Muidugi ei ole mõistlik seda teha pikemal sõidul. Suurimaks miinuseks on sellisel pukseerimisel ajakulu ehk siis vurad 50km/h, kuid see on ka igati õigustatud liikluseeskiri (ohutus jne). Asi millega enamus vast pole arvestanud on aga veetava auto tervis Minu super hüper viimane sõit selle kolmnurgaga oli ühele haapsalu üritusele, kus siis koju sõit sai ette võetud läbi Martna, mnt oli aga poole pealt remondis ja terve mnt laiuses oli tee üle lastud freesasfaldiga! Sõidukiiruseks võtsin max 30km/h, enam aeglasemalt ma lihtsalt ei suutnus seal kulgeda. Koju jõudes oli siis tulemuseks: purunenud esitule klaasid (kõik 4), õnneks udukaid siis polnud autol, stange ja esitiivad olid justkui läbinud ideaalse liivapritsi, ehk värv oli nii maas kui üldse olla sai, samuti sai kapott omajagu kivitäkkeid, lisaks oli kapotialune täis freesasfaldi kive, seega enne järgmist käivitust sai ikka omajagu aega kulutatud, et kõik kivid mitte vajalikest kohtadest eemaldatud saaksid. Kusjuures vedaval autol olid porilapakad täiesti olemas! Peale seda üritust pole ma antud kolmnurka kasutanud
  16. reno14

    O:M-Tech II tagastange

    Teema lukku, õnnestus osta nii esimene kui tagumine originaal
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus