Hüppa postitusse
Postitatud
comment_60301

Tere!
Alguse sai siis kõik sellest, et müüsin oma E39 maha ning plaanisin asemel osta E60. Ajutise autoga suutsin olla paar kuud kui hea sõber otsustas oma E30 kupeega tiiru teha. Sealt see rullika haigus peale tuligi, need mõnusad r6 hääled ja hea juhitavus.
Hakkasin siin vaikselt turul silma peal hoidma- kindlad tingimused olid, et auto peal olema FL kupee ja vähemalt 2,5 mootoriga. Läks veel umbes kuu mööda ning oktoobris tekkis Tallinnasse müüki antud kupee- sõber vaatas veel üle, et tehase M-tech2 ning ainult 2500euri.
Kuna huviliste arv oli väga suur antud sõiduki vastu, siis juba samal õhtul sai auto ära broneeritud ning varahommikul kohe see pikk sõit ette võetud. Koha peal oli vaatepilt täitsa hea- Mtech-i laiendid ja rool, valgustitega tahavaatepeegel ning 500km sõitnud stroker mootor. Ega rohkem midagi ei vaadanudki, otsejoones ülevaatusele, raha vanale omanikule ning kodupoole teele.
Koduteel suutsin esimese trahvi elu jooksul saada, 30kmh üle ja 180euri. icon_e_biggrin.gif Aga see selleks, koju sai jõutud alles öösel- väikesed liigud sõpradega.

Hommikul sai siis täpsemat ülevaadet teostatud:
Vaja vahetada esitiivad- mõlkis ja roostesed
Esipõll kõver
Esimesed koopanurgad läbi roostetanud, mujalt kere väga korralik
Nukkvõll oli pandud ajutine, ära kulunud- läheb koos kaanega vahetusse
Tagadiffrist oli tehtud nn homemade lsd

Head:
M-tech2 väikese diameetriga rool- originaal naha all ja korralik
Bosch naerusuuga tuled
MHW tagumised tuled
Valgustitega tahavaatepeegel
E36 roolilatt

Tehase lisad:

Description (EPC)
S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Power steering, engine-speed-dependent
S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S333 M TECHNIC SPORTPAKET
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Therm.insulat.glass green
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Slide/tilt sunroof, manually operated
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat
S562A KARTENLESELEUCHTE Reading light
S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension
S708A M SPORT-LEDERLENKRAD II M sports steering wheel leather


Jutt sai üsna pikk ja igav, aga lisan ka mõned pildid juurde:

0100718281506dc.jpg

 

0100718407f31d9.jpg

 

01008613557fe2f.jpg

 

099878008d7133.jpg

 

09987793695308.jpg

 

01020220293447c.jpg

 

 

 

  • Vastuseid 75
  • Vaatamisi 9,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ilmselt oled ainuke jah. Juba selle mootori ehitamine läks kindlasti 1000 euri. Niikaua on kõik kõvad mehed hinna üle virisema kui ise pole midagi teinud.

  • Ja saaga ikka jätkub selle autoga. Sai pikalt mõeldud ja otsustatud et mootor tuleks ikka kasutusse jätta koguaeg ning tõsta teise auto peale ajutiselt. Täna käivitades ja liigutades avatasin, et need

  • Aeg uus teema teha?

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_62428

Solgin veel seda teemat korra. Ma ei tea kas on mõtet eraldi teemat teha, tahtsin lihtsalt autopargi suurenemist ära mainida ja Kerti tänada. Otseselt mingit projekti ega nokitsemise autot temast ei tule- lasen ainult roostekohad ära teha ja jääb sõitmiseks. :)

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_68848

Ja saaga ikka jätkub selle autoga. Sai pikalt mõeldud ja otsustatud et mootor tuleks ikka kasutusse jätta koguaeg ning tõsta teise auto peale ajutiselt. Täna käivitades ja liigutades avatasin, et need uuema aja tihendid võib vist kaarega metsa visata- nii KKK tihend kui ka plokikaanetihend lekivad päris mõnusalt õli. LS mootoril alles 4k peale strokeriks tegemist. Varsti on lootust nukkvõll ka kätte saada ja siis vaja uuesti kõik üle vaadata, et lõpuks saaks korralikult selle mootori tööle, praegu ikka jubedalt puterdab ja kipub kuumaks minema.

Aga muidu üleüldiselt plaanis mootor tõsta 316 peale nii kauaks kuni sellel keretööd kestavad.

01048036519f2ae.jpg0104803667f78db.jpg010480366191fcd.jpg

comment_68897

mootori ajutiselt peale panek on tavaliselt selline enesepettmine :D  sama moodi,et hm jubedalt tahaks sõita aga ei saa ostan parem teise kõrvale ja sõidan sellega nii kaua kui esimest  korralikult taastan,nii se taandareng tavalseilt peale hakkab,vaisekt kolivad jupid teise kestapeale jne..kuni lõpuks isu täis.

lõpuks leiad et kõikide nende kõrvale ostetud bmwd raha eest oleks võinud esimest turgutada :P

Muudetud , muutis sass

  • Autor
comment_68900

Ära muretse, midagi seisma ei jää. :) Juppide ostmine käib väga aktiivselt ka selle isendi jaoks ning omaette nn fond, mida täidan.

Mootori võtan ainult selle alt ära, muu kraami saan oma lammutuse autode pealt.

Muudetud , muutis -Kaido-

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_69279

Niisiis, kuna nukkvõlli veel mujalt leidnud pole, siis äkki oskate soovitada, millist siit julgeks osta? Põhikriteerium oleks, et asi normaalse kvaliteediga ning kumb üldse strokerile paremini sobiks: kas ilma kat või kat-ga nukk?

 

https://www.eparts.ee/catalog/#brand:16/year:1991/fuel:1/model:290/modification:37/firstLevel:100002/secondLevel:100397/tab:1

comment_69304

Niisiis, kuna nukkvõlli veel mujalt leidnud pole, siis äkki oskate soovitada, millist siit julgeks osta? Põhikriteerium oleks, et asi normaalse kvaliteediga ning kumb üldse strokerile paremini sobiks: kas ilma kat või kat-ga nukk?

 

https://www.eparts.ee/catalog/#brand:16/year:1991/fuel:1/model:290/modification:37/firstLevel:100002/secondLevel:100397/tab:1

 

Peale tootekoodi pole neil nukkadel mingit vahet. Katiga või ilma täpselt ühesugused.

  • Autor
comment_69313

Mul tuttav tegeleb hobikorras autode remondiga ja ta paneb kenasti paika, ma ise nagunii nukka vahetama ei hakka. Reg ratas ammusest ajast olemas, sai extreme käest ostetud.

 

Kuna nendel nukkadel vahet ei pidavat olema, siis kumb oleks mõtekam Febi Bilsteini omadest- kas see ilma kat-ta kallim variant või siis see 160eurine odavam kat-ga variant?

Muudetud , muutis -Kaido-

  • Autor
comment_69737

Kerge offtopic veel otsa: Elva, Nõo ja Tartu ongi minu jaoks vaata et oma küla, sest suurem osa sõpru asuvad sellel trassil. :)

Kuna ma novembris jällegi kõik nv-d olen tööl ning nädala sees koguaeg vaba, siis hakkan vaikselt mootorit maha tõstma, leiab kerel ka viimased defektsed kohad üles ja saab hakata keretööde peale mõtlema mõne aja pärast. :)

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_70440

Sai siis jälle igavusest kodus ringi jalutatud (palju vabu päevi ei tee head) ning avastasin et nn laohoone katus tormiga kergelt viga saanud ning rullika põhi ujus kenasti vee all. :(  Ajasin siis 316 puu alla ja 325 läks garaazi, hakkasin kuivatama ja pigimatti välja kaapima. Nagu ikka, siis ei pääse ka üllatustest. Lähituttav kes lubas esimesed nurgad serv servaga keevitada on suht tuimalt üle lasnud mind...

01050599331524f.jpg

 

0105059937ad810.jpg

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_75861

Njaa, alati saan mina ikka peksa rullikatega tegeledes. Sai siis stroker kere pealt maha tõstetud ja lahti võtma hakatud, et ära vahetada nukkvõll. Ei jõudnud palju maha kakkudagi, mõtlesin et testsin regullitavat nukaratast. Tuli välja, et see ikka "sitaks" sobib m20-le... Tundub, et rullikad pole ikka mulle mõeldud, lähen ära uuemate mudelite peale.

Nukaratta veel nukkvõlli otsa sobitaks, aga see süütemängu julla ei lähe sinna mitte mingit valemiga otsa.

 

01057559930b587.jpg

 

0105755983b1409.jpg

 

Jagajakaas ka päris heas seisus: :D

01057559770b11d.jpg

  • Autor
comment_75865

Rootor ei istu sinna, pane mis pidi tahad. Proovisin koos selle plekist rõngaga ja ilma, ikka ei midagi. Juba see tiftist teiselepoole jääv ristiküliku kujuline osa jääb ette. Plekist rõngaga proovida ei mahu üldse vahelegi sinna mitte kuskilt. Võtan teisel kaanel nukaratta maha, siis teen täpsemaid pilte, minuteada ratta oma offset ka teine kui originaalil, aga selles veel kindel pole.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.