Hüppa postitusse
Postitatud
comment_29637

Tõin lõpuks Saksast ära,

BMW E30 cabrio 2,5 mootoriga, 88a.

Masinat on juba seal veidi tuunitud:

Värv: Porsche RS sinine

Veljed:16x9" Dezent(4 velge) + tutikad kummid 215/40/16

Sisu: König sport sisu tumedast nahast

Tuled: nii ees, kui taga Hella toon tuled

KN koonus filter,strutbar, sportsummuti, madaldus vedrud, ees paistab olevat isegi 60mm madaldus, Koni amordid, 4x el. aken, istmesoendused, sportrool,-käigukanginupp,-pedaalid.

Pildid lisan varsti!

  • Vastuseid 462
  • Vaatamisi 88,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ei ole neid e30 üritusi küll, seda üritustki mitu aastat plaanitud juba, ei tea kas nüüdki teoks saab...rahvale on suva iga nädalavahetuse joomingud olulisemad, kui aastas kord sellisel üritusel käia

  • Paar kevadist klõpsu   ...ja lõppu üks link http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1343358 Ilusat kevadet!  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_11024

Need veljed seatile tellitud aga ei olnud nagu sai tahetud ja sai randiga tellitud ja sellepärast need seal siukse hinnaga. Uute hind muidu nendel 8kilo ja kui randiga ntx 2x8,5 ja 2x 10 laiad veljed lähevad 13kilo kanti ja ainult 8,5 on sinna 10kilo kanti umbes.

comment_11015

On võimalus küll tellida aga siukse hinnaga nagu need eespool kirjutasin. Tean sest tellisime need seatile ja kuna need meile ei sobind maksime juurde ja ostsime randiga ja nemad pidid need soodsalt maha müüma. Kui tahad samasugused aga 4x100 siis ma arvan, et tuleb hind sama mis meile need läksid (ilma randita siis) ja see hind oli miski 8500kr kuna olid poleeritud äärega.

Face mis tagastange lisa muidu plaanis on?

  • Autor
comment_10932

tagastange lisa siis selline, selle keskmise ava panen kinni, mulle ta ei meeldi.Varsti loodan need detailid ära ka värvida, hetkel jäävad häirima viltused summuti otsad, need tuleb lasta üheltmaalt sirgu panna.

photo0067v.jpg

photo0074n.jpg

Kuna masin seisis pikalt siis tegin igaksjuhuks ära ka hammasrihma vahetuse.Soovitatakse seda teha iga 100000km või 4a tagant...4a on mul juba mootori vahetusest möödas kah. Samas vahetasin välja kohe ka veepumba, kuna rihm nagunii maas käis siis hea lihtne pumpa vahetada.

Nüüd üks küsimus esimese hooratta kohta. Mis vahet tekitab selle väiksemaks vahetamine, kas mootor läheb kiiremini pöördesse, muutub sellest ka pöörete arv,normaal sõidul?

photo0063k.jpg

Kunagi sain mootoriga kaasa erinevas suuruses rattaid. Siiamaani oli küljes see punane, kuid otsustasin ikkagi pisema originaali kasuks(paremalt teine),see pidavat olema vist ix oma. Kaalusin ära ka ja see oli punasest 200g raskem. Paremalt esimene peaks olema tavaline 2,5 oma ja teised on juba omalooming(ehk siis pisemaks treitud). Kui nüüd suur hooratas on juba kergemaks tehtud, kas peaks äkki kasutama ees ka pisemat ja kergemat?

  • Autor
comment_10916

Kenad veljed tõesti,kas ette tuleb ka mingi lisa või mis plaanid sellega on ? Igatahes edu masinaga! :)

ette jääb IS lisa,see mis ennegi oli

face ütle kuidas sa plaanid kinnitada neid külje laiendeid ? kas nö originaali järgi või mõni muu süsteem välja mõeldud

Alumised kinnitused jäävad originaalid,küljekarpi ma auke tegema ei hakka,ilmselt kinnitan ülemise otsa mingi liimiga.

Kergem rihmaratas ja hooratas = mootor läheb kiriemini pöördesse aga kaotad väänet.

Teoorias peaks see esimene jurakas olema kasulik mootori vibratsiooni vähendamiseks.. Võid järgi proovida kas praktikas ka töötab ja kasu on..

tõenäoliselt sai kunagi isegi proovitud neid, kuid ei mäleta enam. Praegu panen ikkagi rõhku mootori hoidmisele,seepärast ka otsustasin väikese originaal ratta kasuks.

comment_10910

tean seda jõuallikat juba ca 10 aastat tema esimese kesta küljest mille peale se mota kunagi ilmselt ehitati,85 a must sedaan sellise sinaka sätendusega ja m-tech1 spoila oli ees,igati popp e30 oli,kahjuks digi kujul pilti pole.

face cabrio peaks olema kolmas kodu sellel motal ja nagu näha ikka sõidab jõutsalt :)

se kummaline vile ka veel alles on sellel mootoril kiirendades :arrow: ?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.