Hüppa postitusse
Postitatud
comment_63622

Tere,

 

 Müüja õhutusel teen siis siia ka teema ja loodetavasti on vajalikke juppe niiviisi kiirem leida. Eelnevalt kokkupuude e30-netega puudub seega abi on oodatud :)

Autoks on saksast toodud cabrio m20b20 poolt. Kere on korralik aga ühes kohas esineb roostet, mille tahaks selle aasta jooksul ära lahendada ja sellega koos ka stangede alumised osad värskendada. Plaanidest on auto enamvähem korda teha ja hoida originaalina. Välja arvatud vedrustus. Ehk siis plaanin panna alla coilid. 

 

Teha oleks vaja niimõndagi veel. Aga sellest järgmises postituses. Suurematest töödest oleks istmete suurem hooldus, poleerimine ja sildade ülevaatamine. 

 

Hetkel pole suurt midagi teha jõudnud peale esiistmete korraliku puhastuse ja välipesu. 

 

VIN  WBABA510X0EJ32099  

Code
S210A  ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )  Dynamic stability control 

S288A  LEICHTMETALLRAEDER  BMW light alloy wheel, cross spoke 29

S300A  ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH  Central locking with antitheft system

S320A  MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL  Deleted, model lettering

S339A  SHADOW LINE  Shadow-Line

S350A  WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM  Therm. insulat. glass green

S354A  GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE  Green windscreen, green shade band

S370A  STOFFVERDECK SCHWARZ  Softtop, black

S380A  HARDTOP-VORBEREITUNG  Hardtop-preparation

S428A  WARNDREIECK  Warning triangle and first aid kit

S494A  SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER  Seat heating driver/passenger

S510A  LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT  Headlight aim control

S520A  NEBELSCHEINWERFER  Fog lights

S556A  AUSSENTEMPERATURANZEIGE  Outdoor temperature indicator

S660*  BMW BAVARIA REVERSE RDS  

S682A  RADIOANTENNE AUTOMATISCH  Rear bench seat in fabric

S690A  CASSETTENHALTERUNG  Cassette holder

S704A  M SPORTFAHRWERK  M Sports suspension

S708A  M SPORT-LEDERLENKRAD II  M sports steering wheel leather

L801A  DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG  National version Germany/Austria

 

Paar kiirelt tehtud klõpus ka :)

0103075111f7b2d.jpg

 

0103075115ff257.jpg

 

010307509988ef2.jpg

 

01030751031d5db.jpg

 

0103075107e6c85.jpg

01030751091a857.jpg

 

Müügiteema koos lisapiltidega: 

 

NB! Otsin autole velgi suuruses 16 kuni 17 tolli. Võiksid olla kärjed aga võib pakkuda ka muud aga peaksid olema ajastule  omased. 

 

Eelnev autoajalugu ehk äkki mõni tunneb ära mind (lisaks sellele ka üks e34 ja veel üks e36)

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/395/375/09893775524346.jpg

Ja praegune igapäeva liikur

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/410/55/010252787556a61.jpg

Muudetud , muutis karlk

  • Vastuseid 67
  • Vaatamisi 7,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • oo7 võiks juba oma mõttetu möla nende m40 mootorite kohta ära unustada. Viletsad on need ümber srõugitud rasked ja janused ridakuue kolakad. Uskumatu mootoriinsener ikka   Auto on kena, veljed kena

  • Airi, mul ka rullil 16'' originaal Rs-id

  • Tagant koopasse ei käi?   Ja pane ikka kapslid ka peale.  Ebay-s myygil kapslikleepsud bmw märgiga näiteks. Muidu kõik sjuuper 

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_64576

Paistab, et kabriolettide sõidmist - eriti ilma katusteta - ei mõju sul hästi! Tuul on vist sinu mõistus kaasa haaratud kui sa sõidad selliste veljedega ringis! :@

 

Wut?

 

Lisaks üks pilt eilsest. 

web.jpg

Muudetud , muutis karlk

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_65042

Niisiis. Vahepeal olen veljed alla saanud ja auto värvi natuke värskendatud. Värviti siis rooste tõttu juhipoolne tagatiib ja värskenduse said stanged ning karbid.  

Rehvideks läksid taha 215/40 ja ette 205/40. 

Lisaks sellele said oma koha uued neerud ja jalamatid. 

 

web.jpg

 

web.jpg

 

web.jpg

 

 

web.jpg

Muudetud , muutis karlk

  • Autor
comment_65108

Tagant koopasse originaal kõrgusel ei käi. Aga madaldades peab vist ikka koopaid rullima. 

Kapslid lähevad ka peale aga jah, kleepsudega on keeruline. Otsin äkki leiab ikka eestist :D

 

Pean sõnad tagasi võtma :D Käib ikka vastu. Üksisõites ei käi aga kahekesi hakkab koheselt vilistama :D Ehk on vaja koopaid rullida enne madaldamist.

 

Ja homme lähen vaatan sepa turule. 

Muudetud , muutis karlk

comment_65116

novot mul on 8.5 laiad ja rehv on ikka ära söödud..mul see ka et autol taga originaal vedrud ja jutud ning kurvis käib vastu..ja nüüd meenub, et helistasin UM ja küsisin ka kleepsude kohta. öeldi et võta need originaalkleepsud mis seal peal olid kaasa ja tule UM ning seal vaatavad täpse suuruse ning neil on ka kohapeal kleepsud olemas..hind oli miskine 5-7euri tk kuid kuna härra mul oli juba ebayst ära tellinud need siis jäi UM sõit ära.

comment_65118

Mul 8 lai ja ei käi kuhugi vastu. Väga õrnalt on seespool mastiksi pealt mustuse maha võtnud, koopasse küll ei käi. Rehv on ka vastav velje laiusele, mitte poole väiksema velje oma venitatud.

Siin pildil on velg 5cm koopast väljas ja ega see õõts kokku minnes niipalju ka nurka ei muuda, et see koopasse ära mahuks kõik ja teiseltpoolt tuleb juba sisemine koobas ka vastu :D

comment_65136

Mis tolle velje ET on? Soovitaks koopad ära rullida (sellise velje ja rehvi mahutamiseks kindlasti hädavajalik, värvi saad ka äärtest nagunii pragunema) ja tagavedrudele bump-stopid (klotsid või kummirõngad, katsetamise asi) vahele panna, kui kõrgust ülessepoole korrigeerida ei taha (seda saab kõrgema vedru asemel ka mingise E36 touringu kummist vedrukanduriga, on paksem). Madalamaks laseks hoopis esiotsa, pool keerdu või keerd :D

 

Ega see edeva välimuse ja igapäevase kasutatavuse mõistliku kompromissi teema on igavene :D Mul on ka üsna lai velg ja rehvid aga tarbitavuse suurendamise huvides pole autot väga madalaks lihtsalt lasknud. Üks asi on ju see, kui koopaserv rehve lõhub (ja rehvid koobast). Aga teine asi madala auto juures on kiirelt räbalduvad sisemised servad, eriti stretchitud rehvide korral, sellisel juhul on mõne tuhande kilomeetriga rehvipaar jälle läinud.

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_65159

Raudkange vast keevitama ei hakka amordi asemele  :D aga madalamaks tahan kindlasti teha ja rullija saan ka lähipäevil arvatavasti. 

 

Taga on ET 20.

 

Üks pilt  koos kapslitega. Sai ikkagi võetud kleepsud sepa turult, sest um-ist originaalid olid üpriski õudsad ja oleks jäänud natuke väikseks. 

 

0103774055afdd2.jpg

Muudetud , muutis karlk

  • Autor
comment_65438
Alla said siis coilid ja hetkel eest kõige madalamas asendis ja tagant samuti (regulliketas ikka vahel+kummipuksid vedruvahel). 
Hetkel käib koopasse tagant igakord kui gaasipedaali puudud, sest natuke sai valearvestus tehtud aga homme tõstab natuke tagant. 
Samas eest tahaks veel madaldust, seega äkki on kellegil ideid? Tahaks umbes 1cm kuni 2cm madalamaks eest.
 
9409660493_e17f450550_b.jpg
9409661223_33339b8876_b.jpg
9409662183_06c9928580_b.jpg
9412430200_aea6484b43_b.jpg
IMG_4070 by KarlKirs, on Flickr
9409664885_35e50d0f72_b.jpg
IMG_4006 by KarlKirs, on Flickr
9412432898_5bdb0f975c_b.jpg
IMG_4059 by KarlKirs, on Flickr

Muudetud , muutis karlk

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.