Soetasin endale Kasutaja Lauri1 käest järgmise rullika. Seekord siis pikalt otsitud diisel touringu.
Masin veeres tehasest välja 02.09.92a. Lisadest olid peal '
169-diesel kat;
219-kolme kodaraga sportrool;
314-klaasipesudüüside,juhiukse ja peeglite soojendus;
400-meh.katuseluuk;
413-pakiruumi võrk-ruloo;
423-veluurjalamatid;
428-ohukolmnurk ja esmaabikarp;
481-sportistmed;
498-tag.peatoed;
510-pooltulede kõrguse reg
;520-eesmised udutuled;
556-väike kompu;
654-raadio/makk BMW Bavaria C III;
675-sound süsteem;
681-katuseantenn;
690-kassetihoidja keskkonsoolis
;801-saksa versioon.
Enamus nendest asjates on siiani alles. Juurde on veel lisatud kohtvalgustitega keskmine peegel ja püsikiirusehoidja, kesklukk ja isegi mingi signa.
Kui ta ära tõin Keilast siis järgmine päev vormistasin kohe ümber ja tegin kindlustuse. Veel viimasel ajal olen investeerinud temasse hulga raha.
Lasin ära vahetada hammasrihma koos rullikuga, tagumise sumpapüti panin oma IS oma, kuna vanal olid sõelad sees lahti :? . Veel vahetasin ära sisemised rooliotsad ja käisin ära sillastendis, et esirattad ikka otse jookseks. Is-lt võtsin hella black'id ja tegin korda ning panin ette. Üks kaugtuli vajab uuesti lahtivõtmist ja iluravi seestpoolt. Kütusefiltri vahetasin ka ära. Veel vahetasin selle anduri ära mis tagadifrisees on ja nüüd töötab spidokas perfektselt. Hetkel vist rohkem polegi teha kui toonklaasi tahan panna. Suverehvid koos valuvelgedega panin ka alla, kui peakski uuesti lumi maha tulema siis eks panen talvekad alla tagasi.
Selleks et muigugi seda 16x7.5 velge saaks alla panna pidin ette panema 7mm flansi, sest muidu läks velg vastu püstakut. Flansi lasin treida vanast e30 pidurikettast.
Loodan et niipea keegi mulle ette ei sõida ja et ise ka lollusi ei tee ja ära ei lõhu masinat
tahaks ikka kulgeda temaga mingiaeg.
Paar tänast pilti kh.
Siin siis näha ära põhilised kere iluvead.
Esialgu olen autoga veel väga rahul. Loodan et hullupööra lagunema ei hakka ja teenib mind hästi.
PS!!! Kui kellegil vedeleb ühte sellist veljekapslit siis võib teada anda.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Soetasin endale Kasutaja Lauri1 käest järgmise rullika. Seekord siis pikalt otsitud diisel touringu.
Masin veeres tehasest välja 02.09.92a. Lisadest olid peal '
169-diesel kat;
219-kolme kodaraga sportrool;
314-klaasipesudüüside,juhiukse ja peeglite soojendus;
400-meh.katuseluuk;
413-pakiruumi võrk-ruloo;
423-veluurjalamatid;
428-ohukolmnurk ja esmaabikarp;
481-sportistmed;
498-tag.peatoed;
510-pooltulede kõrguse reg
;520-eesmised udutuled;
556-väike kompu;
654-raadio/makk BMW Bavaria C III;
675-sound süsteem;
681-katuseantenn;
690-kassetihoidja keskkonsoolis
;801-saksa versioon.
Enamus nendest asjates on siiani alles. Juurde on veel lisatud kohtvalgustitega keskmine peegel ja püsikiirusehoidja, kesklukk ja isegi mingi signa.
Kui ta ära tõin Keilast siis järgmine päev vormistasin kohe ümber ja tegin kindlustuse. Veel viimasel ajal olen investeerinud temasse hulga raha.
Lasin ära vahetada hammasrihma koos rullikuga, tagumise sumpapüti panin oma IS oma, kuna vanal olid sõelad sees lahti :? . Veel vahetasin ära sisemised rooliotsad ja käisin ära sillastendis, et esirattad ikka otse jookseks. Is-lt võtsin hella black'id ja tegin korda ning panin ette. Üks kaugtuli vajab uuesti lahtivõtmist ja iluravi seestpoolt. Kütusefiltri vahetasin ka ära. Veel vahetasin selle anduri ära mis tagadifrisees on ja nüüd töötab spidokas perfektselt. Hetkel vist rohkem polegi teha kui toonklaasi tahan panna. Suverehvid koos valuvelgedega panin ka alla, kui peakski uuesti lumi maha tulema siis eks panen talvekad alla tagasi.
Selleks et muigugi seda 16x7.5 velge saaks alla panna pidin ette panema 7mm flansi, sest muidu läks velg vastu püstakut. Flansi lasin treida vanast e30 pidurikettast.

Loodan et niipea keegi mulle ette ei sõida ja et ise ka lollusi ei tee ja ära ei lõhu masinat
tahaks ikka kulgeda temaga mingiaeg.
Paar tänast pilti kh.
Siin siis näha ära põhilised kere iluvead.
Esialgu olen autoga veel väga rahul. Loodan et hullupööra lagunema ei hakka ja teenib mind hästi.
PS!!! Kui kellegil vedeleb ühte sellist veljekapslit siis võib teada anda.
Seniks aga C-ya