Hüppa postitusse

Huvitavad pakkumised müügiplatsidel


Soovitatud postitused

Päris masina jaoks pane kolm nulli lõppu ja natuke kamaluga veel peale, siis võid oma hoovi veeretada

http://cgi.ebay.co.uk/1988-BMW-M3-e30-Prodrive-Works-rally-car-/320647401262?pt=Automobiles_UK&hash=item4aa8130f2e

Hetke seisuga juba 52 pakkumist :)

Vabandust, kui päeva rikun. Kusagilt silma jäänud, et pole ehtne M6 (euroopas M635CSi 210kw ja põhja-ameerikas M6 191kw). "Unikaalne auto on täielikult restureeritud 2010 aastal: tehtud põhjalikud keretööd ja ülenisti värvitud." sõna täielik satub kahtluse alla, kui salongi vaadata.

Ilmselt VIN annaks täpse tõe selle auto autentsuse kohta.

Vabandust, kui päeva rikun. Kusagilt silma jäänud, et pole ehtne M6 (euroopas M635CSi 210kw ja põhja-ameerikas M6 191kw). "Unikaalne auto on täielikult restureeritud 2010 aastal: tehtud põhjalikud keretööd ja ülenisti värvitud." sõna täielik satub kahtluse alla, kui salongi vaadata.

Ilmselt VIN annaks täpse tõe selle auto autentsuse kohta.

pikemalt streetraces sellest autost juttu.
Juhan on oma auto müüki pannud http://www.auto24.ee/used/804492

Näeb väga hea välja ja hind on ka soodne.

Tere

Oskab keegi antud auto kohta midagi rääkida. Nii palju kui ma omanikuga suhtlesin, siis ta ütles, et põhi vigadeks on hetkel rooste kapoti all, mis vajaks ka keevitamist, jagajakaas ja rootor tahavad vahetust ning tagumised amordid pluss pisemad vead, mis on ka müügi kuulutuses kirjas. Oskab keegi öelda umbes palju läheks antud vigade kõrvaldamine maksma, ega rootor ja jagaja hinge hinda ei maksa? Huvitab ka kuidas võib roostega olla nende plastik küljekarbi katete all, kipuvad BMWdel need kohad roostetama?

Igatahes, igasugune info teretulnud :wink:

Tervitades

Martin

Tere

Oskab keegi antud auto kohta midagi rääkida. Nii palju kui ma omanikuga suhtlesin, siis ta ütles, et põhi vigadeks on hetkel rooste kapoti all, mis vajaks ka keevitamist, jagajakaas ja rootor tahavad vahetust ning tagumised amordid pluss pisemad vead, mis on ka müügi kuulutuses kirjas. Oskab keegi öelda umbes palju läheks antud vigade kõrvaldamine maksma, ega rootor ja jagaja hinge hinda ei maksa? Huvitab ka kuidas võib roostega olla nende plastik küljekarbi katete all, kipuvad BMWdel need kohad roostetama?

Igatahes, igasugune info teretulnud :wink:

Tervitades

Martin

Sai käidud vaatamas. Piltide peal oluliselt parem väljanägemine ,kui laivis.

Mõlemad esimesed lansekad läbi, tagaluuk läbi, ukse alumised servad läbi, salongipuhur läbi, mootoril 1 sil. ei tahtnud koostööd teha kogu aeg ( ju siis see jagaja ja rootor nagu väitis, vbolla vaja natuke kaanetööd,klapiregulli või klappide tegemist, ei tea) karpide alla ei näinud ,aga arvan ,et seal midagi head ei ole. Vasak tagakoobas tundus ka kuidagi "pahtline". Arvestades seda ,et auto on võetud Eestis arvele ca 1994 aasta, siis pole ime ,et kere läbi on. Auto sobiks rohkem varuosadeks ,kui taastamiseks. 1000 € ilmselgelt palju. 600€ vbolla isegi tasub varuosadeks osta :)

Oskab keegi antud auto kohta midagi rääkida. Nii palju kui ma omanikuga suhtlesin, siis ta ütles, et põhi vigadeks on hetkel rooste kapoti all, mis vajaks ka keevitamist, jagajakaas ja rootor tahavad vahetust
Kui seal on tõesti K-Jetronic kapoti all, nagu kuulutuses väideti (e21-l kasutatud mootor aga pilti pole), siis mootori lonkamine ei ole tõenäoliselt ravitav jagaja kaane ja rootori vahetusega. Vanad meh. pritsed on üldjuhul paras PITA.

Krt hea meelega ei müüks üldse, aga kuna hetkel püsivat töökohta ei ole siis bensukas kallis pidad. Pealegi hetkel üks masuudipress VW, oleks ülikas ökotada:D

Eks näis kas sellise hinnaga üldse ostjaid on. kommiraha eest kindlasti ära ei anna :P

Valge 325 touring M-tech müügis jälle :roll:

http://www.motors24.ee/vehicles/302221-BMW-325-1992.aspx?pg=8&sort=price.ASC

Mulle igatahes meeldib, oleks raha võtaks ligi omale.

Juba läbi käinud foorumist mingi aeg. Piltidel ja irl on erinevus nagu öö ja päev. Kusagil foorumiavarustes peaks isegi pildid olema mädakohtadest mida oli ikka omajagu. Sellise hinna eest ootaks ikka natuke korralikkumat masinat.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus